הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 15.06.2019 – 09.06.2019

מערכת האתר
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 15.06.2019 – 09.06.2019

הורוסקופ מזל טלה

קולות: מישהו עושה קולות שמוכיחים לכם שאתם חשובים בשבילו. אז נכון שהוא לא חזק בדיבורים, אבל המעשים שלו רומזים על אהבה.

שיטה: אתם עושים משהו טוב למען מישהו שהחליט להסתובב עם האף באדמה. יש הרבה שיטות להוציא אותו מהדיכאון, אבל הכי טוב זה לשדך לו.

חיצים: קופידון (מלאך האהבה) יורה חץ ופוגע במישהו שהיו לכם מחשבות עליו, אבל לא האמנתם שיצליח לכם. תמיד יש הפתעות… אתם יודעים.

חיזורים וכאלה: עם טלאים כמוכם צפוי לכם קשר סוער, גועש, רועש, לוהט ורותח. עם השוורים זה ככה-ככה, עם התאומים צפוי קשר מדליק, אבל הכי טוב ילך לכם עם
המאזניים. קיימת אפשרות להיכרויות חדשות עם הקשתים, ושיחות נפש לתוך הלילה עם הדליים. עם העקרבים צפוי המון אטרף, אבל לא בטוח שאתם סגורים על הקטע.


מזל שור

נדנדה: הצעה לבילוי משאירה אתכם עם נדנדה של רגשות. מצד אחד היא מדליקה אתכם, אבל מצד שני היא עלולה לפגוע ברגשותיו של מישהו.

אוויר: מחזר חמוד משאיר עליכם רושם שהוא גם קצת מבולבל. קחו הרבה אוויר, שְבוּ עם עצמכם ותחליטו אם אתם הולכים על זה או מראים לו את הדלת.

סודיות: מישהו מדליק מספר לכם דברים סודיים שעד עכשיו יכולתם רק לחלום עליהם. צפוי בילוי משותף שעושה לכם את השבוע.

חיזורים וכאלה: עם שוורים כמוכם צפוי לכם קשר רגוע, שלוו, זורם, יציב, קבוע, חלומי וממושך. עם הסרטנים צפויות פרשיות חמות, יפות ואוהבות. עם העקרבים צפוי קליק מדהים ואהבה חלומית ממבט ראשון. עם הדגים מחכה לכם חוויה רגשית ובכלל, אתם וגם הם נחשבים לפריקים של יופי ואומנות, רומנטיים ויצירתיים.



מזל תאומים

עיניים: צפוי לכם דיבור עם מישהו שכבר מזמן שמתם עליו עין, רק שעד עכשיו לא הייתה לכם הזדמנות להתיידד איתו.

שאיבה: אתם נשאבים לתוך תחום חדש שיש לו קשר לאופנה או לבידור. הסיפור הזה הולך טוב עם מישהו שאתם מעריצים.

הפתעה: יש מצב למשהו מפתיע ממישהו שיש לו רגשות כלפיכם. זה שהוא ממש משקיע בקטע, כבר צריך להגיד לכם הכול.

חיזורים וכאלה: עם תאומים כמוכם צפוי לכם קשר תקשורתי, חברותי, צוהל, משעשע, קופצני וחוגג. עם הטלאים אפשר ללכת על זה בעיניים עצומות. עם האריות צפוי אחלה קשר בסטייל מלכותי, אבל הכי-הכי הם הקשתים. כדאי להמר על היכרויות עם אלה אשר צירוף אותיות שמם המלא או ספרות תאריך לידתם, מסתכם ב – 5.


מזל סרטן

אווירה: חברים טובים מצליחים לעשות לכם את זה. צפויה אווירה מדהימה עם ידידים שהיחסים איתם מרגשים לכם את הלב.

משיכה: אתם נמשכים אל מישהו שהסטייל שלו מוצא חן בעיניכם. הכול סבבה כזה, אבל בשביל להשיג אותו תצטרכו לתפוס יוזמה.

דלוקים: צפויה לכם פרשייה עם מישהו בקטע של בילוי. הדברים יסתדרו לכם אם תשקיעו יותר באנשים שמשפיעים עליו. אתם יודעים, בחברים שלו.

חיזורים וכאלה: עם סרטנים כמוכם צפוי לכם קשר אוהב, משתפך, מפנק, מחבק ומפרגן. עם השוורים צפויים רגעים מהממים מכיוון שיסוד המים [סרטן] הולך אחלה עם יסוד האדמה [שור]. לסרטנים עם 'בתולות' יש על מה לדבר וכדאי לתת צ'אנס, אבל משו-משו צפוי לכם עם הגדיים. אין-אין על הגדיים כאשר צריכים קשר יציב, מסור ונאמן.



