הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 23.05.2020 – 17.05.20

מערכת אלטרנטיבלי
תחזית שבועית ואסטרולוגיה שבועית לצעירים. מי הולך לעלות על גל רומנטי שיעשה טוב להופעה החיצונית וגם הולך לשפר את המצב החברתי?
הכנסו לקרוא מה צופים הכוכבים בהורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים. אסטרולוגיה לכל התחומים שחשובים באמת בחיים! לחצו להורוסקופ

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 09.05.20 – 03.05.2020

הורוסקופ מזל טלה

מסקנות: מישהו צופה בכם ומגיע למסקנה שאתם בראש אחד איתו. אם יש לו טעות, אתם כבר תסבירו לו היכן הוא התבלבל.

דיבורים: בראש שלכם לתפוס דיבור עם החברים הטובים שלכם. יש מצב שהם יגידו לכם דברים שאפילו יפתיעו אתכם, אבל ככה זה עם חברים.

לבבות: מתגלגלת שיחה עם מישהו שיש לכם בלב המון דברים עליו. בקטע הזה כדאי שתבקשו לשמוע מילים קצת יותר ברורות ממה שבדרך כלל.

הגנות: אתם עסוקים בלהגן על הזכויות או על שמו הטוב של אחד מן החברים שלכם. סבבה, אבל כדאי שתחליפו מילים גם עם החבר עצמו, אתם יודעים.


 


מזל שור

הדלקות: צפויים לכם קטעים מרתקים עם מישהו שמנסה להדליק אתכם עליו. גם אם לא ייצא מזה משהו מדהים, עדיין זה שווה לכם.

שיתופים: מישהו משתף אתכם בחוויות מה-זה פרטיות ואישיות. הוא מופתע כאשר מתברר לו שאתם יודעים בדיוק על מה הוא מדבר.

החלטות: כדאי לכם לבדוק מי באמת אוהבים אתכם ומי סתם נדבקים אליכם בשביל שייצא להם משהו מזה. הגיע הזמן לקבל החלטות חשובות.

סיכויים: יוצא לכם לדבר עם מישהו שיש צ'אנס למשהו רומנטי ביניכם לבינו. כשזה קורה, דברו איתו רק עליכם ועליו, ואל תזכירו מישהו שלישי.

 



מזל תאומים

מסוקרנים: אתם תופסים ראש טוב עם מישהו שכבר מזמן אתם מסוקרנים לגביו. יש מצב שהוא טיפוס סודי כזה, עם המון דברים שאסור לדבר עליהם.

כישרונות: אם היה לכם בראש לפתח את הכישרונות שלכם, נפלתם על אחלה שבוע. בשביל להתפרסם לא מספיק שיש כישרון, צריך גם להשקיע.

שמות: מתגלגל דיבור על מישהו שאומר את השם שלכם יותר מדי פעמים. יש מצב שהוא יוזם את השמועות האלה בשביל שתתחילו לשים לב אליו.

בילויים: צפויים קטעים עם מישהו שכיף לכם לבלות איתו, אבל לא היה לכם בראש שיכול לצאת מזה משהו רומנטי. בחיים יש הפתעות, אתם בטח יודעים.


מזל סרטן

פירגונים: אתם שמים לב שיש מישהו שתמיד מפרגן לכם, גם כשכולם שומעים את מה שהוא אומר. יש מצב שהוא חושב על משהו קצת יותר אישי איתכם.

הטרפות: עושה רושם שאתם נפרדים מקשר שסתם הטריף לכם את הראש, בלי שיצא לכם משהו ממנו. אין לכם מה להצטער, סבבה שעשיתם את זה.

גלים: אתם עולים על גל רומנטי שעושה טוב גם להופעה החיצונית שלכם. אנשים שיסתכלו עליכם יגידו שרואים שאתם מאוהבים.

שיחות: צפוי לכם קטע עם מישהו שכבר המון זמן אתם בראש שלו, רק שהוא לא רצה להפריע לכם בגלל קטע אחר. פתאום יש על מה לדבר.



מזל אריה

בהפוכה: מישהו מרכל עליכם אבל הוא לא קולט שהרכילויות שלו רק מדליקות עליכם את מי שבין כה מאוהב בכם. בעצם, סבבה לכם שהוא מרכל.

נפנופים: כדאי שתנפנפו מעליכם את מי שרוצה לגרום לכם להרגיש אשמים בגלל משהו שבכלל לא עשיתם. שום דבר טוב לא ייצא לכם ממנו.

שינויים: חוזרת אליכם פרשייה שהיו לה המון קטעים יפים, אבל גם לא מעט בלגאנים. יש מצב שמשהו השתנה לטובה, אבל צריך לבדוק את זה.

סיפורים: מתקשר אליכם מישהו שפגשתם וכמעט ששכחתם. כדאי לכם לחשוב ככה טוב-טוב לפני שאתם עונים לו, בגלל שיכול לצאת מזה סיפור אהבה.



מזל בתולה

התייעצות: עושה רושם שאתם מתמודדים עם בלגאן רגשי שלא ממש עוזב אתכם. אם בראש שלכם להיפטר ממנו, שלבו בו את ההורים שלכם.

סודות: ספרו את הסודות שלכם רק למי שאתם סומכים עליו בעיניים עצומות. אם נורא בא לכם לשפוך את הלב, תעשו את זה רק עם מישהו שהפה שלא הוא כמו כספת.

אנרגיות: צפויות לכם אחלה אנרגיות בקטעים של התנדבות למען אלה שזקוקים לכם. הגיע הזמן לעשות משהו בשביל לתת ולא בשביל לקבל.

