הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 26.01.2019 – 20.01.2019

מערכת האתר
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 26.01.2019 – 20.01.2019

הורוסקופ מזל טלה

הטיימינג: זה אחלה טיימינג בשביל כל הטלאים שנשבר להם מפרשיות מבאסות, וכל מה שהם רוצים זה לתפוס ראש עם מישהו שבאמת אוהב אותם.

ימים: הימים עם הכי הרבה מזל השבוע הם שלישי ורביעי, מה שאומר שאם בראש שלכם לשגר למישהו מסר רומנטי – אלה הם הימים שכדאי לכם לעשות את זה.

חלומי: משהו חלומי קורה השבוע ל – לוק שלכם והכוכבים אומרים שאתם לא צריכים לרדת מהפסים בשביל שינויים מלאכותיים. אתם אחלה ויפה לכם ככה בטירוף.

בקטע: אם אתם בקטע של הצעות אהבה וכאלה אז כדאי שתדעו שהשבוע צפויים לכם אחלה קטעים עם אהובי לב שמספרי המזל שלהם הם 4 או 8.


הורוסקופ מזל שור

יסודות: בהשפעת יסוד האדמה יש מצב שאתם משחקים אותה גם עם אנשים שהתפדחו בגללכם. מצד שני, רק תרוויחו אם תתקשרו אליהם בשביל להתנצל.

זמרים: עכשיו נגיד את זה בקול רם בשביל שתדעו שיש הרבה שוורים שנמשכים אל הקטע של המוסיקה (אביב גפן לדוגמה) ויש מצב שהשבוע תגלו שגם אתם בפנים.

כיוון: האנרגיות תהינה יצירתיות השבוע, וזה גם הזמן שלכם לתפוס כיוון עם אנשים שיכולים לעזור לכם לפתח תחביב ייצוגי כמו משחק או דוגמנות.

מצחיק: אתם מופתעים ממישהו שעשה קולות כאילו שאתם לא בראש שלו. זה מצחיק לראות איך שהוא מעביר אליכם מסרים עם מישהו ששניכם מכירים.

הורוסקופ מזל תאומים

משתחררים: אתם עוזרים לחבר להשתחרר מבלגאן שקורע לו את החיים שלו. זה ממש סבבה שאתם לא כמו כולם ולא יורדים עליו כמו שכולם עושים.

אינטימי: הכי טוב בשבילכם זה שתשמרו לעצמכם את הקטעים האינטימיים שלכם. מצד שני, אם יש משהו שמלחיץ אתכם וכאלה, כדאי שישר תדברו עם ההורים שלכם.

סיפורים: אל תאמינו למישהו שמספר לכם ניסים ונפלאות על עצמו. אם הוא באמת היה כזה מדהים כמו שהוא מספר, אז הוא לא היה מתפאר כל כך.

טבעיות: הקטעים ה-ממש רומנטיים נופלים עליכם השבוע ברגעים בהם אתם מחליטים להתנהג בשיא הטבעיות. ככה זה תמיד, קופידון הולך עם הטבעיים.

הורוסקופ מזל סרטן

ביטחון: אתם תופסים שבוע עם המון ביטחון עצמי ולא מבטלים את האישיות שלכם בפני אף אחד. מצד שני, אל תשכחו שבאהבה צריך גם לוותר קצת.

אקשן: צפוי לכם אקשן ענק עם מישהו שכבר חשבתם שכדאי לכם למחק אותו מהרשימה. יש מצב שחבר טוב עוזר לכם בקטע הזה.

תחרות: אתם מצליחים לנצח בתחרות שאף אחד לא ממש האמין שתשחקו אותה בגדול. מה שמוזר כאן זה שפתאום יהיו גם כאלה שיגידו שהם אלה שחזו לכם הצלחה.

ספונטאני: הכוכבים רומזים על הימים חמישי ושישי כעל מועדים ממוזלים לקשר חדש עם מישהו ספונטאני, רגשן, אמיץ ואנרגטי.

הורוסקופ מזל אריה

פגישות: צפוי לכם ים של הזדמנויות לפגישות מרגשות והיכרויות חדשות. סבבה, רק כדאי שתדעו ששום דבר לא יקרה אם תשבו בחיבוק ידיים ותחכו לאביר על הסוס הלבן.

קריצות: קופידון עושה לכם עיניים בימים ראשון ורביעי. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, לכו על הקריצות שלו ותציעו חברות למי שאתם דלוקים עליו.

רכלנים: אין לכם מה לחשוש מרכלנים ומרכילויות. אף אחד לא יכול לעשות לכם פדיחות אם אתם שלמים עם מה שיושב אצלכם עמוק בלב.

כריזמה: המחזרים שלכם נקרעים על הכריזמה ועל הדרמטיות שלכם. כדאי לכם לתת סיכוי גם למחזרים שממבט ראשון לא ממש מסעירים אתכם.

הורוסקופ מזל בתולה

קרועים: אל תתביישו לנפנף את מי שאומר שהוא קרוע עליכם, אבל ההתנהגות שלו לא מוכיחה שזה נכון. נורא חשוב שתתחילו להבדיל בין מילים לבין מעשים.

הצעות: מישהו ביישן רוצה להציע לכם הצעה, אבל לא מוצא את המילים הנכונות בשביל להגיד לכם את זה בקול רם. סבבה, אז תנו לו הרגשה טובה.

מדליקים: יש מצב לקטע רומנטי שכל כך מדליק אתכם עד שבא לכם לדבר עליו נון סטופ. מצד שני, זו תהיה טעות לשתף בו את מי שידוע שהוא רכלן.

מחזרים: בקטעים ה-ממש מדליקים צפויים לכם דיבורים עם מחזרים מהמזלות סרטן, עקרב ודגים. בעיקר עם דגים או עם מי שמספר המזל שלו הוא 7.

