הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 20.04.2019 – 14.04.2019

מערכת האתר
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 20.04.2019 – 14.04.2019

הורוסקופ מזל טלה

סיפורים: אם בראש שלכם לספר למישהו על איך שאתם מרגישים כלפיו, כדאי שתעשו את זה בלי יותר מדי עיניים ואוזניים רכלניות שתיכף ירוץ לרכל.

בילויים: משהו שהתחיל לפני איזה שבוע, תופס כיוון רומנטי ויש מצב לבילוי מהסרטים. יכול להיות שזה קטע שמישהו הביא לכם אותו בשידוך.

יחסים: יש מצב ליחסים מדהימים עם חברים ומחזרים ששייכים ליסוד האוויר, שזה מביא את הפוקוס על התאומים, המאזניים והדליים.

כיף: מי שרוצה לחזר אחריכם כדאי שיתחיל להפנים שהוא צריך להתחיל איתכם בספונטאניות, בכיף כזה וללא בִּרְבּוּרִים. אתם שונאים מחזרים שלא יודעים לבטא את רגשותיהם.


מזל שור

אומרים: אתם אומרים דוגרי את מה שאתם חושבים, למישהו שאתם מחבבים, וישר מתברר שממש צדקתם. עכשיו זו כבר לא הבעיה שלכם אלא שלו.

קליטה: אתם עולים על מישהו תחמן שהסתבך בתחמנות שלו. יכול להיות שהחברים שלכם עוד לא קלטו אותו, אבל בסוף גם הם יקלטו.

מדליקים: צפויים לכם קטעים מדליקים ואולי גם רומנטיים, עם מישהו שתמיד מצליח להיכנס לתוך הראש שלכם, כאילו שהוא קורא את המחשבות שלכם.

סבבה: מי שרוצה לחזר אחריכם כדאי שיתחיל להפנים שהוא צריך להתחיל איתכם בסטייל של סבבה כזה. בפוזה של המון סבלנות ושום דבר לא בוער. צעד פזיז מדי, עלול להבריח אתכם.


מזל תאומים

מופלאים: צפויים לכם קטעים מופלאים עם מישהו שחזר ממקום רחוק או מישהו שיש לו קשר חזק לטיולים. אל תעשו חשבון לקנאים שמרכלים על זה.

קרועים: מישהו שקרוע עליכם מצליח להדליק אתכם על משהו או על מישהו שהוא חושב עליו. מצד שני, יש מצב שיש לו אינטרס אישי בסיפור הזה.

טיולים: נסיעה או טיול סוגרים לכם קטע עם מישהו שלא חלמתם לפגוש. רק לפני אתם מציעים לו משהו, כדאי שתבדקו מה הוא מרגיש כלפיכם.

סחבק: מי שרוצה לחזר אחריכם כדאי שיתחיל להפנים שהוא צריך לא לחסוך במילים ולהיות כמה שיותר קליל וסחבק. לתת לכם להרגיש שהתקשורת זורמת ללא מעצורים.


מזל סרטן

זורמים: אתם זורמים עם ריגושים שפעם יכולתם רק לחלום עליהם. זה סבבה לאהבה וכל זה, רק שזה קצת מרחיק אתכם ממישהו שאתם מחבבים.

מהסרטים: צפוי לכם קטע מהסרטים עם מישהו שהבטיח לכם משהו וגם רוצה לקיים. הטיפ שלכם זה לא לחשוש מספונטאניות וללכת על זה עם כל הלב.

תפילות: מתגשמת לכם תפילה שקשורה במישהו שנדלקתם עליו. תעשו את מה שהלב שלכם אומר ולא את מה שכולם אומרים לכם לעשות.

אהבה: מי שרוצה לחזר אחריכם כדאי שיתחיל להפנים שהוא צריך לעטוף אתכם בהמון חום ואהבה. לתת לכם להרגיש שאתם בטוחים ומוגנים. להעניק לכם אווירה ביתית.


