הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 06.07.2019 – 30.06.2019

מערכת האתר
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 06.07.2019 – 30.06.2019

הורוסקופ מזל טלה

יחסים: מישהו שהיחסים שלכם איתו נתקעו בעבר, שולח אליכם שליחים וגישושים. אם תלכו עם הראש שלו, תמצאו את עצמכם בבלגאן רגשי.

סולמות: צפוי קיפאון זמני ביחסים שלכם עם מישהו שווה. יש מצב ששניכם טיפסתם על עץ גבוה מדי, וצריך סולם ארוך בשביל להוריד אתכם משם.

ביקורים: מישהו שקופץ לבקר את אחד החברים שלכם, לא שוכח לוודא שאתם קולטים את הנוכחות שלו. יש סיבה לברר איתו דברים מסוימים.

כוונות: צפוי דיבור רומנטי שעושה לכם טוב בלב אבל חשוב שתסבירו למי שצריך שאין לכם שום כוונה לוותר על העצמאות שלכם.


מזל שור

ונוס: לכוכב של מזל שור קוראים ונוס והוא נמצא עכשיו בשמיים בנקודה שקוראים לה… 'מזל סרטן' ומסדר לכם קטעים עם מי שנולדו במזל זה.

זורמים: אתם מתחילים לזרום עם מישהו שנשבר לו מסתם בילויים והוא מחפש משהו קצת יותר משמעותי והרבה יותר רומנטי. יש מצב שאתם בראש אחד איתו.

מתנות: מישהו מביא לכם משהו שהערך הרגשי שלו גדול יותר מן הערך הכספי שלו, מה שאומר שהוא מביא לכם צביטה בלב ואולי, אפילו, תוכלו להשתמש בו בתור קמע.

התרגשות: אתם גורמים למישהו להתרגש בזכות מילים שאתם אומרים לו. סבבה, רק כדאי שתדעו שהקטע הזה חשוב לו ויהיה קשה להתחרט עליו.



מזל תאומים

פרגון: פתאום אתם קולטים שיש מישהו שתמיד תומך בכם גם כאשר האחרים לא ממש מפרגנים לכם. הגיע הזמן שתתחילו להבין שהוא לא אדיש כלפיכם.

התאמה: אם אתם תאומים אמיתיים אז הכי כדאי לכם לבדוק מה המצב עם אלה שנולדו במזלות טלה, אריה וקשת. הם שייכים ליסוד האש וממש מתאימים לכם.

שופינג: מה שקורה לכם בתחום הרומנטי עושה טוב גם לשאר התחומים שמעניינים אתכם. השבוע יבוא לכם מזל גדול בכל מיני קטעים של שופינג.

מחשבות: יש מישהו שזורק לכם רמז שהוא מעוניין לצאת איתכם אבל מחכה שתגידו לו שאתם פנויים בשבילו. יש מצב שהוא חושב שאתם תפוסים כאילו.


מזל סרטן

שידוכים: אתם מצליחים לסדר שידוכים לחברים שלכם בזכות הכישרון שלכם לשכנע אחרים. סבבה, עכשיו הגיע הזמן שתשדכו מישהו גם לעצמכם.

מעריצים: הפופולאריות החברתית שלכם מביאה לכם מעריצים חדשים. יש מצב שמישהו מהם יפצח במה שנראה כמו חיזור מתוכנן. השאלה היא אם הוא בראש שלכם.

מדליקים: צפויים לכם קטעים מדליקים עם מישהו שהראש שלו נמצא בעננים, שזה אומר שהוא מרחף קצת. יש מצב שדווקא בזכות זה אתם דלוקים עליו.

מחוברים: הנומרולוגיה מביאה לכם שבוע של קטעים עם אנשים שהשם שלהם או תאריך הלידה שלהם, מקושרים למספר 6 שנחשב למספר של המזלות שור ומאזניים.



מזל אריה

החלטות: צפויים לכם קטעים מפתיעים שעושים טוב לאריות שמחפשים אטרף, אבל לא ממש תורמים לאלה שמחפשים את השגרה. תצטרכו להחליט בין זה לבין זה.

עקרונות: אל תסכימו להתפשר על מה שקבעתם לעצמכם בתור עקרונות. אם תתחילו לנגוס בעקרונות שלכם, אז מהר מאוד לא יהיו לכם כאלה.

זיהוי: מישהו מסוים מהמחזרים שלכם, יודע להעריך מה באמת אתם שווים. אם תצליחו לזהות את המישהו הזה, צפויים לכם איתו אחלה קטעים רומנטיים.

צירופים: אתם הכי מתאימים למחזרים ייחודיים ועם ראש מקורי או בפשטות – לילידי מזל דלי. גם שני מזלות האוויר הנוספים – תאומים ומאזניים, עשויים לכבוש את ליבכם.
מפוארים ובעלי סטייל מרשים.


מזל בתולה

ביטחון: הכוכבים מסדרים לכם שבוע עם אנרגיה שעושה טוב ל – לוק שלכם, מה שגורם לביטחון העצמי שלכם לעלות לשלב גבוה יותר.

הופעה: יחד עם ההופעה הזוהרת שלכם, לא פלא שגם הפופולאריות החברתית שלכם נמצאת בזינוק כלפי מעלה. צפויים קטעים מפתיעים עם מחזרים חדשים.

חשבון: אל תעשו חשבון לאלה שלא מפרגנים לכם ואפילו מרכלים קצת. כדאי שתדעו שככל שהם מרכלים יותר, ככה זה עושה טוב להצלחות שלכם.

