הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 01.06.2019 – 26.05.2019

מערכת האתר
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 01.06.2019 – 26.05.2019

הורוסקופ מזל טלה

אחלה: צפוי לכם אחלה קטע עם מישהו שפעם סתם התעניינתם בו, רק שעכשיו הוא מתחיל להיות כוכב גדול בחיים שלכם. איך שדברים משתנים. לא ככה?

צ'אנס: מישהו שכעסתם עליו, רוצה להחזיר את היחסים ביניכם כמו שהיו קודם, ואתם יודעים מה? כדאי שתתנו לו צ'אנס לעשות את זה.

חיבורים: נסיעה ארוכה אל מקום רחוק, מביאה לכם הזדמנות להתחבר עם הרגשות האמיתיים שלכם ולבדוק מה באמת אתם מרגישים כלפי מישהו מסוים.

אהבות: ביחסים בין בנים לבנות, צפויות לכם אהבות עם המזלות תאומים, מאזניים ודלי [בעיקר עם מאזניים או עם מי שמספר המזל שלו הוא 6] , או קטעים רומנטיים שדורשים המון השקעה וכאלה.


מזל שור

נפנופים: כדאי לכם לנפנף את מי שמספר לכם שהוא דלוק עליכם, אבל לא מוכן לקבל את ההתנהגות הטבעית שלכם. בשביל מה לכם הבן אדם הזה?

מילים: יש מישהו שנורא רוצה להתחבר איתכם, אבל לא מוצא את המילים הנכונות בשביל להגיד לכם את זה. סבבה, אז תעזרו לו לבחור מילים. סבבה?

חוויות: יש מצב שהחוויות הרומנטיות כל כך מרגשות אתכם, עד שנורא בא לכם לדבר עליהן עם מישהו שמבין עניין. יופי, רק אל תעשו את זה עם רכלן מקצועי.

חיבורים: ביחסים בין בנים לבנות, צפויות לכם אהבות עם המזלות סרטן, עקרב ודגים [בעיקר עם עקרב או עם מי שמספר המזל שלו הוא 8] או קטעים רומנטיים שיתרחשו במקומות כפריים ובחיק הטבע.



מזל תאומים

מרחק: מישהו מחזר אחריכם ועל הדרך גם שופך סיפורים על קטעים רומנטיים שלו ושל אחרים. כדאי לכם לשמור ממנו מרחק בגלל שמחר הוא יספר עליכם.

סודות: אתם שומעים סודות שקשורים למישהו שיש לכם חלומות עליו. אם בראש שלכם להתיידד עם המישהו הזה, תשמרו לעצמכם את הסודות האלה.

חיזורים: באים לכם ימים מוטרפים בגלל קטעים של חיזורים שעושים לכם טוב, רק שאתם לא בטוחים במה שצפוי לכם בהמשך. תהיו ספונטאניים, מה אכפת לכם?

נסיעות: ביחסים בין בנים לבנות, צפויות לכם אהבות עם המזלות טלה, אריה וקשת [בעיקר עם קשת או עם מי שמספר המזל שלו הוא 3], או קטעים רומנטיים שיתרחשו תוך כדי טיולים ונסיעות.


מזל סרטן

קולות: מישהו שלא היה לגמרי סגור על הקטע איתכם, מתחיל לעשות קולות של רוצה. סבבה, עכשיו תנו לו לחזר אחריכם ואתם תשחקו אותה אדישים.

מחמאות: כל החברים שלכם שופכים עליכם מחמאות בזכות משהו מדהים שעשיתם עם ה – לוק שלכם. אם זה עושה לכם טוב, סימן שהצלחתם.

טוחנים: יש מצב שאתם טוחנים את עצמכם ואפילו נכנסים לסרטים, בגלל מישהו שנורא חשוב לכם הקטע איתו. סבבה, רק אל תתנו לו להרגיש את מה שעובר עליכם.

ים: ביחסים בין בנים לבנות, צפויות לכם אהבות עם המזלות גדי, שור ובתולה [בעיקר עם גדי או עם מי שמספר המזל שלו הוא 4], או קטעים רומנטיים שיתרחשו בקרבת מקור מים, כגון: חוף ים, נחל, אגם או בריכה.



