הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 09.03.2019 – 03.03.2019

מערכת האתר
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 09.03.2019 – 03.03.2019

הורוסקופ מזל טלה

ציפיות: מישהו מצפה שתתנו לו יותר רמזים על מה שאתם מרגישים כלפיו. כמו שזה נראה אז הוא לא ממש חוסך במסרים שהוא מעביר אליכם.

קטעים: מישהו בקטע של 'נורא רוצה לעשות טוב', מצליח רק לעצבן אתכם. יש מצב שתצטרכו לדבר על זה עם מישהו שאתם ממש אוהבים.

טיפוסים: יש מצב שבא לכם לעשות קצת כסף. תבוא לכם הצלחה גדולה בקטע הזה, אבל אל תקנו שום דבר מכל מיני טיפוסים מפוקפקים.

פרטים: אתם בקטע רומנטי שזורם בסבבה עם הראש שלכם. יחד עם זה, אתם לא חייבים לדווח פרטים למי שעלול להפיץ רכילות מרושעת.


הורוסקופ מזל שור

מצרפים: אתם מצרפים אליכם חברים חדשים ולא שוכחים לחדש קשרים עם מי שהיו הידידים שלכם. צפוי שבוע אנרגטי עם חגיגות ספונטאניות.

זורקים: רעיונות מוטרפים זורקים אתכם אל מקומות שבהם תוכלו להתחבר עם תחביבים יצירתיים. דווקא שם תמצאו את מי שאתם מחפשים.

מצליחים: מישהו מצליח להרגיז אתכם בגלל השטויות שיש לו בראש. סבבה, אתם לא ממש חייבים לצרף אותו לבילויים שלכם.

סודות: לא כדאי לכם להכניס יותר מדי אנשים לתוך הסודות שלכם. מישהו מסוים שקשור לסודות האלה עלול לפחוד שתעשו לו פדיחות.

הורוסקופ מזל תאומים

צופים: הכוכבים צופים לכם קטע רומנטי בו אתם וגם מישהו אהוב, מצליחים להגשים חלומות בלי לפגוע ברגשות ובלי לוותר על עקרונות.

זורמים: יש מצב שאתם מתחילים לזרום עם טרנד שלא מהעולם הזה. אל תתרגשו אם יופיעו כל מיני מעריצים שינסו לחקות אתכם.

דלוקים: אתם מתחילים להתרגל לראש המוטרף של מישהו שאתם דלוקים עליו. איך שזה נראה, הוא לא הולך להשתנות וגם אתם לא.

גולשים: צפויה לכם גלישה על גבי חוויות שהן כאילו סוד ביניכם לבין מישהו קורע. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, אז ככה זה גם צריך להישאר.

הורוסקופ מזל סרטן

שומרים: ביחסים שבין בנים לבנות הכי כדאי לכם לשמור מרחק מכל מיני טיפוסים שרוצים לייעץ לכם, וכדאי שתדברו על זה רק עם ההורים שלכם.

מצטרפים: אל תרשו לאף אחד להשתלט לכם על הקטעים הרומנטיים. שימו לב שכשאתם מצליחים אז תמיד יש מישהו שמנסה להצטרף אליכם.

חברתיים: אתם עסוקים בקטע חברתי כשפתאום נופל עליכם מסר שיש לו משמעות רומנטית. מישהו יצטרך לחכות עד שהראש שלכם יהיה פנוי אליו.

סופשבוע: פרשיה רומנטית הולכת לעשות לכם את סוף השבוע. בהתחלה אתם לא לגמרי סגורים על עצמכם, אבל בהמשך אתם מאושרים מהקטע.

הורוסקופ מזל אריה

מחליפים: מישהו מציע לכם להחליף משהו ישן במשהו חדש שאתם לא לגמרי שלמים איתו. לא תמיד כדאי לכם ללכת על חידושים, לפעמים דווקא ישן זה טוב.

עיתויים: חבל לבזבז את הימים שלישי ושישי על סתם שטויות, בגלל שהשבוע הימים האלה הולכים להביא לכם מזל גדול באהבה.

אוהבים: מישהו שממש אוהב אתכם רוצה לספר לכם משהו אישי על החיים שלו, אבל פוחד מפדיחות. תצטרכו לתת לו את הביטחון שהוא זקוק לו.

לוקחים: הקטעים שבין בנים לבנות לוקחים אתכם אל קטע מקורי ויוצא דופן. מצד שני, אלה שמקנאים בכם יגידו שזה קצת גדול עליכם וכל זה.

הורוסקופ מזל בתולה

קופצים: הצעה חלומית מצליחה להטריף אתכם עד שאתם קופצים עליה בעיניים עצומות. מצד שני, יש מצב שדווקא הספונטאניות הזו מביאה לכם אחלה חוויות.

מסתקרנים: היצירתיות שלכם גורמת להרבה אנשים להסתקרן לגביכם. גם אם אתם חושבים שאין לכם כישרונות מיוחדים, כדאי שתתנו לאחרים לשפוט.

טיימינג: זה אחלה טיימינג בשביל לסגור דברים שעד עכשיו התביישתם לדבר עליהם. גם הצד השני רוצה לזרום איתכם בקטעים האלה.

מופתעים: אתם המומים לקבל הודעה ממישהו שכאילו שכח אתכם. יכול להיות שזה מה שחשבתם אבל יש מצב שהוא רק חיכה להזדמנות.

הורוסקופ מזל מאזניים

פוגשים: אתם הולכים לפגוש מישהו מסוים שדמיינתם אותו לגמרי אחרת ממה שהוא נראה במציאות. מצד שני, אולי זה בכלל עושה לכם טוב.

