הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 11.01.2020 – 05.01.20

מערכת האתר
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 11.01.20 – 05.01.2020

הורוסקופ מזל טלה

הקפצות: קופידון מסדר לכם פגישות שרק לפני שבוע לא חלמתם עליהן. זה עושה טוב למקובלות החברתית שלכם וגם מקפיץ לכם את הביטחון העצמי.

געגועים: אתם תופסים געגועים אל מה שנראה כמו רומן ישן שהסתיים מזמן. רק מה? תחשבו טוב ותבינו שאם זה היה כל כך סבבה, אז למה זה הסתיים?

הפתעות: מישהו שבכלל לא היה בראש שלכם, עושה לכם הפתעות כשאתם לא הכי מוכנים. מצד שני, צפויים אחלה קטעים לאלה מכם שיפגינו ספונטאניות.

חלומות: מישהו שהיו לכם חלומות עליו, מתנהג שונה לגמרי ממה שדמיינתם. לא שזה צריך להרתיע אתכם, רק קצת משונה. לא ככה?


מזל שור

חברתי: יש מצב שקטע חברתי או רומנטי מגיע אל סוף הדרך שלו. כמו שזה נראה אז אף אחד לא אשם. פשוט, כל אחד צריך ללכת בכיוון שהוא בחר.

מהמם:
קטע מהמם תופס אתכם לא ממש מוכנים לקראתו. מרוב שאתם מופתעים, אתם נותנים לו צ'אנס. יהיו מי שירכלו אבל זה לא צריך להזיז לכם.

חלומיים:
צפויים לכם קטעים חלומיים עם מישהו שנורא התגעגעתם אליו. אם אתם רוצים לעשות את זה כמו גדולים, אל תפספסו בילוי מדהים בחברתו.

התחדשות: אם בדיוק עכשיו נשבר לכם מקטע רומנטי, הכוכבים שולחים אליכם סיפור ממש חדש. יש מצב שאתם מתאהבים במישהו שתמיד מפתיע אתכם.



מזל תאומים

קלילות: הקטעים הרומנטיים והחברתיים זורמים בכיף ובסבבה. קטע רומנטי שהיה כבד עליכם, מתחיל לצאת מהחיים שלכם. במקומו בא קטע אחר הרבה יותר קליל.

גדולים: מישהו שממש אוהב אתכם עוזר לכם לצאת גדולים מקטע שקצת התבלגנתם איתו. סבבה, רק לא כדאי שתנסו את הטריק הזה פעם נוספת.

מאוהבים: אתם קצת מאוהבים רק שתיכף רואים את זה עליכם. אם אין לכם בעיה עם זה, אז סבבה – אבל אם זה מבאס אתכם, אז כדאי שתשחקו אותה קולים.

נומרולוגיה: המזל השבועי שלכם קשור באנשים ובמקומות שמספר המזל שלהם 5. צפויות לכם מחמאות מצד טיפוסים שלא מפרגנים לכם בדרך כלל.


מזל סרטן

תשובות: אל תמהרו לתת תשובה חיובית להצעה לבילוי שאתם לא הרוסים עליו. זה אומר שהקטע הזה ישעמם אתכם גם אם למישהו יש כוונות טובות.

עצות: מישהו חכם נותן לכם אחלה עצה שקשורה לקטע רומנטי. כדאי לכם להקשיב לו גם אם הלב שלכם הולך בכיוון אחר.

חקירות: מישהו מנסה לחקור אתכם בנוגע לפרשייה שהסתיימה. למרות היושר וההגינות שכל כך אופייניים לכם, אתם לא ממש חייבים לנדב לו מידע.

פרשיות: צפויה פרשייה מרגשת שעשויה לבשר על תחילתו של קטע רומנטי. הדברים מתגלגלים במסלול הנכון, גם אם הצד השני לא ממהר להצהיר על רגשותיו.



מזל אריה

חברים: יש לכם מעגל חברים חזק ומלוכד. סבבה לכם. מצד שני, כדאי לכם להכניס לשם אנשים חדשים או לפתוח מעגלים חדשים בשביל לראות עולם.

רעיון:
מסר מפתיע שמגיע ממישהו שהתכסחתם איתו, מסביר משהו בהתנהגות שלו. אז לפני שאתם כועסים עליו, תשימו את עצמכם במקומו.

שידורים:
מישהו ששפת הגוף שלו משדרת שהוא לא אדיש כלפיכם, ממשיך לשחק אותה כאילו אדיש. מומלץ לכם להיעזר באלה שהוא בוטח בהם.

מסתורי:
משהו שיבוא לכם מעבר הים יביא איתו רעיון שילווה אתכם כל השבוע. ביום שישי צפוי קטע שיעשה לכם טוב בזכות המשהו הזה.


מזל בתולה

הכרזות: מישהו שבכלל לא ביקשתם ממנו, יוצא בהכרזה הקשורה לחיי האהבה שלכם. מצד שני, תוכלו לנצל לטובתכם את הקטע הזה.

הקלה: אתם מצליחים לתפוס מרחק מטיפוס מתעלק. בהתחלה זה נראה לכם מסובך, אבל בהמשך תרגישו מה-זה הקלה.

משיכה: אתם נמשכים למישהו שעושה רושם של אחד ממש שווה, אבל הייתם שמחים אם היה משתחרר קצת ממצבי הרוח המעצבנים שלו.

ריגושים: חיפושים חדשים מובילים אתכם לריגושים עם מישהו שאפילו ביניכם לבין עצמכם קשה לכם להודות ברגשותיכם כלפיו.



