הורוסקופ שנתי לצעירים

מזל אריה – הורוסקופ שנתי לצעירים

מערכת אלטרנטיבלי
הורוסקופ שנתי מזל אריה לצעירים– תחזית אסטרולוגית שנתית למזל אריה נכתבה על ידי אסטרולוגים מומלצים והיא תאפשר לך לדעת כיצד מצב כוכבי השמיים ישפיעו אסטרולוגית על תחומי האהבה, לימודים ועוד.

הורוסקופ שנתי אריה לצעירים – כוכבי השמיים והשפעתם על הורוסקופ מזל אריה:
התאמת מזלות לשנה הקרובה: אז ככה – עם אריות כמוכם צפויות לכם חברויות בסטייל מלכותי כזה, כמו שתפור על האריות, אתם יודעים, עם הרבה דיבורים והצגות והמון דאווינים וסטיילים וכאלה, רק צריך שתזכרו שגם הם, כמוכם, אוהבים להיות אלה שאומרים את המילה האחרונה. עם המאזניים אתם מרגישים בגן-עדן משום שהם נותנים לכם הרגשה שאתם המלכים של העולם הזה, וזו ההרגשה שאתם הכי אוהבים. לא ככה ? סבבה. עם הקשתים צפויות לכם אחלה חגיגות וסבבה של הרפתקאות, וזה מפני שהטיפוסים האלה מחפשים לעצמם ריגושים דרמטיים בדיוק מהסוג שאהוב עליכם. עם הדליים צפויים לכם קטעים מהסרטים, מה-זה מהסרטים ? קטעים שלא מהעולם הזה, משום שהחברים האלה פשוט נולדו בשבילכם והם מתאימים לכם כמו "כוכב" ל"נולד" או כמו "אקס" ל"פרקטור": אז מה תגידו על זה ? הא ? אל תגידו כלום, קחו את זה בשתי ידיים ותעשו חיים משוגעים. עם הדגים זה יכול להסתדר לכם לא רע, מכיוון שהדגים אוהבים כל מה שעושה קולות של "אריה" או של "לביאה", ונראה שאין לכם בעיה לעשות קולות כאלה. עם הטלאים צפויים לכם פיצוץ של קטעים ומסיבות וכל מה שיש לו ריח של בילויים, התאומים הם סבבה בשביל הקטעים המלכותיים שלכם ואפילו מוחאים לכם כפיים על כל קטע שאתם דופקים.


טיפים והזדמנויות: מישהו שרציתם לפגוש עשוי לשנות את התוכניות שלו. זה לא אומר שהוא לא רוצה לראות אתכם, אלא רק שתצטרכו לדחות את הפגישה. מישהו רוצה לחזר אחריכם אבל מחפש דרך מקורית לעשות זה. כמו שזה נראה, דווקא מתאים לכם הסגנון המוטרף שלו. אל תכניסו את עצמכם אל בלגאנים של מישהו בסביבה שלכם, בעיקר אם יש לכם רגשות כלפי מישהו אחר שקשור לקטע הזה. הכוכבים מביאים לכם צ'אנס לאהבה ממבט ראשון. זה אומר שצפויה לכם פגישה עם מישהו שהקליק ביניכם יהיה מדהים, סוחף ומסעיר. אל תתביישו לבקש משהו שכבר המון זמן אתם מתלבטים אם כדאי לכם לדבר עליו. מה קורה לכם ? תבקשו, מקסימום יגידו לכם לא. אז מה קרה ? נסיעה אל מקום מהמם תביא לכם שיחה רומנטית. זו ההזדמנות שלכם לתפוס דיבור פרטי עם מישהו שתמיד מפריעים לכם לשוחח איתו. 



לימודים: חברים משכנעים אתכם להצטרף לפעילות מרתקת הקשורה בלימודים. במקביל, אתם מסייעים לתלמידים מתקשים לעבור משברים. לא פלא שאתם תופסים פיקוד ולוקחים על עצמכם להוביל את הכיתה ועם קצת שכנוע, אפילו את המורים. מה ? עוד לא נבחרתם להיות יושב ראש וועד הכיתה? למה-מה-קרה ?

עם ההורים: מצב הכוכבים גורם לכם לשדר על גל אחד עם בני המשפחה ועם אהובי ליבכם. אז נכון שאתם מה-זה אוהבים את ההורים שלכם וכל זה, אבל אם אתם אריות אמיתיים, קצת קשה להאמין שיש מישהו שמסוגל לומר לכם מה לעשות. לא ככה ?

תחזית אסטרולוגית שבועית לצעירים

שתהיה לכם שנה מופלאה!

מאמרים קשורים

Back to top button