הורוסקופ שנתי

תחזית אסטרולוגית שנתית מזל תאומים – הורוסקופ שנתי למזל תאומים

מערכת אלטרנטיבלי
בתחזית אסטרולוגיה שנתית 2019 למזל תאומים שמנו את הדגש השנה על תחזית אסטרולוגית לאהבה, הורוסקופ לקריירה וקריסטל שנתי שיעזור להגשמה עצמית ויעניק לכם תוספת אנרגיה רוחנית

אתם מוזמנים לקחת 10 דקות לעצמיכם, לקרוא את תחזית אסטרולוגיה שנתית למזל תאומים, לקבל את המידע האסטרולוגי וכמובן לא לשכוח לשתף עם חברים ברשתות החברתיות.

כוכבים ומזלות מזל תאומים: על פי האסטרולוגיה המערבית, מצבו של כוכבכם מרקורי בשנת 2019 מוביל אל גישה רומנטית שמעבירה את הכדור למגרש של הצד השני, מה שמזמין שאלות עמוקות לגבי מהות הקשר. בתחום הקרייריסטי הכוכבים לא מתלהבים משינויים, וזאת גם אם טיפוסים הרפתקניים מנסים להשלות אתכם בהבטחות זוהרות.

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה
חורף 2019: אירוע מפתיע גורם לכם להעדיף מחזר שזה עתה פגשתם, על פני מישהו מן העבר. אל תתפלאו אם בהמשך יצוצו רגשות שלא ציפיתם להם. אתם בתחילתה של תקופה חדשה ומן הסתם, צריך למתן במידה מסוימת את הציפיות שיש לכם מהסביבה. טוב תעשו אם תפנו שאלה בנושא אל מיסטיקן יועץ או מיסטיקנית שתוכל לסייע לכם בקבלת תשובה.
אביב 2019: אתם צוברים הישגים חברתיים ואישיים בקלות רבה, אך לשם כך תצטרכו להיות נחמדים גם כלפי אלה שלא ממש בראש שלכם. על הפרק עולה סיכוי אמיתי למימוש החלומות הרומנטיים שלכם. אולי הרצון שלכם הוא למשהו 'מושלם' מארץ האגדות.


קיץ 2019: אנרגיות ממוזלות מגיעות אליכם מכוכבים בעלי אופי רומנטי. התופעה מעודדת יחסים הרמוניים עם בני זוג, בעיקר לאחר תקופה של משבר. התבטאויות תוקפניות של אדם מסוים בסביבתכם הקרובה, משפיעות עליכם לרעה. חשוב שלא תיקחו את הדברים באופן אישי.
סתיו 2019: צפויים שפע והצלחה בכל מה שנוגע לבליינות ולהתחברות עם אנשי החברה הגבוהה, כולל שידוכים והיכרויות. צפוי מזל רב לאלה מכם הנושאים בתפקידי ניהול או קשורים לעסקי השעשועים. סוף סוף, נפל לכם ה-'אסימון'. אתם משקיעים זמן בתכנון סדר יום מאורגן יותר לימים סתוויים אלה.



לפגישה אישית עם יועץ/יועצת רוחנית לחצו

תחזית אסטרולוגית שנתית לפרנסה
חורף 2019: הסובבים אתכם אינם מבינים דבר וחצי דבר בעסקיכם, אך הדבר לא ימנע מהם להציף אתכם במבול של עצות. החיים הם הרפתקה וכך עליכם להמשיך ולהתייחס לכול מה שקורה. בגדול, החורף שלכם מאוד מאתגר ואתם 'מגלים' את עצמכם מחדש. מתחילים להסתובב דיבורים בנוגע למישהו שקשה מאוד להיכנס לנעליו: אם מדובר בהחלפתו, אל תהססו לנצל קשרים אישיים. רעיונות מקוריים ויצירתיים שאתם מעלים, מסייעים לכם להתקדם למרכז העניינים. הלך רוח חיובי במיוחד הינו 'חלון הזדמנויות' להטבת תנאים.
אביב 2019: בכל מקרה בו תאלצו להתלבט בין המסגרת בה אתם מתפקדים, לבין הצעה מושכת המגיעה מכיוון לא צפוי – מומלץ לכם לשוחח על כך בגלוי ולא לשמור דברים בבטן. אינכם מודעים במידה מספקת לכוח שיש לכם, ומושפעים יותר מידי מהסביבה.



קיץ 2019: מישהו שלא חשדתם שהוא מקנא בכם, נתפס בקלקלתו. שימו לב שהוא מרבה למתוח עליכם ביקורת מאחורי גבכם, אך אינו מציע משהו מעשי. עליכם להתמקד יותר בנתונים וברעיונות מאשר באנשים. תשומת הלב שלכם נתונה במקום הלא נכון וזה גורם לבזבוז זמן ואנרגיות משמעותי.
סתיו 2019: אנשים הקשורים בחו"ל ובקריירה שלכם, מצליחים לתרום להרגשה הטובה שלכם בלי לגרום לכם לתחושה של ביקורת. כדאי לשמר מערכות יחסים אלה על ידי מפגשים תכופים. אתם תופסים שלווה וטוב לכם במסגרת אוהדת ותומכת.


אם הגעתם עד כאן, סימן שהיה מעניין… אז זה הזמן לשתף עם חברים

 




טיפ נומרולוגי קריסטלי: הנומרולוגיה מעניקה לתאומים את המספר 5 ורואה בו את הויברציות המייצגות את תכונותיו של מזל תאומים, כלומר: הבעה, תקשורתיות, חינניות ונעורי נצח: בשביל למשוך אליכם את האנרגיות של המספר 5 [קלילות וקסם אישי], כדאי ללבוש גוונים צהובים ולענוד או לשאת בתיק, אבן מזל ששמה סיטרין.
על פי המקורות, אבן זו תזמן אנרגיות חיוביות לחייך ותעזור בתחומים רבים.

מעט על קריסטל המזל השנתי שלכם, סיטרין: הקריסטל מיטיב במיוחד עם אנשים בעלי נטיות רוחניות הזקוקים לעוגן כלשהו בעולם החומרי, שאם לא כן הם פשוט ילכו לאיבוד. אבן אשר טוב לענדה כקמע המביא בכנפיו שפע של מזל והצלחה, בעיקר בתחומים כספיים ועסקיים. הסיטרין עוזרת להתגבר על רגשי נחיתות ודימוי עצמי שלילי. ניתן גם לשאתה בתיק.

לחצו לפרטים נוספים והזמנת אבן המזל שלכם

 

 

מאמרים קשורים

Back to top button