הורוסקופ שבועי לצעירים

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 19.09.2020 – 13.09.20

מערכת האתר
מי הולכת להתאכזב באהבה ולהפרד מאהוב ליבה?
הכנסו לקרוא מה צופים הכוכבים בהורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים. אסטרולוגיה לכל התחומים שחשובים באמת בחיים! לחצו להורוסקופ

תחזית שבועית: הורוסקופ ואסטרולוגיה לצעירים 19.09.20 – 13.09.20

הורוסקופ מזל טלה

בשורות: אתם לא צריכים לאכול לעצמכם את הלב רק בגלל קטע מבאס שקרה לכם. הכוכבים מעודדים אתכם ומבשרים על אחלה שבוע שהולך לעבור עליכם.

דיבורים: אתם תופסים דיבור עם אדם חכם שמסדר לכם את הראש וגם מוציא אתכם מכל מיני בלגאנים שעברו עליכם בזמן האחרון. כדאי שתקשיבו לו בלי להתווכח.

קטעים: מישהו שכבר היו לכם קטעים איתו, עושה קולות של מעוניין לחדש את הקשר. תעשו רק את מה שטוב לכם ולא את מה שלוחצים עליכם לעשות.

אנרגיות: הכוכבים מזרימים אליכם אחלה אנרגיות שעושות סבבה למראה ולהופעה שלכם. באמת שאין צורך לעשות מהפכות בכל מה שקשור ללוק שלכם.


 


מזל שור

בלאגנים: הדבר האחרון שאתם צריכים השבוע זה מישהו שדופק לכם בלגאנים ופדיחות. גם אם הוא חמוד ושווה, אז לפי הכוכבים שום דבר טוב לא יבוא לכם ממנו.

כיוונים: נורא בא לכם לתפוס כיוון עצמאי וללכת עם הראש שלכם. סבבה, רק כדאי שתדעו שבקטע הזה צפויים לכם ויכוחים עם אנשים שחושבים אחרת.

מזלות: צפויות לכם אחלה אנרגיות שקשורות לאנשים שנולדו במזלות סרטן, קשת ועקרב. הנומרולוגיה מביאה לכם מזל עם אנשים שמספר המזל שלהם 7.

יציבות: אל תשכחו שבתור ילידי מזל שור אתם זקוקים ליציבות בחיים שלכם. זה בא לרמוז לכם שלא כדאי שתכניסו את עצמכם לפרשייה עם טעם מוטרף מדי.



מזל תאומים

הצעות: מישהו בסביבה שלכם עובר עכשיו קטעים על הפנים. רק אתם תוכלו להוציא אותו מהמצב רוח השפוך שנפל עליו. אל תתביישו, לכו ותציעו לו להיפגש ולדבר.

רמזים: באים לכם רמזים שמצביעים על מישהו שדלוק עליכם כבר המון זמן. פתאום אתם קולטים שכולם יודעים על זה, חוץ מכם. איזה בלגאן.

שאלות: יש מישהו שטוחן לכם את המוח עם כל מיני שאלות מעפניות וכאלה, רק שהוא לא מספר לכם שהוא בא לגשש אצלכם בשביל מישהו אחר. שימו עין.

זרימה: יבואו לכם אחלה קטעים עם ילידי המזלות טלה, דלי ומאזניים. אם אתם רואים שזה זורם בכיוון הזה אז אין לכם מה לחשוב פעמיים. פשוט לכו על זה


מזל סרטן

סמטוחה: יכול להיות שתבוא לכם סמטוחה רגשית בגלל מישהו שפתאום קפץ לתוך החיים שלכם, רק שהקשר איתו עלול לסבך לכם קשר אחר שאתם נמצאים בו.

גוונים: אם בראש שלכם למשוך אליכם אנרגיות של מזל ואהבה אז כדאי לכם לשלב בבגדים שלכם גוונים ירוקים וכתומים ולענוד תכשיט עם אבן שקוראים לה אגת.

צחוקים: קטע חברתי שמתחיל עם צחוקים ודאחקות יהפוך למשהו רומנטי שבכלל לא היה בראש שלכם. פתאום אתם קולטים שגם סתם ידידות יכולה להפוך לאהבה.