הורוסקופ מזל מאזניים

מסעירים: יבואו לכם קטעים מסעירים עם מישהו שנורא אכפת לכם מה הוא חושב עליכם. מצד שני, אתם לא ממש חייבים להראות לו עד כמה אתם דלוקים עליו.

רומנטיים: צפויים לכם רגעים רומנטיים עם מישהו שהדעות שלו לא ממש אהובות על כולם. אז נכון שיש עליו לא מעט ביקורת אבל אתם אוהבים אותו כמו שהוא.

ווליום: בשביל להביא לעצמכם מזל בחיזורים וכל זה, כדאי שתנמיכו ווליום בהתייעצויות עם חברים, ותעבירו כבר את המסר למי שמחכה לו.

רגישות: החביבות והרגישות שאתם משדרים גורמות גם למופנמים ולסגורים לשפוך את הלב שלהם בפניכם דווקא. בטח שמתם לב לזה, לא?

הורוסקופ מזל עקרב

ג'ננה: מישהו שהביא לכם את הג'ננה נעלם מהאופק ולא טוחן לכם במוח יותר. את השיטה שהייתה לכם איתו כדאי שתפעילו גם על המנג'ס התורן.

רעיונות: אתם לא חייבים להיות נחמדים כלפי מישהו שפוסל כל רעיון שאתם מעלים. הכוכבים מייעצים לכם לזרום עם מה שמרגיש לכם הכי טוב.

איחולים: מתגשם לכם קטע רומנטי שאיחלתם לעצמכם בשקט ובלב. עושה רושם שאיכשהו שידרתם את זה החוצה ומישהו קלט והגיע.

כוכבים: אתם מככבים במסיבות ובאירועים ומושכים אליכם המון מבטים. אל תתרגשו ממי שמרכל עליכם שאתם עושים את זה בשביל להיות מיוחדים.

הורוסקופ מזל קשת

קולטים: מישהו דופק קטעים עם שטויות רק בשביל לוודא שאתם קולטים שהוא קיים. מצד שני, הוא גם קצת מדליק אתכם אז שווה לכם לתת לו צ'אנס.

שיחות: מתגלגלת לכם שיחה אל תוך הלילה עם מישהו חכם שאתם אוהבים לדבר איתו. אחרי הרבה הדחקות אתם מצליחים לדבר על מה שכבר המון זמן מציק לכם.

חלומות: השבוע תוכלו להגשים חלום, אבל בתנאי שתהיו ספונטאניים ותעשו רק את מה שטוב בשבילכם ולא את מה שאחרים רוצים שתעשו.

שמחים: אתם מתווכחים עם מישהו שכל מה שיש לו בראש זה אוסף של שטויות (ככה, לדעתכם). סבבה, אבל מצד שני גם תשמחו אם הוא יחזר אחריכם. לא ככה?

הורוסקופ מזל גדי

משלבים: כבר ביום ראשון אתם מתחילים לתכנן את הסופשבוע וזורמים עם רעיונות שמשלבים בילויים עם חיזורים. עושה רושם שאין לכם בעיה עם קטעים שכאלה.

חותכים: אל תתנו צ'אנס למישהו שרוצה לסכסך ביניכם לבין חברים ישנים ונאמנים. אם זה מה שקורה אז ישר כדאי שתחתכו ממנו.

מזרימים: לכוכב שלכם קוראים סטורן והוא הגיע אל נקודה שממנה הוא מזרים אליכם אנרגיות של מזל באהבה. יש מצב שככה הכי טוב לכם ולו.

מתפללים: מצליח לכם משהו שכבר המון זמן אתם מתפללים בשבילו. עכשיו אתם נורא מופתעים מזה שהכול היה תלוי במחשבות שלכם.


הורוסקופ מזל דלי

אוראנוס: כוכב מהמם ששמו אוראנוס מביא לכם קטעים מוטרפים עם מחזרים מקוריים שיצוצו בהפתעה. גם ה-שופינג צפוי להתגלגל למקומות שמעולם לא ביקרתם בהם.

מקוריות: אל תפחדו לזרום עם רעיון מקורי שיכול להביא לכם את הקשר שאתם חושבים עליו. השבוע יצליחו לכם פגישות שפעם לא ממש הסתדרו לכם.

צירופים: הנומרולוגיה מסדרת לכם השבוע קטעים לא שגרתיים עם אנשים שחיבור אותיות השם שלהם או המספרים של תאריך הלידה שלהם, מסתכמים במספר 6.

יחצנות: משהו שאתם עושים מביא לכם אחלה יחסי ציבור. מישהו מדהים לוקח אתכם לבילוי מהסרטים. דיבורים בסטייל של סודיות, מתגלגלים אל מישהו שהתכוונתם אליו.


הורוסקופ מזל דגים

מסתקרנים: יש מצב לנסיעה מסקרנת שמביאה לכם הזדמנות לאהבה חדשה, אבל עושה רושם שאתם מעדיפים להישאר נאמנים לסיפור אחר.

משתחררים: אתם מצליחים להשתחרר מדאגה שלא ממש הועילה לאיכות החיים שלכם. פתאום אתם קולטים שמה שהפחיד אתכם זה בכלל לא נכון.

מתלהבים: אז נכון שלא כדאי לכם לעשות קולות אדישים, אבל גם אין סיבה להראות יותר מדי התלהבות כשאתם מחזרים אחרי מישהו. תעשו משהו באמצע.

יצירתיים: אם בראש שלכם לתת ביטוי ליצירתיות שלכם, כדאי שתדעו שהרבה אמנים הם ילידי מזל דגים. זה אומר ש – 'הכוכב הבא' קורא לכם.


מאמרים קשורים

Back to top button