הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 30.11.2019 – 24.11.2019

מערכת האתר
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 30.11.2019 – 24.11.2019

הורוסקופ מזל טלה

מקוריות: אנרגיה מחשמלת מסדרת לכם את הקטעים שבין בנים לבנות. אל תפחדו להציע רעיון מקורי שיזרז את הקשר שאתם מעוניינים בו.

נומרולוגיה: צפויים לכם קטעים עם אנשים שחיבור אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם, מסתכמים במספר 5. אתם מדברים איתם על דברים שפעם התביישתם לדבר עליהם.

קבלה: מישהו שאתם מכירים טוחן לכם את המוח על מישהו אחר שהוא דלוק עליו. בין כה לא תוכלו לשנות אותו, אז קבלו אותו כמו שהוא.

מחמאות: צפויות לכם מחמאות על משהו מדליק שעשיתם. אנשים שהשקיעו את האנרגיה שלהם בדברים אחרים, מודים עכשיו שצדקתם.


מזל שור

שולחים: מישהו מחזר אחריכם בטירוף וכדאי לכם לשלוח לו מסר. זה אומר שגם לכם מותר לתפוס יוזמה. צפויה ידידות יפה עם מישהו שנהגתם להתווכח איתו.

מזל: נסיעה אל מקום מהסרטים מביאה לכם אנרגיה של מזל והצלחה. שיחות נפש עם חברים וחברות עוזרות לכם לשכוח מקטעים של שברון לב.

השוואות: אתם מדברים עם החברים שלכם על מישהו שמוכן לעשות הכול בשבילכם. אל תעשו השוואות בינו לבין מישהו אחר שהיה לכם קטע איתו.

סטיילינג: הולם אתכם סגנון לבוש בגוונים שקטים ועדינים, שלא מקפיצים את העיניים. כמו גם משהו נעים, איכותי ונוח – שלא מכביד על הגוף.



מזל תאומים

התנדבות: הכוכבים שלכם מעודדים אתכם לעשות פעולות של התנדבות לטובת אנשים שזקוקים לכם. צפויים קטעים חברתיים בנושאים האלה.

מתביישים: אתם מתביישים לדבר על חוויות רומנטיות, אבל יש מישהו שאיתו אתם זורמים בכיף. שיחות אינטימיות יביאו לכם ים של ריגושים.

מחצינים: יש מצב שבשביל לחסוך מעצמכם אכזבות מיותרות, אתם משחקים אותה בהפוך על הפוך ומחצינים אדישות כלפי מישהו שאתם קרועים עליו.

נסיעות: מישהו שאתם בראש טוב איתו, מתחיל לתכנן קטעים שקשורים לנסיעה. זה אומר שגם אתם הולכים להתפנן על הסיפור הזה. .


מזל סרטן

מסתוריות: יש מישהו שמאוהב בכם בזכות ההתנהגות המוטרפת שאימצם לעצמכם. זה סבבה שקלטתם שהכי טוב בשבילכם זה לא להיות שקופים.

עיניים: מישהו עושה לכם עיניים אבל לא ממהר לומר לכם את מה שהוא מרגיש בלב. צפויה נסיעה שתביא לכם צ'אנס לדבר איתו על זה בדיוק.

הבדלים: קטע חברתי מאפשר לכם לתת צ'אנס למישהו על פי בחירתכם. השבוע אתם הולכים ללמוד את ההבדל שבין 'מה שרצוי' לבין 'מה שמצוי'.

מדהימים: התחום הרומנטי הולך להיות מדהים ומרגש. זה אומר שיש דברים שלא צריך לדבר עליהם, גם אם כולם נורא דלוקים לשמוע אותם.



מזל אריה

מיסטי: פגישות עם מישהו שאתם דלוקים עליו, גורמות לכם להתחיל להאמין בצירופי מקרים גורליים. כאילו יש מישהו למעלה שמסדר בשבילכם את הדברים.

פוזות: מישהו בפוזה שחצנית עושה קולות של כאילו לא אכפת לו, אבל בתכלס הוא מחזר אחריכם. תנו לדברים לזרום בשביל שתוכלו להחליט לאן לקחת אותם.

הפתעה: אתם מדברים עם החברים שלכם על קטעים רומנטיים שעשו לכם המון בלגאנים וכאלה. פתאום מתברר שלמישהו מהם קרו דברים ממש דומים.

משדרגים: הכוכבים רומזים שאתם משדרגים את הקטעים שקשורים לבילויים שלכם. יש מצב שזה בזכות מישהו שרק לפני שבועיים התחברתם איתו.
.


מזל בתולה

שכנועים: אתם דוחים הצעה ממחזר שמנסה לשכנע אתכם כאילו. זה אומר שעמוק בלב אתם לא ממש מאמינים לסיפורים שלו. סבבה, זכותכם.

מתבלבלים: אחלה קטעים צפויים לכם עם מישהו שלא חוסך מחמאות בשביל להרשים אתכם. הולך לכם איתו קטע מדהים שבהתחלה עלול לבלבל אתכם.

תזכורת: צפויה לכם הפתעה כאשר מישהו שפגשתם וכמעט שכחתם ממנו, מחליט לטלפן אליכם ולהזכיר לכם שהוא קיים. סבבה, למה לא?

פוזות: אל תשכחו שזוגיות אמיתית לא צריכה פוזה בשביל להרשים זה את זו ולהיפך. אם אתם פוגשים מישהו שזקוק לפוזה, ישר תנפנפו אותו.



