הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 04.05.2019 – 28.04.2019

מערכת האתר
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 04.05.2019 – 28.04.2019

הורוסקופ מזל טלה

מדלגים: הכוכבים שלכם מדלגים עכשיו בין אנרגיות יצירתיות, לבין אנרגיות מוטרפות. זה אומר שמקומות מסתוריים מוציאים מכם את הטוב שבכם.

חברתיים: המחזרים נדלקים עליכם בזכות הפן הלא ממש צפוי שלכם. אירועים חברתיים שתארגנו, יתפרסמו בתור הקטעים הכי לוהטים בסביבה.

רגשות: אל תעשו חשבון למחזר שלא מוכן לחשוף רגשות. שימו לב למישהו אחר שמראה לכם שהוא מאוהב בכם. יש גבול לכל תעלול, אתם יודעים.

ניסיון: מישהו בראש טוב מלמד אתכם משהו חשוב על היחסים שבין בנים לבנות. אם תקשיבו לו, החיים שלכם יהיו קלים יותר.


מזל שור

מהסרטים: תרגיל או שיטה מהסרטים מאפשרים לכם לנחש את הכוונות והמחשבות של מישהו שבראש שלכם. גם לכם כדאי לזרוק לו איזה טיפ בכיוון.

טריקים: גם מחזרים שהחלטתם לרמוז להם על המילה 'לא', נשארו אתכם בידידות. יש מצב שמצאתם טריק שמאפשר לכם לא לפדח אותם.

לוק: כוכב ששמו ונוס מביא לכם הופעה חיצונית מהממת. פתאום תרגישו שהקטעים הרומנטיים זורמים להם בקלות רבה יותר מן הרגיל.

טרנד: רעיון שממש הדליק אתכם, מתחיל לתפוס תאוצה גם אצל החברים שלכם. עכשיו כולם יבואו לשאול אתכם "איך עשיתם את זה?"



מזל תאומים

צ'אנסים: אתם מגלים שזה הזמן הכי טוב לתת צ'אנס לקטע רומנטי מוטרף, בעיקר אם זה מה שמסתובב לכם בראש. הסיפור הזה יוביל אל אהבה גדולה.

מזלות: אנרגיות רומנטיות זורמות אליכם מכיוון של מחזרים ממזל קשת. הנומרולוגיה מביאה לכם הצלחות בקטעים הקשורים במספר 3 שהוא המספר של מזל קשת.

שיקולים: צפויה לכם שיחה מרגשת עם מישהו שעד השבוע הייתם איתו בסתם ידידות. כדאי שתחשבו ככה טוב-טוב לפני שאתם זורמים איתו לרומנטיקה.

מהמם: רעיון מהמם עוזר לכם להשיג את מי שאתם קרועים עליו. כאשר זה יקרה, תשתדלו לא לגלות לו את כל הטריקים שלכם.


מזל סרטן

מוסיקלי: נסיעה שקשורה לאירוע מוסיקלי יכולה לתרום לקשר רומנטי שהתחיל להסתבך. קטעים שמתרחשים בצורה ספונטאנית, יכולים להוביל להתפייסות.

פגישות: מישהו שרציתם לפגוש, משנה את התוכניות שלו בשבילכם. זה לא אומר שאתם פטורים מליזום משהו, אלא רק שצפויה לכם פגישה איתו.

חופרים: מישהו שהוא מה-זה מעצבן, רוצה לחפור איתכם בקטעים רומנטיים מן העבר. אם זה בגלל שהוא מתחרפן, כדאי שתמהרו לנפנף אותו מעליכם.

לוהטים: נופלים עליכם מבטים לוהטים שרומזים על מישהו לקשר רומנטי. מצד שני, כדאי לכם לעשות איתו גם דיבור, לא רק מבטים.



מזל אריה

הגשמה: חלום רומנטי מתגשם לכם ומביא איתו שמחה גדולה. אל תשאלו את עצמכם איך זה קרה, אלא רק איך אפשר לשמור עליו שלא יתחרבש.

דיבורים: רעיון מוטרף מביא לכם קטע שלא מהעולם הזה, אבל אם אתם מרגישים שמשהו לא בסדר איתו, כדאי שתחליפו מילים עם ההורים.

סודות: מישהו שיש לו המון ניסיון וכל זה, מגלה לכם סודות וטריקים מהיחסים הרומנטיים שלו שיכולים לעזור לכם ביחסים הרומנטיים שלכם.

שאלות: צפוי לכם דיבור עם מישהו שכבר המון זמן אתם חושבים עליו. הכי טוב בשבילכם זה לשאול אותו שאלה ישירה בשביל לדעת מה באמת הוא מרגיש.


מזל בתולה

שיקולים: יש מישהו שרק עכשיו הצליח להשתחרר מפרשייה רומנטית. אם יש מצב שאתם די מעוניינים בו, אז למה אתם מחכים?

בילויים: צפוי לכם בילוי מדהים עם מישהו מרשים ופופולארי. הדברים הולכים להתגלגל בכיוון שחלמתם עליו, אבל אל תתנו לאנשים להתערב לכם בקטע.

הצעות: מישהו זורק לכם הצעה שקצת מביכה אתכם אבל יש מצב שאתם גם קצת נדלקים עליה. כדאי שתדברו איתו בארבע עיניים בשביל למנוע פאדיחות.

חשבונות: אתם מוזמנים אל אירוע שכולם מדברים עליו, או אל מקום מה-זה נחשב. אל תעשו חשבון למי שרומז לכם שאתם לא מתאימים לקטעים האלה.



