הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 27.04 – 21.04

מערכת האתר
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 27.04 – 21.04

הורוסקופ מזל טלה

נפנופים: אל תנפנפו מישהו שממבט ראשון לא ממש מרשים אתכם. אם תתנו צ'אנס לקטע הזה, תראו כיצד רושם ראשון עלול להטעות.

מקומות: זורמות אליכם שמועות שקשורות למקום חלומי שכדאי לבלות בו. עכשיו זה הזמן שלכם לשכנע את מי שצריך, שגם אתם תהיו בפנים.

הבטחות: מתחילות להתקיים לכם הבטחות שכבר חשבתם שאין צ'אנס שתתקיימנה. יש מצב שיהיה בהן שינוי מסוים, אבל גם השינוי הזה יביא לכם מזל.

אומץ: הסמל שלכם הוא איל אדיר קרניים שתמיד דוהר בראש העדר ומנהיג אותו. הסמל מייצג תכונות כגון אומץ והקרבה. אתם מושפעים מן המזלות אריה וקשת, כמו גם מן השמש וכוכב יופיטר.

מזל שור

החלטות: יש מישהו שמחכה שתקבלו החלטה שקשורה בו ובמישהו נוסף. זה הכול בגלל שהוא קרוע עליכם ורוצה להיות הראשון בתוך הלב שלכם.

התנהגות: אתם מחליטים להוציא מהחיים שלכם את מי שההתנהגות שלו מפדחת אתכם. גם אם זה קצת מביך, אתם מראים לו את הדלת.

פרשיות: אתם מתחילים לקלוט דברים שקשורים לפרשייה רומנטית שכבר מאחוריכם. פתאום אתם מקבלים תשובות לחידות שהציקו לכם.

התמדה: הסמל שלכם הוא שור הולך בתלם, אשר מייצג תכונות של התמדה, עקשנות, שלווה ושקט נפשי. אתם מושפעים מן המזלות בתולה וגדי, כמו גם מן הכוכבים מרקורי וסטורן.


מזל תאומים

אינטימיות: צפויים לכם קטעים אינטימיים עם ידידים שגם הם מרגישים את מה שעובר עליכם. עכשיו אתם צריכים לעשות דיבור עם מישהו שיודע לשמור סוד.

חברתי: הפופולאריות החברתית שלכם מאפשרת לכם לקבל החלטות על לאן ועם מי יוצאים לבלות. מצד שני, לא כדאי שתפדחו את מי שחושב אחרת מכם.

מחשבות: יש קצת רכילויות על מישהו שנורא בא לו להיות בחברתכם. לא כל השמועות נכונות, אז כדאי לכם לבדוק מה נכון ומה לא.

קלילות: הסמל שלכם הוא זוג תאומים והוא מייצג את נטייתכם לבצע שני דברים שונים, אפילו מנוגדים, בעת ובעונה אחת. אתם מושפעים מן המזלות מאזניים ודלי, כמו גם מן הכוכבים ונוס ואוראנוס.


מזל סרטן

קולים: בגלל שלא נעים לכם ממישהו מסוים, אתם משחקים אותה בחוסר אכפתיות כלפי מישהו אחר שנדלקתם עליו. סבבה, אבל בסוף תצטרכו לדבר על זה.

חיזורים: צפוי לכם חיזור שבהתחלה לא מדליק אתכם, אבל בהמשך מתברר שהוא שווה ומסעיר. יש מצב שצפויה לכם איתו פרשייה מפתיעה.

רצינות: מישהו מוכן להסתכן בפדיחות רק בשביל להוכיח לכם שהוא לוקח אתכם ברצינות. מישהו אחר שמחבב אתכם אומר לכם מה כדאי לכם לעשות עם הקטע הזה.

נעימות: הסמל שלכם הוא סרטן, שמייצג את הרעיון של שריון נוקשה השומר על פנימיות רכה ונעימה. אתם מושפעים מן המזלות עקרב ודגים, כמו גם מן הכוכבים פלוטו ונפטון.


