הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 30.05.2020 – 24.05.20

מערכת אלטרנטיבלי
תחזית שבועית ואסטרולוגיה שבועית לצעירים. מי הולך לחגוג במסיבה סודית ומי הולך לעשות את הפדיחות של החיים?
הכנסו לקרוא מה צופים הכוכבים בהורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים. אסטרולוגיה לכל התחומים שחשובים באמת בחיים! לחצו להורוסקופ

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 30.05.20 – 24.05.2020

הורוסקופ מזל טלה

קשר: האנרגיות שלכם תופסות ראש טוב עם מזל דגים שנחשב לרגיש, רומנטי וחולמני. אתם לא צריכים לעשות חשבון למי שמתבשל במיץ של עצמו ועושה קולות של אדיש. 

תנועה: תרגישו צורך להיות כל הזמן בתנועה, מה שמזמין המון נסיעות וטיולים מטריפים שאולי לא ייצאו לפועל. עושה רושם שהדברים מתחילים לזוז עם מישהו שהיחסים שלכם איתו היו על הפנים. 

אקשן: הכוכבים מעניקים לכם מרץ, שמחת חיים, אקשן, יושר, גילוי לב, ספונטאניות, ווכחנות, חוסר סבלנות וצורך בהישגים מיידיים. כשאתם מאוהבים אתם עושים מזה רעש גדול בשביל שהמסר יגיע במהירות אל הצד השני. כל מה שמזכיר אקשן, רק מגביר את סקרנותכם ואת האטרף שלכם. 'בליינד-דייטים' מדליקים ומעוררים אתכם, מה שאומר שהם ממש תפורים עליכם.

למזל ולברכה ענדו קמע משובץ בקריסטל ג'ספר אדום: הג'ספר תעזור לכם לחצות מכשולים מבלי להינזק. היא תלווה אתכם במסעותיכם אל הלא-נודע. מפורסמת בתכונותיה המופלאות בכל הנוגע לאומץ ולתעוזה. צבעה האדום הולם את אופייכם הלוהט.

לחץ לכל המוצרים עם ג'ספר אדום בקניון אלטרנטיבלי


 


מזל שור

אטרף: צפויות לכם הצלחות בקטעים של אטרף חברתי בכל תחומי החיים, וגם שידוכים רומנטיים עם אלה שנולדו במזלות האוויר שהם דלי, תאומים ומאזניים.

קטעים: הסיפור הרומנטי זורם אל קטעים בהם אתם מתחרים על ליבו של מישהו מהמם. ברגע הראשון אולי תרצו לוותר, אבל הכי כדאי שתעמידו את עצמכם במבחן. 

יציבות: הכוכבים מעניקים לכם סבלנות, התמדה, עקשנות, כישרון עיצוב בעולם היצירה. יציבות, היגיון, הליכה בתלם, אהבת סטייל ואמנות. כשאתם מאוהבים אתם מסמנים בסטלבט את המטרה הרומנטית שלכם והולכים אליה לאט אבל בטוח. שום דבר לא בוער. סבלנותכם ושלוותכם מאפשרות לכם לבחון כל קשר רומנטי לעומקו, כדי שלא תצטרכו להתאכזב. תמיד הולכים על בטוח.

 



מזל תאומים

צ'אנסים: הכוכבים מסדרים לכם אחלה מזל שהולך ללוות אתכם עוד המון זמן, ויביא לכם צ'אנסים רומנטיים שפעם התביישתם אפילו לחשוב עליהם. 

ספונטאני: אם בראש שלכם קטעים מוטרפים, תצטרכו לשנות קצת את ההרגלים שלכם בכיוון קצת יותר ספונטאני. כל מה שתשקיעו עכשיו בחברים שלכם, יחזור אליכם בגדול.

קלילות: הכוכבים מעניקים לכם קלילות, תקשורתיות, קסם אישי, צורך תמידי בתנועה ונסיעות, כושר הבעה בעל פה ובכתב, כישרון לשיווק ולתקשורת. כשאתם מאוהבים אתם מפטפטים ומדברים על אהבתכם עד שכל העולם ואשתו יודעים ומרכלים באוזני הצד השני. רק עם מחזר פתוח ונועז תצליחו לשדר על גל אחד ולתפוס ראש טוב, מה שמכניס לתמונה את האריות, הקשתים והטלאים.


מזל סרטן

נפנוף: צפוי לכם חיזור מצד מישהו שהראש שלו מלא שטויות והוא לא ממש סגור על עצמו. אתם לא ממש צריכים את הסיפור הזה, ככה שכדאי לכם לנפנף אותו. 

ג'ננה: אתם תופסים ג'ננה על מישהו שמקנא בכם. אם תשחקו נכון את המשחק שלכם, תצליחו להרגיע את המישהו הזה ואולי, אפילו, להעביר אותו לצד שלכם.

