הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 03.08.2019 – 28.07.2019

מערכת האתר
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 03.08.2019 – 28.07.2019

הורוסקופ מזל טלה

שידוכים: אל תתביישו מקטעים שבהם רוצים לשדך לכם מישהו שאתם דלוקים עליו. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לוודא שהוא נאמן.

סיכויים: יש מצב שמישהו רוצה שתגידו לו אם יש לו צ'אנס איתכם. יכול להיות שהוא לא אומר את זה במפורש, אבל אתם קולטים רמזים.

הורים: אתם תופסים דיבור עם ההורים שלכם בנוגע למשהו שממש בא לכם עליו, אבל הם צריכים לתת לכם את הסכמתם. מותר לכם להיות אופטימיים.

מספרים: אם בראש שלכם לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 9 או של 3.


מזל שור

שיקולים: ההצלחות שלכם תלויות ביכולת שלכם לומר בקול רם את מה שאתם רוצים להשיג, ולתת לאחרים לעשות את השיקולים שלהם.

משחקים: מישהו ששיחק אותה כאילו שאתם לא בראש שלו, זורק לכם רמזים שאומרים שיש לכם צ'אנס איתו. תנו לו להשתדל, אל תראו לו שאתם הרוסים עליו.

פגישות: צפויה לכם פגישה שאתם נורא מרוגשים בגללה. סבבה, אבל הכי טוב בשבילכם זה לא לתכנן מראש אלא לזרום עם מה שקורה.

חיבורים: אם בכיף שלכם לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 6 או של 9.



מזל תאומים

קטעים: צפוי לכם קטע חברתי שתוך כדי התפתחותו, נדלק איתו סיפור רומנטי. כדאי שתלכו עליו כשזה קורה לכם, בלי להתייעץ עם אף אחד.

חיבורים: המזלות שהכי מתאימים לכם השבוע הם קשת, אריה ושור. אז נכון שבדרך כלל אתם לא מתכננים מראש, אבל עכשיו כדאי לכם לשים לב.

ציפיות: מישהו שהייתם בטוחים שייתן לכם תשובה מבאסת, הולך עם הראש שלכם ומסכים עם כל מה שביקשתם ממנו. יש לכם למה לצפות.

התאמות: אם החלטתם לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 5 או של 7.


מזל סרטן

התעלקות: מישהו שאתם לא סובלים, מנסה להתעלק עליכם בפוזה של כאילו מחבב אתכם. מצד שני, אולי כדאי שתתנו לו הרגשה טובה בגלל שאין לכם מה להפסיד.

סודות: מישהו מוכן לגלות לכם סודות שקשורים בו, אבל בתנאי שלא תפיצו אותם לאחרים. האמון שהוא נותן בכם, חשוב להמשך הקשר ביניכם.

שינויים: התוכניות שלכם משתנות בזכות מישהו חדש שנכנס לחיים שלכם. יש מצב שכדאי לכם לזרום עם השינויים, בגלל שככה יבוא לכם סופשבוע מהמם.

נומרולוגיה: אם אתם מוכנים לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 2 או של 4.



מזל אריה

דעות: אתם לא צריכים לשנות את הדעה שלכם על מישהו, רק בגלל שמישהו אחר טוחן לכם את המוח. ככה זה, בעיקר אם יש מצב לקטע רומנטי.

חברים: יבואו לכם אחלה קטעים עם חברים ממש טובים שכל הזמן נותנים לכם אנרגיות בסבבה. זה הזמן לנפנף את מי שמרכל עליכם מאחורי הגב.

חיזורים: מישהו שכבר המון זמן משתדל לצוד את המבטים שלכם, עובר לחיזור קצת יותר נמרץ. השאלה היא אם בכלל בא לכם עליו.

שידוכים: אם בכיף שלכם לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 1 או של 5.


מזל בתולה

תחומים: בא לכם קטע בסבבה עם מישהו שמתעניין בתחומים שמדליקים גם אתכם. עכשיו יש לכם הרבה על מה לדבר איתו לתוך הלילה.

שווים: גם אם נורא בא לכם על מישהו ממש שווה, כדאי שלפני הכול תבדקו את הנאמנות שלו, בשביל שלא יתברר שהוא פוזל ליותר מדי כיוונים.

שכנועים: מישהו מנסה לשכנע אתכם לעשות משהו שלא ממש מסתדר עם העקרונות שלכם. אם אתם מרגישים מבולבלים, כדאי שתיקחו דיבור עם ההורים.

פרטנרים: אם בראש שלכם לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 4 או של 5.



