הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 25.05.2019 – 19.05.2019

מערכת האתר
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 25.05.2019 – 19.05.2019

הורוסקופ מזל טלה

איכותי: טלאים שמחפשים קשר שווה ואיכותי יגלו שזה הזמן לקחת צ'אנס ולפעול. הסיפור האמיתי מתחיל ברגע בו אתם עושים את הצעד הראשון.

אינטרסים: צפוי וויכוח עם מישהו שחושב שרק הוא צודק ושכולם טועים. הכי טוב בשבילכם זה לשמור על האינטרסים שלכם ולא של אף אחד אחר.

גדולים: אתם יוצאים גדולים מקטעים רומנטיים שעד לא מזמן פחדתם להתפדח איתם. יש מי שמתחרט על רכילות שאמר עליכם.

קרוע: מישהו שממש קרוע עליכם עושה לכם יחסי ציבור במקומות הנכונים ומסכים להתעלם מכל מיני שטויות קטנות שהיו עלולות לקלקל.


מזל שור

לבבות: צפויים לכם אחלה קטעים עם אנשים שאתם קרועים עליהם. קחו את הצ'אנס שלכם בשביל לסגור עניין עם מישהו שהלב שלכם תפוס עליו.

שאלות: אל תבלבלו את עצמכם בשאלות הקשורות ליחסים שבין בנים לבנות. התשובות שתקבלו הן הרבה יותר פשוטות ממה שנדמה לכם.

עידוד: זה הזמן לעודד מחזר שווה אבל מבולבל שלא יודע מה צריך להגיד ברגע הנכון. בהתחלה אתם עוזרים לו עד שהוא קולט את העניין.

פרטנרים: האסטרולוגיה אומרת עליכם שאתם בני זוג יציבים, נאמנים ומאוד מפרגנים. השבוע יבואו לכם הזדמנויות לשמוע את זה ממישהו מסוים.



מזל תאומים

קלילים: צפויים לכם קטעים עם אנשים מקוריים וקלילים שהראש שלהם לא כמו של כולם. יש מצב שרק אתם מצליחים להסתדר איתם.

נפנופים: הכי טוב בשבילכם זה לנפנף את מי שרוצה לעשות לכם רגשי אשמה. במקום לנסות להבין את המוח שלו תנסו לזרום עם מה שעושה לכם טוב.

יצירתיות: האנרגיות שלכם זורמות עכשיו עם קטעים יצירתיים שיכולים לקחת אתכם אל מקום מה-זה מוטרף. זה אומר ששווה לכם לזרום עם האטרף.

הצלחה: הדברים מצליחים לכם ככול שאתם סומכים יותר על הספונטאניות הטבעית שלכם. המון 'תאומים' ירגישו השבוע איך שהעולם מחייך אליהם.


מזל סרטן

נפטון: הירח משגר אליכם טיפ שאומר שאם אתם רוצים לזרום עם קטע רומנטי, אל תתנו לעצמכם להיסחף בלי הכרה. לא ככה?

תמיכה: המקובלות החברתית שלכם מאפשרת לכם לעזור למישהו שלא מצליח להשתלב בחברה. זה ממש בסדר שאתם נותנים עדיפות לאינטרסים שלו.

תחביבים: יבואו לכם אחלה הזדמנויות לעשות כסף מתחביבים. יש מצב שכל מיני דברים שהשקעתם בהם, מתחילים להביא לכם פרסום ותהילה.

נומרולוגיה: צפויים לכם אחלה בילויים בחברת מישהו שבכלל לא היה בתוכניות שלכם. הדברים שממש יצליחו לכם קשורים לאנשים שמספר המזל שלהם הוא 2.



מזל אריה

סודות: זה ממש בסדר אם בא לכם לשמור בסוד דברים שקורים לכם בקטע הרומנטי, רק אל תסכימו לקיים קשר שצריך לשמור אותו בסוד.

הזדמנות: אחלה שבוע בשביל לתקן את מה שלא הלך לכם איתו עד עכשיו. ככה זה בכל מה שקשור לתחביבים שלכם וככה גם בקטעים שבין בנים לבנות.

ביטחון: אתם תופסים ביטחון עצמי ואומרים בקול רם את מה שיושב לכם על הלב. יהיו אנשים שזה יפתיע אותם אבל יהיו הרבה שיאהבו את זה. יפה לכם.

קולות: אתם עושים משהו שונה מהרגיל וזה מדליק עליכם מישהו שעד עכשיו עשה קולות שכאילו אתם לא ברשימה שלו. פתאום הוא מתחיל להתעניין בכם.


מזל בתולה

הפתעות: אתם מתכננים הפתעה רומנטית למישהו שתמיד נמצא במחשבות שלכם. בשביל שזה גם יישאר בתור הפתעה, כדאי שלא תדברו על זה עם אף אחד.

פרשיות: אם נמאס לכם מכל מיני פרשיות שגרתיות, ואם אתם ממש מחפשים אהבה אמיתית – אז השבוע יש לכם אחלה צ'אנס להגשים את זה.

קולטים: אתם מתחילים לקלוט שיש מישהו שתמיד מפרגן לכם וכאלה. אם תתנו צ'אנס לקטע הזה, יש מצב למשהו רומנטי. אתם יודעים.

נדיבות: המון אנשים יגידו לכם השבוע שיש לכם לב טוב ושאתם נשמות טובות. זה בזכות זה שאתם נחמדים גם אל כאלה שכולם יורדים עליהם.