מקובלים: צפויים לכם אחלה יחסים עם כאלה שנחשבים למקובלים ופופולאריים. הרייטינג שלכם יזנק לשמיים אם גם תקדישו קצת זמן למישהו שמנסה להשתלב אבל לא מצליח.



מזל אריה

אופי: המזל הטוב יתחיל לתפוס אתכם ברגע שתתחילו לזרום עם התכונות האמיתיות שלכם שהן מנהיגות ומלכותיות. המקום הטבעי שלכם הוא בלהיות מנהיגי הקבוצה.

בליינות: צפוי לכם קטע בלייני עם מישהו שכבר מזמן אתם חושבים עליו. סבבה, אבל בשביל שהסיפור הזה ימריא אתם צריכים לזרוק לו רמז ענק.

סקרנות: יש מישהו שנורא מסוקרן לגביכם ואפילו מעוניין לתפוס איתכם דיבור, רק שהחברים שלו מוציאים לו את האוויר. הכי כדאי לכם זה לקחת אותו לשיחה בארבע עיניים.

מקוריות: רעיון מקורי שבא לכם בראש הולך להקפיץ את המעמד החברתי שלכם. יכול להיות שבהתחלה תהיה לכם בעיה להגשים אותו אבל בהמשך יתברר שתפסתם כיוון.



מזל בתולה

קליטה: הכוכבים מבשרים על אחלה פרשייה רומנטית שממש מונחת מתחת לאף שלכם רק שאתם לא ממש קולטים אותה בחושים שלכם. תדבר עם החברים שלכם ותראו שזה נכון.

כוכבים: קופידון מסדר לכם שבוע של אחלה כוכבים עם מזל באהבה, רק שלפני הכל כדאי לכם לוודא שהאובייקט שלכם לא מביא איתו בלגאנים שקשורים לעבר שלו.

עצות: מישהו חושב שהוא יודע מה הולך איתכם בקטעים שבין בנים לבנות ובגלל זה הוא טוחן לכם עצות מעפנה. הכי טוב זה להיות מנומסים אליו ולעשות את מה שבראש שלכם.

שיחות: אתם תופסים שיחות ארוכות עם מישהו שממש עכשיו התחלתם להתיידד איתו. אתם קולטים שיש לו צדדים מהממים שעושים לכם טוב.



מזל מאזניים

מסרים: אתם מקבלים מסרים ממישהו שממש רוצה קשר איתכם אבל פוחד שתגידו שהוא מתעלק. הוא פונה אליכם בעדינות ויש מצב לקטע מהסרטים.

הפתעות: צפויה לכם הפתעה כאשר אתם קולטים שיש מישהו שדווקא נורא דלוק על כל מה שחשבתם שלא בסדר אצלכם. שווה לתת לו צ'אנס, אל תפספסו.

ג'ננה: יש מישהו שאתם לא סגורים עליו בגלל שלפעמים הוא מעלה לכם את מצב הרוח אבל לפעמים הוא מביא לכם את הג'ננה. למה שלא תתייעצו עם ההורים שלכם?

חוויה: אתם זורמים עם קטע שיכול להתברר כחוויה מתקנת בשביל פרשייה קודמת שלא ממש עשתה לכם טוב. מה שהכי חשוב בסיפור הזה הוא למחוק מהזיכרון את מה שהיה.


מזל עקרב

היכרויות: אלת האהבה מסדרת לכם פגישות והיכרויות שלא מהעולם הזה. זה אומר שאתם הולכים לפגוש אנשים בראש טוב בדיוק כמו שאתם אוהבים.

כיבושים: אתם מחפשים דרך שתעזור לכם לכבוש את ליבו של מישהו שווה שאתם קרועים עליו. אם אתם רוצים שזה יצליח לכם תצטרכו לקחת צ'אנס.

מזל: אם שמעתם על קמע שיכול להביא לכם מזל אז כדאי שתארגנו לעצמכם אחד כזה, והכי טוב שתכינו אותו בעצמכם מנחושת ומאבן שקוראים לה אמטיסט.

