הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 18.04 – 12.04

מערכת אלטרנטיבלי
מה צופים הכוכבים? הכנסו לתחזית אסטרולוגית לצעירים / הורוסקופ שבועי למזלות ואסטרולוגיה מיוחדת שהוכנה על ידי אסטרולוגים ומיסטיקנים בכירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 18.04.20 – 12.04.2020

הורוסקופ מזל טלה

אקשן: צפויים לכם ריגושים שקשורים לקטעים שבין בנים לבנות. קצת נמאס לכם מהדברים השגרתיים, ואתם מוכנים לקחת צ'אנס בשביל לזכות באקשן.

מהפך: אתם תופסים מחשבות טובות על מישהו שקצת קשה לדמיין מצב ביניכם לבינו. מצד שני, אם תציעו לו הצעה שתפיל אותו, יתהפך לו הראש לטובתכם.

שיחה: צפויה לכם שיחה מרתקת עם מישהו שקצת קשה לו לבטא רגשות. אז נכון שבהתחלה הוא יהיה קצת סגור, אבל כדאי שתתנו לו צ'אנס.

חמוד: צפוי לכם קטע חמוד עם מישהו שהגיע ממקום רחוק. הכול ילך לכם בסבבה, אבל תצטרכו להתרגל לזה שהוא מוטרף.

 


מזל שור

אטרף: מתפתח קשר ביניכם לבין מישהו שנחשב לטיפוס לא שגרתי. סבבה, רק קחו בחשבון שעם טיפוסים כאלה החיים הופכים להיות מוטרפים.

כיף: מישהו שהתייחסתם אליו בידידות כאילו, יכול להפוך למחזר רומנטי. אז נכון שבהתחלה זה ייראה לכם משונה, אבל בהמשך זה ייקח אתכם למקום הנכון.

שיקולים: מישהו שהייתם בטוחים שהוא שכח אתכם, יוצר קשר או מעביר מסר. האמת ? זה אחלה, אבל תחשבו טוב על מה שאתם הולכים להגיד לו.

אמון: אל תחפרו יותר מדי בשביל לבחון את כוונותיו של מישהו שדלוק עליכם. מותר לכם להאמין לו למה שהוא אומר לכם.



מזל תאומים

חיבור: קטע מדהים מחבר אתכם עם רגשות שהעדפתם להתעלם מהם. כדאי שתדעו שהם לא ייעלמו עד שתבררו אותם ככה טוב-טוב.

מזל: כוכב ששמו מרקורי מביא לכם מזל בקטעים שבין בנים לבנות. צפויה פגישה ספונטאנית שבהפוך-על-הפוך גורמת למישהו אדיש להידלק עליכם.

סיפורים: מישהו ממש משתדל להרשים אתכם ומספר לכם המון סיפורים על עצמו. אם הוא כל כך עסוק במה שקורה איתו, אין מצב שהוא יצליח להבין מה קורה איתכם.

חיפושים: מישהו שהחיים שלו לא היו דבש, מנסה לחפש אצלכם איזו מילה טובה. גם אם לא מדובר בקטע רומנטי, זו יכולה להיות אחלה חוויה בשביל הלב שלכם.


מזל סרטן

פרצופים: אם אתם קולטים שמישהו עושה לכם פרצוף אדיש, כדאי שישר תבררו איתו מה קורה. יש מצב שמישהו אחר טחן לו את השכל.

קאמבק: קטע מוטרף שפעם לא הצלחתם איתו, עושה 'קאמבק' וזוכה בים של הצלחה. בטח זה בגלל שהתבגרתם והבנתם מה בדיוק צריך לעשות.

סקרנות: אתם מתחילים להסתקרן בנוגע למישהו שהסטייל שלו תפור עליכם. בקטע הזה לא כדאי לכם להתייעץ עם אחרים בגלל שהראש שלהם, הוא לא הראש שלכם.

לב: מה שהכי חשוב בשבילכם בקטעים הרומנטיים, זה שתלכו עם הלב שלכם. בכלל לא בטוח שמה שאתם מרגישים, אז ככה זה גם עם אחרים. 



מזל אריה

סודות: יותר מדי אנשים יודעים מהסודות שלכם, וזה אומר שמישהו מסוים לא יודע מתי צריך לשתוק ולא לפטפט. כדאי שתתחילו לסנן, אתם יודעים.

מקומות: האנרגיה של השבוע לוקחת אתכם אל מקום שנורא רציתם לבקר בו. ביום שני בלילה יש מצב להגשמת משאלה שהתפללתם בשבילה המון זמן.

רגשות: מישהו שעד עכשיו עשה את עצמו כאילו לא אכפת לו מכם, מחליט לספר לכם מה באמת הוא מרגיש כלפיכם. אל תראו לו שאתם מתלהבים. 

חיבור: יש מישהו שממש רוצה להיות איתכם אבל הבלגאנים שנפלו עליו מפריעים לו לעשות את זה. בעצם, בקטע הזה אתם יכולים לעזור לו.


מזל בתולה

התלבטויות: הכוכבים צופים לכם התלבטויות סוערות בקטעים שבין בנים לבנות. אם אתם לא יודעים לאן לחתוך, כדאי שתדברו עם מישהו שתמיד מוכן להקשיב ולייעץ.

אטרף: האנרגיה המוטרפת שנפלה עליכם עושה לכם טוב, אבל היא עלולה להרגיז את מי שלא מפרגן לכם. סבבה, אתם לא חייבים לצאת ראש עם כולם.

נדלקים: אם בראש שלכם להתחבר עם מישהו שמדליק אתכם, אז הכי טוב בשבילכם זה להעביר אליו הצעה סודית. אל תבקשו כלום, רק תציעו והמזל איתכם.

