הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 18.07.2020 – 12.07.20

מערכת האתר
מי הולכת להתאכזב באהבה ולהפרד מאהוב ליבה?
הכנסו לקרוא מה צופים הכוכבים בהורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים. אסטרולוגיה לכל התחומים שחשובים באמת בחיים! לחצו להורוסקופ

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 18.07.20 – 12.07.2020

הורוסקופ מזל טלה

שמיים: לכוכב של מזל טלה קוראים מרס והוא נמצא עכשיו במקום בשמיים ששמו מזל טלה (כמוכם) ומקפיץ את היחסים שלכם עם אלה שנולדו במזל שלכם.

שיקולים: כדאי שתעשו את כל מה שאתם יכולים בשביל שלא להתאהב עכשיו במי שלא מסוגל או לא רוצה, להשקיע ביחסים איתכם. לא ככה ?

חיבורים: הנומרולוגיה מביאה לכם הצלחות עם אלה שהשם שלהם או תאריך הלידה שלהם, קשורים במספרים 2 או 4. ככה גם עם מקומות שקשורים למספרים האלה.

חיזור: אתם מרגישים סבבה עם עצמכם וזה אומר שהביטחון העצמי שלכם נמצא בטיפוס כלפי מעלה. זה מה-זה יעזור לכם בקטע של חיזור רומנטי.


 


מזל שור

יחסים: לכוכב של מזל שור קוראים ונוס והכוכב הזה, ונוס, נמצא עכשיו במקום בשמיים ששמו מזל תאומים והוא עושה טוב ליחסים שלכם עם אלה שנולדו במזל זה.

הצלחות: צפויות אחלה הצלחות לאלה מבינכם שרק עכשיו מתחילים לנשום אחרי יציאה ממשבר. מה שהיה – היה, הגיע הזמן לפתוח דף חדש.

ראש: אתם מצליחים לתפוס ראש טוב עם מישהו שכאילו אין לכם איתו מכנה משותף. מצד שני, דווקא ניגודים נמשכים אלה לאלה ואתם יודעים שזה ככה.

עיניים: הכוכבים עושים לכם עיניים ומכניסים אתכם אל תוך קטעים של היכרויות, שידוכים ואפילו פגישות לא צפויות. צפוי שבוע מה-זה סוער.



מזל תאומים

קשרים: כשאומרים מזל תאומים, מתכוונים למקום בשמיים שזה השם שלו. המקום הזה מארח עכשיו כוכב ששמו ונוס שעושה סבבה ליחסים שלכם עם בני ובנות המזלות שור ומאזניים.

זורמים: בדרך כלל אתם זורמים עם קטעים ספונטאניים, אבל השבוע כדאי לכם לבדוק ככה טוב-טוב את ההצעות הרומנטיות שאתם מקבלים.

קטעים: אם נמאס לכם מסתם קטעים שלא הולכים לשום מקום, אז השבוע נפתח לכם צ'אנס רומנטי עם מחזרים ומעריצים שהגיעו ממקום רחוק, אולי מחו"ל.

צחוקים: צפוי לכם שבוע של צחוקים עם מישהו שפעם קצת התבאסתם ממנו. הקטעים איתו הולכים ומשתפרים בזכות מישהו שלישי ששידך ביניכם.


מזל סרטן

השפעות: נולדתם במזל סרטן וזה אומר שאתם מושפעים מהירח. כדאי שתדעו שהירח נמצא השבוע במזל שור ועושה טוב ליחסים שלכם עם בנים ובנות מהמזל הזה.

אנרגיות: לפעמים אתם נורא מודאגים מכל מיני דברים שממש אין סיבה לדאוג בגללם, רק שהשבוע באה לכם אחלה אנרגיה שמוציאה אתכם מהקטעים האלה.

פגישות: הכוכבים מסדרים לכם פגישה עם מישהו שכולם נורא מעריצים אותו. סבבה, אבל מהרגע שהקטע הזה מתחיל, קחו יוזמה ותעשו משהו.