טיפ אסטרולוגי: אתם נשלטים [בשותפות עם התאומים] על ידי כוכב ששמו מרקורי שמייצג אינטליגנציה, קלילות, חוש הומור, קסם אישי וחוסר מנוחה.



מזל מאזניים

נפנופים: אין לכם סיבה להידלק על מישהו שרומז שהוא מחבב אתכם, אבל לא ממש מחבב את מי שאתם מחבבים. זה הזמן לנפנף אותו החוצה.

תחרויות: צפויה לכם תחרות מול מישהו שיש לכם חששות מפניו. סבבה, רק שבסוף מתברר שהוא לא כזה מדהים כפי שאולי חשבתם.

חביבות: מישהו ממש חמוד, עושה הכול בשביל שתצליחו להגשים לעצמכם חלום. כשזה קורה, אל תנסו לנחש מה יוצא לו מזה…

קולות: מישהו שאתם בראש שלו עושה קולות של מעוניין. אם נורא בא לכם לשדך אותו למישהו מהחברים שלכם, כדאי שתחשבו שוב.


מזל עקרב

סודות: אתם מוצאים מישהו שיש לו דיבור עם מישהו אחר שאתם רוצים קשר איתו. בשביל שזה יצליח לכם, כדאי שתשמרו את הדברים בסוד.

הצעה: אם אתם מעוניינים להדליק עליכם מישהו קורע, כדאי שתציעו לו הצעה שהוא לא יוכל לסרב לה. תביאו לו סיבה טובה להידלק עליכם.

שיחה: אתם תופסים ראש טוב עם מישהו שפעם חשבתם שהוא מרכל עליכם. צפויה לכם שיחה איתו שאחריה תבינו שלא הייתה לכם סיבה לחשוד בו.

סבלנות: טיפה סבלנות ועוד קצת השקעה, יעזרו לכם להתגבר על משהו שמבאס אתכם. הסיפור הזה לא כל כך נורא כמו שנדמה לכם.



מזל קשת

בלגאן: אקשן רומנטי זה לגמרי סבבה אבל הבלגאן ברגשות שלכם עלול להשכיח מכם חברים. כדאי שתחלקו את הזמן שלכם בשביל שתוכלו לתת תשומי לכולם.

חשבון: לא כדאי שתעשו חשבון למישהו שמרכל עליכם. שתדעו שהוא מרכל על כולם וחוץ מזה, תמיד יהיה מישהו שיקנא בכם בזכות זה שהולך לכם.

משאלות: אתם מצליחים להגשים משאלת לב שהמון זמן אתם מתפללים בשבילה. שוב פעם מתברר שהרבה מאוד תלוי במחשבות שלכם.

הגשמה: הכוכבים רומזים שממש בקרוב צפוי לכם קשר עם מישהו שהרבה מחזרים דלוקים עליו, אבל זה לא צריך להרתיע אתכם.


מזל גדי

התלהבות: גם אם אתם מתלהבים ממישהו שהסטייל שלו כבש אתכם, לא כדאי שתראו לו את זה. הכי טוב בשבילכם זה להיות קצת מסתוריים לגביו.

צ'אנסים: נפתח לכם צ'אנס גדול לחזור אל רומן שנותק. אז נכון שכבר התייאשתם מהסיפור הזה, אבל הכוכבים מביאים לכם הזדמנות שלא כדאי לפספס.

אנרגיות: אם בראש שלכם למשוך אליכם אנרגיות רומנטיות, אז השבוע כדאי לכם לשלב גוונים סגולים בבגדים שלכם ולענוד אבן קריסטל ששמה אמטיסט.

פינוקים: זה הזמן להיות נחמדים לאחרים ולהביא להם פינוקים קטנים. קופידון עושה טוב ליחסים שלכם עם ילידי מזל טלה. תנו משהו למישהו שאתם מחבבים.



מזל דלי

פרטיות: אתם חייבים לעצמכם קצת יותר פרטיות בחיים הרומנטיים שלכם. אז נכון שאין לכם סודות מול חברים טובים, אבל יש דברים שלא חייבים לדבר עליהם.

מסיבה: יש מצב שמישהו מארגן לכם מסיבת הפתעה או קטע דומה. גם אם יופיע שם מישהו שאתם לא קרועים עליו, לא כדאי שתעשו מזה עניין.

אינטימי: צפוי קטע ממש אינטימי עם מישהו שכבר המון זמן אתם מחפשים צ'אנס לדבר איתו. אל תחטפו ביישנות בדיוק כשצריך לסגור עניין.

אטרף: כדאי שתדעו שלא לכולם יש אנרגיות מוטרפות כמו שלכם, ויש אפילו מחזרים חלומיים שהיו מודים לכם תמורת טיפ-טיפה פחות אטרף.


מזל דגים

חיבורים: כוכב ששמו נפטון שולט במזל דגים והוא נמצא עכשיו ב…מזל דגים ומסדר לכם אחלה יחסים וקטעים עם ילידי מזל דגים כמוכם.

אקשן: אתם נופלים על קטע מדהים שמשאיר אתכם עם פה פעור. עושה רושם שידיד קרוב זורם איתכם בסיפור הזה. חוויה שכזו עוד לא הייתה לכם.

שיקולים: מישהו שאתם לא אדישים כלפיו, זורק לכם מילים שמעצבנות אתכם. אם זה מתחיל להרגיש לכם מעיק, כדאי שתשקלו את זה מהתחלה.

טיפים: שמו של הקלף שמביא לכם מזל בטארוט הוא 'נסיך הגביעים' שרומז על אהבה טהורה, כנה, אמיתית ותמימה. אבן המזל שלכם היא – אקוואמרין. צבע המזל – ירוק.


מאמרים קשורים

Back to top button