הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 07.09 – 01.09

מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

הורוסקופ מזל טלה

מוטרף: אתם הולכים על קטע קצת מוטרף שעלול לעשות לכם בלגאנים. אז נכון שיש לכם ראש בכיף וכל זה, אבל כדאי שתשימו לעצמכם קצת גבולות.

הכנות: צפויים דיבורים שבאים בשביל להכין קטע רומנטי. עושה רושם שהצד השני בשל לחברות, אבל רק אתם תחליטו מתי וכיצד.

רווחים: מישהו שהרגיז אתכם, מבקש מכם משהו שלא בראש שלכם לתת לו. מצד שני, אתם עשויים להרוויח אם תפגינו נדיבות בלי להתחשבן על מה שהיה.

שינון: אתם לא צריכים לאכול את הלב בגלל מישהו שלא ישר הלך לכם איתו. הכי טוב שתתחילו לשנן לעצמכם ש – ההפסד כולו שלו.


מזל שור

שדרוג: יש מצב שאתם הולכים לקחת צ'אנס גדול מדי בלשדרג משהו שקשור להופעה החיצונית שלכם. רק שלא תתחרטו על זה בשלב מאוחר יותר.

התייעצות: זה שהולך לכם באהבה, גורם לחברים שלכם להתייעץ איתכם. מצד שני, בכלל לא בטוח שמה שמצליח לכם, יכול להצליח לכולם. כל אחד והסטייל שלו.

סיפורים: מישהו שחושב את עצמו, מתפאר בסיפורים על ההצלחות שלו. הכי טוב זה לשאול אותו מה הציפיות שלו מהקשר איתכם.

מנהיגים: אתם כוכבים חברתיים ומצליחים לארגן אירוע שכולם ידברו עליו. אל תתייחסו למי שמקטרים, בגלל שתמיד יהיו כאלה ששום דבר לא מספיק טוב בשבילם.


מזל תאומים

הפתעות: אם אתם מתכננים נסיעה או בילוי במקום רחוק, כדאי שתבדקו טוב-טוב שהכול סגור. זה בשביל למנוע מצב של הפתעות מעצבנות.

הזמנה: תבוא לכם הזמנה אל מקום שנחשב 'טרנדי' ושווה. סבבה, אבל מה שבאמת חשוב זה שתעשו את הכול ביחד עם החברים שלכם.

עיניים: אל תתאמצו יותר מדי בשביל להבין את הראש של מישהו שאתם דלוקים עליו. אם הוא עושה לכם עיניים, אז בטח יש לו סיבות טובות לעשות את זה.

חברתי: בסוף השבוע צפוי לכם קטע חברתי עם הזדמנות להתפייס עם מישהו שהיחסים שלכם איתו לא משהו. אווירה טובה מביאה לכם התחדשות בידידות.


מזל סרטן

הצלחה: את הקטעים הרומנטיים שלכם כדאי לכם לקחת כמה שיותר רחוק מכל אלה שמקנאים בכם. לכל הצלחה יש מחיר וזה המחיר שלכם.

רמזים: יש מצב שאתם מקבלים רמזים ממישהו שכבר היה לכם איזה קטע איתו. בסיפור הזה כדאי לכם להתייעץ עם מישהו שיש לו ראש פתוח.

מדליק: צפוי לכם קטע מדליק עם מישהו שכבר מזמן שמתם עליו עין, רק שעכשיו באה לכם הזדמנות גם לקחת איתו דיבור אמיתי.

רומנטי: מישהו שפעם היו לכם איתו בלגאנים וכאלה, משנה לטובה את ההתנהגות שלו כלפיכם. אם תבואו לקראתו, יש מצב למשהו רומנטי.


מזל אריה

סידורים: הכוכבים מסדרים לכם קטע עם מישהו שאתם רוצים לפגוש, רק שעד עכשיו לא יצא לכם. יחד עם זה, גם אתם תצטרכו לקחת צ'אנס.

חוויות: אל תספרו על חוויה רומנטית שהייתה לכם, למי שלא צריך לדעת. יש דברים שצריך לשמור בסוד, ככה רק בשביל למנוע בלגאנים.

רגשות: מצד שני, אל תתביישו לחשוף רגשות ואפילו להתוודות בפני מישהו שהקפיץ לכם את הלב. אם תמשיכו לשמור דברים בבטן, איך אתם רוצים שהוא ידע?

השוואות: סיפור רומנטי יתחיל ללכת לכם סבבה, ברגע בו תפסיקו לעשות השוואות ביניכם לבין אחרים. אתם יפים וטובים בדיוק כמו שאתם.


מזל בתולה

מוצאים: יש מצב שאתם מוצאים את עצמכם בקטע של פסיכולוגים טבעיים בשביל כל מיני חברים שהחיים שלהם לא משהו. בקטע הזה נורא חשוב לשמור על סודיות.

חברתיים: אירוע מאוד מסוים בקטעים החברתיים זקוק עכשיו לכישרונות היצירתיים שלכם. יכול להיות שאתם מארגנים משהו שהוא על גבול האמנות.

הופכים: אתם הופכים את התוכניות שלכם בגלל שיחה שהייתה לכם עם מישהו שאתם דלוקים עליו. יש מצב שהראש שלו דומה מאוד למה שמתגלגל בראש שלכם.

סיפורים: איזשהו סיפור שקשור לאהבה, חוזר לחיים שלכם אחרי תקופה ארוכה שחשבתם שהוא נעלם. שווה לכם לנסות ולו רק בשביל ההפתעה שמחכה לכם.