מחשבות: תבוא לכם בשורה טובה ממישהו שנפרדתם ממנו לפני המון זמן. אם היו לכם מחשבות שאולי הוא שכח אתכם אז השבוע צפויה לכם הפתעה נעימה

קריסטלים למזל עקרב



מזל קשת

היכרויות: אלת האהבה מסדרת לכם פגישות והיכרויות שלא מהעולם הזה. זה אומר שאתם הולכים לפגוש אנשים בראש טוב בדיוק כמו שאתם אוהבים.

כיבושים: אתם מחפשים דרך שתעזור לכם לכבוש את ליבו של מישהו שווה שאתם קרועים עליו. אם אתם רוצים שזה יצליח לכם תצטרכו לקחת צ'אנס.

מזל: אם שמעתם על קמע שיכול להביא לכם מזל אז כדאי שתארגנו לעצמכם אחד כזה, והכי טוב שתכינו אותו בעצמכם מנחושת ומאבן שקוראים לה אמטיסט.

מחשבות: תבוא לכם בשורה טובה ממישהו שנפרדתם ממנו לפני המון זמן. אם היו לכם מחשבות שאולי הוא שכח אתכם אז השבוע צפויה לכם הפתעה נעימה.

קריסטלים למזל קשת


מזל גדי

צ'אנסים: צירוף מקרים מוזר מפגיש אתכם עם מישהו שחשבתם עליו, רק שלא האמנתם שיש לכם צ'אנס איתו. להפתעתכם מתברר שהוא דלוק עליכם.

עידוד: הכוכבים מעודדים אתכם לעשות לעצמכם רק את החשבונות שלכם ולא את החשבונות של הצד השני. אם יש מישהו שרוצה לבלות בחברתכם אז בטח הוא יודע בשביל מה.

יחצנות: קטע חברתי שמתחיל ברגל שמאל משנה כיוון לטובה ועושה לכם אחלה יחסי ציבור. כל מה שאתם צריכים זה רק להיות במקום הנכון בזמן הנכון.

סדר: כוכב שקוראים לו סטורן עוזר לכם השבוע ומכניס קצת סדר בפרשייה רומנטית שהתגלגלה בתוך בלגאן. בקרוב יתברר שהכול היה לטובה.



מזל דלי

פתרונות: מישהו שופך בפניכם את הלב ומספר לכם על הצרות שלו בקטע רומנטי. מה שמוזר בסיפור הזה הוא שאתם רואים את הפתרון רק שהוא לא רואה.

ריגושים: יבואו לכם אחלה ריגושים בחברת מישהו שכבר המון זמן יש ביניכם חילופי עקיצות רק ששניכם מתביישים לחשוף את רגשותיכם. אחלה טיימינג לסגור עניין.

חלומות: אתם מקבלים משהו שעושה לכם טוב בלב. יש מצב שאף אחד לא יבין מה פתאום אתם מתלהבים מהמשהו הזה אבל מספיק שאתם מבינים. לא ככה?

תשומי: יש מישהו שרומז לכם שהוא מרגיש שבזמן האחרון אתם קצת מזניחים את היחסים שלכם איתו. גם אם אתם חושבים שהוא טועה כדאי שתתנו לו קצת תשומי.

קריסטלים למזל דלי


מזל דגים

הפשרה: השבוע צפוי להתחמם קשר שקפא עם הזמן ושגם אתם מרגישים שחבל להרוס אותו. עושה רושם שהצד השני מעוניין בזה לא פחות ממה שאתם מעוניינים.

נסיעה: נדלק קשר שהתחיל באיזושהי מסיבה רק שאז לא היה לכם ראש בשבילו. יש מצב שהסיפור הזה יתגלגל אל נסיעה שהמטרה שלה היא איחוד לבבות.

נפשות: הכוכבים גורמים לכם להרגיש שמצאתם את הנפש התאומה שלכם. אז נכון שאולי תצטרכו להשקיע בקשר הזה יותר ממה שהתכוונתם אבל זה שווה לכם.

שיקולים: אחלה טיימינג בשביל להוריד מעליכם מישהו שבכל פעם שאתם נפגשים איתו אתם מרגישים שהוא מביא לכם מנחוס. אתם לגמרי צודקים גם אם זה נשמע מוזר.

קריסטלים למזל דגים

מאמרים קשורים

Back to top button