הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 08.02.2020 – 02.02.20

מערכת האתר
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 08.02.20 – 02.02.2020

הורוסקופ מזל טלה

קסם: מישהו מקסים שופך את הלב ורומז על מה שהוא מרגיש כלפיכם. סבבה, עכשיו תעשו את השיקולים שלכם בלי למהר לשום מקום.

חזרה:
יש מצב שאתם חוזרים אל קשר שפעם לא ממש הלך לכם איתו. זה ממש בסדר, אבל כדאי שתסבירו לצד השני שלא בא לכם לחזור אל השטויות שהוא אוהב לעשות.

אנרגיות: אם בראש שלכם להביא לעצמכם אחלה אנרגיות רומנטיות, אז כדאי לכם ללבוש בגדים בגוונים סגולים ולקנות אבן מזל שקוראים לה אמטיסט.

פנאי: משהו שאתם עושים בשעות הפנויות שלכם יכול להביא לכם כסף. תנו לדברים להתגלגל בשביל שאחרי זה תוכלו לקנות את מה שבראש שלכם.


מזל שור

שיחות: יש מצב לשיחה מרגשת שתופסת אתכם לא לגמרי מוכנים לקראתה. אם אתם בדרך לפגישה רומנטית, כדאי שתתחילו לארגן שאלות ותשובות.

טוחנים: הכוכבים רואים שאתם טוחנים את עצמכם יותר מדי בדאגות לא ממש מציאותיות. כדאי שתפסיקו עם זה ותתחילו לחשוב בכיוון אופטימי.

קרועים: מישהו שממש קרוע עליכם מנסה להרשים אתכם בקטעים קצת ילדותיים. יש לו כוונות טובות רק שהביצוע שלו די על הפנים.

תומכים: זה ממש יפה מצידכם שאתם תומכים בחבר שהחיים הרומנטיים שלו בתסבוכת. סבבה, רק כדאי שתשמרו מרחק ולא תהיו יותר מדי מעורבים.



מזל תאומים

חברתי: הנומרולוגיה מביאה לכם אחלה קטעים חברתיים עם ילידי המזלות שור, תאומים (כמוכם) ומאזניים אבל גם עם אלה שקשורים למספרים 5 ו – 6.

חיבור:
אתם מתחברים עם עצמכם בזכות מישהו שלא מזמן נכנס לחיים שלכם והולך להפגיש אתכם עם הרגשות הכי סוערים והכי מוטרפים שלכם.

דיבור:
צפוי לכם דיבור ארוך עם חבר שגם הוא נתקל בכל מיני בעיות שמטרידות גם אתכם. בסוף השיחה אתם מחליטים על משהו משותף לכם ולו.

יצירתי: רעיונות הקשורים במשהו יצירתי יעסיקו אתכם יותר ממה שהיה עד עכשיו. יש מצב שאתם הולכים להצטרף לקבוצה שמתעסקת עם הדברים האלה.


מזל סרטן

הצלחה: צפויה לכם הצלחה בקטע של חיזור כשתתחילו להבין מה הם הדברים שמדליקים את מי שאתם רוצים בו. כדאי שתתייעצו עם מי שמכירים אותו.

שיקולים: אין לכם סיבה להתפדח בגלל קטע שלא ממש הצליח לכם. יכול להיות שהבעיה היא בכלל לא שלכם אלא של המישהו הזה שביאס אתכם.

נחמדים: אתם ממש נחמדים אל מישהו שלא ממש מגיע לו שתחייכו אליו. זה סבבה לגמרי, רק שלא תתאכזבו אם יתברר שהוא לא שווה את זה.

מזלות: אחלה קטעים צפויים לכם עם חברים ואפילו מחזרים מהמזלות שור, גדי ובתולה. גם מי שמספר המזל הנומרולוגי שלו הוא 2, יבוא לכם בשיחוק.



מזל אריה

בסבבה: השבוע הכול בא לכם בסבבה, מה שאומר שצפוי צ'אנס נוסף לכל אלה מביניכם שהסתבכו עם קטע רומנטי שאיכשהו נתקע.

קטעים: רק כדאי שתדעו שקטעים רומנטיים מתבשלים לאט ומבשילים לאט, שזה אומר שבהתחלה יש רק ידידות ורק אחרי זה הכול בא בגדול.

להקפיץ: אם בראש שלכם להקפיץ רייטינג בתחומים יצירתיים, אז יצא לכם שבוע שנולד בשביל הדברים האלה, שזו אחלה בשורה לאמנים שביניכם.

מסרים: אל תשבו בחיבוק ידיים ותחכו עד שמישהו יחטוף לכם מתחת לאף. אם אתם מאוהבים במישהו אז כדאי שתעבירו לו איזה מסר. לא ככה?


מזל בתולה

שטויות: מישהו שתמיד מחפש בלגאנים רוצה לסבך אתכם עם השטויות שלו. אם אתם רוצים שיהיה לכם שקט בראש אז כדאי שתנפנפו אותו.

כסף: גם אם זה לא ממש עושה לכם את זה אז כדאי שתדעו שצפוי לכם שבוע עם כסף שיבוא לכם בקלות, מה שמזמין שופינג בסטייל.

מצפון:
אל תיקחו ללב את מי שמשחק לכם על המצפון בגלל שהוא רוצה קצת תשומי וכל זה. אתם לא חייבים להיות הפסיכולוגים של כל העולם ואחותו.

