הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 28.12.2019 – 22.12.2019

מערכת האתר
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 28.12.2019 – 22.12.2019

הורוסקופ מזל טלה

פרסום: יבואו לכם אחלה קטעים שמשדרגים לכם הזדמנויות בשביל להתפרסם בזכות הכישרונות שלכם, כן! גם בשביל אלה שרוצים לעמוד על במה.

דיבור: מגיעות אליכם שמועות שקשורות למישהו שלא מפסיק להזכיר את השם שלכם. לא ייפול מהכבוד שלכם אם תתפסו איתו דיבור קטן.

קשר: צפוי לכם אחלה קשר עם מישהו שיש לו אנרגיות מה-זה טובות. איכשהו, תמיד כשאתם איתו אתם חוזרים הביתה עם מצב רוח בשמיים.

סטייל: אתם בראש טוב עם מישהו שיכול לעזור לכם להשתלב במקום עם סטייל. אם פחדתם שאולי הוא עובד עליכם, אתם יכולים לשכוח מזה.


מזל שור

עין: אתם שמים עין על מישהו שתמיד נותן לכם גב וכאלה. אם תתנו לקטע הזה לזרום, יש מצב למשהו רומנטי. אתם יודעים.

ביי: אתם אומרים ביי ולא להתראות למישהו שתמיד חושב רק על עצמו ואין מצב שהוא מפרגן למישהו אחר. אל תיקחו ללב, לא הפסד גדול.

כיוון: פרשייה רומנטית מתחילה לזרום בכיוון שנורא רציתם. אם לא תעשו חשבון ל – 'מה אומרים עליכם', יש מצב להתפתחות בכיף גם בהמשך.

רמזים: צפוי לכם דיבור עם מישהו שכבר המון זמן זורק לכם רמזים וכאלה. מישהו מהחברים שלכם מכיר אותו לעומק ויכול לעזור לכם בקטע.



מזל תאומים

צ'אנס: מישהו רוצה לתת לכם צ'אנס בקטע שאתם מה-זה חזקים בו. בסיפור הזה אל תתייעצו עם אף אחד, פשוט תלכו אליו ותראו מה יש לו להציע לכם.

שיחה: צפויה שיחה קבוצתית שכל אחד אומר בה את מה שבאמת יושב לו על הלב. כמו שזה נראה, זה הולך להתפתח בצורה לגמרי ספונטאנית.

הפתעה: צפוי לכם קטע מפתיע עם מישהו שכבר המון זמן אתם רוצים שהוא יתייחס אליכם. אל תתנו לעצמכם לצאת מהקטע הזה עם הרגשה שאולי פספסתם משהו.

החלטה: אתם משתדלים לא להרגיז מישהו שאתם מחבבים. מצד שני, אם הוא דופק קטעים שמבאסים אתכם, אז אולי כדאי שבכל זאת תדברו איתו. לא ככה?


מזל סרטן

עסיסי: צפויים לכם רגעים מדהימים עם מישהו שהכרתם אותו דרך מישהו אחר. יכול להיות שהמישהו האחר הזה ירצה לשמוע מכם פרטים עסיסיים ממה שקורה.

סודות: אתם משתדלים לשמור לעצמכם איזשהו סוד שלא כל העולם ואחותו צריכים לדעת ממנו. סבבה, רק תזכרו שאם שלושה אנשים יודעים ממנו, זה כבר לא סוד.

פוזות: שימו עין על מישהו שדופק לכם פוזות של נחמדות, אבל מרכל עליכם מאחורי הגב. לא חייבים לריב איתו, אפשר סתם לנתק את הקשר.

דמיוני: מישהו מספר לכם סיפורים דמיוניים על איך שהולך לו בקטעים של אהבה וכאלה. בין כה לא תוכלו להוציא לו מהראש את השטויות שלו, אז תקבלו אותו כמו שהוא.



מזל אריה

אהבה: קשר אהבה אמיתי צריך לזרום בכיף ובלי דמעות או לב שבור. אז אם אתם רואים שלא זה מה שקורה לכם, כדאי שתיכף תחשבו עם עצמכם מה עושים הלאה.

מסרים: אתם מקבלים מסר ב – 'טלפון שבור' ממישהו שאתם לא אדישים לנוכחות שלו. כדאי שתתייחסו לזה ברצינות גם אם הדברים באים אליכם עם שליח.

מקומות: אתם מוצאים את עצמכם במקום מדהים שעושה לכם בילוי עוד יותר מדהים. אל תפספסו הצעה ליציאה גם אם היא לא מרשימה ממבט ראשון.

פרגונים: הרבה אנשים הולכים לפרגן לכם השבוע. אז נכון שחלק מהם מפרגן לכם בזכות זה שאתם מפרגנים להם, אבל יש גם כאלה שבאמת מבסוטים מ- איך שאתם מתנהגים.


מאמרים קשורים

Back to top button