קריסטלים: אם בראש שלכם לרמוז משהו למישהו בלי להתפדח, תנו לו אבן מזל שקוראים לה קריסטל. הכי טוב זה קריסטל בצבע ורוד ש – מה זה רומז.



מזל מאזניים

שיקולים: קשר חדש זורם אל תוך החיים שלכם. ככל שהוא שווה יותר, ככה הוא לא זקוק לפוזות. אם הוא זקוק לשטויות האלה, אז הוא לא ממש שווה.

רגשות: מתחילים לצוץ גישושים שבאים לברר מה אתם מרגישים כלפי מישהו שמעוניין בחברות איתכם. תשמרו על האינטרסים שלכם, לא על שלו.

מסיבות: כדאי לכם ללכת למסיבה או לקטע חברתי, גם אם לא בא לכם. יש מצב שיהיה שם מישהו שאתם דלוקים עליו, ככה ששווה לכם לחשוב מחדש.

פירגונים: אתם מקבלים המון פירגון בזכות משהו מדהים שעשיתם. אז נכון שזה דרש מכם לא מעט השקעה, אבל התוצאה עושה לכם הרבה טוב.


מזל עקרב

בלגאנים: מישהו מהידידים שלכם נכנס לבלגנים בגלל מה שנראה כמו קטע רומנטי. אם הוא מחליט לחיות בסרטים, אין מצב שתצליחו לשחרר לו את הראש.

פוזות: מישהו ששיחק אותה בפוזה של אדיש, משתף אתכם בחוויה מדהימה שעברה עליו. פתאום אתם קולטים שהוא מנסה לרמוז לכם משהו.

נדיבות: זה סבבה שיש לכם לב טוב, אבל אם לא בא לכם על מישהו שמחזר אחריכם, כדאי שתורידו אותו מהקטע. לא כדאי שתתנו לו לחיות באשליות.

מתנות: מישהו מתכנן לתת לכם משהו שירמוז לכם על הרגשות שיש לו כלפיכם. תתחילו לשים לב למתנות שאתם מקבלים, בגלל שיש בהן מסרים.



מזל קשת

הצלחות: אל תהיו מופתעים ממישהו שלא ממש מאושר מזה שאתם מצליחים. אם הולך לכם והוא נשאר תקוע, אז בטח שקשה לו לפרגן. 

החלפות: אתם מחליפים סודות עם מישהו שעברו עליו חוויות דומות לאלו שעברו עליכם. מהקטעים האלה צומחת שותפות שיש לה עתיד מתוק.

מסרים: אתם מקבלים מסר מקורי ממישהו שהרוס עליכם. זה לא חייב להיות בנייד, יש מצב שהוא שולח אליכם את אחד מן החברים שלו.

טיפוסים: אל תתרגשו ממי שנדמה לכם שהוא מלכלך עליכם מאחורי הגב. זה בכלל לא אומר שככה הוא חושב, אלא רק שככה הוא מקנא.


מזל גדי

רמזים: מישהו רומז לכם שבראש שלו שתעזרו לו בקטע של שידוכים. יש מצב שתצטרכו לגשש קצת בשבילו [או בשבילה] אצל מישהו שהוא דלוק עליו [או עליה].

מקומות: נסיעה מטריפה מביאה אתכם אל מקום שתיכף מדליק אתכם. יש מצב שאתם שוקלים להעביר אליו את הבילויים שלכם.

התקרבות: צפויה התקרבות ביניכם לבין מישהו שעד עכשיו רק הסתחבקתם איתו, אבל לא בקטע של אהבה וכאלה. כדאי שתתכוננו שזה הולך להשתנות.

התלבטות: אתם מתלבטים בין שני אירועים חברתיים שלשניהם הוזמנתם. אם אתם רוצים לצאת בסדר, לכו אל מי שהכי עלול להיעלב אם לא תבואו.



מזל דלי

שאלות: צפויה לכם שיחה שחיכיתם לה המון זמן. אל תתנו לשום דבר לבלבל אתכם בקטע שאתם צריכים לשאול את השאלות הנכונות.

העדפות: מישהו שמחבב אתכם ושאולי אתם לא מודעים לקיומו, עושה לכם יחסי ציבור במקומות הנכונים. הוא מעדיף אתכם על פני אחרים.

ידידים: אתם משתדלים לעודד ידידים שתפסו מצב רוח דיכאוני. לא צריך שתעשו למענם משהו חריג, אלא סתם תעזרו להם לשפוך את הלב.

שיפורים: זה הזמן לשפר את היחסים שלכם עם מישהו שקצת נפגע מכם. תנסו לחשוב על משהו שתמיד מדליק אותו, בשביל שתוכלו להביא לו את המשהו הזה.


מזל דגים

שכנועים: האהבה מוציאה מכם המון דברים טובים, אז אל תתנו לאף אחד לשכנע אתכם שזה לא ככה. תמיד תתייעצו רק עם אלה שאוהבים אתכם.

מעגלים: משהו שמתחיל בקטע של בלגאן חברתי, עשוי להסתיים במשהו עם טעם רומנטי. תמיד יודעים איך זה מתחיל, אבל אף פעם אי אפשר לנחש איך זה יסתיים.

קשרים: דווקא במסיבה שהיה נדמה שהיא לא הולכת לשום מקום, אתם פוגשים מישהו שמדליק אתכם. מצד שני, תנו לו להיות הראשון שיוצר את הקשר.

קאמבק: בדיוק כשמתחיל משהו חדש, מגיע מסר ממישהו שכבר היה לכם קטע איתו. רק אתם תוכלו להחליט אם לעשות קאמבק או להמשיך הלאה.

מאמרים קשורים

Back to top button