הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 21.03.2020 – 15.03.20

מערכת האתר
מה צופים הכוכבים? הכנסו וקיראו תחזית אסטרולוגית / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 21.03.20 – 15.03.2020

הורוסקופ מזל טלה

אטרפים: מישהו שכבר הספיק להטריף לכם את השכל, מנסה לשכנע אתכם שהוא השתנה לטובה. עכשיו העניין הוא אם בא לכם להאמין לו או לא.

יצירתיות: אתם עושים משהו ממש יצירתי שגורם לאנשים להתפעל מכם. למה שלא תיקחו את זה כמסר שרומז לכם להשקיע בכישרונות שלכם?

קצב: הרומנטיקה זורמת בקצב מהיר, בדיוק כמו שאתם אוהבים. מצד שני, דווקא בגלל זה אתם עלולים לחשוף סודות שבכלל לא התכוונתם לשפוך מהלב.

חשבונות: עושה רושם שיש לכם חשבון לא סגור עם מישהו שלא קיים את מה שהבטיח. אם זה קשור לקטע רומנטי, כדאי שפשוט תמחקו אותו מהראש שלכם.


מזל שור

הצעות: אתם מקבלים הצעה מדהימה להצטרף אל מסגרת חברתית שנורא קשה להתקבל אליה. סבבה, רק כדאי לכם לבדוק מה אתם צריכים לעשות בתמורה.

רווחים: מתגשם לכם בילוי שמשום מה התפספס בעבר. איך שזה נראה, רק הרווחתם מהעיכוב: יש מצב לקטע רומנטי שפעם לא היה לו סיכוי.

התרגשות: פגישה שאו-טו-טו מתגשמת לכם, מביאה איתה ים של התרגשות. מצד שני, רק טוב יצא לכם אם לא יראו עליכם מה בדיוק אתם מרגישים.

עצות:
אל תתביישו לבקש עצות בנוגע לקטעים שאתם מסתבכים איתם. מה שחשוב בסיפור הזה הוא לפנות אל מישהו שיש לו ניסיון.



מזל תאומים

מסרים: חברים טובים מתנדבים להעביר בשבילכם מסר רומנטי. גם אם הם לא ישר יצליחו לקבל תשובה, זה ממש טוב עבורכם שהם מגששים.

סערות:
מישהו משתף אתכם בחוויות מסעירות שעברו עליו. קחו בחשבון שבכלל לא בטוח שמה שטוב בשבילו, עשוי להיות טוב גם בשבילכם.

מחמאות:
אתם לא צריכים לקחת ללב את אלה שמקנאים בכם. אז נכון שזו לא ההרגשה הכי נעימה, אבל אפשר להתייחס לזה גם כאל מחמאה מסוימת.

שליחים: מגיעים אליכם שליחים שמנסים לרמוז לכם על רגשותיו של מישהו. מצד שני, אם הוא כל כך דלוק עליכם, כדאי שיגיד לכם את זה בארבע עיניים. לא ככה?


מזל סרטן

מקשקשים: אנשים מקשקשים וחופרים לכם בשכל, אבל אתם עושים את מה שהלב שלכם רוצה. תמיד יהיו טיפוסים שיטחנו לכם במוח, בלי שיש להם אחריות על מה שיקרה.

סיפורים: מישהו יבקש שתספרו לו על מה שאתם מרגישים כלפיו, אבל הוא בעצמו לא ממהר לספר לכם את מה שהוא מרגיש כלפיכם. בקטע הזה כדאי שתחליפו מידע עם מישהו נוסף.

מתייחסים:
אתם לא חייבים להתייחס לכל שטות שמישהו אומר עליכם. אם תמשיכו להתעצבן, אז בסוף תמצאו את עצמכם בג'ננה. לא ככה?

מוטרפים: צפוי לכם סיפור מהסרטים עם מישהו שיש לו רעיונות מוטרפים. אז נכון שפה ושם הוא קצת מתיש, אבל ככה זה עם טיפוסים מקוריים.



מזל אריה

מחמאות: מישהו שופך עליכם ים של מחמאות, רק שאתם לא ממש מאמינים לו. כדאי שתתפסו דיבור עם מישהו שאתם סומכים עליו, בשביל שהדברים יהיו קצת יותר ברורים.

תאריכים: הנומרולוגיה השבועית מסדרת לכם הצלחות עם אנשים שחיבור האותיות של השם שלהם או המספרים של תאריך הלידה שלהם, מסתכמים במספר 9 שנחשב למספר סוער ואנרגטי.

שתיקות: אל תעשו חשבון למשהו שיש לכם להגיד למישהו שנדלקתם עליו. אם תמשיכו לשתוק וגם הוא לא ידבר, אז מה אתם חושבים שיקרה? כלום.

מסרים: נסיעה מדהימה מביאה לכם מחזרים חדשים. צפויים מסרים ממישהו שנמצא רחוק מכם. צפויה לכם אנרגיה נפלאה שזורמת אליכם מעבר לים.


מזל בתולה

עיניים: אם החלטתם לחזר אחרי מישהו שכבש את ליבכם והדליק אתכם, תעשו את זה בארבע עיניים ואל תשגרו אליו שליחים וגששים.

מתעלמים: כדאי שתתעלמו ממישהו שרוצה לעורר את הקנאה שלכם באמצעות החיזורים שלו אחרי מישהו אחר. זה בכלל לא ברור מה אתם מחפשים בחברתו.

מחשבות: פליטת פה של מישהו מדהים, חושפת בפניכם את מה שהוא חושב עליכם. מצד שני, עד שהוא לא ידבר ברור, אין לכם סיבה לענות לו. לא ככה?

