הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 17.08.2019 – 11.08.2019

מערכת האתר
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 17.08.2019 – 11.08.2019

הורוסקופ מזל טלה

מהסרטים: פגישה מהסרטים הולכת ללמד אתכם משהו חדש על היחסים שבין בנים לבין בנות. כדאי שתעשו הכול בשביל שהיא לא תפגע לכם בקשרים קודמים.

עיניים: מישהו מנסה להדליק אתכם עליו ולא מפסיק לעשות לכם עיניים. אז אם אתם קולטים אותו, כדאי שתלכו עם הלב ועם הרגשות שלכם.

טיפים לאהבה: הפגינו ביטחון עצמי, אל תפחדו לנהוג בסטייל ילדותי, הציעו את אהבתכם בענק, תנו לעצמכם צ'אנס בקטעים הכי מוטרפים, לכו על מה שעושה לכם טוב וזהו, כל השאר כבר יבוא מעצמו ומאליו.

מעודדים: לכוכב שלכם קוראים מרס והוא מטייל השבוע במזל אריה. זה אומר שצפויים לכם קטעים מדהימים עם ילידי מזל זה, הנחשבים למאהבים מעודדים וקשובים.


מזל שור

מגניבים: מישהו חמוד מביא לכם רעיון מגניב שהוא מתבייש להגשים אותו לבדו. הוא זוכר שכשאתם נדלקים על משהו אתם זורמים עם עצמכם עד הסוף.

יחסים: מי שבאמת דלוק עליכם צריך להשקיע בכם וביחסים שלכם איתו, ולא להמציא שטויות והתנצלויות אחרי שהוא כבר הרגיז אתכם.

טיפים לאהבה: גלו סבלנות, המשיכו לפסוע בתלם, אל תתרגשו אם ירכלו עליכם שאתם רכושניים באהבה, הפעילו את שיטת ה- 'צעד אחרי צעד', אל תוותרו על עקרונותיכם והציגו פן יצירתי בפני מי שיודע להעריך פן שכזה.

מהמרים: לכוכב שלכם קוראים ונוס והוא משוטט עכשיו במזל אריה. זה אומר שמומלץ לכם להמר על רומן עם מי שנולדו במזל הזה.



מזל תאומים

קולבים: עניינים שקשורים לחו"ל או לאופנה, יעסיקו אתכם יותר מהרגיל. אל תיכנסו לוויכוחים על טעם אישי שאי אפשר להוכיח אותו בעזרת שכנועים.

מאותגרים: חבר נאמן עוזר לכם להתמודד עם קטע שממש מאתגר אתכם. בהמשך, אתם מרגישים שאתם יכולים לסמוך עליו עם סוד שכבר נורא בא לכם לספר לו.

טיפים לאהבה: שחקו אותה בהמון חן וקסם אישי, רפרפו כמו פרפר על מעיין האהבה, קחו את הדברים בבת צחוק משועשעת, קרעו את העיר בסדרה של בילויים צוהלים ואל תניחו לאיש לקלקל לכם את המסיבה.

קשרים: כוכב מרקורי השולט במזל תאומים, מקיים השבוע קשר מדהים עם יסוד האש. הקטע הזה מביא מזל לקשרים שלכם עם האריות, הקשתים והטלאים.


מזל סרטן

מטריפים: אתם מטריפים את כולם בקטע יצירתי שרק עכשיו נדלקתם עליו. זה בא להגיד שחוסר הניסיון שלכם לא מונע מכם לקבל מחמאות.

החלטות: הצעה רומנטית מצפה שתקבלו החלטה מהירה. אז נכון שבהתחלה אתם לא לגמרי סגורים עליה, אבל בסוף הכול יסתדר לטובתכם.

טיפים לאהבה: הכריזו על כוונתכם לזכות בשפע של חיבוקים, ליטופים, חיבובים ואהבה. ספרו לכולם עד כמה חשובה לכם המשפחה, קחו את מאהביכם למפגש עם הוריכם, תכננו והגשימו ארוחות רומנטיות, אל תשכחו ליזום מפגשים אינטימיים ולכו על כל הקופה.

הזדמנויות: הירח שולט במזל סרטן והוא משגר השבוע אנרגיה רומנטית אל מזל דלי. זה אומר שנפתחת לכם הזדמנות גדולה עם ילידי מזל זה.



מזל אריה

לבבות: מישהו שאתם מכירים מביא לכם אחלה רעיון על משהו בקטע רומנטי. כדאי לכם לשמוע בקולו בגלל שגם הלב שלכם הולך בכיוון הזה.

