הורוסקופ שנתי לצעירים

מזל תאומים – הורוסקופ שנתי לצעירים

מערכת אלטרנטיבלי
הורוסקופ שנתי מזל תאומים לצעירים– תחזית אסטרולוגית שנתית למזל תאומים נכתבה על ידי אסטרולוגים מומלצים והיא תאפשר לך לדעת כיצד מצב כוכבי השמיים ישפיעו אסטרולוגית על תחומי האהבה, לימודים ועוד.

הורוסקופ שנתי תאומים לצעירים – כוכבי השמיים והשפעתם על הורוסקופ מזל תאומים:
התאמת מזלות לשנה הקרובה: אז ככה – עם תאומים כמוכם צפויים לכם חיים טובים וקטעים שמשאירים אתכם בלי הרבה אוויר בריאות, בגלל שהם [לא פחות מכם] ממציאים טריקים של "איך להישאר ערים כל הלילה", עם האריות המלכותיים צפויות לכם חוויות שלא תשכחו זמן רב, והם גם אלה שעוזרים לכם לזכות בהמון מקובלות חברתית ופופולאריות. סבבה. עם המאזניים יש לכם סבבה של דיבור והם מבינים מצליחים לחדור אל הנפש שלכם, ולנגן לכם על המיתרים הכי רגישים והכי רומנטיים. מה רע ? נמשיך, עם העקרבים אתם הולכים לקרוע את העיר אבל מהר מאוד אתם קולטים שהם זורמים בסגנון שלא ממש היה בתוכניות שלכם, ככה שבכלל לא בטוח שאתם מוכנים להמשיך בקטע הזה. עכשיו, באים הקשתים: או-הו, אין כמו הקשתים בשביל לעשות לכם טוב בלב ובנשמה: איתם צפויים לכם קטעים שלא תפסיקו לדבר עליהם זמן רב לאחר שהסתיימו. הקשתים הם התרופה שאתם זקוקים לה. הם לא שונאים שום דבר שאתם אוהבים, ותחשבו ככה טוב-טוב על המילים האלה. את הדליים אתם מחבבים מכף רגל ועד ראש והם זורקים אתכם לגבהים שתמיד חלמתם עליהם, ככה שצפויים לכם איתם סבבה של קטעים משוגעים על כל החושים. עם הטלאים אתם מפוצצים את השמיים ואת העננים וחוגגים עד השעות המאוחרות של הלילה, וזה משום שהטלאים אוהבים להשתולל בדיוק לפי התוכניות שלכם.


טיפים והזדמנויות: אתם מקבלים מחמאות ממישהו שממש נחשב למשו-משו. כשזה בא לכם איתו, אל תעשו השוואות ביניכם לבין מישהו אחר שכאילו מתחרה בכם. חברים שלכם מתנדבים לשדך לכם וזה בסדר גמור שהם עושים ככה. מצד שני, זה לא אומר שאתם צריכים לשבת ולחכות משום שגם לכם כדאי להשקיע. ההרגשה הטובה שלכם והקטעים הרומנטיים, מקפיצים לכם את הביטחון העצמי. האנרגיות החלומיות משפיעות לטובה גם על מה שקורה איתכם בתוך המשפחה. אתם רומזים למישהו שהגיע הזמן לקבל החלטה בנוגע ל – איך הוא מתייחס לקשר שביניכם לבינו. למה אתם נלחצים ? תנו לו להגיב. אז נכון שפה ושם תצטרכו לעבור קצת בלגאנים רגשיים, אבל ככה זה באהבה. אם האהבה הייתה דבר פשוט, אף אחד לא היה מתעסק איתה. לא ככה?



לימודים: אנשים לא יאמינו לכם כאשר תציגו להם את הציונים שלכם: צפויים קטעים בסטייל של הרבה יותר מזל משכל. אתם מוצאים את עצמכם מנהלים את ענייני הכיתה והחברה [ובעצם, מנהלים לכולם את החיים] ומוציאים אחלה ציונים, בעיקר במקצועות שמרשים לדמיון שלכם להשתולל ולהתפרע.

עם ההורים: ההורים יהיו שותפים בבעיותיכם האישיות: אתם שופכים בפניהם את הלב ורואים שהם כבר היו בסיפורים שעוברים עליכם. אפשר לסמוך עליכם שתמיד תצליחו לשכנע אותם לעשות את מה שבראש שלכם, גם אם להם נדמה שהם היו אלה שהגו את הרעיונות המשוגעים. צפויה אווירה טובה בבית ובמשפחה.

תחזית אסטרולוגית שבועית לצעירים

שתהיה לכם שנה מופלאה!

מאמרים קשורים

Back to top button