מזל אריה

מסתורי: הנומרולוגיה מביאה לכם שבוע מדהים עם אנשים שחיבור אותיות השם שלהם או המספרים של תאריך לידתם, מסתכמים במספר 8 שנחשב למספר מסתורי ורומנטי.

מתנות: אתם הולכים לקבל מתנה שאין לה שום קשר ליום ההולדת שלכם שבכלל לא חל עכשיו. עושה רושם שמישהו סתם רוצה לשמח אתכם.

היכרויות: שידוך מטריף מסדר לכם היכרות שממבט ראשון נראית טובה בשביל שתהיה אמיתית. מישהו שדלוק עליכם מספר לכם את האמת על הקטע הזה.

אצילות: הסמל שלכם הוא אריה, מלך היער, שמייצג תכונות של מנהיגות, אצילות, כריזמה וסמכותיות. אתם מושפעים מן המזלות קשת וטלה, כמו גם מן הכוכבים מארס ויופיטר.

מזל בתולה

סבבה: עושה רושם שאתם רוצים לבוא בטוב מול מישהו שלא ממש הסתדרתם איתו בזמן האחרון. סבבה, רק אל תשכחו שיש דברים שלא כדאי לכם לוותר לו עליהם.

שיקולים: מישהו מספר לכם המון רכילויות על מישהו אחר שאתם מכירים. כדאי לכם לחשוד שבעתיד הוא עלול לרכל עם אחרים עליכם.

הזדמנויות: נופלת עליכם הזדמנות לפגישה שיכולה להיות מדהימה ומרגשת. מצד שני, אם אתם פוחדים שהסיפור הזה עלול להשתבש, כדאי שכבר עכשיו תפסיקו אותו.

טוהר: הסמל שלכם הוא נערה צעירה אוחזת צרור שיבולים ומייצגת תכונות כגון: טוהר, תמימות, יצירה וניקיון. אתם מושפעים מן המזלות גדי ושור, כמו גם מן הכוכבים סטורן וונוס.


מזל מאזניים

זורמים: ביישנות היא תכונה חמודה, אבל עלולה לקלקל לכם קטע רומנטי. אם כבר הגעתם לסיפור הזה, כדאי שתזרמו עם מה שיש לכם בלב.

מסתוריים: צפויים לכם רגעים מסתוריים עם מישהו שמשחק אותה בפוזה לא אכפתית, אבל מת שתגלו לו את מה שאתם חושבים עליו. אל תסכימו לשחק לפי הכללים שלו.

מרגשים: צפוי לכם קטע מרגש כאשר אתם קולטים שמישהו שחשבתם שלא מחבב אתכם, מתגלה כמישהו שממש דלוק עליכם. בהחלט יש לכם על מה לחשוב עכשיו.

עדינות: הסמל שלכם הוא מאזניים. הסמל מייצג את הנטייה שלכם לשקול את הדברים מתוך כוונה ושאיפה לא לפגוע באיש. אתם מושפעים מן המזלות דלי ותאומים, כמו גם מן הכוכבים אוראנוס ומרקורי.


מזל עקרב

אופטימי: פרשיית אהבה שמתחילה בקטע מבאס, תופסת כיוון אופטימי שעושה לכם טוב. זה אומר שתמיד כדאי לגלות פתיחות ולא להתייאש ישר בהתחלה.

מרגישים: נופל עליכם בילוי בחברת מישהו שהלב שלכם תמיד מפספס פעימה בגללו. אל תתבאסו אם יתברר שהוא יודע שזה מה שאתם מרגישים, בגלל שגם הוא מרגיש ככה.

לבבות: אתם מחליטים לזרום עם הלב שלכם ולא להקשיב למה שאנשים חופרים לכם במוח. כדאי שתדעו שקטעים שכאלה לפעמים מצליחים, ולפעמים לא.

משיכה: הסמל שלכם הוא עקרב שמציץ מתוך אפלולית הסלעים. הסמל מייצג את המשיכה שלכם לקטעים מסתוריים. אתם מושפעים מן המזלות דגים וסרטן, כמו גם מן הירח וכוכב נפטון.


