הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 25.04.2020 – 19.04.20

מערכת אלטרנטיבלי
תחזית שבועית ואסטרולוגיה שבועית לצעירים. הכנסו לקרוא מה צופים הכוכבים בהורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים. אסטרולוגיה לכל התחומים שחשובים באמת בחיים! לחצו להורוסקופ

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 18.04.20 – 12.04.2020

הורוסקופ מזל טלה

מחזרים: מישהו מכוסס ציפורניים בגלל שהוא פוחד שאולי תעדיפו מישהו אחר ולא אותו. אם יש לכם משהו טוב להגיד לו אז תעשו את זה עכשיו.

שיקולים: יש מצב שאתם מנפנפים מישהו שהקטעים שלכם איתו היו על הפנים. זה בגלל שהוא אנוכי שלא הסכים לתרום מעצמו לקשר ביניכם.

פרשיות: יש מצב שאתם חושבים עדיין על פרשייה רומנטית ששייכת לעבר וכבר לא ממש קיימת בהווה. אם זה נכון אז כדאי שתצאו מהר מהקטע הזה.

יוזמה: הכוכב שעושה לכם את זה הוא מארס שתכונותיו הן מרץ, יוזמה, התלהבות, נדיבות, רעננות, אומץ והסתערות. היחסים של כוכב מארס עם כוכב ונוס מעניקים לכם מזל היסטרי בקטעים שבינו לבינה.


 


מזל שור

סיפורים: מתחיל להתגלגל סיפור רומנטי שלא ישר הדליק אתכם במבט ראשון, אבל מבט שני גרם לכם להשתכנע שיש על מה לדבר. יפה לכם.

בילויים: מישהו מציע לכם בילוי שכבר המון זמן אתם חולמים עליו אבל עד עכשיו לא ממש יצא לכם להתנסות בו. השבוע זה פשוט הולך לקרות לכם.

שמועות: מגיעות אליכם שמועות שכאילו יש מישהו שדלוק עליכם אבל מתבייש לעשות צעד בכיוון. אם הוא בראש שלכם, אז תרמזו לו שאין לו מה לחשוש מפדיחות.

יופי: הכוכב שעושה לכם את זה הוא ונוס (בשותפות עם מזל מאזניים) שתכונותיו הן רכות, עדינות, יופי, אהבה, יצירה, התחשבות, גמישות והרמוניה. יחסיו של כוכב ונוס עם מארס מעניקים לכם מזל והצלחה בתחום שבין בנים לבנות.



מזל תאומים

משחקים: אתם מצליחים לשחק אותה באדישות מול מישהו שבא לכם בחלומות. סבבה, אבל בדרך הזו לא תרוויחו כלום. כדאי שתבקשו מחבר שיעזור לכם להעביר מסר.

טיולים: צפויה לכם פרשייה רומנטית שבכלל לא הייתה בראש שלכם, אבל משהו שיקרה השבוע יגרום לכם לזרום איתה. יש גם מצב לטיול משותף.

מחשבות: גם אם נורא בא לכם לזרוק למישהו בפרצוף את מה שאתם חושבים עליו, כדאי שתתאפקו ותחשבו על מה שאתם עלולים להפסיד מהבלגאן הזה.

תקשורתיות: הכוכב שעושה לכם את זה הוא מרקורי שתכונותיו הן תקשורתיות, כושר הבעה, קסם אישי, קלילות, פזיזות ושנינות. יחסיו של כוכב מרקורי עם כוכב נפטון מעניקים לכם דמיון עשיר והצלחה בתחומים יצירתיים. 


מזל סרטן

מדרגות: סודות משותפים שיש לכם עם מישהו קרוב, גורמים לעליית מדרגה ביחסים שיש לכם איתו. לא כדאי לכם לשתף מישהו נוסף בסודות האלה.

הצלחות: אתם מצליחים לעזור למישהו שרק עכשיו יצא מבלגאן רומנטי ובגלל זה הביטחון העצמי שלו בזבל. יפה לכם, רק אל תהיו מעורבים יותר מדי.

קנאה: כדאי לכם להתעלם מכל מיני שמועות שקשורות למישהו שמצא חן בעיניכם. יש מצב שכל הסמטוחה הזו היא בגלל מישהו שמקנא בו.

משפחתיות: מי שעושה לכם את זה הוא הירח שתכונותיו הן ביתיות, משפחתיות, התרפקות על העבר, נוסטלגיה, התפעמות ורגשנות. יחסיו של הירח עם כוכב סטורן מחלצים אתכם ממשברים רגשיים שטלטלו אתכם ומרגיעים סערות נפש.