סטלבט: יש מצב שעכשיו אתם בחופש ובסטלבט, אבל דווקא בגלל זה כדאי לכם לתכנן משהו חשוב שקשור ללימודים שלכם בשנה הבאה. אל תחכו עם זה.



מזל אריה

שבים: אתם מצליחים לשוב אל קשר שנטש אתכם לפני כשנה. התרפקות על העבר מולידה רגעים יפים הקשורים בחוויות ובדמויות שלעולם לא תשכחו.

מספרים: אחלה אנרגיות מביאות לכם הצלחות עם אנשים ועם מקומות הקשורים למספרים 1, 10 ו – 100 שאלה אחלה מספרים שמביאים המון מזל.

מהממים: צפויים קטעים מהממים ליצירתיים שביניכם, בעיקר לאלה שבראש שלהם מסתובבות תוכניות שקשורות למוסיקה, ציור, ריקוד או [אפילו] דוגמנות.

מתנות: יש מישהו שנורא רוצה לקנות או לתת לכם משהו שיעשה לכם את השבוע, רק שהוא לא לגמרי סגור על עצמו. מותר לכם להחליק לו רמז.



מזל בתולה

בוחשים: טיפוסים רבים מדי רואים עצמם ראויים "לבחוש" בחייכם האינטימיים. ובכן, גם אם הם עושים זאת מתוך דאגה כלפיכם, הרי יש בכך כדי לשבש את מהלכם התקין של הדברים.

טיימינג: באמצע השבוע צפוי לכם קטע מדהים עם מישהו שכבר המון זמן אתם חולמים על קשר איתו. מצד שני, אל תתנו לו להרגיש שאתם מה-זה קרועים עליו.

בהפוכה: יש מישהו שבכל פעם שהוא מדבר איתכם, נדמה לכם שהוא מכוון אליכם גם עקיצות וכאלה. אז רק שתדעו שהוא מה-זה דלוק עליכם.

עוזרים: אתם מוצאים את עצמכם עוזרים למישהו שעובר עליו משבר לא פשוט. אם זה בקטע של אהבה נכזבת, תנו לו להבין שתמיד יש תחליף.



מזל מאזניים

יפים: אתם סבבה בדיוק כמו שאתם, שזה אומר יפים וטובים. נכון ? אז בשביל מה לכם להשתנות רק בגלל הקריזות של מישהו ? לא ככה ?!

עקרונות: אל תתפשר על העקרונות שלכם, גם אם מישהו רומז שזה עלול לחרבש לכם את המקובלות החברתית. לכו עם הראש שלכם ותצליחו בענק.

סודות: צפויות לכם אחלה אנרגיות רומנטיות בקטעים שבין בנים לבנות. יחד עם זה, אל תשכחו שיש סודות וחוויות שלא חייבים לחשוף לעיניים ולאוזניים של האחרים.

הדדיות: הימים ראשון ורביעי עושים טוב למה שקורה איתכם בקטע הרומנטי. אין לכם מה להתבייש, הצד השני דלוק עליכם לא פחות ממה שאתם דלוקים עליו.


מזל עקרב

בלגאנים: יש מצב ל-קצת בלגאן עם מישהו שלא לגמרי סגור על עצמו. אם הוא מעביר לכם מסרים סותרים ומנוגדים, כדאי שתעשו עליו איקס.

החלטיות: אתם מצליחים ללכת ראש בראש מול מישהו שלא מקובל עליו שלא מקשיבים לו ולא עושים את מה שהוא רוצה. סבבה, אתם לא פחות טובים ממנו.

חשדות: יש מישהו שאתם חושדים בו שהוא אומר לכם בפנים משהו אחד, אבל מאחורי הגב הוא אומר עליכם משהו אחר. אם זה ככה, אז הוא לא חבר.

הפתעות: יש מצב לקטע רומנטי עם מישהו שאתם פוגשים או מכירים, ככה לגמרי במקרה. דווקא הדברים העוד יותר טובים, באים כשלא מצפים להם. לא ככה ?