מזל אריה

חלומות: צפוי לכם קטע חלומי עם מישהו שלא עושה חשבון לאף אחד, ורק איתכם הוא מתנהג ממש בסבבה. אל תופתעו אם בהמשך הוא גם יציע לכם משהו מקורי.

אירועים: מישהו מתחיל לתכנן אירוע עם המון הפתעות וכאלה. בשביל שגם אתם תהיו בפנים כדאי שתזרקו לו איזו מילה טובה שיהיה מבסוט.

אטרפים: צפוי לכם קטע חברתי עם המון משתתפים, רק שהראש שלכם הולך אחרי מישהו מסוים ומטריף שנמצא שם. טיפ? יש מצב לשיחה אינטימית.

תרועות: מי שרוצה לחזר אחריכם כדאי שיתחיל להפנים שהוא צריך למחוא לכם כפיים ולהריע ממושכות. לתת לכם להרגיש שאתם מלכי העולם ושצפויות לכם תשואות ותרועות.


מזל בתולה

קשרים: מישהו שאתם בקשר איתו מחליט לעשות שטויות שמביאות לכם את הג'ננה. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, אל תהיו לגמרי בצד שלו.

שיקולים: יש מצב שאתם נדלקים על מישהו שהרבה אנשים לא ממש הרוסים עליו. השאלה היא עד כמה הוא באמת חשוב לכם לעומת מה שכולם אומרים.

התנהגות: מישהו שההתנהגות המוטרפת שלו עושה לכם את זה, עושה קולות של מעוניין. תצטרכו להחליט אם בא לכם על קשר ברגוע או על קשר מוטרף.

רגישות: מי שרוצה לחזר אחריכם כדאי שיתחיל להפנים שהוא צריך להתחיל איתכם בנימוס, באדיבות ועם המון רגישות. להקפיד על כל פרט ולעולם לא להגיע לפגישה בלבוש מרושל.


מזל מאזניים

עיתוי: זה אחלה טיימינג בשביל להשקיע בלוק ובהופעה החיצונית שלכם. מצד שני, אתם לא חייבים לזרוק הרבה כסף בשביל להיראות מדהים ואתם יודעים את זה.

עצבים: מישהו שהקנאה אוכלת לו את המוח טוחן לכם בראש. שימו לב על איך שהוא מטיף לכם מוסר אבל היה שמח להתחלף איתכם.

בשלות: אהבה אמיתית זקוקה לזמן בשביל לטפס גבוה. זה אומר שאתם לא צריכים למהר עם רומן שרק עכשיו נדלק. תנו לצד השני לחזר אחריכם.

קסם: מי שרוצה לחזר אחריכם כדאי שיתחיל להפנים שהוא צריך לעשות את זה בכיף כזה, בסבבה ובהמון קסם אישי. לתת לכם להרגיש שבסיפור הזה צפוי לכם קשר רגוע, שלו, שקט וזורם.


מזל עקרב

מילים: מישהו אומר לכם מילים שאתם לא יודעים איך לפרש אותן. אם בראש שלכם להבין אותו, כדאי שתציגו לו שאלה שהוא לא יוכל להתחמק ממנה.

עקרונות: אל תסכימו לוותר על העקרונות שלכם בגלל מישהו שרוצה להגיד לכם מה לעשות. תעשו את מה שאתם חושבים גם אם זה לא ממש מוצא חן בעיניו.

רמזים: צפויים לכם רמזים רומנטיים מצד מישהו שהמון אנשים מעריצים אותו. אם תתנו מקום לספונטאניות, צפויים לכם קטעים שלא מהעולם הזה.

שכנועים: מי שרוצה לחזר אחריכם כדאי שיפנים שהוא צריך להתחיל איתכם בשפע של אינטליגנציה רגשית ואהבה. לשכנע אתכם שאם לא תסכימו, אתם עלולים לפספס משהו שלא מהעולם הזה.


