הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 06.10.2019 – 12.10.2019

מערכת האתר
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 06.10.2019 – 12.10.2019

הורוסקופ מזל טלה

פוזות: מישהו בפוזה של מלך העולם עלול לבלבל אתכם. אל תתייחסו ל- 'איך שהוא נראה או איך שהוא מדבר', אלא אך ורק לקטעים שהוא עושה.

צחוקים: אתם דופקים צחוקים עם מישהו שפתאום תופס עליכם אהבה וכל זה. אם תחליטו שהוא בא לכם בטוב אז אין סיבה שלא תקבעו איתו פגישה בפרטיות.

רמזים: אל תתייאשו ממישהו שאתם שולחים לו רמזים וכאלה אבל הוא לא ממש מגיב. יכול להיות שהוא מושפע ממישהו אחר שעלול לעשות לו פדיחות.

שידוכים: לפנויים שביניכם כדאי ללכת על שידוכים. צפויות חוויות שתצטרכו לשמור בסוד בגלל שלא תוכלו לדבר עליהן עם כל העולם ואחותו.


מזל שור

שיקולים: אין לכם מה להילחץ ממישהו שכאילו מחזר אחריכם, רק שאתם לא סגורים עליו. אם זה מה שקורה לכם איתו אז אתם לא חייבים לו כלום.

קליקים: צפוי לכם קליק רומנטי עם מישהו שדי נדלקתם עליו, אבל לפני הכול כדאי לכם לוודא שאתם והוא באותו הראש. לפעמים יש הפתעות, אתם יודעים.

יסודיות: זה ממש בסדר מצידכם שאתם לא ממהרים עם הקטעים הרומנטיים ורוצים להשתכנע שהכול סגור ותפור כמו שאתם אוהבים, גם אם מישהו יגיד שאתם ביקורתיים.

נשמה: יופיע מישהו שמוכן לתת בשבילכם את הלב והנשמה. היחסים ביניכם לבינו יהיו סוף הדרך כל עוד לא תגרמו למישהו לקנא.



מזל תאומים

תוכניות: מישהו שאתם מכירים מתחיל לגלגל תוכנית שקשורה לטיול או לנסיעה מדהימה אל מקום רחוק. כמו שזה נראה, אתם הולכים לכייף איתו.

הופעה: יכול להיות שאתם טיפה מזלזלים במישהו רק בגלל שההופעה שלו קצת מוטרפת. אם תיקחו איתו דיבור אז ישר תראו שהוא שווה ואיכותי.

בילויים: אורחים שקופצים לביקור יוצאים איתכם לבילוי אל מקום שלא הכרתם. המספר 8 יביא לכם מזל במפגשים שיש להם פוטנציאל רומנטי עבורכם.

תקשורת: צפוי שבוע בסבבה בשביל אלה מביניכם שהולכים בכיוון של תקשורת, כמו גם בשביל כל מי שאוהבים נסיעות, טיולים, מסעות והמון ניידות.


מזל סרטן

קבוצות: צפויה לכם אחלה הפתעה שקשורה למקום או למסגרת שאתם חולמים להצטרף אליה. יכול להיות שזו קבוצה חדשה שתתחילו לבלות בה.

סגורים: גישושים רומנטיים ידליקו עליכם מבטים ויכולים לעורר רכילויות וכאלה. אם אתם סגורים על עצמכם, זה לא צריך להזיז לכם.

געגועים: מישהו שכבר המון זמן לא ראה אתכם תופס עליכם געגועים מוטרפים. הכוכבים מראים שגם אתם לא ממש אדישים כלפיו. תגידו, לא ככה?

יחצנות: בשביל לעשות לעצמכם טוב בנשמה ובלב כדאי שתצאו לאיזה מסע של יחסי ציבור שיפרסם אתכם. אל תשכחו שהמזל מגיע כאשר הבן אדם מפרגן לעצמו.



מזל אריה

רכילויות: מישהו ינסה למשוך אתכם לרכל על מישהו אחר שלא עשה לכם שום דבר רע. לא כדאי שתסכימו, גם אם נורא מדגדג לכם בלשון.

מבטים: מישהו שכאילו הגיע משום מקום, מצליח למשוך אליו את המבטים שלכם. יחד עם זה כדאי לכם לוודא טוב-טוב שלא התבלבלתם במשהו.

הצלחות: ממשיכות לזרום אליכם הצלחות בקטעים שבין בנים לבנות. הכוכבים מעודדים אתכם לתפוס אומץ ולהגיד את מה שבאמת יושב לכם בלב.

קולות: אתם הולכים על קטע מוטרף שמצליח לשבור את האדישות של מישהו מדהים. אז ככה פתאום הוא מתחיל לעשות קולות של מעוניין.


מזל בתולה

התנסויות: אתם רוצים לנסות משהו חדש אבל לא בא לכם להרגיז את מי שכבר יש לכם איתו תוכניות אחרות. יש מצב שתוכלו ללכת על גם וגם.

מחשבות: תבדקו ככה לעומק שהמישהו המסוים שיש לכם מחשבות עליו הוא לגמרי פנוי בשבילכם. אל תסכימו שמישהו 'ירקוד על שתי חתונות'.

אמירות: מישהו הולך להגיד לכם משהו שכבר המון זמן יושב לו על הלב אבל הוא התבייש לדבר על זה. עושה רושם שתשאירו את הדברים כמו שהם.

רגשיות: אתם לא ממש מצליחים להבין עד הסוף את החוויות הרגשיות שעוברות עליכם. כמו שזה נראה, אז יש דברים שצריכים להישאר בקטע של סודות.