קריסטלים למזל עקרב



מזל קשת

עצות: יש מישהו שנורא רוצה לראות אתכם מאושרים, אפילו אם לפעמים נדמה לכם שהוא יורד עליכם. כדאי שתשימו לב לעצות שלו בגלל שיש לו המון ניסיון.

עצבים: אתם תופסים עצבים על מישהו שמתחיל להגיד לכם משהו, אבל פתאום לא בא לו להמשיך. יש מצב שהוא מסתיר משהו שכדאי לכם לברר אותו.

חוויות: אתם מרגישים טוב עם עצמכם בקטעים שפעם התרחקתם מהם כמו מאש. זה אומר שהיו לכם כל מיני חוויות שגרמו לכם לראות את הדברים בצורה יותר בוגרת.

קליקים: צפויה לכם פגישה מישהו שכבר המון זמן לא יצא לכם לראות אותו. אל תהיו מופתעים אם הוא יידלק עליכם, שזה דבר שלא קרה לו בפעם הקודמת.

קריסטלים למזל קשת


מזל גדי

רמזים: אתם זורקים רמז רומנטי למישהו שבא לכם עליו, אבל טוב אתם עושים שאתם משאירים גם כמה דברים בסימן שאלה. לא הכול אתם חייבים לגלות לו.

אטרפים: אתם זורמים עם קטע מוטרף שיש לא מעט אנשים שזה מפריע להם. אם אתם לא לוקחים סיכונים ולא פוגעים באף אחד, זה לא צריך להשפיע עליכם.

סיומים: יש מצב שמסתיים קטע רומנטי שכבר נמאס לכם ממנו. אז נכון שיהיו כל מיני טיפוסים שיבואו לטרטר לכם במוח, רק שאתם צריכים להיות מחוברים להחלטות שלכם.

סופשבוע: בילוי במקום מוטרף מסדר לכם את הראש. אם אתם רוצים שיישארו לכם ממנו חוויות רומנטיות, תשמרו אותו לסופשבוע.



מזל דלי

חברים: מישהו מהחברים שלכם מספר לכם על קטע מדהים שעבר עליו. ברגע שאתם נדלקים על הקטע הזה, צפוי לכם בילוי משותף איתו.

נפש: צפויה לכם חברות חדשה עם מישהו שאתם מרגישים בחברתו הכי סבבה שרק אפשר. עולה לכם בראש שאולי מצאתם את הנפש התאומה שלכם.

מילים: מישהו שאתם לא אדישים אליו, זורק מילים שאפשר לפרש אותן בכיוון רומנטי. זה לא הזמן ללחוץ עליו, תנו לו להגיע לבד למילים קצת יותר ברורות.

אקשן: יחד עם חבר אתם מגיעים למסקנה שנורא בא לכם לעשות משהו שישבור את השגרה. יש מצב שתצטרכו לצרף מישהו שלישי לקטע הזה.


מזל דגים

טלפונים: שיחה מפתיעה בטלפון לוקחת אתכם אל מקום שיכולתם רק לחלום עליו. אז נכון שיש גם כאלה שטוחנים לכם במוח בגלל זה, אבל אתם לא חייבים לצאת ראש עם כולם.

גישושים: מישהו שבכלל לא חשבתם עליו בקטע של חברות וכל זה, עושה קולות של מעוניין וכאלה. כדאי שתגששו אצל החברים שלו למה בדיוק הוא מתכוון.

הצפות: דווקא כל מיני שהכרתם ממש עכשיו, מציפים אתכם בהצעות מוטרפות. גם אם אתם מרגישים בשמיים, כדאי שתבדקו טוב-טוב עם מי ולאן אתם זורמים.

כסף: בא לכם רעיון שיכול להביא לכם כסף. אם תשקיעו בו זמן ומחשבה, יש מצב שתוכלו לקנות לעצמכם משהו שכבר המון זמן אתם דלוקים עליו.

קריסטלים למזל דגים

מאמרים קשורים

Back to top button