הורוסקופ שנתי

תחזית אסטרולוגית שנתית מזל טלה – הורוסקופ שנתי למזל טלה

מערכת אלטרנטיבלי
בתחזית אסטרולוגיה שנתית 2019 למזל טלה שמנו את הדגש השנה על תחזית אסטרולוגית לאהבה, הורוסקופ לקריירה וקריסטל שנתי שיעזור להגשמה עצמית ויעניק לכם תוספת אנרגיה רוחנית

אתם מוזמנים לקחת 10 דקות לעצמיכם, לקרוא את תחזית אסטרולוגיה שנתית למזל טלה, לקבל את המידע האסטרולוגי וכמובן לא לשכוח לשתף עם חברים ברשתות החברתיות.

כוכבים ומזלות מזל טלה: על פי האסטרולוגיה המערבית, מצבו של כוכבכם מרס בשנת 2019 מוביל אל פרשייה רומנטית מרגשת שתקדם את ענייניכם. במקביל, שמירה על יציבות קרייריסטית אמורה להיות בעדיפות ראשונה, אולי בגלל הרגישות הרבה שלכם ואולי בגלל רוח התקופה.

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה
חורף 2019:
אם אתם לא רוצים לשבת בבית ללא זוגיות ראויה לשמה, קחו את העניינים בידיים. ההמתנה לא 'תנחית' אצלכם את ההזמנה לה אתם מחכים. "לאהוב את מה שיש" הוא כלל חשוב שכדאי ליישמו במיוחד לאור העובדה שאין לכם ביטחון שמה שרצוי לכם יתגשם. על מנת לרדת אל שורשי העניין כדאי לכם להתייעץ עם מיסטיקן מומחה בתחומו.
אביב 2019: נכון שאתם מאוד 'מבוקשים' במרחב הרומנטי, אבל לכול אדם יש תחליף. התמקדו במי ובמה שעושה לכם טוב ואל תאיימו בעזיבה, אם כול משאלותיכם לא יתגשמו. אל תיקחו סיכונים. אתם עלולים לשמוע דברים שלא ישמחו אתכם ולא יהיה לכם קל לחזור בכם.


קיץ 2019: זה פרק זמן טוב לרומנטיקה. השתחררו מהתחייבויות ותנו ל-'קופידון' לעשות את עבודתו. כבר עשיתם כברת דרך בכיוון הנכון, וכעת הגיע הזמן ליהנות. אתם מוצאים את עצמכם בתוך רשת סבוכה של מניפולציות ולא בדיוק מבינים איך הגעתם למצב הזה. 

סתיו 2019: נסו להפיק את המקסימום מפרק הזמן הזה, למרות שיש לכם רגשות מעורבים. גם אם תבלו את מרבית הזמן בטלוויזיה, זה לא אומר שאי אפשר ליהנות מזה. תלוי מי נמצא איתכם ואפילו אם אתם לבד, ביכולתכם להפוך זאת לזמן איכות אמיתי ומהנה. כמיהתכם לרומנטיקה אינה ניתנת לכיבוש ואתם עושים כול מה שביכולתכם וזה ממש בסדר. השקעה אישית מצד אחד ושמירה על 'דלת פתוחה' תאפשר נגישות. אתם נראים ומרגישים נהדר ובטוח שהאנרגיות הללו יזמנו לכם את כל מה שאתם רוצים. 



לפגישה אישית עם יועץ/יועצת רוחנית לחצו

תחזית אסטרולוגית שנתית לפרנסה
חורף 2019:
זה הזמן להרחיב אופקים, בעיקר בתחומים העשויים לשפר את מאזנכם הכספי. משהו נעים ומשמח קורה איתכם בעבודה. מומלץ לבחון את השפעתו המיטיבה של הרקיע, כי כאשר המזל מתדפק בדלת, אין צורך בהשקעות גדולות. לכו עם תחושת הבטן שלכם, ואל תיקחו שותפים.
אביב 2019: אתם קובעים את שכרכם והוא משולם לכם ביד רחבה. מי שיודע להעריך עבודה טובה, אינו חפץ לקנות בזול. צפוי לכם מצב רוח מעולה, אתם מרגישים כמו בחופשה, הכול דבש, אבל בתקופת האביב ממש לא בא לכם ללכת לעבודה, ויש לבדוק מה מציק או מפריע לכם. יהיה זה נבון מצידכם ללבן את העניין בסיוע צוות מיסטיקנים שממתין לכם.



קיץ 2019: אולטימאטום שהצבתם וכבר שכחתם מקיומו, נקלט היטב בצד השני. מישהו מזכיר לכם אותו תוך ניסיון להגיע לפשרה. יש לכם דחף שמריץ אתכם לבזבוזים וגם לפעילויות מאתגרות. אתם לא חייבים לנהל את ענייניכם באופן שגרתי.

סתיו 2019: צפוי מצב לפיו אתם מעניקים חשיבות מוגזמת לדברים שוליים. העניקו את תשומת ליבכם לאנשים קרובים, בעיקר לאלה הנמצאים כרגע תחת לחץ רגשי. מתבשל פרק זמן קרייריסטי מלא הפתעות. לפתע פתאום, אתם עלולים להרגיש כמו 'דג מחוץ למים', אבל עומדים לקבל כסף שייפול לכם כמו מהשמיים ויסייע לעמוד בהתחייבויות.


אם הגעתם עד כאן, סימן שהיה מעניין… אז זה הזמן לשתף עם חברים

 




טיפ נומרולוגי קריסטלי: הנומרולוגיה מעניקה לטלאים את המספר 9 ורואה בו את הויברציות המייצגות את תכונותיו של מזל טלה, כלומר: ריגושים, הסתערות, אומץ ואקשן: בשביל למשוך אליכם את האנרגיות של המספר 9 [תעוזה ונדיבות], כדאי ללבוש גוונים אדומים ולענוד או לשאת בתיק, אבן מזל ששמה אמטיסט. על פי המקורות, אבן זו תזמן אנרגיות חיוביות לחייך ותעזור בתחומים רבים.

מעט על קריסטל המזל השנתי שלכם, אמטיסט: אמטיסט היא אחת מן האבנים היותר מפורסמות ופופולאריות. צבעה סגול והיא נמצאת בפצלים בעלי גדלים שונים. נחשבת למעניקה גדולה של כוחות רוחניים. מומלצת בעיקר לאנשים חומרניים, אך מיטיבה גם עם אלה שממילא אינם נוהים אחר עולם החומר. רצוי לענדה על הצוואר גם כדי להיעזר בה ב"שאלת חלום".

לחצו לפרטים נוספים והזמנת אבן המזל שלכם

 

מאמרים קשורים

Back to top button