חברים: צפויה לכם פגישה חשובה שאתם הולכים לצאת ממנה עם חבר חדש. כשהקטע הזה ייפול עליכם אז הרומנטיקה יכולה לחכות קצת.



מזל מאזניים

דיבור: כבר בתחילת השבוע צפוי לכם דיבור רומנטי עם מישהו שממש שווה. סבבה, רק כדאי שתדעו שגם הוא לא ממש אדיש כלפיכם.

תחרות: יש מצב לתחרות רומנטית על ליבו של מישהו שיש לו ים של מעריצים. כדאי שתסבירו לו ישר בהתחלה שאתם לא מתכוונים לבזבז את עצמכם על שטויות.

מילים: איכשהו מסתדר לכם קשר עם מישהו שכבר המון זמן אתם רוצים לדבר איתו. אל תיכנסו לחרדות בדיוק ברגע שהמילים צריכות לצאת לכם מהפה.

אכזבה: אל תתביישו להגיד את מה שאתם חושבים על מישהו שהביא לכם אכזבה. מה שחשוב בקטע הזה הוא שתגידו לו את זה בפנים ולא בטלפון שבור.


מזל עקרב

החלטיות: אתם מחליטים ללכת עם הראש שלכם ולא מרשים לאף אחד לטחון לכם את המוח. כדאי שתמשיכו ככה גם אם יש מישהו שזה אוכל לו את הלב.

אסרטיביות: זה הזמן הנכון בשביל להוציא מהחיים שלכם את מי שהביא לכם רק אכזבות. אם הוא גם גרם לכם לבכות אז בכלל אין על מה לדבר.

מתנה: יש מצב שתקבלו מתנה ממישהו ששכח לתת לכם אותה, או שיקיימו לכם הבטחה שמישהו אחר נזכר בה קצת מאוחר. בכלל, מותר גם לכם להזכיר.

חוויות: אתם נדלקים על מישהו שמשתף אתכם בחוויות שלו. הכוכבים רואים שאתם הולכים לעשות איתו משהו משותף שמקדם את הפופולאריות שלכם.



מזל קשת

רמזים: יש מישהו שרומז לכם שאתם לא משקיעים מספיק בקשר איתו, אבל אתם יודעים שכל מה שיש לו בראש זה להתבכיין.

משתלטים:
מישהו מנסה להשתלט לכם על העניינים ולהגיד לכם מה לעשות. אתם נותנים לו להרגיש מלך העולם, אבל עושים את מה שבראש שלכם.

נדלקים: נדלק לכם קשר עם מישהו שכבר מזמן בא לכם עליו, רק לא ייצא. בסיפור הזה תצטרכו להתקדם לאט, אתם יודעים, שום דבר לא בוער.

הופעה:
אחלה אנרגיות עוזרות לכם לדפוק הופעה עם לוק משגע. אל תקשיבו למי שאומר שאתם צריכים לשנות משהו.


מזל גדי

סרטים: צפוי לכם קטע מהסרטים עם מישהו מאוד מסוים ששואל אתכם שאלות על קשר עם מישהו אחר. תכלס? אתם לא חייבים לו הסברים.

בלגאנים:
יבואו לכם בלגאנים דווקא עם אנשים שאתם מחבבים. אם זה לא משהו שממש חייבים לריב עליו, כדאי שתחליקו להם ותסגרו עניין.

עיניים:
קופידון עושה לכם עיניים ואתם גולשים על הרגשות הכי סודיים שלכם. סבבה, רק כדאי שגם הצד השני ישתחרר קצת מהמעצורים שלו.

מוטרפים: מתגלגלים קטעים מוטרפים עם מישהו מדהים שכבר היה לכם איתו קטע בעבר. יש מצב שהסיפור הזה יוביל אל משהו מתחום האהבה.



מזל דלי

עין: יש מישהו ששמתם עליו עין רק שאתם לא ממש יודעים איך להדליק אותו עליכם. בקטע הזה כדאי לכם להחליף מילים עם מישהו מהחברים שלו.

סיכויים: תבוא לכם הצעה (או מסר) ממישהו שפעם כבר היה לכם קטע איתו. אתם עשויים להרוויח אם תסכימו לתת לו איזה צ'אנס קטן נוסף.

הבטחות: מישהו חוזר מאיזשהו מקום ולא שוכח לקיים לכם הבטחה ישנה. יש מצב שהסיפור הזה יגלוש אל פרשייה שיש לה גוונים רומנטיים.

פגישות: הכוכבים ממשיכים להזרים אליכם פגישות עם אנשים בראש טוב. אז נכון שיש מישהו שלא מוכן לפרגן לכם אבל אתם לא חייבים לספור אותו.


מזל דגים

מסתחבקים: אתם תופסים דיבור עם מישהו שיש לו בעיות דומות לשלכם. אז נכון שעד עכשיו לא הסתחבקתם איתו, אבל בלגאנים משותפים גורמים לכם להתקרב.

ברורים: מישהו שפעם היה לכם קשר איתו, משגר אליכם מסר מפתיע. לפני שאתם עונים לו, כדאי שתבררו בסביבה (פה ושם) מה עובר עליו.

מצבים: מישהו שאתם דלוקים עליו, תופס מצב רוח לא ברור ומתחמק משאלות. אם בראש שלכם להבין מה עובר עליו, דברו עם מישהו מהחברים שלו.

מחמאות: מישהו מטריף שופך עליכם מחמאות שמביכות אתכם. אתם לא צריכים להתרגש, הרווחתם ביושר את כל הדברים הטובים שהוא חושב עליכם.


מאמרים קשורים

Back to top button