הורוסקופ שנתי לצעירים

מזל מאזניים – הורוסקופ שנתי לצעירים

מערכת אלטרנטיבלי
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים לצעירים– תחזית אסטרולוגית שנתית למזל מאזניים נכתבה על ידי אסטרולוגים מומלצים והיא תאפשר לך לדעת כיצד מצב כוכבי השמיים ישפיעו אסטרולוגית על תחומי האהבה, לימודים ועוד.

הורוסקופ שנתי מאזניים לצעירים – כוכבי השמיים והשפעתם על הורוסקופ מזל מאזניים:
התאמת מזלות לשנה הקרובה: אז ככה – עם חברים שהם בני ובנות מזל מאזניים כמוכם, זה הולך להיות סיפור אהבה וקטע מהסרטים וחלום מהאגדות ומה לא: עם החברים האלה אתם מרגישים הכי-הכי שבעולם, ואם תיקחו את הידידות הזו לכיוון רומנטי [עם מאזניים מבני המין השני] צפויות לכם חוויות שלא מהעולם הזה. עם העקרבים אתם מפליגים אל תוך עולם של אגדות ושל כייף ושל חלומות טובים ושל צרור ריגושים ושל רגעים רומנטיים ובקיצור, תנו לעצמכם לזרום איתם והעולם יהפוך להיות מקום טוב יותר לחיות בו. עם הקשתים צפויים לכם קטעים חברתיים שלא תפסיקו לדבר עליהם, וזה מפני שהיצורים האלה אוהבים להסעיר ולרגש את החברים שלהם, מה שמאוד אהוב עליכם. אם אתם מרגישים את עצמכם מספיק בשלים ומספיק בוגרים בשביל למצוא בן-זוג, אתם יודעים, רומן וכאלה, לכו על העקרבים: אין-אין עליהם בקטע הזה: לא לפספס, בשביל שלא תצטרכו להצטער. הקשתים הם סבבה בכל מה שקשור לבילויים ולאטרפים עד אור הבוקר, ככה שאם אתם מחפשים לעצמכם חיים משוגעים וכאלה – לכו על זה. עם הגדיים אתם מקבלים חברות יציבה ושפויה שמסדרת לכם את החיים ומארגנת לכם את שעות אחר הצהריים ובעצם, גם את שעות הערב. עם הדליים אתם הולכים לבלות מול המחשב ומול האינטרנט, וזה מפני שהם אלופים בקטעים ובטרנדים האלה. עם הדגים אתם שוחים בתוך ים של חברות טובה, ואהבה משתפכת, וידידות מופלאה – ומה לא. אבל-אבל-אבל…אם אתם רוצים ללכת עם עצמכם אל המקום הכי גבוה והכי מדהים והכי מטריף והכי מפוצץ והכי מפתיע – קחו את עצמכם אל הטלאים, וזה מפני שהם החברים הכי מושלמים בשבילכם. זהו, שלא תגידו שלא אמרנו.


טיפים והזדמנויות: אנשים מופתעים מקשר שיש לכם עם מישהו לא שגרתי: סבבה. אם אתם מבסוטים מזה שהוא מוטרף, אז מה אכפת לכם מה אנשים אומרים ? אם בראש שלכם לקיים פגישה רומנטית שתזרום כמו שצריך, אז כדאי שתיקחו אותה למקום שאין בו יותר מדי עיניים רכלניות. אתם נורא רוצים להיות בקשר אבל מצד שני, נורא חשוב לכם לא לבטל את האישיות שלכם רק בגלל שאתם דלוקים על מישהו. עושה רושם שאתם מתלבטים איך לנהל את הקשר הרומנטי שלכם. זה אומר שאתם שוקלים עד כמה כדאי לכם להעמיק את הידידות. צפויים קשרים מהממים עם מכרים חדשים. יורדת עליכם אווירה של סודיות. אתם נטרפים על תחום שמכניס לכם המון צבע לחיים. בסופו של קטע, אתם מצליחים למשוך לשם גם את החברים שלכם.



לימודים: צפויים לכם קטעים מדהימים עם מורה שהתנהגותו מקסימה אתכם: נראה שהוא מרגש אתכם מבלי להתאמץ. אתם זורמים עם עצמכם, מדהימים את המורים ותופסים לעצמכם מקום מכובד בכיתה ובחברה. אין-אין עליכם בקטעים של מקובלות חברתית ופולאריות.

עם ההורים: נופלת עליכם אנרגיה חמימה ומפנקת עם ההורים: ההורים יתעלו על עצמם כדי להנעים עליכם את הזמן. צפויה לכם שנה סבבה ואפילו קפיצה מדהימה בכסף [דמי כיס] שאתם מקבלים מהם. צפוי ים של מתנות והמון אהבה וכאלה.

תחזית אסטרולוגית שבועית לצעירים

שתהיה לכם שנה מופלאה!

מאמרים קשורים

Back to top button