הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 16.02.2019 – 10.02.2019

מערכת האתר
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 16.02.2019 – 10.02.2019

הורוסקופ מזל טלה

השפעות: מה שקורה לכם בקטעים הרומנטיים לא צריך להשפיע לרעה על היחסים שלכם עם החברים שלכם. לכל אחד יש את המקום שלו, אתם יודעים.

קפיצות: מישהו מציע לכם משהו שנורא בא לכם לקפוץ עליו. זה ממש בסדר שאתם מתרגשים, רק שלא חייבים לראות את זה עליכם.

מילה: לא בכיף שלכם לשבור למישהו את המילה שלו רק בגלל שמישהו אחר חופר לכם במוח. תצטרכו לעשות משהו בשביל שאף אחד לא ייעלב.

ניסיון: אתם מרגישים צורך לעשות משהו בשביל מישהו שהסתבך בצרות. לסיפור הזה כדאי שתצרפו אליכם מישהו נוסף שיש לו ניסיון בדברים האלה.


הורוסקופ מזל שור

צ'אנסים: אתם מחליטים לתת צ'אנס למישהו שמחזר אחריכם בטירוף, אבל ההתנהגות שלו בפרשיותיו הרומנטיות לא ממש הקסימה אתכם.

מתחרים: טיפוסים שהתלבטו ביניכם לבין המתחרים בכם, חותכים בכיוון שלכם. זה אומר שגם בעתיד אתם לא צריכים לחשוש מהשוואות ומתחרויות.

מתעקשים: המחזרים שלכם מתעקשים על זה שלא רק ה – 'לוק' שלכם מושך אותם, אלא גם ובעיקר, מה שאתם מעניקים לנפש שלהם.

מעריצים: מישהו שרוצה שתצליחו, מספר לכל העולם ואחותו על זה שאתם נפלאים ומסכים להתעלם, אפילו, מנקודות החולשה שלכם. סבבה לכם איתו.

הורוסקופ מזל תאומים

קטעים: יש מצב שעובר עליכם קטע שקצת קשה לכם לדבר עליו, אפילו עם מישהו קרוב. תנו לעצמכם צ'אנס שלא המצאתם שום דבר חדש.

מתעצבנים: מישהו שנוהג לקנא בכם, מצפה לרגע בו תעשו שגיאה בתחום הרומנטי. יש מצב שהוא די דלוק על מישהו שיש לכם סיפור איתו.

שלמים: אל תפחדו מפדיחות בתחום שבינו לבינה. אם אתם תהיו שלמים עם עצמכם, זה רק עניין של זמן שגם האחרים יתיישרו על-פי הקו שלכם.

טעויות: קטעים שנופלים עליכם בטעות – כמו שיחות טלפון שגויות – עשויים לפתוח בפניכם הזדמנויות שלא חלמתם עליהן. תנו צ'אנס לבלתי צפוי.

הורוסקופ מזל סרטן

ידידים: יבוא לכם קטע מרגש עם מישהו שעד עכשיו הייתם איתו בסטייל של סתם ידידות. צפויה לכם הפתעה טובה מ – איך שהדברים יזרמו.

מתערבים: יותר מדי אנשים מתערבים לכם בקטעים שהיו אמורים להיות פרטיים ואינטימיים. מצד שני, יש מצב שאתם 'הזמנתם' אותם לעשות את זה.

פטפוטים: רעיון משוגע עוזר לכם להקסים מישהו שאתם דלוקים עליו, רק שזה לא ממש משהו שכדאי לכם לפטפט עליו עם כל העולם ואחותו.

נאמנות: השבוע תצטרכו להוכיח את הנאמנות שלכם לחברים שלכם, בעיקר כאשר מישהו ינסה לסכסך ביניכם לבינם. זה מישהו שכבר ניסה לעשות את זה בעבר.

הורוסקופ מזל אריה

דיבורים: מתפתח דיבור ביניכם לבין מישהו שנחשב למחזר מקסים. עכשיו אתם שמחים על זה שלא נפנפתם אותו לפני איזה שבוע.

גבולות: נדלק לכם קשר שפעם היה חברי, אבל הפך לרומנטי. זה יכול ללכת אחלה, כל עוד תזכרו את הגבולות שלכם.

חלומות: מישהו חושב עליכם כבר המון זמן, אבל לא הולך עם זה עד הסוף. עושה רושם שהוא מעדיף לחלום מאשר לבצע.

אמנות: אתם עולים על רעיון מדהים שיכול לחבר אתכם עם עולם האמנות. בהתייעצות עם ההורים, כדאי שתלכו עם הקטע הזה.

הורוסקופ מזל בתולה

עיניים: מישהו שהצליח לרגש אתכם עושה לכם עיניים. אם אתם לא בטוחים אז כדאי שתשתפו גם את החברים שלכם. צפויים לכם גישושים בעניין.

רגשי: החיים שלכם מתחילים להיות מעניינים יותר ויותר. אז נכון שיש לזה מחיר רגשי מסוים אבל עושה רושם שאין לכם בעיה לזרום עם זה.

חגיגות: זה שבוע של חגיגות ושל המון אקשן וריגושים. כדאי שתצאו רק עם מי שהראש שלו כמו הראש שלכם ולא עם מי שלא סגור על עצמו.

הערכה: אתם לוקחים על עצמכם לעשות משהו שמביא לכם המון כבוד. אחרי שתעשו את זה פתאום תראו איך שמגיעים אליכם בשביל להתייעץ איתכם.

הורוסקופ מזל מאזניים

דוגרי: בכיף שלכם זה להגיד דוגרי את כל מה שיושב לכם על הלב, וזה גם מה שמדליק עליכם את בני המין השני שגם ככה קרועים עליכם.

