הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 04.01.2020 – 29.12.2019

מערכת האתר
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 04.01.20 – 29.12.2019

הורוסקופ מזל טלה

טיולים: צפויות לכם אחלה אנרגיות רומנטיות עם המזלות תאומים, אריה וקשת – כמו גם קטעים רומנטיים שיתרחשו תוך כדי מופעי בידור או מוסיקה.

ריצות: אתם רואים שמישהו שעשה לכם בלגאן בראש, מתחיל לעשות קולות של נדלק. סבבה, עכשיו תנו לו לרוץ אחריכם ותתחילו לשחק אותה אדישים.

שקופים: אל תהיו כל כך שקופים וגלויים בעיני אלה שאתם נמשכים אליהם. הכוכבים מזרימים אליכם אחלה אנרגיות של ריגושים והפתעות.

הזדמנויות: יבואו לכם הזדמנויות לדבר על כל מיני מעצורים שהפריעו לכם לזרום עם הרגשות שלכם. זה הזמן הנכון לטפל בכל מיני בלגאנים שעד עכשיו העדפתם להתעלם מהם.


מזל שור

פגישות: צפויות לכם פגישות מדהימות עם מחזרים שנפלו עליכם כאילו משומקום. גם הם, ממש כמוכם, חולמים על חברות קבועה ואמיתית.

מתאהבים: גם אם אתם מתאהבים במישהו שמשחק אותה קשה להשגה, יש סיכוי גדול שהוא יהיה שלכם. יחד עם זה, אתם עושים לעצמכם שם של מנהיגים חברתיים.

ביישנות: אל תפחדו להגיד את מה שבאמת בא לכם. הישירות שלכם גורמת לצד השני להידלק עליכם יותר ממה שחשבתם. אם הוא לא מספר לכם על זה, אז סימן שהוא מתבייש.

הפתעות: ממש הולך לכם בקטעים של הפתעות שאתם מריצים לכבוד אלה שאתם דלוקים עליהם. דברים טובים יסתדרו לכם בגדול, אבל אתם חייבים להרשות להם לזרום.



מזל תאומים

בשורות: אלת האהבה מביאה לכם בשורות טובות שנובעות מצירופי מקרים מפתיעים וכאלה. זו תקופה נפלאה לאהבה, רק שאתם צריכים לתת לרגשות שלכם לזרום ולהבשיל.

מסתדרים: הדברים יתחילו להסתדר לכם כשתוציאו מהחיים שלכם שיקולים כמו: "מה אומרים עליכם…". 'תאומים' שסבלו מחוסר ביטחון עצמי, ירגישו עכשיו הרבה יותר טוב עם עצמם.

קולות: התייעצות עם חברים ורעיון מוטרף מצליחים לשבור את אדישותו של מישהו הורס. פתאום הוא מתחיל להשמיע קולות של מעוניין ומראה לכם את הצד החם והמפנק שלו.

הצפה: זה הזמן להציף את הצד השני באהבה ותשומת לב עד שהוא לא יידע מאיפה זה בא לו. אתם מתייעצים עם מישהו שעבר חוויות דומות לחוויות שלכם.


מזל סרטן

חלומות: נדלק עליכם מישהו שכולם אומרים שהוא קשה להשגה, אבל אתם קולטים שהוא מתחרפן מקטעים רומנטיים שאפילו לא חלמתם עליהם.

חביבים: אין סיבה שתהיו נחמדים כלפי מישהו שמרכל עליכם. לכל דבר יש גבול גם אם בראש שלכם להיות בסדר עם כל העולם ואחותו.

מסרים: זו אחלה תקופה בשביל להעביר מסר לוהט למי שאתם רוצים בו. מצד שני, כדאי שתעשו את זה 'סולו' (ביחידות) ובלי יותר מדי שדכנים ומתווכים.

מזלות: הנומרולוגיה שלכם רומזת שהולך לכם בסבבה עם מי שמספר המזל שלהם הוא 2. גם אלה שנולדו במזלות גדי ובתולה, הולכים להביא לכם הרבה הצלחה.



מזל אריה

בהפוכה: פרשייה מוזרה שהסתיימה לא מזמן, מביאה לכם מישהו בראש טוב. מה שמצחיק פה הוא שדווקא המישהו הקודם הוא זה שגרם לקטע הזה.

אהבה: מסתיימות התלבטויות בקטע של אהבה שכאילו לא ידעתם לאן לקחת אותה. הכול בזכות פיתרון מדהים שקפץ לכם לראש.

חלומות: הנומרולוגיה מביאה לכם קטעים חלומיים ומסרים רומנטיים בימים הזוגיים [שני, רביעי ושישי]. דווקא רכילויות שחששתם מפניהן, מיחצנות אתכם.

ידידים: ההצלחה שלכם ביחסי בנים-בנות מתחילה לרגש מישהו קרוב. בשביל להצליח כמוכם, הוא יהיה מוכן לחקות את התנהגותכם.


מזל בתולה

התאהבות: מישהו מדהים רומז לכם שהוא התאהב בכם לא רק בגלל ה- לוק שלכם, אלא גם בזכות מה שאתם עושים לו בתוך הנפש.

עקרונות: אין צ'אנס שתסכימו לדרוך על העקרונות שלכם, רק בגלל שככה זה בראש של איזשהו מישהו. הכי טוב בשבילכם זה להתנער ממנו.

פסגות: מישהו שפעם היה בפסגת החלומות שלכם, תופס שינוי שמביא לכם ת'ג'ננה. אתם נחמדים אליו, אבל בוחנים אפשרויות נוספות.

