הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 04.07 – 28.06

מערכת האתר
מי הולכת להתאכזב באהבה ולהפרד מאהוב ליבה?
הכנסו לקרוא מה צופים הכוכבים בהורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים. אסטרולוגיה לכל התחומים שחשובים באמת בחיים! לחצו להורוסקופ

הורוסקופ מזל טלה

יחסים: כוכב מרס הנחשב לכוכב השולט בכם, מבקר השבוע בגזרת מזל טלה (כמוכם) ויוצר אחלה יחסים ביניכם לבין בנים ובנות מן המזל שלכם.

תפילות: כל מיני תפילות שהתפללתם ככה בשקט, יתחילו להתגשם לכם בגדול. חברים חולקים איתכם חוויות מדהימות ויורדת מכם דאגה שהטריפה אתכם.

שיקולים: אל תיכנסו לקטעים רומנטיים שבכלל לא קשורים בכם, בעיקר אם יש בהם מישהו שאתם לא ממש אדישים כלפיו. בהחלט חומר למחשבה נוספת.

כסף: ככה לפתע פתאום בא לכם כסף שבכלל לא היה בתוכניות שלכם. זה אומר שתוכלו לקנות משהו שכבר פחדתם שלא תצליחו לקנות.


מזל שור

חיזורים: כוכב ונוס הנחשב לכוכב השולט במזלות שור ומאזניים, מטייל השבוע בגזרת מזל תאומים ומסדר לכם [וגם למאזניים] אחלה יחסים עם מחזרים ומחזרות ממזל זה.

עקרונות: מישהו מוטרף מבקש מכם משהו שמצד אחד לא נעים לכם לסרב לו, אבל מצד שני זה נוגד את העקרונות שלכם. רק אתם תוכלו להחליט מה לעשות בסוף.

מסרים: יגיעו אליכם מסרים נפלאים שקשורים בקטע רומנטי שממשיך לרדוף אחריכם. אז גם אם החברים שלכם לא מתלהבים, זה לא אומר שאתם צריכים לרדת מהסיפור.

מהפך: אתם זורמים עם קטעים שעד לא מזמן בכלל לא היו בראש שלכם ואולי, אפילו, הסתייגתם מהם. יש מצב שמישהו סידר לכם את הראש בסיפור הזה.


מזל תאומים

אנרגיות: כוכב מרקורי הנחשב לכוכב השולט בכם, נמצא השבוע בגזרת מזל סרטן ומזרים אליכם אנרגיה רומנטית מבנים ובנות השייכים למזלות דגים, סרטן ועקרב.

סבלנות: לא כדאי שתיקחו ללב קטע בו מישהו לא מתקשר אליכם או, אפילו, נדמה לכם שהוא מסנן אתכם. ברגע שיוכל הוא כבר יסביר לכם מה בדיוק קרה.

כיוון: מישהו שעד לא מזמן היה בקטע לגמרי אחר ממה שהייתם רוצים, משנה כיוון ומתחיל לעשות לכם עיניים. עכשיו אתם רואים שהסבלנות השתלמה לכם.

דיבור: צפוי לכם דיבור עם מישהו חכם שפותח לכם את העיניים על משהו שאתם מסובכים איתו. אל תתפלאו אם עכשיו הכול יתחיל ללכת לכם בכיף.


מזל סרטן

ביקורים: הירח שנחשב לשולט במזל סרטן, עורך השבוע ביקור בגזרת מזל עקרב ומשדך לכם מחזרים מן המזל המסתורי והמוטרף הזה, כמו גם מן המזלות תאומים ומאזניים.

בלאגנים: אל תיקחו ללב בלגאנים שמתחילים לא באשמתכם, גם אם מישהו רוצה להפיל אותם עליכם. בסוף כולם יראו את הצביעות שלו.

פוזה: מישהו תופס פוזה ופתאום לא מתאימים לו בילויים שנהגתם לבלות בחברתו. מצד שני, אולי הוא קצת צודק ואולי הגיע הזמן לשנות משהו.

