הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 11.05.2019 – 05.05.2019

מערכת האתר
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 11.05.2019 – 05.05.2019

הורוסקופ מזל טלה

רכילות: קטע שהיו מעורבים בו קנאה ורכילות מתברר כסתם שטויות. הסיפור הזה צריך ללמד אתכם שלא כדאי להאמין לשמועות ארסיות.

נפש: השבוע נוצר קשר מרתק ביניכם לבין מישהו שהוא כאילו הנפש התאומה שלכם. יש מצב שהסיפור הזה יביא לכם מזל באהבה והצעה שקשה לסרב לה.

ביישנים: מישהו שנורא התבייש לדבר על הרגשות שלו, מוכן לקחת צ'אנס. הפרשייה הזו הולכת למחוק לכם אכזבות ישנות שהתבאסתם מהן.

עצבים: בצדק אתם תופסים עצבים על מישהו שמביא לכם מסרים סותרים. אם קצת 'תנג'סו' לו תגלו שהוא די דלוק עליכם.


מזל שור

החלטיות: אתם אחלה בדיוק כמו שאתם ואין סיבה שתעשו שינויים בגלל מישהו שככה זה בראש שלו. אם זה לא מוצא חן בעיניו, שיחפש לעצמו חברים אחרים.

הזדמנויות: צפויים לכם מצבים והזדמנויות לתפוס ראש טוב עם אנשים שחזרו ממקומות רחוקים. יכול להיות, אפילו, שיש להם הצעה בשבילכם.

ריגושים: הקטעים שבין בנים לבנות הולכים להיות מרגשים מתמיד. זה אומר שאתם הולכים לדבר על נושא שעד עכשיו ניסיתם להתחמק ממנו.

תחרויות: אל תפחדו להתחרות באלה שמנסים לתפוס את המקום שלכם. אם תוותרו להם הפעם, תצטרכו לוותר להם גם בפעמים הבאות.



מזל תאומים

תוכניות: אפילו שזה לא היה בתוכניות שלכם אתם מחליטים לזרום עם בילוי בסטייל מוטרף. אל תכניסו לקטע הזה את מי שלא מפרגן לכם.

רגשי: תם ונשלם סיפור רגשי שלא עשה לכם טוב. יש מצב שתצטרכו להסביר לחברים שלכם מה בדיוק גרם לכם להיפרד ממנו. סבבה, אז תסבירו.

מופתעים: היחסים שבין בנים ובנות מביאים לכם קטעים שמשאירים אתכם מופתעים. זה הזמן להחזיר הפתעה למישהו שאתם דלוקים עליו.

מדברים: אתם מדברים עם מישהו שנדלקתם עליו ומופתעים לגלות שגם הוא לא נשאר אדיש. יש מצב שהסיפור הזה יביא לכם חוויות חדשות ומטריפות.


מזל סרטן

מסתקרנים: אתם מסתקרנים בנוגע למישהו שיש עליו סיפורים מכאן ועד להודעה חדשה. בימים ראשון וחמישי יש לכם צ'אנס לחשוף את מה שבראש שלו.

מסתורין: פרשייה מסתורית נכנסת לתוך מסלול שאין ממנו חזרה. יחד עם זה אתם מצליחים לצאת גדולים מקטעים שפעם התבאסתם בגללם.

פרשייה: הכוכבים מביאים לכם פרשייה רומנטית חדשה שלא זקוקה למילים בשביל לרגש אתכם. היא פשוט זורמת לה בכיף ובלי לחץ.

שקילה: מישהו שבראש שלכם להציע לו משהו, אומר משהו נועז. יש מצב שהמילים שהוא אומר כבר עונות לכם על מה שהתכוונתם להציע.



מזל אריה

שבירה: אם אתם אריות באורגינל יש לכם צורך פנימי לשחק אותה בגדול. קופידון מזרים אליכם קטעים שיסדרו לכם את הראש.

הצלחה: פגישה שבכלל לא בא לכם עליה, מצליחה יותר מפגישות אחרות. זה מלמד אתכם שתמיד כדאי להיות פתוחים ולא להיות נעולים על דעות קדומות.

סיכוי: יש לכם אחלה צ'אנס בשביל להחליק מריבה שירדה מהפסים. כולם עושים קולות של שלום ולא מסתבכים בשאלה על 'מי צריך לבקש סליחה ממי'.

בילוי: מישהו מספר לכם על בילוי קורע שיכול להביא לכם חוויות מטריפות. הבילוי הזה פותח לכם אפשרויות חדשות שקשורות למישהו שאתם מחבבים.


מזל בתולה

מוטרפים: נורא בא לכם להבין מה קורה בקטע קצת מוטרף שבין בנים לבנות. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, אז הכי טוב שתתנו לדברים לזרום בלי להתפלסף.

מסתוריים: צפוי לכם קטע רומנטי קצת מסתורי שיש בו יותר חידות מאשר פתרונות. הכוכבים רומזים לכם שהתשובות יגיעו בשלב מאוחר יותר.

החלטות: כוכב שקוראים לו מרקורי מסדר לכם הזדמנויות רומנטיות שפעם היו חסומות בפניכם. זה אומר שהגיע הזמן לקבל החלטות.

הדדיות: יש מצב שאתם הולכים לגשש גישוש רומנטי בשביל מישהו שמתבייש לעשות את זה בעצמו. השבוע אתם עוזרים לו ובשבוע הבא הוא יעזור לכם.



