הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 23.02.2019 – 17.02.2019

מערכת האתר
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 23.02.2019 – 17.02.2019

הורוסקופ מזל טלה

מבולבלים: יש מצב שאתם קצת מבולבלים בגלל קשר שנורא בא לכם עליו, רק שהוא עלול לקלקל לכם קשרים עם מישהו אחר. תעשו את מה שהלב שלכם אומר.

דאחקות: קטעים של דאחקות וכאלה יכולים להתגלגל במהירות למשהו שהלב שלכם נצבט בגללו. קוראים לזה אהבה ולא שום שם אחר. רק שתדעו.

קשרים: צפויים לכם אחלה קשרים עם ילידי המזלות שור ובתולה. עושה רושם שתצליחו להרים קטע שהיו אנשים שאמרו שאולי תיכשלו בו. עכשיו הם יאכלו לעצמם את הלב.

מזל: בשביל לסדר לעצמכם אחלה מזל בקטעים הרומנטיים, כדאי שתשלבו גוונים סגולים בלבוש שלכם ותנסו להשיג תכשיט עם אבן סגולה שקוראים לה אמטיסט.


הורוסקופ מזל שור

חידושים: יש מצב שאתם מחדשים קשר שפעם לא ממש הסתדר לכם איתו. איך שזה נראה אז גם הצד השני רוצה לנסות שוב.

שיתופים: זה ממש בסדר שאתם משתפים את כולם בחוויות שלכם, אבל לא כדאי שיותר מדי אנשים ייתנו לכם עצות. יש דברים שתצטרכו להחליט עליהם לבד.

זיכרונות: אתם מצליחים להשתחרר מזיכרונות מבאסים שקשורים למישהו שהתאכזבתם ממנו. זה אומר שגם אם אתם פוגשים אותו, אל תחזרו על אותן טעויות.

אתם והתכונות שלכם: אתם מתמודדים עם קשיים מבלי לאבד את הסבלנות, ואינכם חשופים למצבי רוח הפכפכים. אתם מגשימים את תכניותיכם ואינכם חיים בפנטזיות.

הורוסקופ מזל תאומים

שיקולים: אתם לא צריכים על הראש שלכם את מי שגורר אחריו ים של תסביכים. אז יכול להיות שהוא מדהים, אבל אתם לא הפסיכולוגים שלו.

שליחים: מישהו שולח אליכם שליחים בשביל שינסו לברר מה אתם מרגישים כלפיו. זו אחלה הזדמנות בשביל להעביר לו מסר מסתורי.

חסימות: ביישנות היא תכונה סבבה אבל עלולה להפריע לכם ברגע האמת. עשו הכול כדי להימנע ממצב בו הביישנות חוסמת לכם קטע שעשוי להיות רומנטי.

אורות: אתם קולטים רכילות שמדליקה לכם אור ירוק בנוגע למישהו שאתם מעוניינים בו. עכשיו רק נשאר לכם לברר שהרכילות הזו גם שווה משהו.

הורוסקופ מזל סרטן

ידידים: יבוא לכם קטע מרגש עם מישהו שעד עכשיו הייתם איתו בסטייל של סתם ידידות. צפויה לכם הפתעה טובה מ – איך שהדברים יזרמו.

מתערבים: יותר מדי אנשים מתערבים לכם בקטעים שהיו אמורים להיות פרטיים ואינטימיים. מצד שני, יש מצב שאתם 'הזמנתם' אותם לעשות את זה.

פטפוטים: רעיון משוגע עוזר לכם להקסים מישהו שאתם דלוקים עליו, רק שזה לא ממש משהו שכדאי לכם לפטפט עליו עם כל העולם ואחותו.

נאמנות: השבוע תצטרכו להוכיח את הנאמנות שלכם לחברים שלכם, בעיקר כאשר מישהו ינסה לסכסך ביניכם לבינם. זה מישהו שכבר ניסה לעשות את זה בעבר.

הורוסקופ מזל אריה

מסתוריות: צפויים לכם חיזורים מסתוריים מצד מחזרים השייכים למזלות המים שהם עקרב, סרטן ודגים. אל תתנו להם להמתין זמן רב מדי.

טלפונים: הנומרולוגיה מסדרת לכם קטעים עם מחזרים ועם מקומות הקשורים למספר 8. 'טלפון שבור' מביא לכם הצעה שכדאי לכם לבדוק איך בכלל התגלגלה אליכם.

אבנים: אם בראש שלכם לשחק אותה בגדול, תמשכו לעצמכם אנרגיות בעזרת אבן מזל שקוראים לה רוז-קווארץ, ואל תשכחו לשלב בבגדיכם גוונים חומים.

לבבות: שימו עין על מישהו שעד עכשיו עשה קולות של לא מעוניין. עושה רושם שהוא שינה את דעתו, מה שאומר שנפתחה לכם דלת ללב שלו.

הורוסקופ מזל בתולה

ידיעות: מגיעות אליכם ידיעות שקשורות במישהו שפעם לא חיבבתם, אבל עכשיו אתם לא ממש אדישים כלפיו. כדאי שתעבירו לו מסר עם מישהו מהחברים שלכם.

התנהגות: אתם קולטים התנהגות מוטרפת מצד מישהו שבכל פעם שהוא פוגש אתכם, הוא מתנהג בצורה מוזרה. אין לכם מה לחכות לרמזים נוספים.

דעות: אנשים שפעם לא ממש ספרו אתכם, משנים לטובה את הדעה שיש להם עליכם. יש מצב שזה הכול בזכות איזה קטע מדהים שעשיתם ממש בזמן האחרון.