מזל אריה

ויתורים: יש מצב שאתם רוצים לזרום בטוב עם מישהו שאתם מחבבים, אבל זה לא אומר שאתם צריכים לוותר בשבילו על הדברים שחשובים עבורכם. לא ככה ? 

תגובות: מישהו טוחן לכם את המוח בסיפורים על מישהו אחר שגם אתם מכירים. סבבה, רק לא כדאי שתגיבו בגלל שהדברים שתגידו עלולים להגיע לאוזניים הלא נכונות.

הידלקות: אתם עושים משהו מדליק שגורם למישהו שווה להידלק עליכם. ממש בקרוב גם תקבלו מסר או רמז שיוכיחו שהוא בכלל לא אדיש כלפיכם.

תהילה: מי שעושה לכם את זה היא השמש שתכונותיה הן עושר, עוצמה, זוהר, כבוד, יוקרה, מעמד, תהילה, דרמטיות, הוד והדר. יחסיה של השמש עם שני מלוויה הצמודים (הכוכבים מרקורי וונוס) מעניקים לאהבותיכם גוון חייכני והומוריסטי.


מזל בתולה

מתנות: צפויה לכם מתנה שאיכשהו קשורה לקטע שהתרחש לפני זמן רב. פתאום אתם קולטים שמישהו לא שכח אתכם גם אם אתם כבר לא חשבתם עליו.

רמזים: אין לכם מה לפחוד מפדיחות שקשורות למישהו שאתם דלוקים עליו, אבל בשביל להיות בטוחים כדאי לכם לשלוח רק רמזים ולא מילים מפורשות.

התאמות: הנומרולוגיה מביאה לכם קטעים לכם עם כל מי שחיבור האותיות של השם שלהם או המספרים של תאריך הלידה שלהם, מסתכמים במספר 6 שנחשב למספר רומנטי. 

נאמנות: הכוכב שעושה לכם את זה הוא סטורן (ויש אומרים כוכב מרקורי) (בשותפות עם מזל גדי) שתכונותיו הן רצינות, אחריות, נאמנות, יציבות, מעשיות, שאפתנות, סדר, ארגון, שמרנות וקפדנות. מצבו של סטורן מבשר על רומנים שפויים ויציבים.



מזל מאזניים

הדדיות: מצליח לכם קטע רומנטי שלא ממש היו לכם תקוות לגביו. פתאום מתברר לכם שהצד השני דלוק עליכם לא פחות ממה שאתם דלוקים עליו. 

לבבות: אתם שופכים את הלב בפני מישהו שמבין בדיוק את מה שעובר עליכם. אל תשכחו לבקש ממנו שהדברים שאתם מספרים לו יישארו ביניכם.

שלווה: צפוי לכם שבוע בו מסתדרים לכם כל מיני בלגאנים שלא ממש תרמו לכם. כשאתם מסתכלים לאחור אתם קולטים שיש מצב שסתם הדאגתם את עצמכם.

אהבה: הכוכב שעושה לכם את זה הוא ונוס (בשותפות עם מזל שור) שתכונותיו הן רכות, עדינות, יופי, אהבה, יצירה, התחשבות, גמישות והרמוניה. יחסיו של כוכב ונוס עם כוכב נפטון, פורצים דרכים עבור אלה מכם השואפים להגשים את עצמם בעולם האמנות.


מזל עקרב

כוכבים: מישהו רומז לכם שהוא רוצה לדעת מה אתם חושבים עליו ומה אתם מרגישים כלפיו. הכוכבים מראים שיכול לצאת מזה קטע רומנטי.

מסרים: אתם לא מאמינים שזה קורה לכם אבל פתאום מתברר שמישהו מהעבר לא שכח אתכם ופתאום הוא מופיע או שולח מסר. יש לכם הרבה חומר למחשבה.

מזלות: צפויים לכם אחלה קטעים עם אנשים שנולדו במזלות גדי, שור ובתולה. הנומרולוגיה מסדרת לכם יחסים עם מי שמספר המזל שלו הוא 4.  

התחדשות: הכוכב שעושה לכם את זה הוא פלוטו שתכונותיו הן יסודיות, עומק, חוכמה, התחדשות, שינויים, תהומות, מסתורין, סודות, רזים ותעלומות. מצבו של פלוטו מעניק מזל לאלה מכם שחולמים על ארצות רחוקות.