געגועים: מישהו תופס עליכם געגועים ושולח לכם מסר לוהט. הפעם אתם מוכנים לוותר על משהו שחשוב לכם ממנו, העיקר שתצאו גדולים.



מזל מאזניים

רכילויות: כל מיני אנשים שלא היו סגורים על עצמם, מתחילים לחתוך בכיוון שלכם. זה אומר שגם בעתיד אתם לא צריכים לפחוד מרכילויות וכאלה.

סטייל: מקומות בסטייל רומנטי מוציאים מכם את הקטעים הכי טובים שלכם. אחלה דברים מתחילים לקרות לכם מיד אחרי שאתם מבלים במקום כזה.

צ'אנסים: אתם מוכנים לקחת צ'אנס עם מישהו שממש-ממש הורס. פתאום אתם קולטים שדווקא בקטע הזה אין סיכוי שמישהו יתמוך בכם.

טיימינג: זה אחלה טיימינג בשביל לתת כבוד ל- 'לוק' שלכם ולהופעה החיצונית. סבבה, רק שכדאי לכם לשמור על פרופורציות ולא להשתגע.


מזל עקרב

מהממים: צפויים לכם קטעים מהממים עם מחזר מה-זה מיוחד ומה-זה מקורי, שלא דופק חשבון לשום דבר שמישהו אחר אומר עליו.

פרגונים: מישהו שאתם בראש שלו, מספר לכולם על 'איך שאתם מטריפים' וכל זה, ומסכים, אפילו, להתעלם מהפדיחות שלכם.

פגישות: יבואו לכם פגישות מהממות עם פרטנרים שגם להם נשבר מיחסים מחופפים, וגם הם משתוקקים להיות בתוך מערכת יחסים שפויה ושווה.

אנרגיות: אל תשקיעו אנרגיה בכל מיני טיפוסים חנפנים, משום שצפויים לכם קטעים רומנטיים דווקא עם מישהו שהשאיר עליכם רושם של 'לא רציני'.



מזל קשת

וויכוחים: קצת בלגאנים לא ממש יזיקו לקשר רומנטי שהתחיל לצלוע. בדיוק להיפך, יש מצב שדווקא הוויכוחים ידליקו מחדש את האהבה.

חברים: כדאי שתעשו שיחה עם חבר שבזמן האחרון יש לו פרצוף חמוץ. יש מצב שזה בכלל לא קשור בכם, אלא במשהו אישי שעובר עליו.

הצלחות: אתם מצליחים למצוא זמן גם לקטעים רומנטיים וגם לאקשן עם החברים. צפויים לכם אחלה יחסים עם מישהו שהמון אנשים מעריצים אותו.

מילים: מישהו רוצה להראות לכם שהוא יודע מה בדיוק עשיתם בשבילו. נורא בא לו להגיד לכם תודה, רק שלא תמיד הוא מצליח למצוא את המילים הנכונות.


מזל גדי

רמזים: יש מצב שמישהו רומז שהוא לא ממש סגור על מה שמסתובב לו בראש בנוגע אליכם. אם זה מה שקורה לכם, ישר תראו לו את הדלת, אל תחכו.

סיבובים: פרשיה רומנטית שכמעט התייאשתם ממנה, עושה סיבוב וחוזרת עם אחלה אנרגיות. תמיד יש מקום לתקווה והנה אתם רואים את זה.

שמועות: לא צריך שתאמינו לכל השמועות שזורמות אליכם. יש טיפוסים שבראש שלהם זה רק לסכסך, אז כדאי שתתחילו לחשוד בכוונות שלהם.

טיימינג: הימים שני וחמישי הם סבבה בשביל חיי הלב והרגש שלכם. אם היה לכם בראש 'לבשל' משהו רומנטי, זה הזמן הכי טוב בשביל זה.



מזל דלי

הבנות: אל תטחנו את עצמכם ואל תחפרו בקשר שיכול לעשות לכם רק טוב. תתחילו להבין שיש מצב שהצד השני לא יודע מה אתם מרגישים כלפיו.

קנאה: אל תיקחו קשה את מי שיורד עליכם. יש מצב שהוא מקנא בכם, ואת זה תוכלו לדעת רק אם תתפסו איתו דיבור בפרטיות.

סבבה: מישהו טוחן לכם את הראש בנוגע לצורך שלכם לעשות שינוי. אתם סבבה כמו שאתם, ולא כדאי שתעשו משהו רק בשביל שהוא יהיה מבסוט.

מחשבות: אתם חושבים על מישהו שלא ממש מגיע לו שתחשבו עליו. צאו לבלות ואז תכירו מישהו אחר שיעזור לכם לשכוח את הקטע המעצבן הזה.


מזל דגים

הבטחות: יש מצב שתתרגזו בגלל מישהו שלא מקיים לכם הבטחות. מצד שני, אם תדברו איתו בארבע עיניים אז תיכף תראו שהוא לא לגמרי אשם.

משחקים: מישהו ששיחק אותה בפוזה לא אכפת לו, עושה לכם עיניים וכאלה. סבבה, אין לכם מה למהר, תנו לו את הזמן שלו.

דלתות: בילוי מדהים מוציא לכם מהראש אכזבה קודמת. בכל פעם שדלת אחת נסגרת, נפתחת לכם דלת חדשה. אם תאמינו בזה, אז זה מה שיקרה.

טובות: מישהו חושב שהוא עושה לכם טובה כשהוא מחזר אחריכם. אם תסבירו לו שאתם לא צריכים את הטובות שלו, אז משהו יסתדר לו בראש.


מאמרים קשורים

Back to top button