הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 31.08.2019 – 25.08.2019

מערכת האתר
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 31.08.2019 – 25.08.2019

הורוסקופ מזל טלה

מתייעצים: הכוכבים צופים לכם התלבטויות סוערות בקטעים שבין בנים לבנות. אם אתם לא יודעים לאן לחתוך, כדאי שתדברו עם מישהו שתמיד מוכן להקשיב ולייעץ.

בסבבה: האנרגיה המוטרפת שנפלה עליכם עושה לכם טוב, אבל היא עלולה להרגיז את אלה שלא מפרגנים לכם. סבבה, אתם לא חייבים לצאת ראש עם כולם.

מתחברים: אם בראש שלכם להתחבר עם מישהו שמדליק אתכם, אז הכי טוב בשבילכם זה להעביר אליו הצעה סודית. אל תבקשו כלום, רק תציעו והמזל איתכם.

בלגאנים: עד עכשיו היו לכם קטעים בסבבה עם מישהו שווה ומדליק, רק שפתאום קרה משהו שגרם לבלגאן. יכול להיות שזה בגלל מישהו מהצד שטוחן לו במוח.


מזל שור

סטלבט: מישהו בפוזה של סטלבט, כבר לא כל כך אדיש כשמדובר בכם. אתם תופסים איתו קטע מוטרף, גם אם זה מישהו שהפך ל – אקס.

אישי: אתם מצליחים לתמרן בין הקטעים הרומנטיים, לבין דברים שמעניינים אתכם באופן אישי. פתאום נופלת עליכם מתנה שקשורה בקטעים האלה.

עצה: מישהו חכם נותן לכם עצה שקשורה ליחסי האהבה שלכם. אם תלכו עם הראש שלו, תגרמו למישהו מדליק להתחבר עם הרמזים שאתם שולחים לו.

צ'אנסים: אתם לא ממש רגועים בנוגע למחזר שעדיין לא החליט מה הוא רוצה מעצמו. מצד שני, אין לכם מה להפסיד אם תמשיכו לתת לו צ'אנס.



מזל תאומים

אנרגיות: כל מה שאתם חושבים על עצמכם, זה גם מה שאנשים חושבים עליכם. אם אתם מחפשים אנרגיות טובות, התחילו לחשוב על עצמכם דברים טובים.

מהפך: מישהו שפעם ריגש לכם את הלב, כבר לא כל כך מדליק אתכם. אם זה מה שקורה, אז אל תגררו את זה יותר מדי זמן.

דיבור: אתם תופסים דיבור עם אנשים ועם חברים שיכולים לעזור לכם או, אפילו, סתם לייעץ. בזכות זה צפויה לכם אווירה טובה בקטעים החברתיים.

השגה: פתאום אתם קולטים שאתם יכולים להשיג מישהו שפחדתם להתפדח בגללו. יש מצב שהוא דלוק עליכם אפילו יותר ממה שאתם דלוקים עליו.


מזל סרטן

סרטים: אל תיכנסו לסרטים בגלל קטע רומנטי שלא ישר מצליח לכם. ככה זה, יש דברים שזקוקים לזמן, ואין לכם סיבה למהר לאנשהו.

נחמדות: אתם ממש נחמדים אל מישהו שלא לגמרי נחמד אליכם. אם זה מה שאתם רוצים, אז סבבה – רק שלא תאכלו את הלב בגלל השטויות שלו.

קנאה: מישהו רומנטי נדלק עליכם בזכות משהו שאמרתם או עשיתם. אז נכון שיש מישהו אחר שתיכף יקנא, אבל זה לא מה שצריך להפריע לכם.

ניסיון: מישהו עם ניסיון, מלמד אתכם משהו שיביא לכם הרבה הצלחה. כדאי שתקשיבו לו, גם אם אתם לא מסכימים לכל מילה שהוא אומר.



מזל אריה

גלים: הכוכבים מביאים לכם אחלה רעיון איך לשבור את השגרה. הקטע הזה מתחיל לעלות על גל שעושה טוב לקופת הכסף שלכם.

סיכויים: זה אחלה טיימינג בשביל לבדוק את המצב שלכם אצל מישהו שפעם לא הלך לכם איתו. יש סיכוי שהדברים שם זזו לטובתכם.

סלבים: אתם מקבלים עצה מפתיעה שיכולה לסדר לכם קטע עם מישהו שנחשב לסלב. צפוי מזל לאלה מביניכם שחולמים להתפרסם בזכות ההופעה שלהם.

התייעצות: אם היה לכם בראש לעשות שינוי ב 'לוק' שלכם, זה הזמן ללכת על השינוי הזה בהתייעצות עם ההורים. מה שלא יהיה אל תגזימו עם זה.


מזל בתולה

ביטחון: מישהו שנורא התאמץ להוריד את הביטחון העצמי שלכם, יוצא מהתמונה ונעלם. יש מצב שהדברים מסתדרים לטובתכם גם בלי שתצטרכו להתאמץ.

התחדשות: צפוי שבוע של שינויים והתחדשויות. רק שתדעו שבכלל לא בטוח שיציבות מביאה איתה אושר בגלל שלפעמים היא יכולה גם לשעמם.

הצעות: אתם מקבלים הצעה שאי אפשר לסרב לה. צפויה לכם פגישה מוטרפת עם מישהו שלא פגשתם איזה שנה, ויש מצב שהוא כל הזמן חשב עליכם.

קצב: בקטעים שבין בנים לבנות היחסים זורמים בקצב משוגע ומוטרף, ואתם מוצאים את עצמכם בחברת מישהו שרק עכשיו הצליח להשתחרר מפרשייה מביכה.