שינויים: מישהו שאתם מכירים דופק שינוי ענק ב – 'לוק' שלו ואפילו רומז שגם לכם כדאי לעשות משהו בקטע. מצד שני, אולי כדאי שתתייעצו עם ההורים שלכם.

הורוסקופ מזל מאזניים

יצירתיות: כוכב שקשור ליסוד המים מביא לכם אחלה אנרגיה יצירתית. ההצלחות שלכם בקטע הזה מתחילות לסקרן מישהו שיש לו אחלה קשרים.

פוזה: יש לכם מחזר חדש שעד עכשיו הסתובב כמו טווס, אבל בשביל לתפוס איתכם דיבור הוא יהיה מוכן להוריד מעצמו את הפוזה.

בילויים: צפויים לכם בילויים מהממים במקומות מסתוריים. צפוי קטע שמתבשל במוח שלכם ב – הכי ספונטאניות ומתגשם לכם ישר אחרי שהחלטתם ללכת עליו.

שליחים: מישהו שפגש אתכם ונדלק עליכם מעביר אליכם מסר באמצעות שליח. אל תתביישו לרמוז לו בחזרה על מה שבאמת עובר עליכם.

הורוסקופ מזל עקרב

אנרגיות: כוכבים עם אנרגיות מוטרפות מסדרים לכם בילויים שכבר המון זמן אתם חולמים עליהם. כשזה ממש קורה לכם אל תתחרטו פתאום.

לקחים: סיפור אהבה של מישהו מסוים, רומז לכם על משהו שקשור גם בכם. אם הסיפור ההוא הסתיים באכזבה, אז כדאי שתלמדו ממנו משהו.

טיימינג: זה אחלה טיימינג בשביל הפנויים שביניכם שרוצים לפתוח דף חדש בקטע רומנטי. יש מצב שקצת נשבר לכם מהסיפורים הקודמים.

משחקים: באים לכם קטעים וחיזורים רומנטיים שמפתיעים אפילו אתכם. יש מצב שתצטרכו לשחק אותה בשביל שאף אחד לא יקלוט מה עובר עליכם.

הורוסקופ מזל קשת

זוכרים: נדלק לכם קשר שפעם היה חברי, אבל הפך לרומנטי. זה יכול ללכת אחלה, כל עוד תזכרו את הגבולות שלכם.

מתפללים: מתגשמת לכם משאלה במקום שהתגעגעתם אליו. פתאום אתם מגלים שחוץ מכם יש עוד מישהו שלא שכח.

קולטים: אתם קולטים תרגיל שמישהו מנסה לעשות לכם בקטע חברתי. עושה רושם שאין לכם בעיה לשים אותו במקום הנכון.

טיפ למי שרוצה להתחיל איתכם: הוא צריך לעשות את זה בהמון פתיחות ושובבות. לתת לכם להרגיש שהקשר הרומנטי לא פוגע בחופש האישי שלכם או בעצמאותכם.

הורוסקופ מזל גדי

כסף: בא לכם צ'אנס גדול לעשות קצת כסף בשעות שאתם פנויים. הכסף שתקבלו בקטע הזה הוא הרבה יותר ממה שחלמתם.

כיופים: אתם זורמים בכיף עם ילדים שנחשבים למקובלים ופופולאריים. פתאום אתם רואים שלא הייתה לכם סיבה להיות מודאגים בקטע החברתי.

וויתור: זה ממש בסדר שאתם מוותרים קצת למישהו שיש לכם איתו קליק רומנטי, אבל רק עד שזה מגיע למה שנראה כמו העקרונות שלכם. סבבה?

בחירה: גם אם באים לכם המון מחזרים, זה לא אומר שאתם צריכים לאבד את הראש. בסוף כדאי שתבחרו מהם את מי שהכי מדליק לכם את הלב.


הורוסקופ מזל דלי

חברתיים: צפויים קטעים חברתיים שמציבים אתכם בעמדה של מנהיגות. זה סבבה, אבל זה גם אומר שתצטרכו לקחת אחריות רבה מהרגיל.

חוויות: יש חוויות שאתם צריכים לשמור לעצמכם ולעצמכם בלבד. רעש גדול מדי עלול להוביל את הדברים לרכילות ולקנאה.

מוקסמים: אתם מוקסמים ממישהו שגם אחרים דלוקים עליו. אם תזרקו לו שאלה מהממת, תשומת הלב שלו תופנה אליכם ולא לאחרים.

ריגושים: מתחדש קשר עם מישהו שמחפש ריגושים, ממש כמוכם. זה אומר שהמשותף ביניכם מצליח לטשטש את חילוקי הדעות.


הורוסקופ מזל דגים

אינטרסים: מישהו שהענקתם לו משהו מתוך טוב לב, חוזר אליכם עם אחלה בשורה. מצד שני, יהיו כאלה שיגידו שיש לו אינטרסים אישיים.

סיפורים: מישהו שמח לפגוש אתכם אחרי ששמע עליכם הרבה סיפורים. אחרי הפגישה הוא יצטרך להתמודד עם רגשות מנוגדים שיתרוצצו בתוכו.

פוזה: העובדה שאתם כאלה 'נשמות טובות' לא מאפשרת לכם לפגוע באחרים, גם כאשר הם תופסים פוזה מה-זה מעצבנת.

אוהבים: נו בוודאי שאתם נחשבים למאהבים חמים ורומנטיים. ככה זה עם מזלות המים, תמיד חושבים מהלב. רוצים להרגיש שייכות, חום וחיבה. המון אנרגיה אוהבת ומפנקת.


מאמרים קשורים

Back to top button