הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 29.06.2019 – 23.06.2019

מערכת האתר
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 29.06.2019 – 23.06.2019

הורוסקופ מזל טלה

שינויים: מתגלגל קטע שמתחיל בהתבאסות קטנה, אבל מהר מאוד תופס כיוון רומנטי. עכשיו אתם רואים איך שבכל בלגאן יש גם משהו טוב.

פיתויים: אל תזניחו חבר נאמן רק בשביל להיות עם מישהו שרק עכשיו הכרתם. יש דברים שאסור לוותר עליהם, גם אם הפיתוי גדול.

הקפצות: אתם עושים משהו שמקפיץ לראש הטבלה את מידת הפופולאריות החברתית שלכם. עכשיו אתם שואלים את עצמכם איך לא חשבתם על זה קודם.

קליקים: צפוי קליק רומנטי על רקע של משהו שמתחיל בקטע חברתי, אבל מהר מאוד מתברר שהסיפור האמיתי מתגלגל אל יותר מזה.


מזל שור

תזמון: צפויה פגישה שנראית כמו צירוף מקרים, אבל כדאי שתדעו שהצד השני תכנן אותה. אז במקום להגיד לו שהוא שקוף, כדאי שתזרמו עם הראש שלו.

ניצוץ: נדלק ניצוץ רומנטי ביניכם לבין מישהו שלא העזתם לחלום עליו. זה סבבה כשזה קורה, אבל אל תתנו לו את ההרגשה שהוא עושה לכם טובה.

משימות: אתם לוקחים על עצמכם משימה שבשביל להצליח בה תצטרכו לקבל עזרה מהחברים שלכם. אין כמו עבודת צוות ושיתוף פעולה.

טיפוסים: קצת נמאס לכם ממישהו שגם בקטעים הכי רומנטיים לא מפסיק לדבר על עצמו. אם זה מה שקורה, אין מצב שיש לו זמן לאהוב גם מישהו אחר.



מזל תאומים

פרטיות: יש מישהו שלא מוכן להשלים עם זה שאתם זקוקים לזמן גם עבור הפרטיות שלכם. אם הוא יושב לכם בתוך הוורידים, הכי טוב זה לנפנף אותו.

יתרון: אתם מקבלים קצה-חוט לקשר שעשוי להתגלגל בכיוון רומנטי. גם אם אתם נתקלים בתחרות מול מישהו, עדיין יש לכם יתרון עליו.

כסף: הגיע הזמן לעשות קצת סדר בבזבוזים כספיים. אם הכסף מדגדג לכם בקצה האצבעות, לפחות תשקיעו אותו בתחביבים שלכם.

שיחות: צפויות שיחות נפש עם מישהו שהחוויות שלו דומות מאוד לחוויות שלכם. מה שמעניין הוא שכל אחד מכם לקח את הדברים למקום אחר.


מזל סרטן

שיקולים: אל תתרגשו אם פה ושם פורצת מריבת אוהבים. גם אם הצד השני לא מסכים עם כל מילה שאתם מוציאים מהפה, זה עדיין לא אומר שהוא לא אוהב אתכם.

בדיקות: יש דברים שכדאי לכם לבדוק עוד לפני שאתם מרשים לעצמכם להידלק על מישהו. אחרי שהקשר כבר נוצר, קצת קשה לפרק אותו.

רמזים: אל תחששו להראות את הדלת למישהו שבטוח שלא תצליחו להסתדר בלעדיו. אם זה מה שהוא רומז, שילך לחפש לו חברים חדשים.

הפתעות: צפויות הפתעות לטובה בקטעים שבין בנים לבנות. זה אומר שהמזל בא לכם בדיוק ברגע שכבר חשבתם להתייאש. קחו את זה כחומר למחשבה לקטעים כאלה בעתיד.



מזל אריה

משחקים: מישהו משחק אותה אדיש וכאילו לא מזיז לו מה שאתם חושבים עליו, אבל ברגע שתזרקו לו איזו מילה טובה הוא כבר יתנהג בכלל אחרת ותזכרו את זה.

טיימינג: זה סבבה של טיימינג בשביל לתת לכישרון היצירתי שלכם לפרוץ החוצה, בעיקר אם אתם יכולים לקחת אותו אל מקומות עם הופעות וכאלה.

סודות: זה ממש חשוב שלא תדברו עם אחרים על הסודות שלכם. אם יש משהו שאתם ממש רוצים לדבר עליו אז תעשו את זה עם ההורים שלכם.

מתבגרים: אתם משתחררים ממישהו מעצבן שחוץ משטויות אין לו שום דבר להציע לכם. הוא יצטרך להתבגר וללמוד שבאהבה צריך גם לתת ולא רק לקבל.
מפוארים ובעלי סטייל מרשים.


מזל בתולה

הפתעות: קטעים רומנטיים שבכלל לא חשבתם עליהם, קורים לכם כאשר אתם בכלל לא מוכנים לקראתם. הימים שני ורביעי הם הזמנים הכי טובים.

הזדמנויות: הכוכבים שלכם מזרימים אליכם לכם המון הזדמנויות של אהבה וכל זה, אבל גם אתם צריכים לעשות משהו בשביל לנצל אותן לטובתכם.

התנהגות: אתם תופסים ראש עם קטע רומנטי שזורם בכיוון קצת יותר מוטרף ממה שאתם רגילים. גם אם ההתנהגות של מישהו נראית מוזרה, עדיין אתם קרועים עליו.

הזויים: מקומות בילוי הזויים מעודדים את החלקים הכי טובים שלכם. מחזר שווה ואיכותי נמשך אליכם בזכות אותו ה- משהו הלא ממש צפוי שלכם.