מזל אריה

רכילות: מגיעה אליכם רכילות על מישהו שכאילו דיבר עליכם עם החברים שלו. זה לא כל כך משנה מה הוא אמר, מה שחשוב זה רק שאתם בראש שלו.

בלגאן: אם עדיין לא סיימתם קטע רומנטי קודם, אל תמהרו להתחייב על סיפור חדש. בהתחלה זה משעשע, אבל בהמשך זה עלול להביא בלגאן.

שווה: גם למתבודדים שביניכם כדאי לצאת מתוך הבדידות שלהם. אם תיקחו צ'אנס קטן אז – בום… ואתם בראש טוב עם מישהו שווה.

חיזורים וכאלה: עם אריות כמוכם צפוי לכם קשר זוהר, נוצץ, מלכותי, מדובר, דרמטי ומרשים. עם המאזניים צפויים יחסים מלאי רוך, עדינות, קסם והתחשבות. גם התאומים עשויים לסדר עבורכם אקשן רומנטי מהסרטים, אבל הבינגו האמיתי שלכם נמצא אצל הדליים שאיתם ילך לכם ריגוש שלא מהעולם הזה.
מפוארים ובעלי סטייל מרשים.


מזל בתולה

השקעה: אין סיבה שתשקיעו זמן ונשמה בקשר שבכלל לא בטוח שהוא עושה לכם טוב. לפני הכול, כדאי שתתנו הזדמנות לצד השני להוכיח את עצמו.

פגישות: צפויה לכם פגישה מרגשת עם מישהו שלא ממש אדיש כלפיכם. גם אם עדיין אתם חושבים על מישהו אחר, כדאי שלא תראו לו את זה.

תוכניות: גם אם קטעים חברתיים או רומנטיים לא יסתדרו לכם כמו שתכננתם, זה עדיין לא אומר שמשהו לא בסדר איתכם. לפעמים דווקא האנרגיות האלה מבשרות על מזל.

חיזורים וכאלה: עם ילידי מזל בתולה כמוכם צפוי לכם קשר מאורגן, מחושב, מגוהץ, טהור ומתוכנן. עם העקרבים צפויים ווידויי אהבה מרגשים. המאזניים יעשו הכול כדי שתהיו מרוצים ומתוגמלים –אבל מי שרוצה לזכות בפרס הגדול שילך על הדגים, איתם צפויים לכם רגעים של תשכחו לעולם.



מזל מאזניים

מקומות: צפוי לכם בילוי מקסים במקום שבכלל לא תכננתם עליו. כמו שזה נראה אז זה לא המקום אלא מישהו מסוים שבא לבלות בו.

ניסיון: צפוי לכם דיבור מרתק עם מישהו שיש לו המון ניסיון. הוא אומר לכם דברים מדהימים שנותנים לכם ים של חומר למחשבה.

חשבונות: צפויים לכם קטעים של טיולים עם חברים שנולדו במזלות גדי, שור ובתולה. תעשו את מה שעושה לכם הכי טוב בלי לדפוק חשבון לאחרים.

חיזורים וכאלה: עם מאזניים כמוכם צפוי לכם קשר הרמוני, פייסני, רגיש, עדין, מתחשב, סלחני, מבין, תומך ואוהד. הטלאים מזרימים אליכם אש, חום וסערת רגשות – מה שאומר שזה סיפור גורלי של אוויר [מאזניים] עם אש [טלה]. אם נדלקתם על טלה מסוים, שגרו לו את הרמז המתאים.


מזל עקרב

יצירתי: צפוי לכם שבוע מרגש בזכות מה שנראה כמו כישרון יצירתי שלכם. יש מצב שאתם מזלזלים בכישרונות שלכם ולא נותנים להם להתפתח. לא חבל ?

זורמים: ביישנות היא תכונה חמודה, אבל עלולה לקלקל לכם קטע רומנטי. אם כבר הגעתם לסיפור הזה, כדאי שתזרמו עם מה שיש לכם בלב.

חלומות: יבוא לכם קטע עם מישהו שאפילו בחלומות הוורודים שלכם לא האמנתם שזה יקרה. זה אומר שאתם צריכים לשדרג את הדימוי העצמי שלכם.

חיזורים וכאלה: עם עקרבים כמוכם צפוי לכם קשר לוהט, רומנטי, משגע, מטריף, מסתורי, סודי, חם ומגנטי. הגדיים יתאהבו בכם משום שגם הם, כמוכם, מכבדים עוצמה ושאפתנות. עם השוורים כדאי לכם ללכת בגדול מכיוון שהם רומנטיקנים מדהימים. שווה גם להעניק מבט נוסף ל –'בתולות', ייתכן שדווקא הטוהר שלהם עשוי לקלוע לטעמכם.