מזל מאזניים

שיחות: דיבור רומנטי אל תוך הלילה מצליח להוריד אתכם מההתלבטויות שהיו לכם. עושה רושם שהצד השני מבין את הראש שלכם.

מזל: אתם הולכים לככב בקטע חברתי שהרבה היו רוצים להצטרף אליו. אם אתם רוצים למשוך אליכם מזל, אל תקשיבו למישהו שאף פעם לא מבסוט מכלום.

דלוקים: מישהו שאתם דלוקים עליו עושה קולות שהוא קלט אתכם. עכשיו הכול תלוי בכם וב-איך תגלגלו את הקטע הזה אל שיחה מלב אל לב.

כיוונים: מישהו שפעם לא ממש הצליח לכם איתו, משנה כיוון לטובתכם. מצד שני, כדאי שתוודאו איתו שעל בטוח הוא לא מתכוון להוציא אתכם מבואסים.


מזל עקרב

רעיונות: מתגשם לכם רעיון מוטרף (ייתכן, רומנטי) שמתגלגל בראש שלכם כבר המון זמן אבל עד עכשיו לא עשיתם איתו את מה שרציתם.

החלטות: יש מצב להתלבטות בין שני כיוונים רומנטיים שבכל אחד מהם יש יתרונות ויש חסרונות. אל תתייעצו עם אף אחד ותעשו את מה שהלב מרגיש.

מעריצים: הסטייל שלכם מושך אליכם מעריצים, אבל יש גם כאלה שלא אוהבים את הסגנון שלכם. תזרמו עם האמת הפנימית שלכם בלי לעשות להם חשבון.

קופידון: את האהבה שלכם כדאי לכם לקחת כמה שיותר רחוק מכל מיני כאלה שלא מפרגנים. קופידון מגשים לכם חלומות במצבים הכי לא צפויים.



מזל קשת

יטיימינג: הנומרולוגיה מעודדת קטעים של אהבה בימים ראשון, שלישי וחמישי. אתם מקבלים הצעה מטריפה ממישהו שתמיד שמעתם עליו דברים מהממים.

מתנדנדים: יש מצב שאתם מתנדנדים בין שני מחזרים שמתחרים עליכם. אל תחטפו פחד או ביישנות בדיוק כשהקטע הזה מתחיל להסתדר לכם.

מספרים: קצת לא נעים לכם ממישהו שדלוק עליכם, רק שאתם לא ממש דלוקים עליו. בסוף תצטרכו לספר לו מה בדיוק אתם מרגישים כלפיו.

חוויות: אתם מחליפים חוויות מסתוריות ואינטימיות עם החברים הכי טובים שלכם, וזו אחלה הזדמנות בשביל לשמוע מה הם באמת חושבים עליכם.


מזל גדי

מודעים: צפוי לכם קטע מסתורי עם מישהו שכבר המון זמן עושה לכם עיניים. השבוע הוא מגלה לכם משהו שלא הייתם מודעים לו.

הדדיות: אם אתם בקטע של במה ודוגמנות, אל תתביישו לפנות אל מישהו שיכול לקדם אתכם. היום הוא עוזר לכם, ומחר אתם עוזרים לו.

צ'ופרים: צפויים לכם צ'ופרים בזכות משהו שעשיתם. אתם צריכים להגיד תודה למישהו שלא מפסיק לדבר עליכם ואומר המון דברים טובים.

תשומי: כל מיני אנשים באים לספר לכם את הצרות שלהם, אבל לא ממש בא לכם להיות הפסיכולוגים שלהם. אתם מעלים רעיון שעוזר לכם להפסיק את זה.



מזל דלי

מתגלגלים: הכוכבים גורמים לרומנטיקה שלכם להתגלגל בקטעים מוטרפים, מה שאומר שאתם ממציאים רעיונות מקוריים בשביל להשיג את מי שבא לכם עליו.

רוחניות: חוויה רוחנית מפגישה אתכם עם מישהו שקולט את מה שאחרים לא הצליחו לקלוט. אתם מזיזים הצידה את מי שרוצה להפריע לכם איתו.

רכילויות: אל תתרגשו מקטעים של רכילויות וכאלה. הכי כדאי לכם לזכור שתמיד מרכלים על אלה שהולך להם באהבה ובכלל. אתם יודעים.

עקרונות: מישהו מדהים נדלק עליכם דווקא בגלל שאתם מתעקשים על העקרונות שלכם. עושה רושם שהוא מכבד אתכם דווקא בזכות זה.


מזל דגים

זורמים: אתם הולכים לזרום בכיף עם מישהו שיש לו קשר למקומות שמעבר הים. אם היו לכם פחדים מפדיחות וכאלה, אתם יכולים להירגע.

בליינים: מישהו מציע לכם קטע בלייני שנראה מהמם בשביל שיהיה אמיתי. תנו לו הזדמנות לחשוב על זה שוב, ואז תקפצו על ההצעה שלו בעיניים עצומות.

הפתעות: מגיעות אליכם שמועות על מישהו שדלוק עליכם ולא מפסיק להזכיר את השם שלכם. זה ממש בסדר אם תבקשו ממנו להסביר את עצמו.

החלטות: צפוי לכם דיבור ארוך עם מישהו שאתם לא רגועים לגביו. בסוף יצא לכם מזה סיפור רומנטי, אבל רק אם תצאו מתוך הביישנות שלכם.


מאמרים קשורים

Back to top button