הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 16.05.2020 – 10.05.20

מערכת אלטרנטיבלי
תחזית שבועית ואסטרולוגיה שבועית לצעירים. הכנסו לקרוא מה צופים הכוכבים בהורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים. אסטרולוגיה לכל התחומים שחשובים באמת בחיים! לחצו להורוסקופ

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 09.05.20 – 03.05.2020

הורוסקופ מזל טלה

מספרים: הנומרולוגיה מביאה לכם סבבה של יחסים עם ילדים או עם אנשים אשר השם שלהם או תאריך הלידה שלהם, קשורים איכשהו במספר 9. 

מכירים: מישהו שאתם מה זה מכירים, מארגן לעצמו כיוון מטריף לחגיגה חלומית. אז גם אם אתם לא תיכף משתגעים עליה, כדאי שתרשמו אותה בזיכרון שלכם. 

הצלחה: צפויה הצלחה ענקית לכל היצירתיים שביניכם. זה אחלה שבוע למוסיקה, ציור, פיסול, דרמה וכל מה שקשור לפעילות יצירתית. 

הופעה: מישהו שחשבתם שהתנדף מהחיים שלכם, מופיע פתאום באופן לא צפוי. יש מצב שהוא מביא איתו קטעים של "אוי כמה אני מצטער.." וכל זה.


 


מזל שור

חלומות: נסיכים שבאו לכם בחלומות, הופכים בשבילכם למשהו שצריך להשקיע בו, ולא למשהו שצריך רק לחלום ולפנטז עליו.

החלקה: הלב הטוב שלכם, גורם לכם להחליק קטעים שהיו עלולים להתפתח לכאסח. עכשיו אתם יכולים לבקש גם מהצד השני שיבוא קצת לקראתכם.  

עיתוי: הימים ראשון ושלישי הם אחלה בשביל חוויות מטריפות מהסוג שרק לפני שבוע דסקסתם עם מישהו מהחברים שלכם. 

שמות: הכוכבים זורקים לכם מזל והצלחה עם ילדים ואנשים שחיבור אותיות השם שלהם או המספרים של תאריך לידתם, מסתכמים במספר 6.

 



מזל תאומים

השקעה: חשוב מאוד שתשקיעו בחברים החדשים שלכם: עושה רושם שמה שקורה איתכם בקטעים החברתיים, ישפיע מאוד על היחסים שבינו לבינה.  

בילויים: צפויים לכם בילויים במקומות מדליקים אבל קצת שקטים לטעמכם. כן, ככה זה גם אם נורא בא לכם [כרגיל אצלכם] על משהו קצת יותר רועש. 

פוזה: מתגלגלים אליכם מבטים לוהטים בפוזה של כאילו כלום, רק שמהר מאוד הם הופכים למשהו עם טעם של עוד. האהבה תזרום בקצב מהיר בהרבה מכפי שנדמה לכם. 

בישולים: יום חמישי יביא איתו את הצורך לחתוך משהו משמעותי בקטע רומנטי. מתבשל אירוע שיעשה לכם טוב על הלב, רק שצריך להחליט אם לכאן או לשם.


מזל סרטן

רכלנים: ממשיך ללכת לכם סבבה כמו שקורה איתכם בחודשים האחרונים, וזה אומר שכמעט כל מה שרציתם, זורם אל קטע מרגש. כל מה שצריך זה להיזהר מרכלנים. 

מקסימים: מיד אחרי שאתם מקסימים את מי שבראש שלכם, הדברים תופסים כיוון הפוך ואתם הופכים ממחזרים למחוזרים. ההרגשה שלכם תהיה בשמיים. 

חיזורים: אתם תופסים על חם את מי שעושה לכם עיניים, ומוצאים את עצמכם בים של חיזורים. שימו לב למחזרים מהמזלות עקרב, דלי ותאומים. 

רגשיים: החיים הרגשיים שלכם זורמים במסלול סוער ומסתער. אתם חייבים לעצמכם בילויים בחברת חברים שהולכים איתכם המון שנים. אל תפספסו. 



מזל אריה

תחביבים: תוכניות ורעיונות שקשורים בתחביבים חדשים, יביאו לכם המון כיף והצלחה. יש מצב שמדובר בהופעה על במה או קטע של דוגמנות כזה. 

דלוק: מחזר שמשחק אותה כאילו לא אכפת לו מכם, מסתובב סביבכם בצורה שרומזת שהוא די דלוק עליכם, אבל זה לא מונע ממנו לדפוק פוזה שחצנית. 

פיוס: יש מצב להחזיר לאחור קטע חברי שקצת התחרבש, וזה אומר שאתם מתפייסים עם מישהו שרבתם איתו. אתם קולטים שלפעמים משתלם לוותר. 

הצעות: צפויות לכם הצעות חברתיות שקשורות במסיבה מקורית או ביום הולדת אצל חבר טוב. יש מצב שאפילו המתנה שלכם תהיה שונה הפעם.



מזל בתולה

מבטים: אתם קולטים מבטים של מישהו שכולם יודעים שהוא תפוס, אבל איך שזה נראה – הוא לא ממש מתרגש מזה. כדאי שתתרחקו מקטעים שכאלה.

ספונטאני: הסטייל הספונטאני שלכם מביא אושר למישהו שהמצב הרגשי שלו על הפנים. לפעמים צריך לתת בלי לחשוב על מה שמקבלים בחזרה.

ביטחון: הדימוי העצמי והביטחון העצמי שלכם במגמת עליה, וזה עושה סבבה לקשר רומנטי שבא לכם ללכת עליו. שימו עין על המזלות שור ומאזניים.