משפחתיות: הכוכבים מעניקים לכם ביתיות, משפחתיות, צורך בביטחון ובמסגרת, בחום ובאהבה, זיכרון נפלא, רגישות ומופנמות. כשאתם מאוהבים אתם מתקפלים בתוך השריון שלכם [כמו סרטן על חוף ים] ומשדרים מסרים של חום ואהבה מתוך תקווה שהם ייקלטו באנטנות של הצד השני. אתם רומנטיים, מושכים ורגישים, אבל בדיוק זו הסיבה לכך שאתם זקוקים לבן זוג יציב, רציני ונאמן.



מזל אריה

מתנות: השמש מביאה לכם הצלחות בקטעים שקשורים בכסף ובמתנות. אם היה לכם בראש לקנות לעצמכם משהו ממש יקר, עכשיו זה הזמן לעשות את זה. 

ספונטאניות: פרשיית אהבה ספונטאנית ו- לא מתוכננת, מלמדת אתכם משהו חשוב על עצמכם ועל מישהו שאתם הרוסים עליו: יש מצב שלהבין, זה אומר גם לסלוח.

אצילות: הכוכבים מעניקים לכם אצילות, גאווה, כריזמה, סמכותיות, זוהר, דרמטיות, צורך בהכרה ובתשואות, מנהיגות וכבוד עצמי. כשאתם מאוהבים אתם שואגים בקול רם [נכון, גם הלביאה] עד שכל חיות היער רצות לרכל ולספר לכולם על הרומן החדש שלכם. אתם לא מתחשבים במוסכמות, משום שאתם חייבים להוכיח לכולם שאתם עוד יותר שווים. המזל שממש מתלבש עליכם הוא דלי.


מזל בתולה

נחמדות: אתם נחמדים כלפי אלה שמקנאים בכם, וגם כלפי אלה שלא מפרגנים לכם. זה הזמן לספור בלב עד עשר, עוד לפני שאתם מדברים. רק טוב יבוא לכם מהנחמדות הזו. 

מזל: אתם זורמים בראש טוב עם מקומות בילוי מוטרפים שמביאים לכם מזל וריגושים. עושה רושם שאין לכם בעיה לתפוס יוזמה, גם אם אתם לא ממש הולכים על הכללים המקובלים.

טוהר: הכוכבים מעניקים לכם טוהר, דייקנות, ארגון, ביקורתיות, יציבות, מעשיות, יעילות ושאיפה לשלמות. כשאתם מאוהבים אתם  מסמנים את המטרה שבחרתם בה ומשגרים אליה חיצים שנונים של צחוקים ודחקות, בתקווה היא [המטרה] תקלוט שבא לכם עליה.  גם באהבה אתם שואפים לשלמות ולפרפקציוניזם, וזה אומר שמי שרוצה לכבוש את ליבכם, צריך להתחיל להתאמן בלהיפטר ממגרעותיו.



מזל מאזניים

כיוון: צפויים קטעים מדליקים לאלה מבינכם שיש להם ראש טוב. קשר שמלווה אתכם זמן רב, מתחיל לתפוס כיוון אישי. אל תפסלו אותו רק בגלל שהוא לא מסתדר עם המוסכמות. 

אנרגיה: אתם מתמודדים עם אנרגיה רומנטית שזורמת אל מזל מאזניים. צפויים קטעים שבעיניכם נראים מה-זה תמימים, אבל בעיניים של מי שמסתכל מן הצד, הם עלולים לעורר קנאה.

חביבות: הכוכבים מעניקים לכם חביבות, אופטימיות, פייסנות, גמישות, רדיפת שלום ויכולת לראות את הדברים גם מנקודת מבטו של הצד השני. כשאתם מאוהבים אתם מסמנים את המטרה שלכם באווירה רומנטית ועושים הכול בשביל להימצא בחברתה נון-סטופ 24 שעות ביממה. אז מה הפלא שאתם נחשבים לפרטנרים מושלמים ? בטח שכולם רוצים לחזר אחריכם, איפה עוד הם ימצאו בני זוג זורמים וחברותיים כמוכם ?


מזל עקרב

תקשורת: הולכות ומתנדפות חרדות שלא היה להן הסבר הגיוני. צפויה תקשורת טובה ביחסים שהתקלקלו לאחרונה, ואפילו ביטול מעצורים בקטע הרגשי. 

חיזורים: צפויות לכם אנרגיות בעלות אופי מוטרף ולא שגרתי. אלה מכם שאין להם בן זוג, הולכים לתפוס תקופה עם ים של חיזורים, גם אם יותר מדי ההזדמנויות עלול לבלבל.

מסתוריות: הכוכבים מעניקים לכם רומנטיות, רגשנות, מסתוריות, כוח משיכה, עומק, חוכמה, יכולת התחדשות, פיקחות ותחכום. כשאתם מאוהבים אתם מתעטפים בהמון צעיפים של ערפל, מסתורין וסודיות עד שכולם יודעים שמישהו מאוד מסוים נכנס לכם ללב. בשבילכם הרומנטיקה היא אקשן ולא בלבולי מוח. ככל שהעניין מסתורי יותר ומדהים יותר, ככה אתם מתרגשים יותר.