מזל אריה

הפתעות: יש מישהו שמפתיע אתכם בדברים הטובים שהוא אומר עליכם, כשאתם בכלל לא נמצאים לידו. הקטע הוא שאתם חשבתם שהוא לא מחבב אתכם.

דיבורים: צפוי לכם דיבור עם מישהו שבא לבדוק איתכם מצב לחברות. אם הוא פולט מילים שלא אומרות כלום, זה סימן שהוא פוחד להתפדח.

נדנדות: כדאי לכם לקחת מרחק ממישהו שגורם לרגשות שלכם לעלות ולרדת כמו נדנדה. עדיף לכם מישהו שמביא לכם צחוקים כל הדרך.

נוצץ: ביחסים בין בנים לבנות, צפויות לכם אהבות עם המזלות דלי, תאומים ומאזניים [בעיקר עם דלי או עם מי שמספר המזל שלו הוא 22] או קטעים רומנטיים שיתרחשו במקומות
מפוארים ובעלי סטייל מרשים.


מזל בתולה

גישושים: מישהו שאתם יכולים לספר לו סודות, מוכן לגשש בשבילכם אצל מישהו אחר שאתם דלוקים עליו. בעצם, למה שלא תתנו לו להיות השדכן שלכם?

בלגאנים: הרבה בלגאנים עוברים עכשיו על מישהו שבראש שלכם. בשלב הזה לא תוכלו לעזור לו, אבל ממש בקרוב יש מצב לקטע מהמם ביניכם לבינו.

אטרפים: הכוכבים מביאים לכם המון אטרף בקטעים שבין בנים לבנות. המצחיק הוא שאתם לא רגילים לאטרף הזה, אבל איכשהו זה עושה לכם טוב. לא ככה?

צנוע: ביחסים בין בנים לבנות, צפויות לכם אהבות עם המזלות עקרב, דגים וסרטן [בעיקר עם דגים או עם מי שמספר המזל שלו הוא 7] או קטעים רומנטיים שיתרחשו בסגנון ביישני, מופנם וצנוע.



מזל מאזניים

סיפורים: אתם לא חייבים לספר הכל למישהו שנדלקתם עליו. אז נכון שלא צריך לשקר, אבל יש דברים שכדאי שרק אתם תדעו עליהם.

פוזות: מישהו מנסה לדפוק פוזה כאילו לא אכפת לו מהיחסים ביניכם, אבל ברגע שיופיע מחזר נוסף, הוא כבר יתנהג בכלל אחרת ותזכרו את זה.

כסף: יש מצב שתוכלו להרוויח קצת כסף בזכות תחביב שעד עכשיו רק הביא לכם הוצאות. בקטע הזה כדאי לכם לקחת דיבור עם מישהו שכבר עבר את הדרך הזו.

קליקים: ביחסים בין בנים לבנות, צפויות לכם אהבות עם המזלות קשת, אריה וטלה [בעיקר עם טלה או עם מי שמספר המזל שלו הוא 9] או קטעים רומנטיים שיתרחשו תוך כדי התפייסות ממריבה.


מזל עקרב

שיחות: צפויות לכם שיחות בסבבה עם מישהו שלא מתבייש לדבר על הרגשות שלו. זה הדבר הכי שווה שקרה לכם בזמן האחרון.

מעריצים: זה שאתם אומרים דוגרי את מה שאתם חושבים, שמביא לכם המון מחזרים ומעריצים, אפילו אם יש כל מיני אנשים שלא ממש אוהבים את זה.

גלגולים: בא לכם שבוע של הפתעות. צפוי לכם קטע שמתחיל באווירה חברתית ובסתלבט כזה, רק שמהר מאוד הוא מתגלגל בכיוון מה-זה מדליק, רומנטי ומוטרף.

מסתורי: ביחסים בין בנים לבנות, צפויות לכם אהבות עם המזלות בתולה, שור וגדי [בעיקר עם שור או עם מי שמספר המזל שלו הוא 6], או קטעים רומנטיים מדהימים שצריכים לשמור בסוד.