מזל מאזניים

רכילויות: אל תשימו את האוזניים שלכם אצל אנשים שסתם טוחנים לכם במוח. אין לכם מה לשמוע רכילויות ושטויות שמתבררות כבכלל לא נכונות.

צ'ופר: צפוי מזל גדול לקטעים שקשורים בכסף שמגיע אליכם בזכות מישהו שרוצה לצ'פר אתכם. יבוא לכם שופינג בסטייל שרק לפני שבוע חלמתם עליו.

אנרגיות: בשביל לחזק את האנרגיות של האהבה כדאי שתלבשו בגדים בגוונים של כחול וסגול וגם כדאי שתוסיפו אבן מזל (קריסטל) שקוראים לה אמטיסט.

פרטיות: אתם תצליחו להכניס לחיים שלכם מישהו שכבש לו מקום בלב שלכם, אבל הכי כדאי לכם לדבר איתו בארבע עיניים ולא לשגר אליו שליחים וכאלה.


מזל עקרב

חברתי: נופל עליכם שינוי חברתי בזכות מישהו מקובל שמחבב אתכם. יש מצב שמעגל החברים שלכם הולך ומתרחב ומכניס יותר אקשן לחיים שלכם.

מוסיקה: אם אתם בקטע של מוסיקה או ריקוד אל תתביישו לבקש עזרה ממישהו שיכול לעזור לכם. גם חלומות על דוגמנות יכולים לתפוס עכשיו גובה.

תחביבים: יש מצב שתוכלו לעשות כסף מהתחביבים שלכם. משהו שאתם עושים בשביל הכיף יכול להיות מדליק בשביל מישהו שרואה בזה את שיא היצירתיות.

השקעה: קטע רומנטי שעד לא מזמן נראה רחוק והזוי, מתחיל לככב בחיים שלכם. אל תטחנו את עצמכם בשאלות פלספניות. שווה לכם להשקיע. לכו על זה.



מזל קשת

רגשות: פחד מפני מבוכה או פדיחה הוא לא סיבה לשבת ולא לעשות כלום. אם יש לכם רגשות כלפי מישהו מאוד מסוים, כדאי שתעשו עם זה משהו.

מעריצים: אתם זורמים עם מישהו שיש לו הרבה מעריצים אבל גם הרבה כאלה שמקנאים בו ומרכלים עליו. בעצם, מה אכפת לכם מה אומרים ? שיגידו.

אופס: קצת נשבר לכם ממישהו שכל הזמן מנסה להלביש עליכם את הדעות שלו. מצד שני, לא נעים לכם לפגוע לו ברגשות או לעשות לו פדיחות.

מקפיצים: הלב שלכם מקפיץ פעימה בגלל מישהו שמחזיר לכם מבטים לוהטים. אל תופתעו אם יתברר שהאינטואיציות שלכם היו מה-זה נכונות.


מזל גדי

מוטרפים: משהו מוטרף שאתם עושים גורם למישהו אדיש לשבור את האדישות שלו. פתאום הוא מתחיל לעשות קולות של כאילו 'בתוך העניינים'.

תופסים: אתם תופסים דיבור עם מישהו שבזמן האחרון מחליף איתכם מבטים. אם תשחקו אותה נכון ולא תראו לו שאתם מתלהבים, צפוי לכם איתו קטע מהסרטים.

סטורן: הכוכבים ובעיקר כוכב סטורן עוזרים לכם להתגבר על כל מיני פחדים ועכבות שסגרו אתכם. בשביל שההצלחה שלכם תהיה מושלמת כדאי שתעשו משהו מפתיע.

סיפורים: מישהו מספר לכם ניסים ונפלאות על כל מיני קטעים שכאילו היו לו. יש מצב שהוא מנסה לרמוז לכם משהו אבל אתם לא חייבים להאמין לכל מילה.



מזל דלי

זורמים: החל מיום שני צפויים לכם חיזורים רומנטיים, ואתם זורמים עם קטעים אינטימיים דווקא עם מישהו שעד עכשיו לא הייתם סגורים עליו.

מסתוריים: חבר קרוב מתנדב להעביר בשבילכם מסר מסתורי אל מישהו שבא לכם עליו. אתם לא ממש חייבים להתחשב באלה שמרכלים עליכם.

מתחרים: אתם מחליטים להפגין טוב לב גם כלפי אלה שמתחרים בכם. הנחמדות שלכם תגרום גם לצד השני לחשוב שוב על כל הקטע של התחרות.

מדליקים: ההצלחה שלכם בקטעים שבין בנים לבנות, מדליקה מישהו מהידידים שלכם. בשביל שהוא יוכל להצליח כמוכם הוא יצטרך להתאמץ קצת יותר.


מזל דגים

צ'אנסים: הכוכבים מביאים לכם קטעים וצ'אנסים שהיו סגורים עד עכשיו. זה אומר שאתם לא צריכים לפחוד מפדיחות אלא פשוט לזרום עם הראש שלכם.

קשרים: אהבות וקשרים רומנטיים מסתדרים לכם בדיוק כמו שאתם אוהבים. אנשים שלא ספרו אתכם ממטר, מתחילים להתייחס אליכם בכבוד.

חלומות: דווקא קטעים טריים שממש עכשיו נכנסו לתוך החיים שלכם, יגשימו בשבילכם את החלומות שהולכים איתכם כבר המון זמן.

הפתעות: אנשים שלא ממש הזיעו בשביל לעזור לכם, יפתיעו אתכם בחביבות לא צפויה. גם לכם כדאי ללכת לקראתם ולסגור עניין על התפייסות.


מאמרים קשורים

Back to top button