מזל מאזניים

מקומות: צפויים לכם ימים מדהימים עם מישהו שלוקח אתכם למקומות סטייליסטים שלא כל אחד יכול להשתחל לתוכם. שווה ביותר.

דיבורים: בשביל שהדברים יזרמו לכם בסבבה בקטע רומנטי, כדאי שתתפסו דיבור עם מי שצריך בשביל להיות בטוחים ששום דבר לא יושב לו על הלב.

בילויים: נופלים עליכם בילויים בחברת ידידים שצמודים אליכם כבר המון זמן. צפוי לכם ביקור מהמם במקום שעד עכשיו רק שמעתם עליו דברים קורעים.

ניצוצות: צפוי ניצוץ שמצביע על פרשייה רומנטית מקורית. בסיפור הזה יש מישהו שאתם ממש נחמדים אליו, שגם מחזיר לכם דברים ממש טובים.


מזל עקרב

צעדים: אתם הולכים לעשות צעד חשוב בדרך לעצמאות רגשית שלא מושפעת ממה שאחרים אומרים עליכם אלא אך ורק ממה שהלב שלכם מרגיש.

עמדה: אתם מקובלים ופופולאריים וזה עושה טוב גם למה שקורה איתכם בקטעים שבין בנים לבנות. עכשיו תוכלו לעזור גם למישהו שהקטעים הרומנטיים שלו לא משהו.

מדהים: צפוי לכם שבוע מדהים בקטעים של חיזורים וכאלה. יופי של אנרגיות זורמות אל אלה מביניכם שעד עכשיו רק אכלו לעצמם את הלב.

רגשות: אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, אל תתנו לאף אחד לשחק עם הרגשות שלכם. אם זה קורה לכם עם מישהו, אז ישר תנפנפו אותו.



מזל קשת

חלומות: אל תיקחו את זה קשה אם סיפור אהבה מתחיל לא ממש כמו שחלמתם. אלת האהבה רומזת שבסוף הכול יסתדר לכם כמו שרציתם.

פרצופים: פתאום נדמה לכם שמישהו עושה לכם פרצופים בגלל שהוא נעלב מכם או משהו כזה, אבל האמת היא שמה שעובר עליו בכלל לא קשור בכם.

ריגושים: יפה לכם איך שאתם מחלקים את הזמן שלכם בין ריגושים רומנטיים לבין קטעים חברתיים עם חברים שאתם מחבבים. ככה כולם יהיו מבסוטים.

ביישנים: יש מישהו שנורא רוצה שתדעו מה בדיוק הוא מרגיש כלפיכם, רק שהוא מתבייש להוציא את זה החוצה בשביל שלא יהיו לו פדיחות. תנו לו את הזמן שלו.


מזל גדי

חשדות: יש מצב שאתם חושדים במישהו שכאילו אומר עליכם דברים מאחורי הגב. יכול להיות שמישהו אחר הכניס לכם את זה לראש אבל אתם טועים.

אדישות: המישהו המסוים שפתאום מתחיל להתעניין בכם, הוא אותו מישהו שעד לא מזמן עשה קולות שלא אכפת לו מכלום. סבבה, גם אתם יכולים לשחק אותה אדישים.

מחיקות: השבוע צפוי לכם קטע חברתי מהמם שמוחק לכם מהזיכרון קטע קודם שאכזב אתכם. קיים סיכוי גדול שהסיפור הזה קשור ליחסים שבין בנים לבנות.

חברתי: היכרות חדשה שנוצרת תוך כדי אירוע חברתי, פותחת לכם ים של התרגשויות על רקע רומנטי. תנו לדברים לזרום בלי לשאול למה ואיך.



מזל דלי

כוכבים: יש מצב שאתם חושבים שמישהו מדליק מבין את הראש שלכם, אבל לפי מצב הכוכבים הוא לא ממש בכיוון. אם זה ככה אז למה לא תרמזו לו?

פרטיות: מה שאתם צריכים לעשות השבוע זה לדבר בפרטיות עם המישהו המסוים שאתם קרועים עליו. אם תחכו עוד הרבה זמן אז מישהו יחטוף לכם אותו.

נפנופים: אל תקשיבו למי שאומר לכם שאתם צריכים לעשות משהו בשביל שהוא יהיה מבסוט מכם. הכי טוב בשבילכם זה להראות לו את הדלת ומהר.

קטעים: ביום חמישי צפוי לכם קטע שיכול לעזור לכם לשכוח פרשיה ישנה שמשום מה אתם עדיין חושבים עליה. תנו לכוכבים לעזור לכם ופשוט תזרמו איתם.


מזל דגים

מוטרף: סיפור רומנטי מתקדם בכיוון הרבה יותר מוטרף ממה שחשבתם קודם. עושה רושם שגם הצד השני לא ממש סובל מזה.

יחסים: פתאום אתם תופסים את עצמכם חושבים על מישהו שפעם כבר היו לכם איתו קטעים מדליקים. הכוכבים הולכים לסדר לכם הזדמנות נוספת.

דיבורים: צפוי אחלה שבוע בשביל אלה מביניכם שמרגישים את עצמם מקופחים. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, אז אל תתביישו לדבר על זה עם מי שצריך.

הפתעות: הביטחון העצמי שלכם מתחזק בזכות מישהו מדהים שאומר לכם את מה שקיוויתם שיגיד. עכשיו הכל תלוי בכם – איך שתחליטו לענות לו.


מאמרים קשורים

Back to top button