מזל קשת

תחושות: מישהו מצליח להתגבר על תחושת הפדיחה שלו ואומר לכם את מה שהוא מרגיש כלפיכם. אם אתם מרגישים כמוהו אל תתביישו לספר לו על זה.

בלגאנים: צפויים לכם אחלה קטעים עם חברים שמתמודדים עם בלגאנים שגם אתם מתמודדים איתם. יש מצב שביחד תוכלו להתגבר על הכול.

ביטחון: קטע מדהים מחזיר לכם את הביטחון העצמי שקצת ירד לכם בזמן האחרון. כמו שזה נראה אז לא הייתה לכם סיבה למה שחשבתם.

חיזורים וכאלה: עם קשתים כמוכם צפוי לכם קשר הרפתקני, נייד, זורם, חופשי, משוחרר וכייפי. אם אתם מחפשים יצורים מקוריים, אינטליגנטים ומבריקים – לכו על הדליים. פתיחות והבנה תמצאו אצל המאזניים, אבל אם בא לכם ללכת ישר על המזל המשלים אתכם, לכו על התאומים שאיתם צפויים לכם נסיעות, טיולים, דילוגים ואקשן.


מזל גדי

הפתעות: מישהו אומר לכם משהו שמביא לכם הפתעה ענקית. אם חשבתם עליו מחשבות בכלל אחרות, כדאי שתתחילו לעשות שינוי בכוונות שלכם.

חלומות: יש מצב שאתם חולמים על איזשהו שינוי בקטעים הרומנטיים שלכם, רק שלא נעים לכם לפגוע ברגשות של מישהו מסוים. לא ככה?

לבבות: אל תפחדו לזרום עם הראש שלכם בכיוון של מישהו שאתם דלוקים עליו. יש מצב שאם תעשו את זה, הוא יחשוף בפניכם את מה שבלב שלו.

חיזורים וכאלה: עם גדיים כמוכם צפוי לכם קשר יציב, רציני, תכליתי, מעשי, שפוי, הגיוני, ממושך ונאמן. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, עשו הכול כדי לכבוש את ליבם של הדגים הנכונים. העקרבים יעניקו לכם קטע שדורש עצבים מה-זה חזקים, אבל אם בא לכם ללכת על בטוח – אתם מוזמנים לבצע את הצעד הראשון לעברם של הסרטנים.



מזל דלי

חוויות: מישהו שהשתתף באירוע מדהים בא אליכם בשביל לשתף אתכם בחוויות שלו. עושה רושם שאתם נדלקים והולכים להשתתף איתו בקטעים הבאים.

בילויים: מישהו שממש קרוע עליכם מתכנן בשבילכם קטעים עם בילויים מרגשים. יש מצב שהסיפור הזה לוקח אתכם אל מקום שאף פעם לא ביקרתם בו.

פגישות: אין לכם סיבה להתאכזב מדייט עם מישהו שדמיינתם אותו שונה ממה שהוא במציאות. יש לכם צ'אנס לסיפור עם אהבה ממבט שני.

חיזורים וכאלה: עם דליים כמוכם צפוי לכם קשר מקורי, יוצא דופן, מוטרף, מהמם, משגע ומדהים. גם הקשתים יכולים להעניק לכם את הריגוש הנכון. יחסים עם הטלאים עשויים להתברר כסוערים וחמים ויש על מה לדבר. א-ב-ל ההימור הכי טוב יהיה ללכת על האריות ועל אלה שהנומרולוגיה שלהם קשורה במספרים 1 או 22.


מזל דגים

חיזורים: צפוי לכם חיזור מקורי שמשאיר אתכם מופתעים. תבוא לכם מתנה שיש לה משמעות סמלית ורומנטית שאתם צריכים לפענח אותה.

רכילויות: אתם לא חייבים להקשיב לרכילויות על מישהו שאתם קרועים עליו. יכול להיות שמי שמספר לכם את הדברים האלה רוצה שתקנאו.

ניחושים: אתם משתדלים לשמור לעצמכם את הרגשות שלכם בשביל לא לעשות לעצמכם פאדיחות. סבבה, רק אל תצפו שהצד השני ינחש את מה שבראש שלכם.

חיזורים וכאלה: עם דגים כמוכם צפוי לכם קשר רומנטי, אוהב, מופנם, רגיש, ביישני, לוהט ונסחף. אצל הגדיים תקבלו קטע רציני, יציב, מעשי וחזק – שבדיוק אלו הן התכונות שעשויות להביא אתכם אל חוף בטוח. מקוריותם של הדליים עשויה לרגש אתכם ולהנעים את חלומותיכם. אבל המזל שהכי כדאי לכם לשים עליו עין הוא… בתולה, כמובן.


מאמרים קשורים

Back to top button