הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 20.07.2019 – 14.07.2019

מערכת האתר
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 20.07.2019 – 14.07.2019

הורוסקופ מזל טלה

מאגרים: חיזורים רומנטיים עושים משהו טוב למראה ולהופעה שלכם. מאגר המחזרים שלכם מתחיל לתפוס גובה. לא מעט מחזרים מתחרים עליכם.

מסר: מישהו דלוק עליכם כבר המון זמן, אבל עדיין לא החליט מה לעשות עם זה. כדאי לכם לשלוח לו מסר שיוציא אותו מהביישנות שקפצה עליו.

גלישה: יש מצב לוויכוח גדול דווקא מול מישהו שאתם קשורים אליו. הכול יכול להסתדר לכם בסבבה, אבל בתנאי שלא תגלשו לדברים אישיים.

בלבול: מישהו מציע לכם הצעה שמשאירה אתכם טיפה מבולבלים. במקום לענות לו ב"כן" או "לא", כדאי לכם לדסקס את ההצעה יחד עם חבר נאמן.


מזל שור

אקשן: מצפים לכם ריגושים שקשורים ליחסים שבין בנים לבנות. קצת נמאס לכם מהדברים השגרתיים, ואתם מוכנים לקחת צ'אנס בשביל לזכות באקשן.

מהפך: אתם תופסים מחשבות טובות על מישהו שקצת קשה לדמיין מצב ביניכם לבינו. מצד שני, אם תציעו לו הצעה שתפיל אותו, יתהפך לו הראש לטובתכם.

שיחה: צפויה לכם שיחה מעניינת עם מישהו שקצת קשה לו לבטא רגשות. אז נכון שבהתחלה הוא יהיה קצת סגור, אבל כדאי שתתנו לו צ'אנס.

חמוד: צפוי לכם קטע חמוד עם מישהו שהגיע ממקום רחוק. הכול ילך לכם בסבבה, אבל תצטרכו להתרגל לזה שהוא לא כמו כולם.



מזל תאומים

אטרף: מתפתח קשר ביניכם לבין מישהו שנחשב לטיפוס לא שגרתי. סבבה, רק קחו בחשבון שעם טיפוסים כאלה החיים הופכים להיות מוטרפים.

כיף: מישהו שהתייחסתם אליו בידידות כאילו, יכול להפוך למחזר רומנטי. אז נכון שבהתחלה זה ייראה לכם קצת משונה, אבל בהמשך זה יביא אתכם למקום הנכון.

שיקולים: מישהו שהייתם בטוחים שהוא שכח אתכם, יוצר קשר או מעביר מסר. האמת, זה אחלה, אבל תחשבו טוב על מה שאתם הולכים להגיד לו.

אמון: אל תשקיעו יותר מדי מחשבות בשביל לבחון את כוונותיו של מישהו שדלוק עליכם. מותר לכם להאמין לו למה שהוא אומר לכם.


מזל סרטן

חיבור: קטע מדהים מחבר אתכם עם רגשות שהעדפתם להתעלם מהם. כדאי שתדעו שהם לא ייעלמו עד שתבררו אותם ככה טוב-טוב.

מזל: הירח השולט במזל סרטן מביא לכם מזל בקטעים שבין בנים לבנות. צפויה פגישה ספונטאנית שבהפוך-על-הפוך גורמת למישהו אדיש להידלק עליכם.

סיפורים: מישהו ממש משתדל להרשים אתכם ומספר לכם המון סיפורים על עצמו. אם הוא כל כך עסוק במה שקורה איתו, אין מצב שהוא יצליח להבין מה קורה איתכם.

חיפושים: מישהו שהחיים שלו לא היו דבש, מנסה לחפש אצלכם איזו מילה טובה. גם אם לא מדובר בקטע רומנטי, זו יכולה להיות תחילתה של ידידות מופלאה.



מזל אריה

הצעות: נופלות עליכם הצעות הורסות מאנשים שרק עכשיו התחברתם איתם. ככל שההצעה נראית לכם משוגעת יותר, ככה גם תתענגו עליה יותר.

מילים: מישהו שאתם מכירים, זורק עליכם מילים שעושות לכם טוב בלב. כדאי שתדעו שהוא אומר את המילים האלה גם כשאתם לא נמצאים לידו.

לבבות: פגישה עם מישהו חדש מטריפה אתכם. ככל שהלב שלכם הולם חזק יותר, ככה כדאי שתדברו על זה עם החברים הכי טובים שלכם.

פופולארי: אתם זורמים בראש טוב ומתחברים עם מישהו שנחשב לפופולארי ומקובל. יש מצב שדווקא בחברתו אתם מרגישים הכי טוב עם עצמכם.


מזל בתולה

עננים: אתם מרגישים בעננים אחרי שיצאתם מבלגאן רגשי שביאס אתכם. אין כמו לשפוך את הלב בפני מישהו שמביא לכם חיזוקים חיוביים.

מחבבים: קטע שאתם דופקים למען מישהו שאתם מחבבים, מביא לכם מקובלות חברתית שלא חלמתם עליה. המזל זורם איתכם לכל מקום.

אקשן: אחלה אנרגיות מביאות לכם ים של אקשן רומנטי. הדברים הממש טובים ייפלו עליכם בחברת מחזרים שנמאס להם מסתם בילויים.