פרשיות: פגישה עם מישהו שווה הופכת להיות הדבר הכי קול שקרה לכם בזמן האחרון. יש מצב שגם לו נשבר מפרשיות סתמיות וכל זה.

טיפים לאהבה: הציבו את עצמכם במרכז והכריזו על כוונתכם להיות 'כוכבי על', טפחו טון דיבור דרמטי, הגיעו לפגישות כשאתם לבושים במיטב המלתחה ומוצפים במיטב תכשיטיכם, היו אלה אשר אומרים את המילה האחרונה, אל תתקפלו, נהגו בנחרצות ולכו על הטוב ביותר. לא פחות.

קטעים: השמש שולטת במזל אריה ועושה עיניים לכוכב אוראנוס ששוהה במזל שור. זה אומר שצפויים לכם אחלה קטעים עם ילידי מזל זה.


מזל בתולה

מסרים: מישהו שאתם דלוקים עליו עלול לפרש בצורה שגויה את המסרים או הרמזים שלכם. כדאי שתשאלו את עצמכם אם זה לא בגלל מישהו שלישי.

מזל: השבוע נופל מזל גדול על כל מי שרוצה להתפרסם בקטעים של מוסיקה או ריקוד. סבבה, אבל חוץ מלרצות צריך גם להשקיע, אתם יודעים.

טיפים לאהבה: נהגו בטוהר ובתום לב, הפגינו שנינות וחוש הומור, הסבירו לכולם כי הביקורתיות שניחנתם בה נועדה כדי לשמור עליכם מצרות, ארגנו את לוח הזמנים שלכם, אל תעגלו פינות, הביטו בעיניו של הצד השני ואמרו לו בדיוק את אשר על ליבכם.

חלומיים: כוכב מרקורי השולט במזל בתולה, מקיים השבוע קשרים מאתגרים עם הכוכבים אוראנוס ונפטון. זה אומר שצפויים לכם קטעים מרגשים עם נסיכים ונסיכות מהמזלות דלי ודגים.



מזל מאזניים

מהממים: מישהו יוצא מכם המום כאשר אתם רומזים לו שכבר המון זמן הוא בראש שלכם. עכשיו מתברר שהסבלנות שלכם הייתה מה-זה במקום.

מחפשים: אתם מחפשים מישהו שייעץ לכם על קטע שמצד אחד עושה לכם טוב, אבל מצד שני הוא מקלקל לכם דברים אחרים שבראש שלכם לזרום איתם.

טיפים לאהבה: הפגינו טוב לב ועדינות, גלו התחשבות, נסו לראות את הדברים גם מנקודת המבט של הצד השני, חייכו בכל נקודה בה נדמה לכם כי הצד השני חש מבוכה, הדגישו בפני הצד השני כי השגחתם בתכונותיו הטובות, הניחו לו להאמין שהצליח להרשים אתכם והימנעו מוויכוחים בקטעים שאינם עקרוניים עבורכם.

משתגעים: כוכב מרס השולט במזל טלה, מזרים השבוע אחלה אנרגיות אל כוכב ונוס השולט במזל מאזניים. זה אומר שהולך לכם קלף משוגע עם הטלאים.


מזל עקרב

מסתוריות: צפויה לכם פרשייה מסתורית עם מישהו שכל הזמן משגר אליכם רמזים לוהטים, אבל תופס מופנמות וביישנות כשאתם נשארים איתו בפרטיות.

הפתעות: צפויה התפתחות מפתיעה לטובה בקטע שדי התייאשתם ממנו. זה הזמן לשדר אופטימיות כלפי הצד השני ובטח לא לעקוץ אותו.

טיפים לאהבה: דברו בעיניכם והפגינו סגנון רומנטי מהמם, אל תחששו להציב אולטימאטום אם זה מה שבראש שלכם, הסבירו לצד השני שאתכם לא משחקים בנדמה לי, הבהירו כי כל השקעה מצידכם ראויה להערכה ולכבוד, העניקו לפרטנר שלכם את ההרגשה שאתם גדולים מהחיים, אל תהססו להתחרות ביריביכם, אפשר גם להדליק מעט קנאה בגבולות המותר.

מופלאים: כוכב פלוטו השולט במזל עקרב, סופג השבוע אנרגיות מופלאות ממזלות השייכים ליסוד האדמה, בעיקר ממזל גדי. זה הזמן לזרום עם הגדיים היציבים והנאמנים.