מזל מאזניים

מסרים: צפוי לכם מסר ממישהו שאתם לא אדישים לנוכחות שלו. כדאי שתיקחו אותו ברצינות, גם אם המסר מגיע אליכם באמצעות שליח.

הצעות: מישהו שהכרתם לגמרי בהפתעה מביא לכם הצעה שאי אפשר לסרב לה. הקטע הזה ייפתח בפניכם דלתות אל מקומות חדשים.

דבש: אתם תופסים דיבור עם מישהו שהייתם משוכנעים שהחיים שלו דבש. פתאום אתם קולטים שהוא מתמודד עם בלגאנים כמו הבלגאנים שלכם.

טיפ: מישהו מהחברים שלכם נדלק על ההצלחות שלכם בקטעים שבין בנים לבנות. יש מצב שהוא מצפה שתיזרקו לו טיפ קטן בנושא.


מזל עקרב

מרטיטים: אתם מגלגלים שיחה אינטימית עם מישהו שמקפיץ לכם את הלב. אם אתם רוצים לרגש אותו, תעשו את זה ב- הכי ספונטאניות שאפשר.

החלטיות: אין לכם סיבה להתבייש בגלל משהו שהלב שלכם קרוע עליו. אם תשחקו אותה גדולים מהחיים, אין מצב שמישהו יעשה לכם פאדיחות.

שיקולים: צפויים לכם קטעים קורעים עם מישהו ששידכו לכם אותו. יש מצב שהמישהו המסוים ששידך לכם ירצה לשמוע מכם פרטים פיקנטיים ממה שקורה.

דיבור: אתם תופסים דיבור צמוד עם מישהו שעד עכשיו רק עשיתם עיניים אחד לשני אבל לא הרבה יותר מזה. עכשיו הכל תלוי בביטחון העצמי שלכם.



מזל קשת

הופעה: הסטייל החדש שלכם מצליח להדליק עליכם מישהו שפעם לא ממש התייחס אליכם ברצינות. השבוע הוא משנה את דעתו לטובה.

מחבבים: מישהו שאתם מחבבים נזרק על קטע רומנטי משוגע. יש מצב שאתם מצליחים להכניס לו קצת שכל לראש, לפני שהוא מביא לעצמו פדיחות.

אקשן: ריגושים חדשים עלולים לגרום לכם להזניח מישהו שהיו לכם איתו קטעים מהממים. בשביל לסגור עניין כדאי שתשתפו אותו במה שקורה.

קורעים: רמז קורע שתשגרו אל המישהו הנכון, יביא לכם עדיפות על פני המתחרים בכם. גם אם זה לא ממש בראש שלכם, כדאי שתיקחו צ'אנס.


מזל גדי

חלומות: מישהו שהיו לכם חלומות עליו מתגלה כשונה מאוד ממה שדמיינתם אותו. אם תזרמו איתו תוכלו להתפנן על קטעים שבכלל לא היו בתוכניות שלכם.

מופלא: מישהו שהגיע ממקום מופלא מצליח להוציא מכם את הטוב שבכם. דברים מהממים מתחילים לקרות לכם ישר אחרי שמישהו שווה מחזיר לכם אהבה.

משדרגים: אתם משדרגים את החיים הרומנטיים שלכם, גם אם פה ושם אתם צריכים להתגמש קצת. מישהו נקרע עליכם בזכות האנרגיות שאתם משדרים.

מתגלגלים: מישהו שמחזר אחריכם יודע עליכם המון דברים שהתגלגלו אליו משמועות. השבוע אתם הולכים להראות לו מי אתם באמת.



מזל דלי

זורמים: המזל ממתין לכם בדרכים ובכל מה שיוצא ממנו ריח של טבע וכל זה. יש מצב לדיבורים על חוץ לארץ וכאלה. האהבה תהיה כיפית וזורמת.

בצפר: מישהו שבא לכם עליו, תופס אתכם ברגע הכי פחות מתאים בשביל לספר לכם על משהו שבכלל לא בראש שלכם. אתם הולכים לעשות לו בצפר.

רומנטי: יש מצב לבלגאן רומנטי אצל מישהו שתמיד מתווכח איתכם. הקטע הזה עוזר לו להבין טוב יותר את הראש שלכם. צפויים לכם בילויים איתו.

סוערים: צפוי שבוע רומנטי שעושה בלגאן לרגשות שלכם אבל גם מביא לכם לא מעט כיף. לפעמים צריך לזרום עם הלב ולא עם המוח ואתם יודעים שזה כך.


מזל דגים

ספונטאניות: בקטעים שבין בנים לבנות אתם מחליטים לזרום עם מישהו שבאמת בא לכם עליו, ולא מתייחסים ברצינות למה שהאחרים חושבים שטוב בשבילכם.

אסרטיביות: מחזר הזוי מיישר איתכם קו בגלל שאתם לא מרשים לו לשחק את המבולבל. רק כדאי שיבין שתשובות מתחמקות יגרמו לו להתעופף החוצה.

רמזים: קופידון רומז שכדאי לכם להחצין התנהגות קצת יותר מסתורית, ולא להיות כל כך שקופים וגלויים. הכי טוב זה שתתנו גם לצד השני להשקיע.

משתלבים: אתם זורמים עם מישהו שעוזר לכם להשתלב בקבוצה עם סטייל. אם פחדתם שאולי הוא יסתלבט עליכם, אתם יכולים לשכוח מזה.


מאמרים קשורים

Back to top button