הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 08.06 – 02.06

מערכת האתר
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים

הורוסקופ מזל טלה

שמועות: צפויה פגישה מפתיעה עם מישהו שעד עכשיו רק שמע עליכם, אבל לא יצא לכם להיפגש איתו. מה שקורה במציאות, שונה ממה שקורה בדמיון.

פגישות: יוצא לכם לפגוש אנשים שהראש שלהם הוא לא כמו הראש של אנשים שאתם רגילים לפגוש. יש לזה הרבה יתרונות, אבל גם לא מעט בלגאן. לא ככה?

חוויות: הכי טוב לכם השבוע זה להתנסות בחוויות חדשות ומקוריות. אם אתם 'טלאים' אמיתיים אין מצב שתסכימו לזרום עם מה שנראה שגרתי ומשעמם.

עיניים: מישהו שהייתם בטוחים שהוא כוכב גדול, מתגלה כלא-מי-יודע-מה. זה אומר שאתם לא צריכים להרשות לעיניים שלכם להטעות אתכם. לא ככה?

מזל שור

מופנמות: אתם גורמים למישהו להסתבך בלשון שלו כשהוא מספר לאחרים על היחסים שלו איתכם. זה אומר שהוא מתבייש להודות באהבה שלו.

אווירה: אנרגיות טובות מתקנות בלגאנים ישנים ומביאות איתן אווירה טובה ביניכם לבין חברים ובני משפחה. חום ואהבה צפויים לכם בכל מקום.

מסתוריות: קופידון רומז שהכי כדאי לכם להיות קצת יותר מסתוריים. זה אומר שאם אתם מאוהבים, אל תראו את זה עד שלא תהיו בטוחים ברגשותיו של הצד השני.

שיגורים: רמז שאתם משגרים ברגע הנכון ובכיוון הנכון, משאיר מאחור את המתחרים שלכם. זה אומר שיש לכם אחלה סיכויים לנצח בתחרות הזו.


מזל תאומים

צ'אנסים: נפתח לכם צ'אנס לשכוח קטעים שאכזבו אתכם. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, אל תחזרו על שגיאות שהתבאסתם בגללן.

הופעה: הקטעים הרומנטיים גורמים להופעה החיצונית שלכם להיות מדליקה וזוהרת מתמיד. כל מה שהייתם צריכים זה קצת אהבה והרבה ריגושים.

אקשן: הסטייל הטבעי שלכם מושך אליכם מחזרים שמכורים לאקשן. זה לגמרי בסדר, כל עוד הבחירה שלכם נופלת על מישהו מסוים אחד.

חלומות: מישהו שבא לכם בחלומות, מופיע כדי לספר לכם משהו מפתיע. כדאי לכם לקחת את הקטע הזה לכיוון שנוח לכם ומתאים לכם.


מזל סרטן

זורמים: הכוכבים שלכם זורמים השבוע עם מקומות מדהימים ליציאות ולבילויים. אל תדפקו חשבון לאלה שלא מוכנים לפרגן לכם.

דיבורים: יש דיבורים על נסיעה ארוכה או על קטע חברתי מוטרף. אם זה תופס כיוון הזוי מדי, כדאי שתחליפו מילים עם ההורים שלכם.

הפתעות: קופידון מסדר לכם רומן שכבר הרבה זמן מקנן לכם בראש. ככל שהדברים יראו מפתיעים יותר, ככה הם גם נכונים יותר.

חשיפה: אתם גורמים למישהו להשמיע לכם את מה שהיה לכם בראש לשמוע. יש מצב שהוא מתוודה על הרגשות שיש לו כלפיכם.



מזל אריה

אופס: תיזהרו ממישהו שיש לו לוק מדהים, אבל הוא עלול לעשות לכם פדיחות וכאלה. הכל הולך איתו סבבה, עד שהוא פותח את הפה.

הקלה: זה אחלה שבוע בשביל להוציא מהחיים שלכם את מי שסתם מנג'סים לכם. זו גם אחלה תקופה בשביל להיפטר מבעיות שהציקו לכם בזמן האחרון.

נחמדות: מישהו שאתם זקוקים לו, מוכן לתת לכם את מה שאתם מבקשים ממנו. מצד שני, אל תשכחו להיות נחמדים אליו גם כשלא חייבים.

תשומי: מישהו שאתם לא קרועים עליו, מחפש אצלכם קצת תשומת לב. יש מצב שהסיפור הזה יתגלגל אל קשר רומנטי עם מישהו מהחברים שלו.
מפוארים ובעלי סטייל מרשים.

מזל בתולה

גישושים: מישהו שכבר המון זמן דלוק עליכם, שולח אליכם את אחד החברים שלו בשביל לדעת מה אתם חושבים עליו. סבבה, אין לכם מה להפסיד.

חשדות: מישהו שאתם מחבבים, הולך ומסתבך בקטע רומנטי שישר על ההתחלה חשדתם בו. מצד שני, אולי כדאי שתתנו לו להסתבך בשביל שיפיק לקחים לעתיד.

הצעות: אתם מקבלים הצעה רומנטית שמשאירה אתכם מה-זה מופתעים. אל תענו על המקום, קחו את הזמן שלכם בשביל לחשוב עליה.

תוכניות: הולך ומתקרב תאריך משמעותי שקשור למישהו שאתם קרועים עליו. כדאי שתעשו על זה תוכניות, גם אם מתוכנן לכם משהו אחר.