מזל קשת

אירועים: צפוי לכם אירוע חברתי שפתאום אתם שמים לב למישהו שכל הזמן מסתובב סביבכם כאילו סתם במקרה, אבל זה אומר שהוא רוצה להגיד לכם משהו.

גורל: היחסים הרומנטיים והחברתיים שלכם יזרמו עם מישהו שהמספר 9 קשור בשם שלו או בתאריך בלידה שלו. שימו לב למי שנולדו במזלות דלי, תאומים ומאזניים.

דיבור: יש מצב שפתאום נדלקתם על מישהו שיש לכם איתו דיבור באותו ראש. סבבה לגמרי רק שלפני הכל ייתכן שאתם צריכים לסגור קטע אחר שעלול להפריע.

שפע: הכוכב שעושה לכם את זה הוא יופיטר שתכונותיו הן שפע, מזל, הצלחה, נאורות, פתיחות, הרפתקנות, הימורים ותעוזה. מצבו של כוכב יופיטר מבשר על הצלחה בכיבוש ליבם של אהובים מדהימים. 


מזל גדי

צפוי לכם קטע מדהים שמחזיר אתכם אל אירוע שהתרחש לפני זמן רב. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם אל תהססו לשחזר את מה שהיה.

הזדמנויות: מישהו רוצה לחשוף בפניכם את הרגשות שיש לו כלפיכם רק שהוא רוצה לעשות את זה בפרטיות ובארבע עיניים. תצטרכו ליצור מצב שייתן לו את ההזדמנות.

רכילויות: יש מישהו שנורא רוצה לרכל איתכם על מישהו אחר שכבר אין לכם יחסים איתו. כדאי שתגידו רק דברים טובים מפני שהקשר הזה עשוי להתחדש.

שאפתנות: הכוכב שעושה לכם את זה הוא סטורן (בשותפות עם מזל בתולה) שתכונותיו הן רצינות, אחריות, נאמנות, יציבות, מעשיות, שאפתנות, סדר, ארגון, שמרנות וקפדנות. מצבו של כוכב סטורן מסייע לכם למצוא את הנפש התאומה שלכם.



מזל דלי

הערצה: אתם מקבלים בשורות טובות שקשורות למישהו שאתם מעריצים ואוהבים. יש מצב שממש בקרוב תוכלו לחגוג איתו אירוע או איזושהי שמחה גדולה.

ביטחון: הקטעים הרומנטיים מסתדרים לכם הרבה יותר טוב ממה שחשבתם. זו בשורה ממש טובה בעיקר בשביל אלה מבינכם שסבלו מביטחון עצמי על הפנים.

ספונטאניות: הראש המקורי שלכם לוקח אתכם אל קשר שלא כולם מבינים מאיפה הוא בא לכם. אם אתם 'דליים' אמיתיים אין מצב שלא תעשו את מה שבלב שלכם.

הפתעות: הכוכב שעושה לכם את זה הוא אוראנוס שתכונותיו הן מקוריות, הפתעה, ייחודיות, שונות, יציאת דופן, מרדנות, גאונות וחוסר רשמיות. שהייתו של אוראנוס ביסוד האש מביאה מזל ליחסיכם עם ילידי המזלות טלה, אריה וקשת. 


מזל דגים

סובלנות: אין לכם סיבה להתכסח עם מישהו שלא מסכים לדברים שאתם אומרים. זה ממש בסדר שכל אחד אומר את מה שהוא חושב ואף אחד לא כועס על אף אחד.

אטרפים: בילוי ספונטאני תופס כיוון שונה ומקורי ממה שאתם רגילים. יש מצב שתפגשו שם מישהו שההתנהגות שלו מוטרפת אבל אתם אוהבים אותו כמו שהוא.

פרטיות: אל תשלחו מסרים ורמזים למישהו שאתם דלוקים עליו. הכי טוב בשבילכם זה לדבר איתו בארבע עיניים ולתת לו הצעה שהוא לא יוכל לסרב לה.

יצירתיות: הכוכב שעושה לכם את זה הוא נפטון שתכונותיו הן דמיון, השראה, פנטזיות, חולמנות, זרימה, יצירתיות, רומנטיות וטוב לב. שהייתו של נפטון ביסוד המים מזרימה אושר וברכה על יחסיכם עם ילידי המזלות סרטן, עקרב ודגים כמוכם. 


מאמרים קשורים

Back to top button