מזל מאזניים

זורמים: הכוכב שלכם ששמו ונוס, עושה טוב לקשרים חדשים עם המזלות אריה, תאומים ודגים. אתם זורמים עם פרשייה שהיא כאילו סוד.

סטייל: אתם הולכים לחגוג במקום עם סטייל ולא צריכים את אף אחד בשביל שזה יצליח. חבל על האנרגיה שאתם מבזבזים על אנשים שלא רוצים לעזור לכם.

יחס: תשתדלו לא לקפח מחזרים מאוכזבים. יש מישהו שנורא רוצה שתתחילו להתייחס אליו בשביל להדביק בחזרה את 'השברים של הלב שלו'.

השקעה: אתם משקיעים נשמה ואנרגיה בקשר שהחלטתם ללכת עליו. כל זה הוא סבבה אבל בתנאי שהצד השני מעריך ומכבד את מה שאתם עושים לטובת הקשר.


מזל עקרב

בשורות: צפויות לכם אנרגיות מדהימות עם אופי רומנטי ויצירתי. זו בשורה ענקית בשביל האמנים שביניכם, כמו גם בשביל עקרבים שבראש שלהם אהבה סוחפת.

הורים: כוכב מדהים עשוי להקפיץ לשמיים את דמי הכיס שאתם מקבלים מההורים. צפויה הצלחה ענקית לאלה מביניכם שמחוברים אל תחומים שדורשים כישרון עיצוב.

חיזורים: אל תמהרו לפסול חיזורים רומנטיים, גם אם הם לא ישר הטעם שלכם. דבר מתגלגל אל דבר ותמיד טוב לשמור את כל האפשרויות פתוחות.

התפייסות: צפויה לכם התפייסות גדולה עם מישהו משמעותי מהעבר שלכם. פתאום אתם מגלים בו דברים ותכונות שפעם העדפתם להתעלם מהם.



מזל קשת

מרחקים: אתם כבר לא כל כך סגורים על מישהו שרק לפני זמן לא רב רציתם קשר איתו. צפויים לכם קטעים רומנטיים עם מישהו שחזר ממרחקים.

פגישות: צפויה לכם פגישה חלומית שקשורה ללהקה או לרעיון של גיבוש קבוצה איכותית. מהקטע הזה יכול להתפתח קשר מדליק ומפתיע.

זהירות: כדאי לכם להיזהר מפליטות פה שקשורות למישהו רגיש שממש קרוע עליכם. כל שטות קטנה עלולה להעליב אותו, אתם יודעים.

רגישות: אתם עולים על תכונה מסתורית וקולטים מחשבות עוד לפני שנאמרו. הכישרון הזה יעזור לכם לחשוף כל מיני אנשים צבועים או דו-פרצופיים.


מזל גדי

אקשן: מסיבה שהייתה צריכה להתקיים אצל מישהו שאתם מכירים, משנה כיוון ועוזרת לכם להפוך לכוכבי הערב. מצד שני, כדאי לכם להתרחק ממבטי קנאה.

רעיונות: הימים רביעי וחמישי מושלמים בשביל לתת צ'אנס לרעיונות הכי מוטרפים שלכם. אל תעשו חשבון לאף אחד.

בלגאנים: מישהו שפעם הייתם דלוקים עליו, דופק כל מיני בלגאנים שגורמים לכם לנפנף אותו. מבול העצות שנוחת עליכם עלול להסתיר מכם מחזר חדש ושווה.

שינויים: נסיעה מוטרפת מכניסה מחזרים חדשים לחיים שלכם. ייתכנו שינויים גדולים בתוכניות שלכם בגלל הצעות מפתיעות ושוות. תנו לזה צ'אנס.



מזל דלי

מטריף: מישהו מטריף שהייתם בטוחים שהוא לא סופר אתכם ממטר, משגר אליכם רמזים משמעותיים. אל תשאירו אותו עם יותר מדי סימני שאלה.

פרשיות: התלחשויות בקטע הרומנטי עלולות להגיע אל האוזניים הלא נכונות. הפרשיות האלו יצליחו לכם אם תסמכו רק על עצמכם ולא על אחרים.

הזדמנויות: לכל ה – 'דליים' שממש עכשיו נפרדו ממישהו, צפויים אחלה קטעים עם הזדמנויות הרבה יותר טובות מהקטע הקודם. מה שהיה, היה. צאו מזה.

סטייל: צפויה הצלחה ענקית לקטעים שאתם עושים יחד עם חברים. גם אם נדמה לכם שאלה סתם קטעים, עדיין אתם תורמים להם סטייל מקורי.


מזל דגים

נחמדות: אתם יותר מדי נחמדים כלפי ההתנהגות הלא-יציבה של מישהו שאתם קרועים עליו. כדאי שתעשו איתו דיבור נוקב וכמה שיותר מהר.

נומרולוגיה: המספר 8 שולט עכשיו בחיים שלכם ומביא לכם קטעים עם אנשים שצירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר הזה.

חפירות: אל תחפרו יותר מדי בשביל לבחון את הכוונות של מישהו שמחזר אחריכם. מותר לכם להאמין למילים האמיתיות שהוא אומר לכם.

ספונטאניות: הקטעים הרומנטיים שלכם יכולים להפוך להרבה יותר מטריפים ומוטרפים אם תסכימו (וגם הצד השני) לזרום עם טבעיות וספונטאניות ללא מלאכותיות.


מאמרים קשורים

Back to top button