מזל קשת

יצירתי: צפוי לכם שבוע מרגש בזכות מה שנראה כמו כישרון יצירתי שלכם. יש מצב שאתם מזלזלים בכישרונות שלכם ולא נותנים להם להתפתח. לא חבל ?

משתוקקים: מישהו משתוקק לספר לכם על הרגשות שלו, רק שהוא לא רוצה שכל העולם ואחותו ידעו על מה שקורה. תגידו לו שהוא צריך להחליט, בגלל שאי אפשר להמשיך ככה.

זיכרונות: באים לכם זיכרונות על מישהו שפעם היה לכם סיפור איתו, אבל איכשהו זה לא ממש ייצא לטוב. אל תתביישו להעביר לו מסר.

נדודים: הסמל שלכם הוא אדם קשת שחלקו התחתון הוא סוס דוהר. הסמל מייצג את אהבתכם למרחבים, נדודים, הרפתקאות וחופש. אתם מושפעים מן המזלות טלה ואריה, כמו גם מן השמש וכוכב מארס.


מזל גדי

רומנטי: אם יש לכם מחשבות רומנטיות על מישהו שרק עכשיו הכרתם, אל תרוצו לספר על זה לאחרים. לא כל מה שעובר לכם בראש אתם חייבים לדבר עליו.

מסוחרר: מישהו יוצא מסוחרר מהצעה או רעיון שאתם מפילים עליו. אם בראש שלכם להגיד לו משהו רומנטי, כדאי שתעשו את זה בארבע עיניים.

התחדשות: ברגע שתוציאו מהחיים שלכם את כל מי שכל הזמן מבאסים אתכם, אז ישר ייפתח לכם קטע חדש עם מישהו מדהים שרק מחכה שתתייחסו אליו.

פסגות: הסמל שלכם הוא יעל או עז ההרים, שמייצגים טיפוס איטי אבל בטוח בדרך לפסגה הגבוהה, מעל כולם. אתם מושפעים מן המזלות שור ובתולה, כמו גם מן הכוכבים ונוס ומרקורי.


מזל דלי

אסרטיביות: הבן אדם האחרון שאתם זקוקים לו השבוע הוא מישהו שמתעלק עליכם. אז נכון שאתם לא חייבים להעליב אותו, אבל גם לא לחייך אליו בשביל הנימוס.

טיימינג: זה אחלה טיימינג בשביל ללכת על קטע רומנטי מקורי וקצת מיסטי. קחו בחשבון שצריך ראש מוטרף עם מי שההתנהגות שלו מסתורית.

הצעות: מישהו מציע לכם הצעה שאתם יוצאים ממנה מה-זה מבולבלים. אתם לא צריכים לחשוב מה הוא מרוויח ממנה, אלא רק מה אתם מרוויחים.

כישורים: הסמל שלכם הוא אדם יוצק מים משני כדים, שמייצג את נטייתם של הדליים להרוות את האנושות ולהעניק לה מחוכמתם ומכישוריהם. אתם מושפעים מן המזלות תאומים ומאזניים, כמו גם מן הכוכבים מרקורי וונוס.


מזל דגים

חשבונות: צפויים לכם קטעים רומנטיים על מחזרים שנולדו במזלות גדי, שור ובתולה. תלכו עם מי שעושה לכם הכי טוב בלי לדפוק חשבון לאחרים.

פוזות: מישהו בפוזה של אכפת לו מכם, מנסה להבין מה הקטע שלכם עם מישהו שאתם דלוקים עליו. בעצם, למה שלא תספרו לו את האמת?

חלומות: צפוי לכם קטע עם מישהו שאפילו בחלומות הוורודים שלכם לא האמנתם שזה יקרה. זה אומר שאתם צריכים לשדרג את הדימוי העצמי שלכם.

ריגושים: הסמל שלכם הוא שני דגים אשר שטים בכיוונים מנוגדים. הסמל מייצג סערות נפש, מצבי רוח גועשים והמון ריגושים. אתם מושפעים מן המזלות סרטן ועקרב, כמו גם מן הירח וכוכב פלוטו.

מאמרים קשורים

Back to top button