הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 08.09.2019 – 14.09.2019

מערכת האתר
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 08.09.2019 – 14.09.2019

הורוסקופ מזל טלה

רמזים: מישהו מחכה שתזרקו לו רמז על מה שאתם מרגישים בקטע איתו. לא חשוב מה תחליטו להגיד לו, העיקר שתחתכו לכאן או לשם.

בשורות: מגיעות ידיעות טובות אל מישהו שממש קרוב אליכם. רק שתדעו שכל דבר טוב שקורה לו, ישר זה משפיע לטובה גם על מה שקורה לכם.

אטרפים: מישהו מנסה להטריף אתכם וחופר לכם בשכל על קטע שכבר לא בא לכם עליו. נו טוב, אתם לא ממש חייבים לו הסברים.

מסרים: אתם מקבלים מסר רומנטי שהאינטואיציה שלכם אמרה לכם שתקבלו. אז נכון שיש כאלה שמקנאים בכם, אבל מה אכפת לכם?


מזל שור

החלטות: אתם לא לגמרי סגורים על מישהו שמצד אחד הוא קצת בראש שלכם, אבל מצד שני הוא עלול לקלקל לכם עם מישהו אחר. רק אתם תחליטו לאן זה מתפתח.

חברתי: צפויות לכם מחמאות בזכות קטע חברתי שאתם מצליחים להרים. יהיו גם כאלה שיגידו שאתם מנסים להיות מיוחדים, אבל זה לא צריך להפריע לכם.

התייעצויות: אתם קצת עייפים בגלל ים של קטעים חברתיים שזורמים אחד אחרי השני. אם תתייעצו עם ההורים שלכם, הם יעזרו לכם לעשות סדר בבלגאן.

מחדשים: נורא בא לכם לחדש קשר שזרמתם איתו לפני איזה עשרה חודשים, רק שהפעם אתם הרבה יותר בוגרים ובשלים בשבילו.



מזל תאומים

סיכויים: לפעמים אתם נותנים צ'אנס לקטעים רומנטיים שכבר ממבט ראשון רואים שהם יעשו לכם בלגאן. תמיד כשזה קורה, כדאי שתיזכרו בקטעים הקודמים.

ספונטאניות: נסיעה ספונטאנית לוקחת אתכם אל מקום שזו הפעם הראשונה שאתם דורכים בו. יש מצב שתהפכו אותו למקום קבוע בשביל הבילויים שלכם.

פרטנרים: באות לכם אחלה אנרגיות עם ילידי מזלות האוויר: תאומים (כמוכם), דלי ומאזניים. צפויים לכם בני זוג מדליקים שתמיד יצחיקו אתכם.

אסרטיביות: אתם לא צריכים לצאת פראיירים מקטע שהביא לכם את הג'ננה או סתם פידח אתכם. יש מישהו שמתנדב לסגור בשבילכם את הסיפור הזה.


מזל סרטן

סולחים: השבוע אתם מחליטים לסלוח למישהו שהיה לכם בלגאן איתו. השינוי בגישה שלכם קורה בגלל שהתחלתם להבין מה בדיוק עבר עליו.

השפעות: פרשייה שהייתה יכולה לזרום בכיוון רומנטי, עושה קולות של תקועה. כדאי לכם לבדוק מי בדיוק השפיע על הצד השני בקטע הזה.

שיקולים: אל תאכלו לעצמכם את הלב. המישהו המסוים שאתם מחכים לו, יגיע, אבל עד אז – כדאי שתיקחו את עצמכם לעוד כיוונים.

אנרגיות: בשביל למשוך אליכם אנרגיות מדהימות ורומנטיות כדאי שתשלבו גוונים זהובים [צבע זהב] בלבוש שלכם ותנסו להשיג אבן ששמה אמטיסט בשביל לפתוח את המזל.



מזל אריה

מעודדים: אנשים שמכירים אתכם מעודדים אתכם לעשות משהו עם הכישרונות שלכם. זה אומר שהם רוצים שתשקיעו בעצמכם ותפתחו את היצירתיות שלכם.

נפש: הרבה ריגושים עוברים עכשיו בתוך הנפש שלכם, אבל יש מצב שאתם שומרים את הכול בפנים. הכי טוב בשבילכם זה לדבר על זה עם מישהו שמבין עניין.

דלוקים: צפוי לכם קטע עם מישהו ששם עין על מישהו אחר שגם אתם נדלקתם עליו. רק מה? לפני שאתם נכנסים לאטרף, תחשבו אם כל הבלגאן הזה שווה לכם.

אנרגיות: יבואו לכם אחלה אנרגיות רומנטיות אם תכניסו גוונים חומים וירוקים לתוך הבגדים שלכם, וגם תענדו קמע עם אבן שקוראים לה טופז.


מזל בתולה

ויכוח: פתאום אתם מרגישים שיש לכם ויכוח עם עצמכם. זה אומר שהרגשות שלכם הולכים בכיוון מנוגד להיגיון. תצטרכו להחליט בין הלב לבין הראש.

נחמדות: אז נכון שנורא חשוב לכם שכולם יאהבו אתכם וכל זה, אבל זה לא אומר שאתם חייבים להיות נחמדים גם כלפי מישהו שלא נחמד אליכם.

חברים: זה אחלה שבוע בשביל לבדוק מיהם החברים האמיתיים שלכם, ומי סתם נדבקים אליכם רק כשטוב לכם אבל נעלמים כשאתם צריכים אותם.