רגשות: היכרויות חדשות שייפלו עליכם השבוע, עלולות לבוא על חשבון קשרים אישיים ישנים. חשוב לא לפגוע ברגשותיו של איש.



מזל מאזניים

שינויים: זה הזמן להכניס שינויים לקבוצה החברתית שאתם מחוברים איתה. תחשבו בכיוונים רוחניים יותר ויצירתיים, ותעדיפו אותם על פני סתם מפגשים. 

קשרים: תצטרכו לקיים קשרים עם מספר רב יותר של אנשים ממה שאתם רגילים. ההרגשה שהחיים שלכם משתנים בצורה מסוימת – מרגשת אתכם.

החלטות: האנרגיות מביאות איתן את הצורך לקבל החלטות חשובות הקשורות בהתחייבויות חברתיות או בקטעים שבין בנים לבנות.

יופי: אתם משדרים אנרגיות של יופי פנימי והרמוניה. מצד שני, הנטייה שלכם למצוא חן בעיני כולם, עלולה להוביל אתכם ליותר מדי היסוסים.


מזל עקרב

בילויים: צפויים לכם בילויים מדהימים עם מישהו שיש לו 'מועדון' של מחזרים. זה אחלה טיימינג בשביל לבדוק איתו מה בדיוק הכוונות שלו כלפיכם.

מסוחררים: יש מצב שאתם קצת מסוחררים בגלל קשר שלא ממש ברור לכם לאן הוא זורם. הכי טוב שתבדקו עם עצמכם אם בא לכם על רומן או על סתם ידידות.

סודות: אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שתשמרו לעצמכם את הסודות שלכם. שום דבר טוב לא ייצא לכם אם הם יגיעו אל האוזניים הלא נכונות.

מסרים: דווקא מישהו שבכלל לא חלמתם עליו זורק לכם מילים עם מסרים רומנטיים. תצטרכו להחליט מה לעשות איתו בשביל לא להישאר במצב מבולבל.



מזל קשת

סיכויים: השבוע יבואו לכם אחלה סיכויים לכבוש את הלב של מישהו שעד עכשיו לא הצלחתם איתו. יכול להיות שפתאום הוא מסתכל עליכם אחרת מאשר עד עכשיו.

כיוונים: הלב שלכם מושך בכיוון מאוד מסוים, אבל הראש שלכם הולך בכלל בכיוון אחר. עושה רושם שהשבוע תעדיפו ללכת עם הלב.

חשבון: בכיף שלכם לבלות עם מישהו שלא ממש דופק חשבון. מצד שני, אתם קצת מודאגים מפני האפשרות שאולי הוא טיפה הזוי.

אנרגיות: הכוכבים שלכם מבלים עכשיו במקומות שעמוסים באנרגיות רומנטיות. זו אחלה בשורה בשביל אלה מבינכם שהחליטו לא להתבודד ולא להסתגר. 


מזל גדי

היסטוריה: אתם חוזרים להידלק על מישהו שכבר היו לכם איתו קטעים וכאלה. איך שזה נראה, יש מצב שהפעם זה יסתדר לכם יותר טוב מהפעם הקודמת.

שמיים: סיפור חדש משכיח מכם אכזבות שהורידו דמעות. עכשיו אתם רואים שאין בן-אדם שאי אפשר בלעדיו ורק השמיים הם הגבול.

סימנים: מישהו מוכן לוותר לכם על משהו שממש חשוב עבורו. אם וויתור הוא סימן לאהבה, אז הוא בטח מאוד מאוהב בכם.

התייעצות: ידיד נפש מתייעץ איתכם על חוויה מסעירה שעברה עליו. אם אתם לא בטוחים מה צריך להגיד לו, כדאי שתכניסו לתמונה את ההורים שלכם.



מזל דלי

התחייבויות: זה ממש בסדר שאתם לא ממהרים להתחייב למישהו שעושה קולות של חיזור וכאלה. עד שהוא לא יציע לכם הצעה ברורה, אין לכם מה לחפש אצלו.

חשיפות: מישהו חושף בפניכם רגשות שהוא לא חשף אף פעם בפני אף אחד ואפילו שופך את הלב. יש מצב לזרימה טובה של אנרגיה רומנטית.

צ'אנסים: עושה רושם שאתם מתגעגעים אל מישהו שפעם היה לכם סיפור איתו. אם אתם משוכנעים שהוא התבגר והשתנה אז זה ממש בסדר לתת לו צ'אנס נוסף. 

מהפכים: קטע מפתיע שמתחיל על הפנים כזה, משנה כיוון והופך להיות סיפור עם פוטנציאל רומנטי. עכשיו אתם רואים שאף פעם אסור להתייאש.


מזל דגים

שיקולים: אתם לא צריכים להתבאס בגלל שטויות של מישהו אחר. אם הוא מחליט ללכת עם הראש בתוך הקיר אז זו לא הבעיה שלכם, זו הבעיה שלו. 

גישושים: השבוע כדאי לכם לחשוב טוב-טוב עוד לפני שאתם מחליטים לחזר אחרי מישהו מסוים. בכל מקרה כדאי לכם לשלוח אליו חבר בשביל שיגשש קצת מה קורה איתו.

מזל: מספרי המזל השבועיים שלכם הם 7 ו - 11 וזה אומר שהכי ילך לכם עם אנשים ועם מקומות שאיכשהו קשורים למספרים האלה, אתם יודעים – תאריכי לידה וכאלה.

שאיפות: כסף יבוא לכם בקלות, ויזרום מכם בעוד יותר קלות. תוכלו לתת ביטוי לחלומות מוטרפים הקשורים לרכישה משמעותית.


מאמרים קשורים

Back to top button