מזל מאזניים

פופולאריות: המחזרים שלכם ממלאים תפקיד חשוב בפופולאריות החברתית שאתם זוכים בה. אתם מוצאים איתם שפה משותפת יותר מאשר בעבר.

הצעות: מגיעות אליכם הצעות מדליקות. מישהו שזוכר אתכם מלפני המון זמן, מציע לכם משהו שקשה לכם לסרב לו. עושה רושם שזה יביא לכם מזל.

תנופה: קטע שיתחיל בלקחת צ'אנס, יתפוס תנופה ויצליח בגדול. פתאום נראה לכם שהעולם קטן עליכם ואתם תופסים ראש טוב עם מישהו שנחשב לשווה ומקובל.

שיתופים: היכרות חדשה מביאה לכם ריגושים. ככל שההתרגשות שלכם גדולה יותר, ככה כדאי שתשתפו בה את החברים הקרובים שלכם.


מזל עקרב

חוויות: מישהו מספר לכם על חוויה מדהימה ומציף אתכם ברגשות סוערים. יש מצב שאתם נדלקים על הקטע הזה ומוצאים דרך להשתלב בו.

הדדיות: אתם משחקים נכון את הקטעים שבין בנים לבנות. זה אומר שמחזרים שאין להם מה להציע לכם, יבינו שאין להם צ'אנס לבוא בדרישות.

רעיון: רעיון מהמם מדליק אתכם מבפנים, אבל אתם מתביישים לדבר עליו. אם תפגינו ביטחון עצמי יש מצב שכולם ילכו אחריכם בעיניים עצומות.

סגנון: אל תופתעו אם אנשים שלא מוכנים לפרגן לא יאהבו את הסגנון המסתורי שלכם. השאלה היא עד כמה הדעה שלהם חשובה לכם?



מזל קשת

קאמבק: בילויים מהממים יכולים להחזיר אליכם קשר שאתם רוצים שיחזור. אתם תצליחו להשתחרר ממעצורים ומצב הרוח יהיה סוער מהרגיל.

הפתעות: דיבור מפתיע עם מישהו שלא הייתם סגורים עליו, יגלה לכם דברים שלא חלמתם עליהם. זה משהו שלא צריך לשתף בו את כל העולם ואחותו.

תחרות: יש מצב לתחרות רומנטית ביניכם לבין מישהו שקשה להתעלם ממנו. כשקופידון מחייך אליכם, אז רק השמיים הם הגבול.

שוקלים: אתם שוקלים לוותר על מערכת יחסים עם מישהו שנורא אוהב להתווכח וחייב להיות זה שאומר את המילה האחרונה. קצת נמאס לכם ממנו.


מזל גדי

חברתי: אתם זורמים עם קטע חברתי שכולם מדברים עליו ואתם נעזרים במישהו שדלוק עליכם. כדאי שתגיעו לשם בשביל לסגור פרשיה רגשית.

פתיחות: אתם מגלים פתיחות כלפי מישהו שהקטעים שלכם איתו נמצאים בשלבים ראשוניים. גם לכם מותר לשבור את המוסכמות. סבבה, למה לא?

רכילות: מגיעה אליכם רכילות על מישהו שדלוק עליכם ולא מפסיק להזכיר את השם שלכם. רק טוב יצא לכם אם תיפגשו איתו בפרטיות.

אומץ: קטע רומנטי עולה על כיוון שעושה לכם ממש טוב. אם תתפסו קצת אומץ, יש מצב שתשאירו את כולם עם פה פעור. אתם יודעים שזה ככה.



מזל דלי

קטעים: הימים שלישי וחמישי יביאו לכם קטעים רומנטיים שלא מהעולם הזה. כשזה יקרה לכם כדאי שלא תזרקו מילים שאחר כך תצטערו עליהן.

רמזים: ים של רמזים גורם לכם להשתכנע בכוונות הטובות שלמישהו יש כלפיכם. סבבה, עכשיו תנו לו להוכיח שהוא שווה את זה.

מעודדים: הכוכבים מעודדים אתכם לתת צ'אנס רק למחזרים שמוכנים להשקיע בקשר איתכם. צפויים לכם אחלה קטעים עם אנשים שנולדו במזל גדי.

מזלות: דליים שנולדו בתחילת מזל דלי מושפעים ממזל דלי בלבד. דליים שנולדו באמצע המזל מושפעים ממזל תאומים. דליים שנולדו בסוף המזל מושפעים ממזל מאזניים.


מזל דגים

ניצוצות: צפויים לכם ניצוצות רומנטיים עם מחזרים שיש להם ים של מעריצים. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, לכו על אלה שלא חורשים עם האף בעננים.

התחדשות: זו תקופה עם המון ריגושים ואקשן ולא צריך לקחת ללב אם קשרים מסוימים עוזבים אתכם בשביל לפנות מקום לקשרים חדשים והרבה יותר שווים.

טיפ: אל תסתנוורו ממישהו שחצן שמתפאר בהצלחות הרומנטיות שלו ומתנהג כאילו הוא המציא משהו חדש. אתם לא צריכים את הסיפור הזה.

מהסרטים: קטע מהסרטים מפגיש אתכם עם מישהו שגורם ללב שלכם להתהפך, אבל יחד עם זה כדאי לכם לשחק אותה קצת אדישים, ככה בשביל הפוזה.


מאמרים קשורים

Back to top button