מזל מאזניים

חוויות: הכי טוב בשבילכם זה לשפוך מהלב. בשביל למנוע מעצמכם בלגאנים כדאי לכם לתפוס דיבור עם מישהו שכבר היה לו קטע כמו הקטע שאתם חווים עכשיו.

נסיעות: צפויה נסיעה ואחר כך היכרות עם מישהו שישר מדליק אתכם. בהמשך אתם שואלים את עצמכם אם הוא שווה את המאמץ שאתם הולכים להשקיע בו.

מקובלות: הפופולאריות רודפת אחריכם. הימים חמישי ושישי יעשהו טוב ל – לוק שלכם ויקפיצו בשבילכם את מדד הרייטינג. יבואו לכם קטעים רומנטיים שלא מהעולם הזה.

ניצחונות: מישהו יודע שניצחתם אותו במה שנראה כמו תחרות בענייני אהבה. עם קצת פתיחות וראש טוב תוכלו לשלב איתו ידיים ולהישאר ידידים.


מזל עקרב

דיבורים: צפויים להתגלגל דיבורים סודיים ביניכם לבין חברים שיש לכם איתם התלבטויות דומות בקטעים של אינטימיות או אהבה.

חופשיים: פתאום אתם מרגישים חופשיים לדבר על דברים שפעם פחדתם שיעשו לכם בלגאנים. להפתעתכם זה אפילו תורם למקובלות שלכם.

לחישות: מסתובבות לחישות על מישהו שלפי כל הסימנים יש לו רגשות כלפיכם. סבבה, עכשיו תנו לו לתפוס קצת אומץ ולהגיד לכם את זה ביחידות.

עצות: אם אתם יודעים מה יכול לעשות לכם טוב, כדאי שתנפנפו מעליכם את כל אותם אנשים שמבלבלים אתכם בעצות המעצבנות שלהם.



מזל קשת

דאחקות: צפויות לכם כאילו דאחקות עם מישהו שעושה את עצמו אדיש וכל זה, אבל רואים שהוא מקנא בכם. כדאי שתיקחו איתו דיבור בארבע עיניים.

תכנונים: אתם זורמים עם מישהו שכבר המון זמן אתם מתכננים להגיד לו משהו אבל איכשהו זה מתפספס. סבבה, השבוע זה הזמן הנכון לדבר על זה.

בכיף: משהו בכיף קורה לכם עם ילדים ואנשים ממזלות האוויר שהם דלי, תאומים ומאזניים. זה אומר שאתם הולכים סבבה גם עם הנומרולוגיה של המספרים 5, 6 ו – 22.

מושפעים: אתם מושפעים מאנרגיות מוטרפות שזורמות אליכם. יש מישהו שאתם תומכים בו וזה יפה, רק אל תתנדבו לתפקד בתור הפסיכולוגים שלו. אתם לא.


מזל גדי

התלבטות: אתם גורמים למישהו להתלבט בגלל מילים שזרקתם לו. עכשיו הוא לא יודע אם זה היה בקטע של סתלבט או שבאמת התכוונתם לרמוז לו על משהו.

אנרגיות: אתם לא צריכים על הראש שלכם את מי שלא מפרגן לכם ולא משקיע בקשר איתכם. תשקיעו את האנרגיות שלכם במישהו שתמיד עושה לכם טוב.

ריגוש: צפוי לכם ריגוש הורס עם אנשים וילדים ממזלות המים שהם סרטן, עקרב ודגים. זה אומר שאתם הולכים טוב גם עם הנומרולוגיה של המספרים 2, 8 ו – 7.

צ'אנס: יש מצב שאתם בטוחים שאין לכם צ'אנס עם מישהו מדהים, אבל אם תתפסו יוזמה ותלכו עליו עם כל הלב, אין מצב שלא תצליחו להקסים אותו.



מזל דלי

טובה: אתם עושים טובה למישהו והוא נותן לכם משהו שנורא רציתם לקבל. לאו דווקא משהו בעל ערך כספי אלא יותר בעל ערך רגשי.

קטעים: אנרגיה שלא מהעולם הזה מסדרת לכם את הקטעים שבין בנים לבנות. אל תתביישו להציע רעיון מוטרף שיקפיץ בשבילכם את הקשר שאתם דלוקים עליו.

חלום: הנומרולוגיה צופה לכם קטעים חלומיים עם אנשים שחיבור אותיות השם שלהם או חיבור ספרות תאריך הלידה שלהם, מסתכם במספר 7.

מתפננים: הקטעים שאתם ממש מתפננים עליהם יבואו לכם בחברת אנשים שיש להם המון ניסיון. מותר לכם לראות בזה סימן למה שצפוי לכם בהמשך.


מזל דגים

הפתעות: צפוי לכם שבוע של הפתעות מדליקות. היכרות חדשה מתחילה במיון זיכרונות על מכרים משותפים, אבל מהר מאוד תופסת כיוון רומנטי.

חברתי: אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם אל תפספסו מפגש חברתי שכולם מדברים עליו, בעיקר אם תוכלו לפגוש שם מישהו שיושב לכם בראש.

מחוזרים: אתם הופכים ממחזרים למחוזרים מיד אחרי שאתם מדליקים את מי ששמתם עליו עין. עכשיו מותר לכם לשחק אותה קצת אדישים.

יצירתי: אתם משקיעים בקטע שיכול להיחשב ליצירתי, וזה ממש חכם מצידכם בגלל שזה הולך סבבה עם האנרגיה הטבעיות שלכם שתמיד קשורה למשהו מתחום האמנות.


מאמרים קשורים

Back to top button