הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 12.09 – 06.09

מערכת האתר
מי הולכת להתאכזב באהבה ולהפרד מאהוב ליבה?
הכנסו לקרוא מה צופים הכוכבים בהורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים. אסטרולוגיה לכל התחומים שחשובים באמת בחיים! לחצו להורוסקופ

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 05.09.20 – 06.09.20

הורוסקופ מזל טלה

הפתעה: יבוא לכם קטע רומנטי שייפול עליכם בהפתעה ענקית. אז נכון שבהתחלה לא תדעו מה לעשות איתו אבל אחרי זה יבוא לכם ריגוש גדול.

רעיונות: יש אנשים שלא יודעים איך להתייחס לרעיונות המוטרפים שלכם, אבל הם תיכף נרגעים כאשר הם רואים את התוצאות הטובות.

דלוקים: יש מצב שאתם דלוקים על מישהו שבכלל לא יודע שזה מה שעובר עליכם. הכי טוב בשבילכם זה לזרוק לו רמז ופשוט ללכת משם.

מחמאה: קחו את הכול ב – 'איזי' בגלל שצפוי לכם קטע מוזר שבהתחלה מעצבן אתכם, אבל בסוף אתם רואים שהוא מביא לכם מחמאה גדולה.


 


מזל שור

יופי: לכוכב שהכי מייצג אתכם קוראים ונוס והוא כוכב של יופי ואהבה. השבוע הוא מביא לכם מזל גדול בקטעים הרומנטיים, בעיקר אם כבר פחדתם מפדיחות.

סבלנות: יש מצב לקטע עם מישהו שתמיד כשאתם מדברים איתו אתם מרגישים שהוא מה-זה מבין אתכם. סבבה, רק תנו לדברים להתגלגל ואל תלחיצו אותו.

מחיקות: כדאי לכם למחוק מהיומן שלכם את כל אלה שלא פרגנו לכם. הכי פשוט זה שלא תתייחסו אליהם אפילו אם הם מרכלים עליכם וכאלה.

עזרה: אנשים שאוהבים אתכם יעזרו לכם להשתחרר ממשהו שמדאיג אתכם. אם בראש שלכם לזרז את התהליך הזה, כדאי שתשפכו בפניהם את הלב שלכם.



מזל תאומים

פרשיה: הכוכבים שלכם עשו סיבוב בשמיים ועכשיו הם מביאים לכם המון פגישות מטריפות שיכולות להוביל אל פרשיה רומנטית שיש לה עתיד.

דיבורים: אתם תצליחו להשיג את מה שאתם רוצים. אם אתם תאומים אמיתיים, אז לא צריכה להיות לכם בעיה לספר לכל העולם ואשתו על מה שעובר לכם בראש.

כישרון: יש לכם כישרון טבעי למשהו שקוראים לו 'כתיבה יוצרת' או 'כתיבה יצירתית'. זה אומר שכדאי לכם לנהל יומן שאתם רושמים בו את החוויות שלכם.

כיבושים: מישהו מהחברים שלכם מספר לכם משהו שלא הייתם אמורים לדעת, רק שהמשהו הזה יכול לעזור לכם לכבוש את ליבו של מישהו שאתם לא אדישים אליו.


מזל סרטן

אומץ: אפילו הביישנים שביניכם ירגישו השבוע איך שהדברים מסתדרים להם בסבבה. אם היה לכם בראש לספר למישהו על מה שאתם מרגישים כלפיו, תעשו את זה.

מסיבות: יבואו לכם מסיבות שיש להן פוטנציאל להיכרויות חדשות. מצד שני, אתם לא צריכים לקחת ללב את מי שמרכל עליכם בגלל הקטעים האלה.

רומנטיקה: התקופה הזו של סוף הקיץ ותחילת הסתיו עושה טוב ליחסים הרומנטיים שלכם. יש מצב שתצליחו לשכוח איזושהי אכזבה קלה שהייתה לכם בתקופת החורף שלפני שנה.

