הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 09.05.2020 – 03.05.20

מערכת אלטרנטיבלי
תחזית שבועית ואסטרולוגיה שבועית לצעירים. הכנסו לקרוא מה צופים הכוכבים בהורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים. אסטרולוגיה לכל התחומים שחשובים באמת בחיים! לחצו להורוסקופ

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 09.05.20 – 03.05.2020

הורוסקופ מזל טלה

בלגאן: יש מישהו שמנסה לבדוק איתכם מה אתם חושבים על מישהו אחר. יש מצב שהוא רוצה להיות בחברתכם בלי שהמישהו האחר יהיה בתמונה.

מילים: החלפת מילים עם מישהו שווה פותחת לכם הזדמנות לקטע רומנטי. אין לכם מה להתבייש בגלל שהמישהו הזה דלוק עליכם לא פחות ממה שאתם דלוקים עליו.

איחוד: אתם מתחילים לזרום עם מישהו שעד עכשיו לא ממש ספרתם אותו. יש מצב שזה הכל בזכות בלגאן משותף שחיבר ביניכם.

שמועות: פתאום מגיעות אליכם כל מיני שמועות שגורמות לכם לחשוב פעמיים על בילוי שתכננתם. מצד שני, אתם לא חייבים להאמין לכל מילה.


 


מזל שור

צירופים: יבואו לכם צירופי מקרים מדהימים שאיכשהו קשורים למשהו טרנדי. אם אתם 'שוורים' אמיתיים אז זה בטח קשור למשהו שרץ באופנה.

קטעים: צפויים לכם אחלה קטעים עם אנשים שנולדו במזלות המים: עקרב, דגים וסרטן. כדאי שתיקחו בחשבון שבנוסף לכל הם נורא רגישים ורומנטיים.

גורל: המספר 8 מככב השבוע בגורל שלכם ומסדר לכם קטעים עם אנשים אשר חיבור אותיות השם שלהם או ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר זה.

הפתעות: האנרגיה של יום חמישי תביא לכם הפתעות רומנטיות. אם היה לכם בראש לזרום עם איזשהו רומן, אז זה הזמן שלכם לקחת צ'אנס.

 



מזל תאומים

הזדמנות: בלגאן שבכלל לא קשור בכם מביא לכם הזדמנות לסגור עניין עם מישהו שאתם רוצים אותו. כל מה שאתם צריכים זה לספר לו מה אתם מרגישים כלפיו.

מעוניין: יש מישהו שנורא מעוניין בכם אבל לא בראש שלו להתחרות עליכם מול מישהו אחר. תצטרכו לעשות את השיקול שלכם אם בא לכם להקל עליו או לא.

קליטה: אתם קולטים מישהו שלפי ההתנהגות שלו הוא קצת דו-פרצופי. מה שהכי מוזר לכם בקטע הזה הוא שרק אתם קולטים את זה ואחרים לא ממש.

נחמדים: אתם נורא נחמדים למישהו שההתנהגות שלו יכולה להטריף אנשים. מצד שני, יכול להיות שדווקא בגלל זה אתם נמשכים אליו.


מזל סרטן

מזל: בשביל להביא אליכם את המזל כדאי שתסדרו לעצמכם איזה קמע, אתם יודעים, כמו אבן מזל אהובה שאפשר לענוד אותה או ללכת איתה צמודה לגוף.

תחרות: גם אם אתם מוצאים את עצמכם בתחרות רומנטית על ליבו של מישהו, זה לא אומר שהמתחרה שלכם שונא אתכם. בסוף עוד יתברר שתהיו חברים.

ספונטאני: החלטות ספונטאניות מכניסות אתכם אל מקומות שעד עכשיו היו סגורים בפניכם. יש מצב שמישהו מאוד מבסוט מן הדרך בה אתם עושים את הדברים.

פתיחות: כל פרידה ממישהו שמעצבן אתכם תכניס לחיים שלכם מישהו חדש ושווה. כל מה שאתם צריכים זה לגלות פתיחות כלפי שינויים והתחדשות.



מזל אריה

דיבור: צפוי לכם דיבור מעניין עם מישהו שעד עכשיו היחסים שלכם איתו היו לא משהו. פתאום אתם רואים שהוא שווה הרבה יותר ממה שחשבתם.

התלבטות: לפי מה שרואים בכוכבים אתם הולכים להתלבט בין שתי אפשרויות רומנטיות או בין שני אובייקטים שאתם מחבבים. תעשו רק את מה שבראש שלכם.

נסיעה: צפויה לכם נסיעה חלומית בחברת אנשים שאתם ממש אוהבים. את הקטע הזה לא כדאי לכם לערבב עם מישהו שיש לכם איתו חשבונות מהעבר.

כיכוב: משהו שמתבטל ברגע האחרון פותח לכם הזדמנות למשהו הרבה יותר טוב. אם אתם אריות אמיתיים אז יש מצב שגם תככבו בקטע הזה.


מזל בתולה

עצבים: מישהו שתמיד דוחף את האף שלו לעניינים של אחרים ינסה לדובב אתכם בנוגע למשהו שלא בא לכם לדבר עליו. רק תזכרו שאתם לא חייבים לו כלום.

בשורות: מסר שאתם מקבלים מבשר על תחילתו של קשר שיביא לכם ים של ריגושים. בקטע הזה לא כדאי שתושפעו ממישהו שלא מבין בדברים האלה.

שיקולים: אתם עושים שיקול חכם ומוותרים למישהו שלא בא לכם להתווכח איתו. עכשיו תראו איך שגם הוא ישקול דברים ויחליט ללכת לקראתכם.