מזל מאזניים

דאגות: משהו שחשבתם שקורה רק לכם, מתברר כמו משהו שקורה להרבה אנשים. סבבה, אז עכשיו יש לכם פחות דבר אחד לדאוג בגללו.

דפים: אם בראש שלכם לפתוח דף חדש בקטע רומנטי, תצטרכו לשכוח מקטע קודם עם מישהו שקצת התבאסתם בגללו. ככה זה בחיים.

התלבטות: יש מצב להתלבטות בגלל מישהו שכל הזמן עושה רק מה שבראש שלו. אז נכון שהוא שווה וכל זה, רק שזה עלול להיגמר בבכי.

זוגיות: אם בא לכם לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 6 או של 1.


מזל עקרב

הצלחות: אתם מצליחים לעזור לחבר שנפל עליו בלגאן גדול. עושה רושם שהוא יוצא מהקטע הזה בזכות משהו שאתם אומרים או נותנים לו.

עולמות: פתאום אתם מרגישים שהעולם קטן עליכם ושיש לכם בראש דברים שאף אחד לא מבין. אם זה מה שקורה, אתם לא לבד – יש לכם 'נפש תאומה' שגם אצלה זה ככה.

הפתעות: צפוי לכם שבוע עם המון הפתעות. קטעים רומנטיים יתחילו במקומות לא שגרתיים ועם מחזרים שיכולתם רק לחלום עליהם.

אותיות: אם בראש שלכם לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 8 או של 2.



מזל קשת

טיולים: נסיעה או טיול שאתם מתכננים כבר המון זמן, מצליחים לכם בענק. בדרך תפגשו מישהו שלא התראיתם איתו זמן רב, רק שלא יראו עליכם מה אתם מרגישים..

שיחות: אתם תופסים דיבור עם מישהו שמבין עניין, ומקבלים ממנו אחלה עצה בנוגע למשהו רומנטי או אינטימי שיושב עליכם.

שליחות: חבר טוב יוצא בשליחות שלכם בשביל לגשש אצל מישהו שאתם שרופים עליו. סבבה, אבל כדאי שתסבירו לו בדיוק מה הוא צריך להגיד.

שמות: אם בכיף שלכם לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 3 או של 9.


מזל גדי

חוויות: מישהו שממש קרוב אליכם, משתף אתכם בחוויות מהממות שעברו עליו. מצד שני, בכלל לא בטוח שכל מה שטוב בשבילו, טוב גם בשבילכם.

מחמאה: יש מצב שאתם לוקחים קשה מדי איזה קטע שקשור למישהו שמקנא בכם. אז קודם כל זה לא סוף העולם, וחוץ מזה זו גם מחמאה.

גישוש: מישהו שבא לדבר איתכם כאילו בסתם כזה, מנסה גם לגשש קצת מה אתם מרגישים כלפי מישהו אחר. אל תתחייבו לכלום, אבל תגידו את האמת.

תאריכים: אם בכיף שלכם לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 4 או של 2.



מזל דלי

נחמדות: מישהו שפעם עשה לכם פאדיחות, רוצה לשכנע אתכם לתת לו צ'אנס נוסף. אם תהיו נחמדים אליו, אתם מזמינים לעצמכם את הפדיחה הבאה.

כישרונות: אתם בטח יודעים שיש לכם כישרונות יצירתיים שממש כדאי להשקיע בהם. אם תיקחו אותם ברצינות, אז תוכלו גם לעשות מהם כסף.

אטרף: האהבה זורמת לכם בקצב מוטרף, בדיוק כמו שאתם אוהבים. מצד שני, אין לכם מה להצטער על משהו שלא ממש יצא כמו שרציתם.

תוצאות: אם בא לכם לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 22 או של 7. [את ה – 22 לא הופכים ל – 4]


מזל דגים

הבטחות: יש מצב שאתם לא רגועים בגלל מישהו שהבטיח לכם משהו ולא קיים. אם זה קשור לקטע שבין בנים לבנות, כדאי שתעיפו אותו מהמחשבות שלכם.

סטייל: עושה רושם שמסתובב לכם בראש איזה קטע שקשור למקום בסטייל או לאיזשהו סלב. יש מצב שהשבוע יהיה לכם סיפור שקשור בו.

תפילות: מתגשמת לכם משאלה שחוץ ממישהו קרוב, אף אחד לא ידע עליה. יכול להיות שהתפללתם בלב ומישהו למעלה שמע את התפילה שלכם.

קליקים: אם בכיף שלכם לזרום עם התאמות נומרולוגיות, כדאי שתלכו על בני זוג שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את הספרות של תאריך לידתם, מקבלים תוצאה של 7 או של 11. [את ה – 11 לא הופכים ל – 2].


מאמרים קשורים

Back to top button