רמזים: מישהו מביא לכם מתנה (או משהו שמזכיר מתנה) שכאילו לא קשורה לשום דבר, אבל היא רומזת לכם על מה שהוא מרגיש כלפיכם.



מזל אריה

שמש: מכל הכוכבים שבשמיים דווקא השמש מייצגת את מזל אריה, והשבוע היא מביאה לכם קטעים מגניבים עם מי שנולדו במזלות עקרב, דגים וסרטן.

חמימות: צפוי לכם שבוע חם עם המון ריגושים וכאלה. אפילו יש מישהו שנורא רוצה לארגן לכם הפתעה מדליקה, רק שהוא קצת פוחד מ – איך תגיבו.

מנהיגות: הכישרון הדרמטי שלכם יתפוס כותרות השבוע. זה אומר – בין היתר – שאתם תופסים מנהיגות ואומרים לכולם מה הם צריכים לעשות.

אנרגיות: הנומרולוגיה מביאה לכם אחלה אנרגיות עם אנשים ועם מקומות שקשורים למספרים 1 ו -10. גם תכשיטי זהב יביאו לכם אנרגיות של מזל והצלחה.



מזל בתולה

סודות: כוכב שקוראים לו מרקורי סופג עכשיו אנרגיות מוטרפות, מה שאומר שצפוי לכם שבוע עם המון קטעים משוגעים שתצטרכו לשמור בסוד.

חברים: השבוע יש לכם אנרגיות בשביל עצמכם וגם בשביל לתרום משהו לחברים שלכם. הקטע הזה גורם לכם לרצות לשדך שידוכים למי שהחיים שלו על הפנים.

תשובות: מישהו רומז לכם שהוא דלוק עליכם כבר המון זמן. הרמז הזה תופס אתכם בהפתעה, וזה אומר שלא כדאי לכם לענות לו תשובה מיידית. קחו את הזמן שלכם.

יצורים: יש מצב שאתם מנפנפים מישהו שרוצה להשתלט עליכם. אם זה מרגיע אתכם אז כדאי שתדעו שזה לא משהו אישי, בגלל שככה הוא עם כולם.



מזל מאזניים

פשרות: הכוכבים רומזים לכם שלא כדאי לכם להתפשר על מישהו שאתם לא לגמרי סגורים עליו, בגלל שהקטע הזה מעכב לכם קשר אחר עם מישהו שממש שווה.

מקובלים: אם פעם פחדתם שאולי אתם לא מספיק בעניינים ה-ממש לוהטים, אז השבוע יתברר לכם שאתם מקובלים ופופולאריים הרבה יותר ממה שחשבתם.

שיקולים: אתם לא צריכים להתרגש ממי שהעיניים שלו עוקבות אחריכם והלב שלו מקנא בכם. זה גם אומר שהפה שלו מרכל עליכם אבל זה כבר סיפור אחר.

צבעים: האסטרולוגיה קובעת שהצבעים שיביאו לכם הכי מזל הם תכלת וורוד. אם תפנימו את הרעיון הזה אז כדאי לכם לשלב אותם בבגדים שלכם.


מזל עקרב

מסתורי: השבוע צפויות לכם אנרגיות בסבבה עם כל אלה שנולדו במזל גדי. מי שמסדר לכם את זה הוא כוכב שקוראים לו פלוטו והוא נחשב לכוכב מסתורי.

ריגושים: יש מצב שמסתיים קשר שהביא לכם תסכולים ואכזבות. אין לכם ממה לפחד בגלל שתיכף אחרי שהוא יוצא לכם מהוורידים, יבוא לכם קטע הרבה יותר מרגש.

פגישות: כדאי לכם לשמור על ראש פתוח בכל מה שקשור לשידוכים ולפגישות רומנטיות. קופידון מביא לכם מזל בקטעים הכי לא צפויים.

חברויות: יבואו לכם חברויות חדשות דווקא עם אלה שהיחסים שלכם איתם היו על הפנים. יכול להיות שהבלגאן הזה היה בגלל מישהו אחר שסכסך ביניכם לבינם.