הורים: דברים שקורים ביניכם לבין החברים שלכם עושים טוב גם ליחסים שלכם עם ההורים שלכם. צפויה לכם סולחה עם מישהו שהתכסחתם איתו.



מזל מאזניים

מוקפצים: מעריץ שרוף עושה משהו מפתיע בשביל להקפיץ אתכם. גם אם אתם לא ממש אוהבים את זה, כדאי שתתנו לו הזדמנות נוספת.

מתחברים: אתם מתחילים להתחבר עם רגשות שלא הכרתם. זורם אליכם שבוע בסבבה שנולד בשביל שיחות נפש והצעות אהבה כמו שאתם חולמים עליהן.

מחמאות: משהו שהשקעתם בו המון אנרגיה מביא לכם ים של מחמאות ותהילה. באופן לא מפתיע יש מצב שהקטע הזה מחזק את היחסים הרומנטיים שלכם.

טיימינג: הימים ראשון ורביעי מאפשרים לכם להגשים חלום ישן. מזל גדול צפוי לאלה מביניכם שלא דופקים חשבון ולא פוחדים לקחת צ'אנס.


מזל עקרב

תדמית: אתם מתגברים על הפחד מפני פאדיחות ומסלקים את המכשול שמנע מכם לגלות את הרגשות שלכם לאנשים הנכונים. צפוי אחלה שבוע לתדמית שלכם.

סבבה: השבוע אתם מרגישים סבבה עם עצמכם ומקבלים מחמאות במקומות לא צפויים. החברים שלכם קרועים עליכם ומכבדים את מה שאתם אומרים.

פגישה: לקראת סוף השבוע (יש מצב ביום חמישי) צפויה לכם פגישה מטריפה שתיכף אחריה תרגישו איך שהדברים באים לכם טוב יותר מבעבר. היה שווה לחכות.

הארה: אתם מוציאים מהחיים שלכם מישהו שיש לו אופי מעצבן. סוף סוף קלטתם מה קורה והבנתם שהוא רק מפריע לכם להתחבר עם עצמכם.



מזל קשת

חברים: צפויים לכם קטעים נפלאים עם חברים שהם ואתם תמיד בראש אחד. זו גם הזדמנות להשתחרר מכל מי שמביא לכם אנרגיות שליליות.

מבטים: אתם קולטים את המבטים של מישהו שעד עכשיו שיחק אותה כאילו לא החליט. יש מצב לקטע רומנטי אבל זה תלוי בכם.

חיבורים: אתם תופסים ראש בסבבה עם מישהו שדלוק על סטייל של בילויים שגם אתם קרועים עליהם. זה מה זה מחבר ביניכם לבינו.

נאמנות: גם אם אתם הרוסים על מישהו שיש לו ים של מעריצים, כדאי שתבדקו שהוא נאמן לכם ולא לכל מי שעושה לו עיניים.


מזל גדי

זיכרונות: אם החלטתם לתת צ'אנס לסיפור חדש בחיים הרומנטיים שלכם, אז קודם כל כדאי לכם להשתחרר מזיכרונות מבאסים עם מישהו אחר.

החלטות: אל תתנו לאף אחד להכתיב לכם מה לעשות ואיך להתנהג, גם אם זה מישהו מהמם ומדהים. אף אחד לא שווה את זה.

שינויים: צפוי לכם שבוע עם ים של ריגושים. קטעים מהממים יפלו עליכם במקומות מפתיעים ובחברת מישהו שבכלל לא היה בתוכניות שלכם.

חברים: מישהו מהחברים שלכם עוזר לכם להשתחרר ממה שנראה כמו בלגאן רגשי. אתם לא לבד – יש איתכם מישהו שקורא את המחשבות שלכם.



מזל דלי

חברתי: צפוי לכם קטע חברתי שככל שהוא ממשיך להתגלגל, ככה הוא נהיה יותר ויותר רומנטי. כדאי שפשוט תזרמו איתו בלי לדסקס עליו עם אף אחד.

זורם: מישהו שהייתם בטוחים שאתם לא בראש שלו, זורם עם הראש שלכם ומסכים ללכת על קטע שמפתיע אפילו אתכם. שווה ביותר.

פוזה: מישהו שאתם לא ממש הרוסים עליו, מנסה להתיידד איתכם בפוזה של כאילו מעריץ אתכם. מצד שני, אולי שווה לכם לתת לו צ'אנס.

חוויות: מישהו מספר לכם חוויות אינטימיות שקשורות בו, אבל מצפה מכם שלא תחשפו אותן בפני אף אחד. יש מצב שהקשר ביניכם הולך ומתהדק.


מזל דגים

אטרף: אל תרגישו מפודחים רק בגלל שמישהו רוצה לחבר ביניכם לבין אובייקט מטריף. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לוודא שהוא בכיוון הנכון.

הידלקות: דיבור בסטייל שגרתי יכול להפוך לסיפור רומנטי. גם אם הצד השני לא אומר את זה במפורש, אתם קולטים את מה שמסתתר בין המילים.

עקרונות: מישהו שעשה לכם חיים קשים, מתחיל לעשות קולות של כאילו מעוניין. עכשיו התור שלכם להוכיח לו שיש לכם עקרונות.

חברתי: צפוי לכם אירוע חברתי שיביא לכם מזל ומקובלות, אבל זו לא סיבה לחתוך קשר עם מישהו מסוים שלא מתחבר עם הקטע הזה. פשוט תזרמו.


מאמרים קשורים

Back to top button