הארה: צפוי לכם דיבור עם מישהו שכבר חשבתם שהוא לא שם עליכם. מהשיחה הזו תבינו מי בדיוק השפיע עליו והפריע לו לזרום איתכם.


מזל אריה

פינוקים: השמש השולטת במזל שלכם, מתפנקת השבוע עם האנרגיות של יסוד המים, מה שהופך את הסרטנים, העקרבים והדגים  – לפופולאריים ומושכים בעיניכם.

מלכות: היחסים הרומנטיים ממשיכים לשמור על סטייל מלכותי, בדיוק כמו שאתם אוהבים וכמו שמתאים לכם. אל תתרגשו ממי שאומרים שאתם בררניים וביקורתיים.

חברתי: מתגלגל קטע חברתי שממש כדאי לכם להיות בין המארגנים שלו, משום שבדרך הזו תצליחו לצבור מקובלות חברתית ופופולאריות.

חידוש: אתם שוברים את השגרה בחברת מישהו שלא דופק חשבון לאף אחד. זה ממש סבבה, רק כדאי שהסיפור הזה לא יבוא על חשבון בילויים עם החברים שלכם.


מזל בתולה

אהבה: כוכב מרקורי הנחשב לכוכב השולט במזל שלכם, נמצא השבוע בגזרת מזל סרטן ומזרים אליכם אנרגיה רומנטית מבנים ובנות השייכים למזל זה.

וויכוחים: יש מישהו שדלוק עליכם אבל לא מהסס להתווכח איתכם על דברים שהוא מאמין בהם. זו לא סיבה לריב איתו, דווקא טוב שיש לו דעות עצמאיות.

אכפתיות: אתם לא רגועים לגבי מישהו שיש חשד שהוא מחייך לכם בפנים, אבל מרכל עליכם מאחורי הגב. השאלה היא עד כמה אכפת לכם ממנו.

זיכרונות: צפויה לכם הצעה לנסיעה מהסרטים, וזה קורה אחרי שמישהו מדליק בא להתארח אצלכם. עושה רושם שהקטע הזה מעורר בכם זיכרונות נעימים.


מזל מאזניים

טיולים: כוכב ונוס, הנחשב לכוכב השולט במזלות שור ומאזניים, מטייל השבוע בגזרת מזל תאומים ומסדר לכם [וגם לשוורים] אחלה יחסים עם מחזרים ממזל זה [מתאומים, כמובן].

שינוי: יש מצב שאתם עושים שינוי מטריף ב – לוק שלכם. אז נכון שלא כולם הולכים לאהוב את זה, אבל מי שאתם מכוונים אליו ועליו, יידלק על הקטע.

הפתעה: אתם אומרים משהו שנשמע כמו תפילה מתוך הלב ו – הופ, ישר אחר כך קורה לכם קטע מדהים ומשמח שממש קשור לתפילה הזו.

התייעצות: זה ממש סבבה שאתם מתייעצים עם כל מיני אנשים בנוגע לקטעים שעוברים עליכם, אבל לא כדאי שתתנו לכל העולם ואחותו לחטט לכם בפרטיות.


מזל עקרב

השפעות: כוכב פלוטו השולט במזל עקרב, מושפע השבוע מאוד מיסוד האדמה ומן המזלות גדי, שור ובתולה. הקטע הזה מסדר לכם יחסים רומנטיים עם ילידי מזלות אלה.

חלומות: מישהו שעד עכשיו יכולתם רק לחלום עליו, עושה לכם עיניים ומשמיע קולות של מעוניין. רק טוב ייצא לכם אם לא תתנו לו להרגיש שאתם מתלהבים ממנו.

מסר: אתם חושבים על מישהו שהקשר איתו לא ממש נשמר בעבר. יש מצב לעשות לו טלפון או מסר, בשביל לבדוק אם גם הוא חושב עליכם.

חושבים: יש מישהו שמחזר אחריכם בסטייל שמפתיע אפילו אתכם. אם אתם מאוהבים בו, אז סבבה – אבל אם זה רק בגלל ההפתעה, תחשבו שוב.