מחמאות: אתם הולכים לקבל מחמאות מאנשים שלא ראו אתכם המון זמן והם ממש מתרשמים מהביטחון העצמי שתפסתם. יש מצב לבילויים בחברת חברים מהילדות.

מחשבות: יש מישהו שכל הזמן אומר לכם את מה שהוא חושב עליכם, אבל מתעצבן כשאתם אומרים לו את מה שאתם חושבים עליו. הקשר הזה דורש מחשבה נוספת.

חברתי: ההצלחה החברתית שלכם מאפשרת לכם להיות אלה שיארגנו ויתכננו את האירוע החברתי הבא. אל תוותרו על התפקיד הזה משום שהוא יביא לכם המון מחמאות.

הורוסקופ מזל עקרב

פנטזיות: באות לכם המון מחשבות וגם לא מעט ריגושים בגלל איזושהי פגישה שאתם מפנטזים עליה. סבבה, רק כדאי שלא תראו את זה לכל העולם ואחותו.

קולות: מישהו שהביא לכם לא מעט אכזבות עושה קולות שכאילו הוא למד את הלקח שלו ורוצה לתקן את הקשר שנשבר. תחשבו ככה טוב-טוב לפני שאתם נותנים לו תשובה.

גדולים: רעיון מקורי עוזר לכם לצאת גדולים מקטע רגשי שהיה עלול להביא לכם הרבה פדיחות. סבבה, רק תזכרו שעל הטריק הזה אי אפשר לחזור שוב ושוב.

אומץ: השבוע אתם תופסים אומץ והולכים עם ההחלטות שלכם עד הסוף, וזה אומר שיש מצב שמישהו שאתם מעוצבנים עליו הולך לשמוע את מה אתם חושבים עליו.

הורוסקופ מזל קשת

נדלקים: מישהו שכמעט נשברתם ממנו אומר משהו שגורם לכם להידלק עליו שוב. סבבה, רק שעכשיו אתם צריכים לקחת את זה בכיוון רומנטי. לא פחות.

בלגאן: רומן מטריף עוזר לכם להתגבר על בלגאן שהיה לכם עם מישהו שלא ראוי לכם. בטח למדתם מזה משהו שיעזור לכם בקטע החדש.

עצות: חבר שזקוק לעצות שלכם בא בשביל להתייעץ איתכם על מישהו שהוא דלוק עליו. אתם תהיו שותפים להצלחות שלו בסיפור הזה.

חוויות: צפויה 'חוויה מתקנת' לקשתים שמסתובבים עכשיו עם לב שבור. צפוי לכם קטע מדהים עם מישהו שיודע להעריך אתכם ולא רק למתוח ביקורת.

הורוסקופ מזל גדי

חלומיים: צפויים לכם קטעים הורסים עם מחזרים בסטייל מקורי. משתפרים היחסים שלכם עם מישהו שחתול שחור עבר ביניכם. מישהו שנפרדתם ממנו שב וחוזר אליכם.

אינטימי: אל תתנו לאף אחד מבחוץ להתערב לכם בקטעים ה- ממש אישיים ואינטימיים שלכם. אם יש משהו שמביך אתכם, תתייעצו עם ההורים שלכם.

מהפכים: יש מצב שאתם הולכים על מהפך מהמם ב- לוק שלכם. השדרוג גורם לכולם להישאר עם פה פעור ואתם מרגישים בשמיים.

ידיעות: מגיעות אליכם ידיעות משמחות על מישהו שיש לכם קשר רומנטי איתו, או שאתם רוצים איתו קשר כזה. עכשיו יהיה לכם יותר קל לקבל החלטות.


הורוסקופ מזל דלי

חברים: יש לכם המון חברים שאוהבים אתכם ומוכנים להשקיע בשביל שתהיו מבסוטים. יחס גורר יחס ויוצא מזה שכולם מבסוטים. אתם וגם הם.

ממריאים: הקטעים הרומנטיים שלכם ימשיכו להמריא כל עוד תמשיכו להזרים לתוכם אנרגיה של ריגושים, ותוכיחו לצד השני שאין-אין עליכם.

קרועים: מישהו עם ניסיון מצליח לעזור לכם בקטע רומנטי עם מישהו אחר שאתם קרועים עליו. עכשיו הכול תלוי בכם ובדרך שתחליטו ללכת בה.

מגשימים: אתם ממשיכים להגשים את החלומות שלכם בחברת מישהו שכולם קרועים עליו, ומצליחים לתפוס מקום מדהים בראש פירמידת האהבה.


הורוסקופ מזל דגים

פגישות: מישהו שנורא רציתם לפגוש, נופל עליכם ברגע הכי מושלם והכי מדהים. כדאי שתיכף תנצלו לטובתכם את הטיימינג המפתיע שנכנסתם לתוכו.

טרנדים: צפוי לכם שבוע אופנתי ובני המין השני נטרפים על ההופעה הקולית שלכם, ואפילו על הסטייל הרומנטי שאופייני לסגנון הלבוש שלכם.

סטייל: הולכת להתגשם לכם הבטחה שקשורה בבילוי בסטייל או בטיול מדהים. מישהו מקובל ופופולארי חושב עליכם כשהוא מתכנן את הבילויים שלו.

קשרים: לאט אבל בטוח נוצר קשר ביניכם לבין מישהו שמתגורר במחשבות שלכם. הכוכבים שלכם רומזים שעוד מעט הוא יעבור להתגורר גם בלב שלכם.


מאמרים קשורים

Back to top button