זרימה: אם אתם לא ממש חייבים, אז כדאי שלא תתערבו בחיים הרומנטיים של מישהו מהחברים שלכם. יש דברים שצריך לתת להם לזרום.



מזל מאזניים

הערצה: יש לכם הרבה מעריצים, אבל אף פעם לא מזיק לצרף מעריץ חדש למועדון שלכם, בגלל שבדיוק זה מה שהולך לקרות לכם השבוע.

עזרה: אתם עוזרים למישהו שלא ממש מצליח להשתלב בפעילות החברתית המקובלת. הקטע הזה יביא לכם פופולאריות יותר ממה שציפיתם.

עקרונות: אל תתפשרו על העקרונות שלכם, גם אם הצד השני רומז על ניתוק היחסים. יש דברים בחיים שאסור להתפשר עליהם, ואתם יודעים את זה.

מזלות: השבוע אתם תופסים ראש טוב עם אנשים ועם ילדים שמספר המזל שלהם הוא 3, אבל גם עם אלה שנולדו במזלות טלה, אריה ומאזניים כמוכם.


מזל עקרב

בזבוזים: אתם תופסים שבוע של בזבוזים כספיים שעלולים להשאיר אתכם מה זה תפרנים. לא נורא אם זה חד פעמי, רק כדאי שלא תעשו מזה הרגל קבוע.

מחסומים: היכרויות רומנטיות עושות טוב לחיים החברתיים שלכם, בעיקר בקטעים בהם אתם מצליחים להתגבר על מחסומים רגשיים וכאלה.

הצלחות: היכרות טרייה וחדשה שרק עכשיו קפצה עליכם, מביאה לכם הצלחה גדולה עם משהו או עם מישהו שתמיד חלמתם עליו. 

חברים: מישהו שאתם מכירים, מסתבך עם קטע רגשי שאתם בעצמכם הזהרתם אותו מפניו. מצד שני, כדאי שתרגיעו אותו בלי להזכיר לו את מה שהיה.



מזל קשת

משברים: מישהו שרק עכשיו הצליח לעבור בשלום משבר רגשי, רוצה להתנחם בחברתכם. אם מדובר בקטע רומנטי, כדאי שתציבו לו גבולות ברורים.

יופיטר: הכוכב שלכם שקוראים לו יופיטר, תופס עכשיו קטע סוער, מרגש ורומנטי – שזה משהו שמביא לכם המון חיזורים ואהבה.

רעיונות: מישהו שממש עשיתם לו את השבוע, מחפש רעיונות בשביל להחזיר לכם טוב תחת טובה. הגיע הזמן שתלמדו גם לקבל ולא רק לתת. 

חו"ל: משהו שקשור לחו"ל הולך לעשות לכם טוב. יש מצב שזה משהו שקשור לאהבה, אבל גם – אולי – למישהו שאתם מעריצים. תחשבו על זה. 


מזל גדי

גלים: אתם תופסים גל מוצלח בקטע שנראה כמו תחרות רומנטית על ליבו של מישהו שאתם דלוקים עליו. אל תתרגשו ממי שאומר לכולם שאין לכם סיכוי.

קנאה: מישהו דופק קטעים שכל המטרה שלהם היא לגרום לכם לקנא. אם הוא כזה שקוף, אז כדאי לכם לשחק קצת את המשחק שלו.

סטורן: הכוכב שלכם ששמו סטורן, מביא לכם שבוע עם אחלה של אנרגיות. זה אומר שהכול ילך לכם בסבבה, בעיקר בימים שני, שלישי ושישי. 

קצב: אל תנסו לעצור הקצב המסחרר שהכוכבים מביאים לכם. שום דבר נורא לא יקרה לכם, גם אם פה ושם תעשו קצת טעויות. אף אחד לא מושלם, אתם יודעים.



מזל דלי

אוראנוס: הכוכב שלכם שקוראים לו אוראנוס, לוקח אתכם אל מקומות מסתוריים וחדשים, אבל אם אתם 'דליים' אמיתיים – אז אין לכם בעיה עם קטעים שכאלה. 

אטרפים: יותר מכל דבר אחר אתם מחפשים עכשיו בילויים מוטרפים שאיכשהו זורמים עם כיופים ועם נסיעות ואקשן. שם המשחק הוא ספונטאניות, ואתם יודעים את זה.

טיימינג: הימים שלישי וחמישי נחשבים למוצלחים ועם הרבה מזל, בעיקר בשביל אלה מכם שרוצים לקבל החלטה חשובה או להציע הצעה מרגשת. 

חיבורים: המזל השבועי שלכם קשור באנשים שאם מחברים את האותיות של השם שלהם או את המספרים של תאריך לידתם, מקבלים את המספר הרוחני 7. 


מזל דגים

מחילה: אתם סולחים למישהו על השטויות שעשה, אבל בתנאי שאין לו כוונה לחזור עליהן. אם תציבו לו כללים ברורים, הכול יסתדר לכם בסבבה.

לב: אל תפחדו לזרום עם רעיונות שקשורים במשהו או במישהו שממש בא לכם עליהם. אתם צריכים לעשות את מה שהלב שלכם אומר, ולא את מה שבראש של אחרים.

תפילות: משהו שהתפללתם בשבילו, מתחיל לתפוס כיוון סבבה. אחלה, אבל אל תשכחו שגם אתם צריכים ליזום משהו, בשביל לעזור לכוכבים לעזור לכם.

עתיד: היצירתיות המרשימה שלכם בתוספת כישרונות אמנותיים, מסדרת לכם הצלחות בקטעים שמתחילים כמו תחביב, אבל בעתיד הם יהפכו למקצוע. 

מאמרים קשורים

Back to top button