קריסטלים למזל עקרב


מזל קשת

נסיכים: כוכב יופיטר השולט במזל שלכם, נמצא השבוע בגזרת מזל גדי ומשדך לכם נסיכים ונסיכות ממזל זה הנחשב למזל נאמן, יציב והגון.

הבטחה: מישהו הולך לקיים לכם הבטחה שקיבלתם ממנו לפני המון זמן. איך שזה נראה, זה קשור בנסיעה מטריפה אל מקום מדהים, בצירוף בילוי משגע.

כישרונות: אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, אז כדאי שתעשו משהו עם הכישרונות היצירתיים שלכם. לא חבל לכם על הזמן שסתם מתבזבז ?

חוויות: צפוי לכם אחלה שבוע בכל מה שקשור לשיחות נפש עם חברים קרובים. בעיקר צפויים קטעים מדליקים בקטעים בהם אתם מחליפים איתם חוויות.
קריסטלים למזל קשת


מזל גדי

ריגושים: כוכב סטורן השולט במזל גדי, מושפע השבוע מכוכב פלוטו השולט במזל עקרב ואחראי על המסתוריות ועל הריגושים, מה שמזמין קשרים עם בנים ובנות ממזל זה.

התלבטות: איך שזה נראה אתם קצת מתלבטים בין מה שהלב אומר לכם לעשות, לבין מה שאתם חושבים שהכי נכון בשבילכם לעשות, אבל רק אתם תוכלו להחליט מה טוב לכם.

ניגודים: אתם נדלקים על מישהו שאין עליו וויכוח בנוגע לעד כמה הוא מטריף, אך יש עליו דיבורים בנוגע לעד כמה הוא שחצן. לא ככה ?

בהפוכה: מישהו עם האף בעננים רוצה להוכיח לכם שאתם לא יכולים בלעדיו, רק שהוא נורא מופתע כאשר מתברר לו שהאמת בכלל הפוכה.


מזל דלי

קליקים: כוכב אוראנוס השולט במזל שלכם, מושפע השבוע מיסוד האדמה ומן המזלות גדי, שור ובתולה. התופעה מסדרת לכם יחסים עם ילידי מזלות אלה.

הרגעה: מישהו שאתם די מחבבים אותו, תופס קנאה על מישהו אחר שקצת מחזר אחריכם. זה סבבה שיש לכם הרבה מחזרים, רק כדאי שתרגיעו את כולם.

אישי: לפני שאתם לוקחים ללב קטע שהתחיל בוויכוח וגלש לפסים אישיים, תעשו לעצמכם חושבים עד כמה זה באמת אכפת לכם.

התעקשות: קטע רומנטי מוכיח לכם שהיה שווה לכם להתעקש על העקרונות שלכם. שתדעו שזה לא רק בשביל הפוזה, אלא שגם הכבוד העצמי שלכם חשוב. לא ככה ?


מזל דגים

סידור: כוכב נפטון השולט במזל שלכם, מושפע עכשיו מיסוד המים ומן המזלות סרטן, דגים (כמוכם) ועקרב. התופעה השמיימית מסדרת לכם קטעים מדהימים עם ילידי מזלות אלה.

פוזות: מתקשר אליכם מישהו שכמעט שכחתם ממנו. מה שמצחיק פה הוא שכשאתם חשבתם עליו, הוא העדיף לדפוק פוזה של אדיש.

זרימה: פרשייה חדשה שאתם זורמים איתה בכיף, מוציאה לכם מהראש [ומהלב] את הקטעים שעד לא מזמן אכזבו אתכם. אין כמו אהבה בשביל לשכוח ולסלוח.

כיופים: צפוי לכם שבוע באווירה רומנטית, רק שהכי טוב בשבילכם זה לבלות עם אלה שכיף לכם בחברתם, ולא עם אלה שחוץ מפוזה חיצונית – אין עליהם כלום.
קריסטלים למזל דגים

מאמרים קשורים

Back to top button