קרועים: מישהו שאתם לא ממש קרועים עליו, מראה לכם את הצד היותר מיוחד שלו. פתאום מתברר שיש לכם איתו הרבה מן המשותף.

מתחרים: זה ממש סבבה שאתם מצליחים להביס מתחרה בקטע של תחרות רומנטית. נפלא, רק שעכשיו גם תצטרכו לעשות משהו עם פירות הניצחון.

כובשים: אתם לא זקוקים לעידוד או לתמיכה בשביל לכבוש את ליבו של המישהו המסוים שבראש שלכם. כל מה שאתם צריכים הוא רק קצת יותר ביטחון עצמי. לא ככה?

הורוסקופ מזל עקרב

מילים: אל תתבלבלו ממישהו מבאס שאומר לכם מילים יפות אבל ההתנהגות שלו לא הולכת יד ביד עם המילים האלו. בעצם, היא הולכת הפוך.

עיניים: מישהו עושה לכם עיניים אבל בא לכם לדעת מה הוא באמת חושב עליכם. הכי טוב בשבילכם זה להפתיע אותו בשאלה שפשוט תהמם אותו. שיטת ההלם, הכי טוב.

דיבורים: אתם תופסים דיבור עם מישהו מסוים שהאטרף שלו התחיל לעצבן אתכם. אז נכון שפעם זה היה נחמד אבל עכשיו זה כבר לא מעניין כמו שזה היה.

פגישות: מקבץ של פגישות לא צפויות הולך לעשות לכם את השבוע. אנשים שמעריצים אתכם מסדרים בשבילכם קטעים שלא חלמתם עליהם.

הורוסקופ מזל קשת

כספים: המזל הטוב מביא לכם כסף שלא בניתם עליו. זה סבבה שאתם מבסוטים מזה שמפלס הכסף שלכם עולה אבל כדאי שגם תשימו קצת בצד. חיסכון, אתם יודעים.

מושכים: אם בראש שלכם למשוך אליכם אנרגיות רומנטיות כדאי לכם לשלב גוונים של בורדו בבגדים שלכם ולענוד תכשיט עם אבן ששמה 'אבן הירח'.

מוטרפים: צפויים לכם קטעים מפתיעים עם אנשים מאוד לא שגרתיים. מצד שני, אם הם לא עושים חשבון לאף אחד, אז מחר הם לא יעשו חשבון גם לכם. לא ככה?

תמימים: משהו שאמרתם בשיא הטבעיות והתמימות יכול להתפרש עבור מישהו כאילו זה רמז רומנטי. אם זה בכלל לא נכון אז כדאי שתגידו לו.

הורוסקופ מזל גדי

מחמאות: אתם מקבלים מחמאות שקשורות ל – לוק ולהופעה המסחררת שלכם. כל מיני גדיים שסבלו מדימוי עצמי לא משהו, ירגישו הרבה יותר טוב עם עצמם.

מוצאים: אתם מוצאים כל מיני דברים שהלכו לאיבוד ושחיפשתם אותם. זה גם אחלה טיימינג בשביל לפתוח ולהציץ בכל מיני ספרים או מחברות של זיכרונות.

חוויות: אתם לא תצליחו למצוא את המילים הנכונות בשביל לתאר חוויה רגשית שעברה עליכם. רק מי שהתנסה בקטע דומה יוכל להבין אתכם.

חיזורים: יש מצב לחיזור סוער שגורם לכם להרגיש בשמיים. אל תתרגשו אם פתאום ישתתקו כל מיני אנשים שלא האמינו שזה יכול לקרות לכם.


הורוסקופ מזל דלי

פוזות: מישהו חמוד מנסה לצוד את העיניים שלכם בקטע של פוזות שלא תפורות עליו. הכי טוב שתסבירו לו שהוא יכול רק להרוויח אם יתנהג בטבעיות.

עידודים: אתם מקבלים הרבה עידוד מאנשים שנורא חשוב להם מה שקורה איתכם. יהיו בהם גם כאלה שנמצאים השבוע במקומות רחוקים.

הזויים: קטע רומנטי שעד לא מזמן נראה הזוי ודמיוני, מתחיל לעשות קולות של הצלחה. אל תתחילו לטחון את עצמכם או לחפור בשאלות פלספניות.

שיקולים: אם נורא בא לכם לשתף מישהו מסוים בחוויות שעוברות עליכם, כדאי שתהיו בטוחים שזה מישהו שלא ירוץ לספר על זה לאחרים.


הורוסקופ מזל דגים

גדולים: טוב ליבכם ויכולת הנתינה שלכם מוציאים אתכם גדולים בקטע חברתי. יש מצב שזה אפילו יפתח לכם פתח בשביל פרשייה רומנטית, אפילו שזה כאילו לא קשור.

מושפעים: עושה רושם שאתם ממשיכים להיות מושפעים מקטע רומנטי שעדיין לא השתחררתם ממנו. אם זה מה שקורה, אז רק סיפור חדש יימחק את הקודם.

ממוזלים: הנומרולוגיה מביאה לכם מזל והצלחה בחברת אנשים ומקומות שאיכשהו מושפעים מהמספר 7. מתחיל להתאושש קשר רומנטי שלא הצליח להמריא.

אנרגיות: מישהו חמוד (אבל ממש) מצליח לרגש גם את אלה מביניכם שנפלה עליהם אנרגיה מעפנית. צפוי לכם בילוי בסבבה המשכיח מכם את הזיכרונות המבאסים.


מאמרים קשורים

Back to top button