הורוסקופ שנתי

תחזית אסטרולוגית שנתית מזל שור – הורוסקופ שנתי למזל שור

מערכת אלטרנטיבלי
בתחזית אסטרולוגיה שנתית למזל שור שמנו את הדגש השנה על תחזית אסטרולוגית לאהבה, הורוסקופ לקריירה וקריסטל שנתי שיעזור להגשמה עצמית ויעניק לכם תוספת אנרגיה רוחנית.

אתם מוזמנים לקחת 10 דקות לעצמיכם, לקרוא את תחזית אסטרולוגיה שנתית למזל שור, לקבל את המידע האסטרולוגי וכמובן לא לשכוח לשתף עם חברים ברשתות החברתיות.

כוכבים ומזלות מזל שור: על פי האסטרולוגיה המערבית, מצבו של כוכבכם ונוס בשנת 2019 מעודד אתכם להיזכר היכן ועם מי הצלחתם בעבר בקטע רומנטי, ולשחזר את המצב. במקביל הוא מפציר בכם לקיים הבנה עסקית עם אנשים שונים מכם, הודות לפוטנציאל של שיתוף פעולה פיננסי הנרקם במקום לא צפוי.

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה
חורף: אתם חולמים על התנסויות רומנטיות חדשות וההזדמנות לא מאחרת להגיע. חוויות יוצאות דופן יתרחשו במהלך השבועות הבאים. קחו צ'אנס, האדרנלין יעשה לכם רק טוב. יש לכם רצון עז לצאת מהשגרה אז אין טעם לעצור, לכו על זה! צעד כזה יגרום לתחושת רעננות.
אביב: מה שקרה בתחום שבינו לבינה, לא ניתן לשינוי. אתם רק יכולים ללמוד מכך לגבי העתיד. אינכם מראים נחישות ורצינות לגבי קשר רומנטי, ויש מי שנעלבים מכך עד עמקי נשמתם. זאת נקודת זמן קריטית גם עם חברים. המשמעות של מעשיכם תהיה לטווח רחוק.

קיץ: אתם עסוקים ועמוסים מאוד ואין מקום להסקת מסקנות בעקבות התנהגותם של אהוביכם. עליכם לחשוב לא רק על עצמכם אלא גם על הצד השני. המלחמה על תשומת הלב עלולה להיגרר בקלות לעימות חריף ומומלץ שתנסו למנוע זאת. מצב הרוח שלכם מתנדנד בין אושר עצום ובין עייפות שמביאה אתכם להתנהגות אימפולסיבית שפוגעת לעיתים. סוגיות כאלה מן הראוי להציג בפני מיסטיקנים או יועצים רוחניים שעשויים לחלץ אתכם מן המצר.
סתיו 2019: אתם אוהבים את החיבור האינטנסיבי והאולטימטיבי, במיוחד כאשר מדובר בענייני הלב והרגש, אולם לא תמיד הדברים קורים 'כמו בסרטים'. האטו את הקצב ותנו גם לאחרים להתבטא. אסור לכם לקבוע דברים רק בגלל ניסיונות 'דומים' בעבר. זה פרק זמן עמוס למדי ששיאו במפגש מרגש. אתם מרוצים ומלאי אופטימיות והאנרגיה זורמת גם אל המחזרים. המצב החברתי משתפר גם הוא, בין היתר במהלך בילויים עם חברים קרובים.



לפגישה אישית עם יועץ/יועצת רוחנית לחצו

תחזית אסטרולוגית שנתית לפרנסה
חורף 2019: חצוצרת התהילה תדרוש מכם להתפשר עם הוראות ותכתיבים, אבל נראה כי אתם מצליחים לבצע את כל מה שיש לכם ב-'רשימה'. התרחקו מטיפוסים תוקפניים העלולים לסבך אתכם באינטריגות מיותרות בעבודה כי ממש אין טעם ל"שחק משחקים". עמיתיכם תוהים, וכך גם אתם לפעמים, מדוע אתם מרגישים צורך להעמיד פנים כאילו אתם חיים בסרט ? זה די נמאס.
על מנת להרחיב את קשת ההזדמנויות הניצבת בפניכם כדאי לכם לנהל שיחה בנושא עם יועץ רוחני מיסטי.
אביב 2019: פרק זמן ממש נפלא עובר עליכם. צפוי אביב מקסים בו כל מי שמתקרב אליכם מתרשם מהאופי הנהדר שלכם, יכולת הנתינה וכישרון ההתנסחות. בעבודה, אתם יכולים להשיג המון דברים אם רק תדעו איך לגשת ולבקש. יוזמה אישית תניב פירות מפתיעים.



קיץ 2019: מה שאנשים סביבכם אוהבים להציג כאובייקטיביות וחוש צדק, אינו אלא חלום שמאחוריו מסתתרים אינטרסים סמויים. צפויה מריבה הגונה עם מישהו בעבודה ואתם מאבדים לגמרי את סבלנותכם מסיבות מוצדקות. ריקון המצברים עקב התרוצצויות רבות מידי, נותן בכם את אותותיו. נדמה לכם שכל מה שדרוש לכם עתה הוא חופשה ארוכה.
סתיו 2019: אתם מרגישים גאווה וסיפוק מההישגיות שלכם. קיימים סיכויים טובים להתקדמות בעבודה. יש מי שמבחין בהשקעה ואף מעריך אולם הרבה מאוד תלוי עדיין ביכולת שלכם לתמרן וליחצן את עצמכם. חיי החברה שלכם בפריחה.


אם הגעתם עד כאן, סימן שהיה מעניין… אז זה הזמן לשתף עם חברים



טיפ נומרולוגי קריסטלי: הנומרולוגיה מעניקה לשוורים את המספר 6 [וכך גם למזל מאזניים] ורואה בו את הויברציות המייצגות את תכונותיו של מזל שור, כלומר: קביעות, מעשיות, עינוגים ונעימות: בשביל למשוך אליכם את האנרגיות של המספר 6 [יצירתיות וגשמיות], כדאי ללבוש גוונים וורודים או תכולים ולענוד או לשאת בתיק, אבן מזל ששמה רוז קווראץ.
על פי המקורות, אבן זו תזמן אנרגיות חיוביות לחייך ותעזור בתחומים רבים.

מעט על קריסטל המזל השנתי שלכם, רוז קווראץ: בתרגום חופשי מדובר בבדולח וורוד עדין ביותר. אבן מרגיעה ונעימה הנוסכת שלווה פנימית בלב העונד אותה. מאחר ומדובר באבן הרמונית ומאזנת, הרי שכדאי להעניקה כתשורה לאנשים המחלימים ממחלה או לאלה השוהים בבתי חולים. האבן טובה במיוחד לנשים המבקשות להתעבר, אך אינן מצליחות לעשות כן מסיבות נפשיות כאלו או אחרות. כמו כן קריסטל הרוז קווארץ מכונה קריסטל האהבה ויש ביכולתה לזמן ולחזק אהבה.

לחצו לפרטים נוספים והזמנת אבן המזל שלכם

מאמרים קשורים

Back to top button