הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 02.05 – 26.04

מערכת אלטרנטיבלי
תחזית שבועית ואסטרולוגיה שבועית לצעירים. הכנסו לקרוא מה צופים הכוכבים בהורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים. אסטרולוגיה לכל התחומים שחשובים באמת בחיים! לחצו להורוסקופ

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 02.05 – 26.04

הורוסקופ מזל טלה

הפנמה: אתם מתחילים להפנים את הרעיון האסטרולוגי שאומר שההצלחה שלכם תבוא בגדול ככל שתהיו יותר טבעיים וספונטאניים.

הורים: צפויים לכם אחלה קטעים עם ההורים, כמו גם בכלל עם אנשים מבוגרים. כדאי לכם ללמוד משהו מהניסיון שלהם, גם אם אתם חושבים אחרת מהם.

מלאכים: קופידון [אתם יודעים, מלאך האהבה] מסדר לכם קטעים שתוכלו לזרום איתם בעיניים עצומות. יש מצב גם לשידוכים ופגישות עיוורות.

זורמים: בתחום החברתי אתם זורמים עם קטעים שלא מהעולם הזה, בחברת מישהו שלא דופק חשבון לאף אחד. מצד שני, כדאי שקצת תרסנו אותו.

מזל שור

החלטות: בכיף שלכם לזרום עם מה שנראה כמו תחרות על רקע רומנטי. אחרי שתנצחו בקטע הזה, תוכלו להחליט מה בראש שלכם לעשות איתו.

הצעות: באה לכם הצעה מטריפה ממישהו שדלוק עליכם כבר המון זמן. עושה רושם שהוא חיכה לראות מה קורה איתכם בגלל שהוא לא היה סגור על הקטע.

הופעה: ההשקעה שאתם עושים בנוגע להופעה האישית שלכם, מתחילה להתברר כרעיון סבבה. מצד שני, הכי יפה לכם לזרום עם ה – לוק הטבעי שלכם.

שיחות: צפויות לכם שיחות טלפון שהן יותר כמו שיחות נפש ולא סתם דיבורים. אם בראש שלכם להפוך אותן למשהו רומנטי, כדאי שתעבירו מסר מסתורי.


מזל תאומים

שידוכים: מישהו שרוצה לשדך לכם, עושה אחלה עבודה. איך שזה נראה אז הוא יודע בדיוק מי יכול להיות בטעם שלכם ומי סתם על הפנים.

חברתי: אירועים חברתיים שפעם לא היה לכם אומץ ללכת אליהם, מככבים עכשיו בחיים שלכם. זה הכל בגלל ששדרגתם את העקרונות שלכם.

מסקנות: אתם לומדים משהו חשוב מקטע שקצת אכזב אתכם [נראה כמו סיפור מבאס] וזה אומר שבעתיד אין מצב שתחזרו על הטעות הזו.

מסיבות: אתם מתנדבים לארגן אירוע חברתי שיכול להביא לכם יותר מקובלות ויותר פופולאריות אצל החברים שלכם. כדאי ללכת גם על מסיבת הפתעה.


מזל סרטן

גלגלים: החיים שלכם נראים עכשיו כמו גלגל-ענק בלונה-פארק עם המון חברים שבאים והולכים ונותנים לכם להרגיש סבבה עם עצמכם.

סטייל: יש מישהו שמנסה [אבל ללא הצלחה] לחקות את הסטייל שלכם. זה יכול להתבטא בסגנון הלבוש שלו או אפילו ב – איך שהוא מדבר.

הקפצות: מישהו חוזר ממקום רחוק ומביא לכם משהו שמקפיץ לכם את הלב. ואם כבר מדברים על הלב, יש מצב לחידוש של קשר ישן.

דלוקים: הצ'אנסים הרומנטיים ממש טובים, בעיקר אם הם קשורים למישהו שכבר שלושה חודשים אתם דלוקים עליו, והכי-הכי אם הוא גר רחוק.


מזל אריה

חגיגות: מישהו זורק לכם הבטחות שאיכשהו זורמות אל חגיגה גדולה. עכשיו אתם יכולים להגשים משהו שעד השבוע רק יצא לכם לפנטז עליו.

לב: אין סיבה שתתחברו עם מישהו שכולם נורא מעריצים, אבל אתם לא ממש דלוקים עליו. תעשו רק את מה שהלב שלכם אומר.

כסף: כדאי שקצת תעצרו לחשוב בגלל שפתאום נורא בא לכם לבזבז כסף [נכון ?] ואתם נורא מתפלאים על איך שהוא נוזל לכם מתוך הידיים.

צחוקים: אתם תופסים ראש טוב עם מישהו שתמיד מצליח להצחיק אתכם. מה שבאמת חשוב זה שתמיד כיף לכם איתו, גם במצבים הכי מבאסים.

מזל בתולה

חלומות: מתגשם לכם קטע עם מישהו שעד עכשיו הופיע אצלכם רק בחלומות. איך שזה נראה, אז מישהו עוזר לכם לכבוש את הלב שלו.

טעמים: נורא בא לכם לעשות משהו טוב, אז אתם משדכים לחברים שלכם. סבבה, רק שכדאי לכם לחשוב על הטעם שלהם ולא על הטעם שלכם.

מוסיקה: צפויים אחלה קטעים לאלה מכם שרואים את העתיד שלהם בתחומים כמו מוסיקה, ריקוד ודוגמנות. אל תקשיבו לאנשים שמקנאים בכם.

טיימינג: משהו שקשור לבעלי חיים, עושה לכם טוב. אם חלמתם לאמץ איזה כלב או חתול או ציפור או דג באקווריום, אז אתם עושים את זה בזמן הכי נכון.