מזל קשת

בישולים: מתבשל לכם קטע עם מישהו שלא ישר האמנתם כשהוא סיפר לכם על הרגשות שלו. תנו לו להוכיח לכם שהוא לא סתם מדבר.

שטויות: אל תבזבזו את הזמן שלכם על מישהו שהראש שלו תקוע בכל מיני שטויות ילדותיות. תגידו לו שיחזור אליכם רק אחרי שיתבגר.

הקשבה: יש מישהו שבא לשפוך אצלכם את הלב השבור שלו. אז נכון שאין לכם הרבה איך לעזור לו, אבל גם הקשבה זה משהו. לא ככה?

חו"ל: ביחסים בין בנים לבנות, צפויות לכם אהבות עם המזלות דלי, תאומים ומאזניים [בעיקר עם תאומים או עם מי שמספר המזל שלו הוא 5] או קטעים רומנטיים, שאיכשהו קשורים למדינות שמעבר לים. שתדעו.


מזל גדי

השוואות: אם בראש שלכם להצליח בקטע רומנטי, אז אל תעשו השוואות בשום מקרה. לא ביניכם לבין אחרים, וגם לא בין המחזר הנוכחי ולבין המחזרים הקודמים. סבבה?

שחרור: הכוכבים פותחים לכם המון הזדמנויות שוות, אבל אתם צריכים לעשות משהו בשביל לנצל אותן לטובתכם. קודם כל תנפנפו את מי שסתם מעיק או מעיקים עליכם.

דימוי: צפוי לכם חיזור שלא ממש מפיל אתכם לקרשים, אבל עושה סבבה לדימוי העצמי שלכם. עכשיו תצטרכו להחליט אם בא לכם עליו.

שידוכים: ביחסים בין בנים לבנות, צפויות לכם אהבות עם המזלות סרטן, עקרב ודגים [בעיקר עם סרטן או עם מי שמספר המזל שלו הוא 2] או קטעים רומנטיים שיתרחשו שצפויים להימשך זמן רב.



מזל דלי

שיקול: יש מצב לוויכוח עם מישהו שאולי תצטרכו אותו בעתיד הלא רחוק. אז נכון שלא הכל זה רק אינטרסים, אבל בשביל מה לכם לקלקל יחסים?

ביטחון: הגיע הזמן לתגבר את הביטחון העצמי שלכם. יש המון אנשים שמקנאים בכם בזכות ההצלחות שלכם שלא תמיד אתם מודעים להן.

עיתוי: צפוי לכם שבוע עם קטעים מפתיעים ומאוד לא שגרתיים. זה אומר שאם בא לכם על אהבה בסטייל מקורי, יצא לכם הטיימינג הנכון.

ניצוצות: ביחסים בין בנים לבנות, צפויות לכם אהבות עם המזלות קשת, טלה ואריה [בעיקר עם אריה או עם מי שמספר המזל שלו הוא 1] או קטעים רומנטיים שיתרחשו במקומות מוטרפים ולא שגרתיים.


מזל דגים

רכילות: אל תקשיבו לרכלנים שסתם מפמפמים לכם במוח. בשביל מה לכם להקשיב לשמועות שמתבררות אחר כך כבכלל לא נכונות?

ריגושים: הכוכבים הולכים להפתיע אתכם. בדיוק ברגע שהראש שלכם נמצא במקום שבכלל לא קשור לאהבה, נופל עליכם קטע רומנטי מהסרטים.

חידושים: מתחדשת ידידות עם מישהו שהיה לכם איתו קטע מעפן. ברגע שהדברים מתחילים להסתדר ביניכם, לא כדאי שתזכירו את הבלגאן שהיה.

חולמני: ביחסים בין בנים לבנות, צפויות לכם אהבות עם המזלות שור, בתולה וגדי [בעיקר עם בתולה או עם מי שמספר המזל שלו הוא 4] או קטעים רומנטיים מהסוג הנסחף, חולמני, תמים וטהור.


מאמרים קשורים

Back to top button