מזל מאזניים

ספונטאניות: מישהו שההתנהגות הספונטאנית שלו מטריפה אתכם, עושה קולות של מעוניין בקשר. תצטרכו להחליט אם בא לכם על קשר יציב או על סיפור מוטרף.

השוואות: אתם עושים השוואות בין מישהו שיש לכם קטע איתו, לבין מישהו שהיה לכם קטע איתו. מצד שני, לא הייתם רוצים שיעשו גם לכם קטע שכזה.

מניע: פתאום אתם קולטים שיש מישהו שתמיד מגיע אליכם כשרע לו על הלב, אבל לא ממש סופר אתכם כשהמצב שלו בשמיים. בעצם, בשביל מה לכם הקטע איתו?

טיימינג: הימים שני וחמישי מביאים לכם אנרגיות רומנטיות שממש טובות לקטעים של חיזורים וכאלה. אם הצד השני ביישן, כדאי שאתם תתחילו ראשונים.


מזל עקרב

צחוקים: אחלה קטעים צפויים לכם עם מישהו שנחשב לליצן חברתי. זה שהוא תמיד מצליח להצחיק אתכם, כבר עושה טוב גם לעתיד רומנטי ביניכם.

החלטות: צפוי לכם קשר עם מישהו חמוד, רק חבל שהוא מנסה להשתלט לכם על החיים. תצטרכו להחליט אם הקטע הזה מתאים לכם.

רינגטון: בדיוק בקטע שכבר בא לכם להתייאש ממישהו, הסמארטפון משמיע קול ומגיעה שיחה שחיכיתם לה. צפויים קטעים של בילויים משותפים.

הידלקות: אתם נדלקים על מישהו שכל העולם ואחותו אומרים לכם שכדאי לכם לשכוח ממנו. השאלה היא עד כמה הוא באמת חשוב לכם.


מזל קשת

מתחברים: הרומנטיקה זורמת בכיף ופתאום אתם לא זקוקים לסודות או להסתודדויות. מישהו חמוד עוזר לכם להתחבר עם הרגשות הכי עמוקים שלכם.

מתחממים: בשורה טובה זורמת אליכם מעבר לים ומחממת לכם את הלב. יש מצב שזה קשור למישהו שכבר היה לכם קטע איתו.

שינויים: מישהו שפעם התלהבתם ממנו, נראה לפתע מה זה מעפאן. השינוי התחולל בזכות זה שהתחלתם להתעלם מן ה – 'לוק' שלו והתחלתם להתייחס למה שהוא אומר.

מגשימים: צפויה להתגשם לכם משאלה שקשורה למישהו שלא מסתדר עם המוסכמות החברתיות. כדאי שתשתפו את ההורים בקטע הזה ולא תתנו להם לנחש.


מזל גדי

זורמים: פגישה שכבר המון זמן בראש שלכם, עשויה להשתפר אם תתנו לה לזרום בטבעיות ולא תנסו לשחק אותה בסטייל של מישהו אחר.

מחבבים: מישהו שאתם מחבבים, תופס אתכם ברגע הכי פחות מתאים בשביל לרמוז לכם על משהו רומנטי שבנסיבות אחרות הייתם שמחים לקפוץ עליו.

מדליקים: הביישנות שלכם מדליקה את החברים שלכם אבל צפוי קטע רומנטי בו לא תוכלו להסתתר יותר מאחורי חומות של שתיקה.

געגועים: צפויה לכם פגישה עם מישהו שממש-ממש התגעגעתם אליו. הכוכבים רומזים שאתם הולכים לשתף אותו בסודות שלכם.


מזל דלי

מחזרים: הכוכבים מעודדים אתכם לזרום רק עם מחזרים שמוכנים להשקיע בקשר איתכם. צפויים לכם אחלה קטעים עם מישהו שהגיע ממרחקים.

משתדלים: החברים שלכם משתדלים להוביל קטע חברתי, אבל זה לא ממש מצליח להם. זה אחלה צ'אנס בשביל להוכיח להם מה אתם שווים.

עצות: חבר טוב נותן לכם עצה מדהימה שקשורה לקטע רומנטי שהתלבטתם לגביו. עכשיו אתם בודקים עם עצמכם עד כמה באמת אכפת לכם מהסיפור הזה.

רעיונות: אתם ממציאים רעיונות מקוריים שבהתחלה כולם נרתעים מהם, אבל אחר כך כולם נדלקים עליהם. ככה זה איתכם, בהתחלה אף אחד לא מבין את הראש שלכם.


מזל דגים

עיניים: אל תרשו לעיניים שלכם לבלבל אתכם בקטע עם מישהו חדש שאתם מכירים. קודם כדאי שתדבר איתו ורק אחר כך תגבשו עליו דעה.

דיבורים: צפויים לכם רגעים רומנטיים עם מישהו שיש מקום לשיפור ההתנהגות שלו. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שתדברו איתו על זה.

קולות: מישהו שווה עושות קולות של אדישות אבל לא מצליח להטעות אתכם. זו אחלה הזדמנות בשביל להעביר לו מסר שאומר 'אתה לא יודע מה אתה מפסיד'!

סבלנות: מישהו שקלטתם אותו בעיניים רומז לכם שגם אם עכשיו הוא לא ממש בראש שלכם, יש לו המון סבלנות לחכות לכם. סבבה, לכו עם זה.

מאמרים קשורים

Back to top button