מזל מאזניים

מסוקרנים: מישהו שעד עכשיו לא ממש התייחסתם אליו, מתחיל להדליק את הסקרנות שלכם. פתאום אתם מוצאים בו אחלה תכונות שלא מצאתם אצלו קודם.

מחברים: הקטע הנומרולוגי מביא לכם הצלחה השבוע עם חברים ומחזרים שחיבור אותיות השם שלהם או סיכום ספרות תאריך הלידה שלהם, מסתכמים ב – 8.

מתחברים: בקטעים שעושים לכם טוב בלב אתם מתחברים עם מישהו שכבר הוכיח לכם את הכוונות הטובות שלו. יכול להיות שיהיה מישהו שינסה לסכסך ביניכם לבינו.

מופתעים: צפוי לכם דיבור אל תוך הלילה בשביל לבדוק את המחשבות של מישהו מסוים. צפויה לכם הפתעה כאשר יתברר לכם שהוא ממש דלוק עליכם.


מזל עקרב

תחרויות: מישהו מבין שיש לו עליכם תחרות קשה מצד מחזרים נוספים שגם הם רוצים בכם. ההבנה הזו גורמת לו לחשוף בפניכם את מה שיש לו בלב.

יוזמות: צפוי אחלה שבוע לאלה מביניכם שלא יושבים "רגל-על-רגל" אלא תופסים יוזמה וגם עושים משהו בשביל לזכות באהבה שיש להם בראש.

ערבובים: אם רק תרצו, תצליחו למצוא זמן לבילויים החברתיים שלכם וגם למישהו המסוים שאתם רוצים לצאת איתו. רק אל תערבבו בין שני התחומים האלה.

שיחות: צפויות שיחות נפש אל תוך הלילה עם מישהו שהצליח לתפוס את הלב שלכם. זה לא משהו שתצליחו להסביר למי שלא היה בסרט הזה.


מזל קשת

מצליחים: הכוכבים מביאים לכם הצלחות מול המתחרים שלכם. בשביל למשוך אליכם אנרגיות רומנטיות כדאי לכם ללכת על קטע שקשור בילידי מזל דלי.

מחבבים: מישהו שאתם מחבבים עושה לעצמו פאדיחות שלא מקובלות עליכם. יש מצב שתצטרכו להגיד לו דברים שהוא לא ממש יאהב לשמוע אבל אין ברירה.

אמיצים: קטע מהסרטים עוזר לכם באירוע חברתי שאתם הולכים לככב בו. הקטע הזה יצליח לכם בענק אם לא תפחדו להתמודד מול מישהו שדופק פוזות.

רוצים: צפוי בלגאן קטן בקשרים שלכם עם מישהו שאתם רוצים להיות איתו. יש מצב שהסכסוך קשור במשהו או במישהו שבכלל לא חשוב לכם ממנו.


מזל גדי

תשובות: מישהו שלא האמנתם עליו, עונה לכם על שאלה שלא חלמתם לקבל תשובה עליה. עכשיו אתם רואים שתמיד כדאי לקחת צ'אנס.

שיקולים: מישהו מדליק בוחר בכם מתוך הרבה אפשרויות של בחירה. מצד שני, אתם לא חייבים לו כלום. הוא עשה את זה בשבילו, לא בשבילכם.

היכרויות: סבבה לכם עם המון היכרויות חדשות שעושות טוב לביטחון העצמי שלכם. מצד שני, אסור לכם לשכוח את החברים האמיתיים שלכם.

הדלקות: הדיבור החופשי והפתוח שלכם מצליח להדליק מישהו שלא ממהר להידלק בדרך כלל. זה זורם בכיוון חיובי, רק אל תגזימו עם הפתיחות הזו.



מזל דלי

שינוי: מישהו נורא רוצה לסגור איתכם על קשר של חברות, אבל הוא תקוע עם משהו אחר שמשגע לו את השכל. יש מצב שאתם מצליחים לשנות לו את הראש.

תיקון: יש מצב שאתם מתייעצים עם מישהו שהיה ביניכם קטע רומנטי, רק שאז לא יצא מזה הרבה. השבוע תוכלו לתקן את מה שהתקלקל ולהצליח בגדול.

קליטה: מישהו ממש משתדל לזרוק לכם רמזים רומנטיים, רק שאתם לא קולטים אותו. ייתכן שהלב שלכם כבר תפס כיוון בכלל אחר.

בילויים: צפוי לכם שבוע עם המון תנועה ובילויים. שום דבר לא יהיה כבד מדי או מנג'ס. תנו לדברים צ'אנס ופשוט תעשו הכול על פי האינטואיציה.


מזל דגים

יוזמה: נורא בא לכם להכניס לחיים שלכם משהו חדש שיסדר לכם את הראש. הדבר הזה יכול לקרות רק אצל אלה מביניכם שתופסים יוזמה, לא רק מדברים.

חברים: צפוי שבוע קופצני עם המון אקשן וכאלה. יש לכם המון על הלב, רק שלא בא לכם לשתף בזה את כל העולם ואחותו, אלא רק את החברים ה-ממש טובים.

אומץ: הרגשות שלכם כל כך חזקים השבוע, עד שקשה לכם עם כל הדברים השגרתיים. מה שטוב אצלכם זה שאתם לא מרשים לשום דבר לשבור אתכם.

גישושים: מתחילים להגיע גישושים ממישהו שהיחסים איתו לא ממש הצליחו לכם בעבר. אם תלכו עם הראש שלו, תמצאו את עצמכם בסרט שכבר הייתם בו.

מאמרים קשורים

Back to top button