מזל מאזניים

מסרים: צפויים להגיע אליכם מסרים מפתיעים שמתגלגלים אל בילוי מהמם במקום שבכלל לא חשבתם עליו. יש מצב להיכרות עם מישהו ממקום רחוק.

חלומי: יש מצב לקשר עם מישהו שגם הוא, כמוכם, שייך לאחד משלושת מזלות האוויר שהם דלי, תאומים ומאזניים. צפוי איתו קטע שקשור למוסיקה או לריקוד.

מתנות: אנשים שאתם ממש חשובים להם, יצ'פרו אתכם במתנה מאוד לא שגרתית. מדובר בהפתעה שיכולה להקפיץ את מצב הרוח שלכם.

צ'אנס: אם אתם מוכנים לתת צ'אנס לחוויות חדשות, יש מצב למישהו מדליק שייכנס לחיים שלכם. זה הכול תלוי בפתיחות שאתם מוכנים לפרגן לעצמכם.


מזל עקרב

געגועים: אתם מתחילים להתגעגע לקשר שכבר המון זמן לא התייחסתם אליו. יש מצב לקטע בסבבה עם פרשייה שפעם התפספסה לכם. אל תתנו לדברים להתקלקל.

משימות: אתם לוקחים על עצמכם משימה שלא כולם מתלהבים ממנה. הקטע הזה יביא לכם הרבה כבוד מצד אנשים שאתם מכבדים ומעריצים.

סודות: סיפור סודי שלא בראש שלכם לדבר עליו, עלול לעורר בכם מחשבות מוטרפות. הכול יסתדר לכם בכיף ברגע שתתייעצו עם מישהו שאתם סומכים עליו.

שומרים: כדאי שתשמרו לעצמכם את הסודות הרומנטיים שלכם, בשביל שלא יגיעו לאוזניים של רכלנים ומפיצי שמועות. לא כולם חייבים לדעת מה הולך איתכם.



מזל קשת

וויכוחים: קצת בלגאנים לא ממש יזיקו לקשר רומנטי שהתחיל לצלוע. בדיוק להיפך, יש מצב שדווקא הוויכוחים ידליקו מחדש את האהבה.

חברים: כדאי שתעשו שיחה עם חבר שבזמן האחרון יש לו פרצוף חמוץ. יש מצב שזה בכלל לא קשור בכם, אלא במשהו אישי שעובר עליו.

הצלחות: אתם מצליחים למצוא זמן גם לקטעים רומנטיים וגם לאקשן עם החברים. צפויים לכם אחלה יחסים עם מישהו שהמון אנשים מעריצים אותו.

מילים: מישהו רוצה להראות לכם שהוא יודע מה בדיוק עשיתם בשבילו. נורא בא לו להגיד לכם תודה, רק שלא תמיד הוא מצליח למצוא את המילים הנכונות.


מזל גדי

טוחנים: יש מישהו שטחן לכם בראש על קטע שכבר המון זמן אין לכם רגש אליו. גם אם אין לכם במה להתבייש, אתם לא חייבים לחשוף בפניו את כל הסודות.

מחשבות: נסיעה אל מקום חדש מדליקה בכם מחשבות וגעגועים אל מישהו שהיה לכם סיפור איתו. אם זה ממש מעניין אתכם, אז גם הוא מתגעגע אליכם.

מתגלגלים: צפוי קטע מהסרטים שיכול להתגלגל אל סיפור אהבה. קופידון רומז על אקשן מוטרף, גם אם הצד השני עושה קולות שכאילו לא מזיז לו.

שאלות: צפויים לכם קטעים מוטרפים עם מישהו שרק עכשיו התחלתם להתיידד איתו. אתם מתחילים לשאול את עצמכם למה זה לא קרה לכם קודם.



מזל דלי

מוטרף: מישהו בראש מוטרף מנסה לחזר אחריכם אבל בגלל שהוא לא דופק חשבון, זה לא ממש מצליח לו. יש מצב שאתם רומזים לו שהוא רצוי.

קפיצות: צפויה לכם פגישה עם מישהו שהלב שלכם קופץ בכל פעם שהוא עובר. אל תאבדו את הלשון שלכם בדיוק ברגע שהכוכבים מביאים לכם את צ'אנס.

משתדלים: אתם משתדלים לזרום עם החברים שלכם, גם עם אלה שלא תמיד בראש אחד איתכם. אם זה מה שקורה, כדאי שתנסו לתפוס איתם דיבור פרטי בארבע עיניים.

מיוחדים: אל תתעצבנו על מי שאומרים שאתם מנסים לשחק אותה שונים. ככה זה עם הדליים, כמה שיותר מקורי – ככה גם מצליח להם יותר. לא לשכוח.


מזל דגים

בילויים: קטעים של בילויים נסגרים ונפתחים ברגעים הכי לא צפויים. מצד שני, דווקא הבלגאנים מביאים לכם המון ריגושים ואקשן.

כועסים:
יש מצב שאתם כועסים על מישהו שנכנס לכם לתוך הורידים. סבבה, אתם צודקים, אבל זה לא הזמן להתכסח איתו.

מוטרפים:
יבואו לכם קטעים מוטרפים שבכלל לא היו בתוכניות שלכם. מישהו מציע לכם הצעה שלא מהעולם הזה שממש כדאי לכם ללכת עליה.

אופקים: אל תחזירו לאחור את הגלגל בקטע שיש לכם עם מישהו מבאס. אם תסתכלו קדימה, אז ישר יבוא לכם קטע עם מישהו הרבה יותר שווה.


מאמרים קשורים

Back to top button