מזל קשת

סודות: תחשבו טוב-טוב אם בא לכם להדק את הקשרים עם מישהו שנעזרתם בו בשביל לשפוך את הלב. בסיפור הזה לא תוכלו לבלוע הכול, או שומר סוד – או קשר רומנטי. 

קאמבק: בעקבות קטע מה-זה מוזר, אתם חוזרים אל קשר שכבר המון זמן לא משפיע עליכם. יש מצב שמישהו עושה אליכם קאמבק שקשה לכם להתעלם ממנו.

הרפתקנות: הכוכבים מעניקים לכם הרפתקנות, אהבת חופש, פתיחות, ידע, אינטלקטואליות, שנינות, אהבה ללא גבולות וצורך בעצמאות. כשאתם מאוהבים אתם מודיעים על זה לצד השני אבל תיכף גם מסבירים שבכלל לא בראש שלכם לוותר על עצמאותכם או, בפשטות, שאתם לא השפוטים של אף אחד. אתם מאהבים חמים, רומנטיים, נדיבים ופתוחים -  אבל, לא ממש מתלהבים מהתחייבויות כובלות מדי.


מזל גדי

חשובים: מישהו מדליק אומר לכם שאתם חשובים לו. תעזרו לו לתרגם את המילים שלו למעשים. אז נכון שאתם לא הפסיכולוגים שלו, אבל יש מצב שהוא זקוק לעידוד של יד מכוונת. 

צ'אנס: הרוח נושבת בספינת האהבה שלכם. אז נכון שבדרך כלל אתם משתדלים להימנע ממהלכים ספונטאניים, אבל עכשיו כדאי שתלכו דווקא על מה שנראה שאין לו צ'אנס.

שאפתנות: הכוכבים מעניקים לכם שאפתנות, מנהיגות, עוצמה, נאמנות, שמרנות, מסירות, עקשנות, עקביות, אחריות ויציבות. כשאתם מאוהבים אתם מחברים חוזה מחייב ומחתימים את הצד השני על הצהרה מפורטת עם שלושה עותקים. נו טוב, סתתתתתם – אבל קלטתם את הרעיון, נכון ? אתם מאהבים רציניים, שקולים, עקביים ונאמנים שנמנעים מכניסה להרפתקאות רומנטיות שאין בהן תכל'ס.



מזל דלי

עתיד: תופעה מפתיעה מעודדת אתכם להשקיע הרבה בלימודים ולחשוב על מה שצפוי לכם בעתיד. הכוכבים מסדרים הצלחות גם לפרשיות ולהתכתבויות שאיכשהו קשורים למדינות רחוקות. 

כוכבים: צפויות לכם הצלחות רומנטיות בזכות שני כוכבים שקשורים לאלת האהבה שקוראים להם נפטון וונוס. נכון שבא לכם על רמז ? אז שתדעו לכם שהתוצאות יהיו בהתאם !

מקוריות: הכוכבים מעניקים לכם מקוריות, ייחודיות, חשיבה מבריקה, יצירתיות, אינטליגנציה וחוסר להיות או לחשוב או להתלבש – כמו כולם. כשאתם מאוהבים את הולכים על צעד מוטרף, מהמם ומקורי שמפיל את כולם לקרשים וגורם לצד השני להתעלף מרוב הפתעה. בראש שלכם להתנסות בפגישות עיוורות ותמיד תחפשו את הלא שגרתי והמוטרף. קליק מהמם במיוחד צפוי לכם עם האריות.


מזל דגים

 להקה: השקעות כספיות קטנות יכולות להביא לכם רווחים גדולים בתחביבים שלכם. מישהו יציע לכם להקים להקה או קבוצה חברתית שאתם תהיו בין הכוכבים שלה. 

כוונות: מישהו פופולארי ירמוז לכם על הכוונות שיש לו לגביכם. תראו בזה מחמאה, אבל אל תסכימו למצב בו אתם צריכים להשקיע ואילו הוא עצמו לא מתחייב לשום דבר בתמורה. 

מופנמות: הכוכבים מעניקים לכם נטייה לאמנות, יצירתיות, פגיעות, רגשנות, רגישות, ביישנות, מופנמות, רומנטיות, צורך תמידי באהבה והיסחפות רגשית אל חופים אבודים.

כשאתם מאוהבים משגר מבטים [וגם מסרונים ומסרים] מתעלפים אל הצד השני עד שאין מצב שהוא שלא הבחין בהם. באהבה ובזוגיות אין אין עליכם. צפויים לכם קטעים רומנטיים מדהימים עם בני זוג נאמנים, שקולים, יציבים ומסורים.


מאמרים קשורים

Back to top button