לב: דיבור ממושך עם אדם חכם מוציאה לכם מהלב דאגה שהעיקה. עכשיו אתם רואים שגם אצל אחרים זה כמו אצלכם.



מזל מאזניים

קרועים: מישהו שממש קרוע עליכם מצפה שתתחילו להתייחס אליו. אם אתם מרגישים משהו כלפיו, כדאי שתזרקו לו איזו מילה.

מתלבטים: יש מצב להתלבטות על מחזר נלהב שעושה לכם עיניים ומשגר מסרים, אבל אתם לא ממש סגורים עליו. תנסו לא לפגוע ברגשות שלו.

בלגאנים: חבר מביא לכם הצעה שתעזור לכם לחתוך לכאן או לשם. דווקא קטעים שבאים לכם בבלגאן, יכולים לפתוח בשבילכם הזדמנויות שוות.

התייעצויות: רומן חדש עושה לכם טוב כל עוד אתם מחליפים מילים עם אנשים שאתם סומכים עליהם. בעיקר כדאי לכם להתייעץ עם ההורים. כן, ההורים.


מזל עקרב

צ'אנסים: אתם מוכנים לתת צ'אנס נוסף לקטעים שהסתיימו בגלל ויכוחים ובלגנים. עושה רושם שהצד השני התבגר והבשיל, אבל גם אתם לא נשארתם כמו שהייתם.

פרטיים: ברגעים הכי פרטיים כדאי לכם להציג שאלה ישירה שאי אפשר להתחמק ממנה. התשובה תעזור לכם להבין היכן אתם עומדים. אין סיבה שתחיו בסרט.

סודות:
צפויה שיחה רומנטית בה הצד השני מנסה לברר עד כמה אתם מוטרפים. אתם לא חייבים לגלות לו, כבר עכשיו, את הסודות הכי כמוסים שלכם.

מסוקרנים: אתם מסוקרנים על מישהו שווה שנחשב לטיפוס בודד וסגור. מצד שני, אם תדברו איתו בגובה העיניים תוכלו לנפץ את המופנמות שלו.



מזל קשת

התמקדות: קצת חבל לכם על מישהו חמוד שהראש שלו מלא שטויות. במקום להתמקד במה שחשוב באמת, הוא בוחר לא להתבגר. לא ככה?

סחבקים: מישהו בקטע של סחבקים ואחוקים, ינסה לחלץ מכם סודות שלא בא לכם לחשוף. אתם לא חייבים להיות מנומסים כלפיו, ואתם בטח יודעים את זה.

מהלב: מישהו מביא לכם אחלה טיעונים בשביל לשכנע אתכם במשהו שקשור לאהבה. הקטע הוא שאתם מחפשים אנרגיה שבאה מהלב ולא מהראש.

מתנות: משהו שאתם מקבלים במתנה משדרג לכם את שעות הפנאי. עושה רושם שכולם מבסוטים מזה שיש לכם משהו להשקיע בו.


מזל גדי

מרחקים: מישהו חוזר ממרחקים ומתחיל לחזר אחריכם. זה הכול בזכות זה שהוא התגבר על הבושה שאכלה אותו בגלל שהוא פחד ש...אולי תפדחו אותו.

רעיונות:
אנרגיות עם מזל יגיעו אליכם ממקומות שלא חלמתם עליהם. יש מצב שזה קשור לרעיון מדהים שיכול לחבר אתכם עם עולם האמנות.

צחוקים: צפויים לכם אחלה צחוקים בחברת מישהו שנחשב להזוי ומוטרף. רק שתדעו שגם הדברים הטובים יגיעו לכם איתו עם הרבה בלאגן.

סטייל:
מחזר שקרוע עליכם עוזר לכם להשתלב בתוך קבוצה איכותית ויוקרתית, אבל אתם צריכים להחליט אם בכלל בא לכם על השילוב הזה.



מזל דלי

הומור: מישהו נדלק על חוש ההומור שלכם ובזכות זה הוא מחליט לחזר אחריכם. הוא קלט שהצחוקים שלכם באים הודות לביטחון העצמי שלכם.

פופולאריות: המקובלות החברתית שלכם מתפרסמת גם במקומות שבכלל לא שמעתם עליהם. מזל מהסרטים צפוי לכם בקטעים יצירתיים.

פעילויות: אתם מתנדבים לפעילות חברתית שתורמת המון ליחסים שלכם עם חצי עולם ואחותו. הצעות רומנטיות נופלות עליכם בדיוק ברגע הכי מתאים.

מקסימים: מחזרים שרוצים להקסים אתכם, עושים בשבילכם דברים הזויים שאף פעם לא עשו בשביל מישהו אחר. כולם יוצאים מאושרים מהקטעים האלה.


מזל דגים

חיוכים: מקומות מוטרפים מוציאים מכם את הדברים הכי טובים שבנפש שלכם. אתם חוזרים הביתה עם חיוך גדול בזכות מבט מחמיא שקיבלתם ממישהו.

סיכויים: אתם מוכנים לקחת צ'אנס עם מישהו שיש עליו המון סיפורים, לא כולם מחמיאים. סבבה, רק כדאי שתיכנסו לסיפור הזה עם עיניים פקוחות.

רשימות: כדאי לכם למחוק מהרשימות שלכם את מי שהקשר ביניכם רק הגביר את השחצנות שלו. גם אם אתם נמשכים אליו, זה ממש לא בשבילכם.

טיימינג: זה אחלה טיימינג בשביל להכניס קצת אקשן בהופעה שלכם, אתם יודעים, ב – לוק החיצוני. זה ממש סבבה לתפוס כיוון מקורי, אבל בלי להתפרע.


מאמרים קשורים

Back to top button