מפתיעים: מישהו מספר לכם דברים מפתיעים על מישהו אחר שאתם מכירים. אם אתם לא מעורבים אישית בסיפור הזה, כדאי שתתרחקו מרכילות על המישהו הזה.



מזל מאזניים

זורמים: מה שטוב אצלכם השבוע זה שאתם זורמים עם קטעים רומנטיים שפעם פחדתם להתפדח בגללם. זה אומר שהתבגרתם וגם למדתם משהו.

מסרים: אל תשבו בסתלבט בשבוע כל כך נפלא. אם אתם דלוקים על מישהו, קחו את הצ'אנס שלכם ותעבירו לו את המסר הנכון בזמן הנכון.

סיומים: אל תיקחו ללב אם פתאום יתברר לכם שקשר מסוים הגיע אל רגע האמת שלו. אם תראו שצריך לסיים משהו, כדאי שתדעו שמחכה לכם משהו הרבה יותר טוב.

התייעצות: אם אתם לא רגועים בגלל מערכת יחסים שפעם היא בשמיים ופעם היא צונחת לקרשים, אז כדאי לכם להחליף מילים עם מי שמבין עניין בקטעים האלה.


מזל עקרב

קנאה: יש מישהו שנורא רוצה לספר לכם מה הוא מרגיש כלפיכם, אבל מישהו אחר אומר לו לא לעשות את זה. יש מצב שהמישהו האחר הזה סתם מקנא.

חיבורים: אם אתם רוצים למשוך אליכם אנרגיות רומנטיות, כדאי שתשימו עין על מחזרים שהשם שלהם או תאריך הלידה שלהם קשורים למספר 8.

בילויים: אל תתנו לבילויים להפריע לכם בקטעים אחרים של החיים שלכם. בעיקר כדאי לכם לשים לב לכל מה שיכול לעזור לכם להתקדם בעתיד.

מסתורי: צפוי לכם קטע מסתורי עם מישהו שאתם לא אדישים כלפיו. זה לגמרי סבבה בשביל אלה מכם שמחפשים ריגושים ואקשן.



מזל קשת

אטרף: אתם יודעים בדיוק מה לעשות עם טיפוסים שסתם רוצים להטריף אתכם. יש מצב שעד סוף השבוע הם יוצאים לכם מהעיניים.

הזדמנויות: אלת האהבה מביאה לכם הזדמנויות יותר מוצלחות מאלו של המתחרים שלכם. אל תבזבזו את האנרגיות הטובות על דיבורים והתפלספויות.

פרשיות: אתם מרגישים הרבה יותר טוב עם עצמכם אחרי פרשייה מעצבנת שהצלחתם להשתחרר ממנה. תראו בזה סימן לפרשייה חדשה.

גרופיס: יש לכם מעריץ חדש בזכות ההתנהגות הישירה והטבעית שלכם. עכשיו אתם מבסוטים שלא שיחקתם אותה בפוזה של מיוחדים וכאלה.


מזל גדי

מתחרים: אתם לא צריכים לקנא במתחרים שלכם שדופקים הצגות מלאכותיות. אתם תצליחו להתגבר עליהם בעזרת ההתנהגות וההופעה הטבעיות שלכם.

מידע: אתם מוצאים את עצמכם בקטע עם מישהו ששופך בפניכם את הצרות שלו. אם אתם לא יודעים מה לעשות במידע שקיבלתם, תתייעצו עם מישהו שמבין עניין.

גמישות: המזל הולך איתכם כל עוד אתם מוכנים לעשות שינויים בתוכניות שלכם. הדברים יצליחו לכם יותר אם לא תתעקשו על שטויות קטנוניות.

רמזים: מישהו חצוף זורק לכם מסר או רמז רומנטי. אז נכון שאתם לא מתים על ההתנהגות הזו, אבל הלב שלכם מושך בכיוון שלו.



מזל דלי

אנרגיות: יש לכם לב ממש טוב שגורם לכם לרצות לעזור לכל העולם ואחותו. זה ממש סבבה שאתם כאלה, אבל כדאי שתשאירו משהו גם לעצמכם.

דיבורים: צפוי דיבור עם מישהו שעד עכשיו התחמק מלתת לכם תשובה ברורה. הולכים לעלות שם דברים שפעם התביישתם לדבר עליהם.

סיבות: מישהו שאתם לא ממש אדישים כלפיו, עלול להיות עם המחשבות שלו במקום אחר. אם אתם רוצים בו, כדאי שתתנו לו סיבה להיות איתכם.

מוטיבציה: חלומות רומנטיים זורמים אל דיבורים שבדרך כלל אתם שומרים בסוד. הפעם יש לכם מוטיבציה לשתף בהם גם מישהו שאתם אוהבים.


מזל דגים

אינטימיות: פגישות טריות מגלגלות אתכם לרגשות שאפילו בפני עצמכם לא נעים לכם להודות בקיומם. ככה זה כשנטרפים אחרי מישהו.

עצות: מישהו ממש חכם נותן לכם אחלה עצות. הקטע הזה גורם לכם להוציא מהחיים שלכם את כל מי שהביאו לכם את הג'ננה.

סודות: גם אם בדרך כלל אתם מעדיפים לשמור בבטן את הסודות שלכם, אז השבוע כדאי לכם להוציא מהלב ולדבר עליהם עם מישהו.

שקרים: אתם 'עולים' על מישהו שמביא לכם עצבים בגלל השקרים שלו. מה שהכי מוזר זה שרק אתם קלטתם אותו, אבל לא האחרים.


מאמרים קשורים

Back to top button