מזל קשת

בלגאנים: גם אם יש לכם בלגאנים, אתם לא מוכנים לערב אחרים בפרשיות הרומנטיות שלכם, ומעדיפים לפתור את הבעיות בארבע עיניים. יפה לכם ככה.

טלפונים: אין לכם מה לקחת ללב – הטלפון שאתם מחכים לו, יגיע. מצד שני, מחכה לכם נסיעה שתעזור לכם להבין טוב יותר את עצמכם.

טיפים לאהבה: שחקו אותה כאילו יש לכם את כל הזמן שבעולם, הכריזו שאתם לא מחפשים פרטנר מתעלק אלא חבר לטיולים, תנו לצד השני להבין כי גם לכם לא קל להיפרד מחירותכם, היו חופשיים כציפור דרור, קחו צ'אנס עם מי שנדמה שאין לכם סיכוי איתו והכול יסתדר לטובתכם.

מזרימים: הירח השולט במזל סרטן מזרים השבוע אנרגיות מוטרפות אל כוכב יופיטר השולט במזל קשת. הקטע הזה יוצר קשרים מופלאים ביניכם לבין ה – 'סרטנים'.


מזל גדי

מתלבטים: מישהו שעד לרגע זה לא היה לכם איתו קטע רומנטי, אומר לכם את מה שהוא חושב על אהבה. אתם מתלבטים אם לכעוס עליו או לתת לו צ'אנס.

צ'ופרים: צפויה לכם נסיעה מטריפה כאשר מישהו יממש את מה שהבטיח. זה הכול בגלל שבא לו לצ'פר אתכם. כדאי שתזרקו לו איזו מילה טובה.

טיפים לאהבה: אל תתביישו להודות שאתם הרוסים על אהבה בסגנון הישן, שזה אומר: יציבה, איתנה, ממושכת ושמרנית. דרשו מהצד השני להתחייב ולקחת אחריות. הבהירו כי הראש שלכם לא פנוי להרפתקאות סתמיות, הגדירו מטרה ולכו אליה, היפטרו מכל מי שהביאו לכם שברון לב.

צ'אנסים: כוכב פלוטו השולט במזל עקרב משגר השבוע אנרגיות רומנטיות אל גזרת מזל גדי. זה אומר שכדאי לכם לתת צ'אנס ל-'עקרבים'.



מזל דלי

אנרגיות: לפעמים אתם לא רגועים בגלל שטויות שהיה אפשר לפתור אותן בסבבה כזה. חבל על האנרגיה הנפלאה שאתם מבזבזים על הקטעים האלה.

מתחרים: רעיון קורע עוזר לכם בקטע עם מישהו שנורא חשוב לכם להשיג אותו, בעיקר כשיש הרבה מתחרים שלוטשים עליו עיניים.

טיפים לאהבה: הפתיעו את בני זוגכם על כל שעל וצעד, הממו את מחזריכם, הדהימו את הסובבים אתכם, קבעו לעצמכם ים של פגישות מסתוריות, הציבו לעצמכם אתגרים רומנטיים שאפילו האמיצים חוששים מפניהם, עשו לפחות דבר אחד מוטרף עוד לפני ארוחת הבוקר ועוד אחד עם השקיעה.

מדהימים: כוכב אוראנוס השולט במזל דלי, סופג השבוע אנרגיות מדהימות ממזלות השייכים ליסוד האש שהם טלה, אריה וקשת. שימו עין על מחזרים ממזלות אלה.


מזל דגים

צחוקים: צפויים לכם קטעים רומנטיים שמתחילים עם צחוקים ודאחקות. יש מצב שמישהו בוחר בדרך הזו בשביל להסתיר את מה שעובר לו בראש.

נסיכים: מישהו שנראה כמו נסיך חלומי, מתגלה כ – די מעפאן בתחומים אחרים. זה אומר שה-לוק כבר לא עושה לכם את זה כמו פעם.

טיפים לאהבה: הניחו לצד השני להבין כי מאהבים כה מושלמים כמוכם, הוא יכול למצוא רק בסרטים. תנו לרגשותיכם להציף אתכם ללא בושה, גרמו לכל רגע שגרתי להפוך לרגע קסום, הביטו בעיני בן הזוג מבעד לעיניים מצועפות, אל תתביישו לדמוע כשצריך, שתפו את הצד השני בחוויותיכם האינטימיות.

מים: כוכב נפטון השולט במזל דגים, מקיים עכשיו קשרים עם יסוד המים. זה אומר שהולך לכם עם המזלות סרטן, עקרב ודגים כמוכם.


מאמרים קשורים

Back to top button