מזל קשת

מקובלות: נופל עליכם בילוי שבכלל לא היה בתוכניות שלכם. הקטע הזה יעזור מאוד לפופולאריות החברתית שלכם ויביא איתו ים של מעריצים ומחזרים.

רעיונות: מסתובבים לכם בראש רעיונות שבהתחלה כולם נבהלים מהם, אבל אחר כך הם משנים את דעתם ונדלקים עליהם. אל תפחדו לומר דוגרי את מה שאתם חושבים.

סטייל: אתם מתיידדים עם מישהו שיש לו קשרים מדהימים במקומות עם סטייל וכאלה. סבבה, רק אל תשכחו שהטעם שלו שונה מאוד מהטעם שלכם.

פתיחות: מי שרוצה לחזר אחריכם כדאי שיתחיל להפנים שהוא צריך לעשות את זה בהמון פתיחות ושובבות. לתת לכם להרגיש שקשר רומנטי לא פוגע בחופש האישי שלכם או בעצמאותכם.


מזל גדי

רכלנים: אתם פולטים מילים שמגיעות אל מישהו שיש לו פה גדול. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שתחשבו טוב-טוב כשאתם מדברים ליד רכלנים.

מזלות: צפוי לכם שבוע מהסרטים עם אנשים שנולדו במזל דגים, כמו גם עם אלה שחיבור אותיות השם שלהם או המספרים של תאריך לידתם, מסתכמים במספר 7.

אישורים: אל תאכלו את עצמכם אם יהיו גם כאלה שלא יבינו מה מצאתם במישהו שאתם קרועים עליו. רק שתדעו שאתם לא צריכים אישור מאף אחד.

הערכה: מי שרוצה לחזר אחריכם כדאי שיתחיל להפנים שהוא צריך ללכת על המון טקסיות והרבה כבוד והערכה. לתת לכם להרגיש שלא מדובר בקריזה חולפת, אלא בסיפור רציני שיש לו עתיד.


מזל דלי

טיימינג: הימים שלישי וחמישי יביאו לכם אחלה אנרגיות בשביל קטעים של חיזורים וכאלה. אם הצד השני מופנם, כדאי שאתם תתחילו ראשונים.

מחשבות: צפוי לכם קטע מהסרטים עם מישהו שלא חלמתם שהוא בכלל סופר אתכם. פתאום מתברר שגם הוא חשב עליכם את אותו הדבר.

חפירות: במקום לחפור במחשבות על מה שהולך איתכם בקטע שבין בנים לבנות, כדאי שתתחילו לזרום עם מישהו שהרוס מרוב שהוא מאוהב בכם.

מטרפים: מי שרוצה לחזר אחריכם כדאי שיתחיל להפנים שהוא צריך לפנות אליכם כשאתם הכי מסוקרנים. לתת לכם להרגיש שבסיפור הזה צפויים לכם אחלה קטעים מוטרפים ומקוריים.


מזל דגים

הצעות: אתם מקבלים הצעה מפתיעה שמשאירה אתכם עם פה פעור. קחו את הזמן שלכם בשביל לחשוב עליה כדי למנוע מעצמכם אכזבות בעתיד.

אינטרסים: אל תתרגשו ממישהו שטוחן לכם את המוח עם רכילות ארסית. יכול להיות שיש לו אינטרס אישי במישהו שאתם די דלוקים עליו ו…גם הוא.

בהפוכה: אתם זורמים עם מישהו שלא כולם מחבבים. אז נכון שיש בו משהו קצת מוטרף, אבל יש מצב שזה בדיוק מה שגורם לכם לחבב אותו.

עדינות: מי שרוצה לחזר אחריכם כדאי שיתחיל להפנים שהוא צריך לעשות את זה בסגנון רומנטי, רך, עדין ומשתפך. רצוי שיביא פרח. שייתן לכם להרגיש שבקטע הזה צפוי לכם רומן אהבה מהסרטים.


מאמרים קשורים

Back to top button