קריסטלים למזל עקרב



מזל קשת

מתנות: עכשיו זה הזמן הכי מתאים בשביל לתכנן לעצמכם את המתנה הכי שווה. אם יש מישהו שרוצה לתת לכם את המתנה הזו, אז אתם לא צריכים לשחק אותה ביישנים.

בהפוך: לא כל מי שיורד עליכם אז ישר אתם צריכים לחשוב שיש לו משהו נגדכם. יש מצב שהוא דווקא מאוהב בכם וזה הכל בהפוך על הפוך.

הסברים: מישהו שהיה לכם איתו קטע מבאס מספר לכם איך בדיוק זה קרה. אחרי שאתם שומעים מה שיש לו להגיד, אתם הרבה יותר רגועים.

חידושים: אתם נדלקים על משהו חדש שמכניס המון אקשן לחיים שלכם. גם אם הקטע הזה לא בראש של החברים שלכם, זה לא אומר שאתם צריכים לוותר עליו.

קריסטלים למזל קשת


מזל גדי

טיולים: כוכב מסתורי ששמו פלוטו, ממשיך להביא לכם קטעים שלא העזתם לחלום עליהם. אם היה לכם בראש לשלב בין אהבה לבין טיול, זה הזמן ללכת על זה.

שיעור: אתם מצליחים להוציא את עצמכם מבלגאן שסיבך לכם את החיים. אל תצטערו על מה שקרה, בגלל שזה נתן לכם שיעור טוב שיעזור לכם בעתיד.

אקשן: קטע שכאילו בא לכם משומקום מביא איתו את מה שנראה כמו אהבה ממבט ראשון. אם זה מה שעושה לכם טוב, אל תקשיבו למי שזה לא מוצא חן בעיניו.

תמיכה: אתם מצליחים לפתור בעיה חברתית שכבר הרבה זמן מציקה לחברים שלכם. בהזדמנות זו כדאי שתעזרו למישהו שלא הכי מקובל בחברה.



מזל דלי

מצבים: בימים ראשון ושני אתם מתעסקים עם איזשהו בלגאן שרודף אחריכם עוד מהשבוע שעבר. מי שיכול לעזור לכם בקטע הזה הוא מישהו שכבר עזר לכם בעבר.

חלומות: הכוכבים רומזים שכבר המון זמן שאתם דלוקים על מישהו או על משהו. השבוע זה הזמן הכי-הכי בשביל ללכת עד הסוף עם החלום שלכם.

אטרפים: כוכב מוטרף שקוראים לו אוראנוס, מביא לכם קטעים רומנטיים עם מחזרים שהראש שלהם הוא לא כמו של כולם. זה לא מפתיע שאתם אוהבים את זה ככה.

קניות: צפוי לכם סכום של כסף שלא תכננתם ולא בניתם עליו. כאשר הקטע הזה ייפול עליכם תוכלו לפרגן לעצמכם לקנות משהו שחלמתם עליו.

קריסטלים למזל דלי


מזל דגים

חשמל: לכוכב שמייצג אתכם קוראים נפטון והוא סופג עכשיו אנרגיות מחשמלות מכוכבים אחרים. הקטע הזה מביא מזל והצלחה למופנמים שביניכם.

נסיעות: המזל שלכם השבוע קשור לטיולים ולנסיעות. מישהו מציע לכם להצטרף אליו ויחד אתם יוצאים להשיג משהו שכבר המון זמן יושב לכם בראש.

אנשים: מישהו מבקש מכם לספר לו את מה שאתם חושבים עליו, רק שהוא לא ממש רוצה שתגידו לו את מה שאתם באמת חושבים. סבבה, אז אל תגידו.

פרטי: אתם מצליחים לשמור בסוד את החוויה הכי מסעירה שנופלת עליכם השבוע. גם אם אתם בטוחים שאף אחד לא ירכל ולא ילכלך, כדאי שלא תדברו על זה.

קריסטלים למזל דגים

מאמרים קשורים

Back to top button