מזל מאזניים

שיקולים: בילויים מוטרפים יוצרים אחלה קטעים ביניכם לבין המחזרים השרופים שלכם, רק כדאי לכם להיזהר שהם לא ירחיקו אתכם מהחברים שלכם.

מפגשים: צפויים מפגשים חברתיים עם מי שהגיעו ממקומות רחוקים או אפילו מארצות רחוקות. הגיע הזמן להתאמן קצת על האנגלית שלכם.

הצעות: זורמות אליכם המון הצעות חברתיות. אל תפסלו שום הצעה שאתם מקבלים, בגלל שאף פעם אי אפשר לדעת מה יצליח ומה ייכשל.

שרופים: צפוי דיבור מרגש עם מישהו שכולם נורא שרופים עליו. אז נכון שהוא מדליק וכל זה, אבל בכלל לא ברור אם הוא גם רציני בקטע.


מזל עקרב

דיבור: מישהו שהייתם בטוחים שהוא סתם שחצן, תופס איתכם דיבור בגובה העיניים. יכול להיות שהמחשבות שלכם עליו, היו בגלל מישהו שטחן לכם את המוח.

מחמאות: היוזמות החברתיות שאתם עושים, מביאות לכם הרבה מחמאות מאנשים שממש חשוב לכם מהם. גם ההורים יהיו מבסוטים, אז מה רע ?

רגשות: מישהו רומז לכם שהרגשות שלו כלפיכם הם הרבה יותר חזקים ממה שהוא יכול להראות כלפי חוץ. יכול להיות שהוא פוחד מפדיחות.

מילים: אתם לא צריכים להרגיש שמשהו לא בסדר איתכם, רק בגלל משהו שמישהו אומר עליכם. אם זה מה שהוא חושב, אז זו בעיה שלו – לא שלכם.


מזל קשת

התברגות: יחסים שתפסתם עם האנשים הנכונים, עוזרים לכם להתברג במקומות הנכונים עם אלה שכבר הרבה זמן אתם רוצים להתחבר איתם.

חשבונות: כדאי שתחשבו פעם נוספת לפני שאתם סוגרים עניין עם מישהו שלא דופק חשבון. גם אם הוא מדהים ומקסים, שום דבר טוב לא יבוא לכם ממנו.

רוחני: קטע מפתיע עוזר לחזק קשר שהולך איתכם כבר הרבה זמן. מצד שני, צפויות שיחות רומנטיות עם מישהו חמוד ורוחני שמחפש את עצמו.

אנרגיות: אווירה רומנטית עושה טוב גם לקשרים החברים החברתיים שלכם. מישהו שפעם לא הלך לכם איתו, מוכן להקשיב להצעה חדשה שאתם זורקים לו.


מזל גדי

חוגים: אם אתם יודעים מה יכול לעשות לכם טוב, אל תפספסו הצעה מדהימה שמישהו מגיש לכם. מומלץ להשתלב בחוגים שעוסקים במשחק ותיאטרון.

סוחפים: אתם מרגישים שמשהו טוב קורה לכם בזכות מה שנראה כמו אהבות סוחפות ומפתיעות. אפילו לוויכוחים שלכם יש טעם של אהבה.

מטריפים: חיזורים שממבט ראשון לא מדליקים אתכם, מתגלים כמטריפים ושווים. זה אומר שתמיד כדאי לתת צ'אנס ואף פעם לא כדאי להרים ידיים.

עזרה: מישהו שאתם מחבבים, עושה שטויות שמסבכות לו את החיים. אם אתם רוצים לעשות לו טוב על הלב, אז כדאי שתגידו לו מה אתם חושבים על המצב שלו.


מזל דלי

שיקולים: קצת נמאס לכם ממישהו שמוכן רק לקבל ולקבל, אבל אף פעם לא עולה בדעתו לתת. אם הוא אגואיסט שכזה, אז חבל על הזמן שאתם מבזבזים עליו.

מסרים: מישהו שכבר אין לכם קשר איתו, מעביר אליכם מסר עם מישהו שאתם מכירים. יש מצב לחידוש יחסים שפעם לא ממש הצליחו לכם.

מקומות: הקטעים שבין בנים לבנות זורמים אל מקומות סודיים. אז נכון שיש דברים שאתם לא יכולים לדבר עליהם, אבל אין דברים שאתם צריכים להתבייש בהם.

התעניינות: פתאום באה לכם התעניינות באסטרולוגיה ונומרולוגיה. סבבה, המזלות שהולכים איתכם טוב בהתאמה רומנטית הם אריה, קשת וטלה.


מזל דגים

עצבים: מישהו אומר לכם שזה בכלל לא בראש שלו להתערב לכם בחיים, אבל ממשיך לתת לכם עצות מכאן ועד להודעה חדשה. מעצבן, לא יותר.

התלבטויות: צפויה התלבטות ברגעים שאתם לבד עם עצמכם, אבל הכל בהרגשה נעימה. צפויות נסיעות רומנטיות בחברת ידיד מקסים. מקומות בסטייל משאירים טעם של עוד.

חברויות: צפויות חברויות מפתיעות עם כאלה שנחשבים ללא ממש מתחברים בקלות. הביטחון העצמי שלכם גורם להם להידלק עליכם.

צירופים: הנומרולוגיה עושה דברים טובים ליחסים שלכם עם אנשים שמספר המזל שלהם הוא 7, כמו גם עם אלה שנולדו במזלות גדי, שור ובתולה.

מאמרים קשורים

Back to top button