עצות: אם כבר החלטתם להתייעץ עם מישהו אז לפחות תעשו את זה בפרטיות ובארבע עיניים. מעורבות של יותר מדי אנשים לא ממש תעזור לכם.



מזל מאזניים

אקשן: אתם מוצאים את עצמכם במקום חדש שמכניס אקשן ואטרף לחיים שלכם. איכשהו צפוי שתביאו משם מתנות לאנשים שאתם פשוט דלוקים עליהם.

קליקים: מישהו שפעם לא ממש הסתדרתם איתו מפתיע אתכם לטובה. יש מצב אפילו לקליק רומנטי רק כדאי שלא תתנו לו להרים את האף.

אטרפים: אתם תקבלו עצות מאדם חכם שמנסה למנוע מכם להסתבך בקטעים מוטרפים. גם אם אתם לא מסכימים לכל מה שהוא אומר, כדאי לפחות שתקשיבו.

קנאה: החביבות שלכם עלולה לעצבן את מי שמקנא בכם. אם אתם תופסים אותו בשקרים אז כדאי שתתחילו להסיק את המסקנות.


מזל עקרב

צ'ופר: מישהו ששכח לקיים לכם הבטחה מרגיש לא נעים בגלל זה. יכול להיות שמרוב אי נעימות הוא יצ'פר אתכם במשהו ממש מדהים.

לחץ: מישהו שזורק לכם מילים עדיין לא אמר את המילים ה-ממש נכונות. אל תתביישו להלחיץ אותו אם בא לכם לשמוע אותו אומר אותן.

קאמבק: יש מצב שחוזר אליכם קטע רומנטי שכבר הייתם בו. זה סבבה רק כדאי שתדעו ששום דבר לא השתנה והכל יכול פשוט לחזור על עצמו.

סופשבוע: צפוי לכם סוף שבוע מוטרף. אנשים בראש טוב יביאו לכם רעיונות מקוריים ויפגישו אתכם עם אנשים שלא היה לכם צ'אנס להיפגש איתם. 



מזל קשת

נומרולוגיה: מספר המזל שלכם הוא 3 וזה אומר שצפויים לכם אחלה קטעים עם אנשים ועם מקומות שאיכשהו קשורים למספר הזה.

התחדשות: צפויים להתחדש קשרים שהתפספסו עם ידידים שכבר המון זמן לא ראיתם, וככה גם קשרים שקשורים ליחסים שבין בנים לבנות.

מחכים: יש מישהו שנורא רוצה להחליף איתכם דיבור אבל הוא מחכה עד שתסיימו קשר מסוים שהוא לא אוהב. אם זה מה שקורה אז זו בעיה שלו.

מחסומים: הכי טוב בשבילכם זה לפרוץ את המחסומים שגרמו לכם לעכב החלטה רומנטית. זה הרבה יותר טוב מאשר לאכול לעצמכם את הלב בגלל שלא ניסיתם.


מזל גדי

התחייבויות: לא כדאי שתיקחו על עצמכם התחייבויות שאתם לא ממש חייבים, בגלל שכבר בתחילת השבוע יפלו עליכם בילויים שבכלל לא חשבתם עליהם.

ידידות: בילוי במקום לא צפוי הולך להסתיים בידידות חדשה. הקטע הזה יזרום לכם סבבה, רק שיכול להיות שתצטרכו להרגיע מישהו שיקנא.

סחרור: הימים שני ושלישי הולכים להסתחרר לכם סביב דמות שאתם מעריצים. מישהו שפעם הייתם אדישים אליו הולך להדליק אתכם.

שיחות: צפויות לכם שיחות נפש עם מישהו שיש לו בעיות דומות לאלה שלכם. מצד שני לא כל מה שקורה אצלו חייב לקרות גם אצלכם.



מזל דלי

חוויות: רק חברים אמיתיים יצליחו להבין את הראש המקורי שלכם ורק איתם תצליחו לחלוק ולשתף בחוויות שעוברות עליכם.

החלפות: תתפלאו אבל יש הרבה אנשים שהיו מוכנים להתחלף איתכם כבר עכשיו. זה צריך להגיד לכם משהו כאשר אתם קולטים שמרכלים עליכם.

עידוד: מגיעה אליכם בשורה טובה ממישהו שחשבתם שכבר שכח אתכם. חוץ מזה שזה מה-זה משמח אתכם זו גם זריקת עידוד לדימוי העצמי שלכם.

השקעה: מצליח לכם משהו שהשקעתם בו זמן ואנרגיה כאשר המון אנשים אמרו לכם שאתם סתם מתבזבזים עליו. עכשיו תוכלו להוכיח להם שהם טעו.


מזל דגים

רעיונות: כמו שזה נראה מצליחים לכם דווקא הרעיונות הכי משוגעים שלכם. סבבה, אבל כמו עם כל דבר גם כאן לא חייבים להגזים.

קניות: הולך לכם שבוע משוגע בכל מה שקשור לכסף וזה אומר שתוכלו לצ'פר את עצמכם בקנייה שאתם חולמים עליה. אל תתביישו לשתף אחרים.

פירגונים: אתם מפרגנים לחבר ונותנים לו משהו שבנסיבות אחרות לא הייתם נותנים. אין לכם מה להצטער בגלל שממש בקרוב תקבלו הכול בחזרה עם תוספת.

תחביבים: מתחיל להתפרסם תחביב שהתחלתם להתעסק איתו בשביל להכניס קצת ריגושים לחיים שלכם. עם עוד קצת השקעה צפויה לכם תהילה.


מאמרים קשורים

Back to top button