הורוסקופ שנתי

תחזית אסטרולוגית שנתית מזל אריה – הורוסקופ שנתי למזל אריה

מערכת אלטרנטיבלי
בתחזית אסטרולוגיה שנתית 2019 למזל אריה שמנו את הדגש השנה על תחזית אסטרולוגית לאהבה, הורוסקופ לקריירה וקריסטל שנתי שיעזור להגשמה עצמית ויעניק לכם תוספת אנרגיה רוחנית

אתם מוזמנים לקחת 10 דקות לעצמיכם, לקרוא את תחזית אסטרולוגיה שנתית למזל אריה, לקבל את המידע האסטרולוגי וכמובן לא לשכוח לשתף עם חברים ברשתות החברתיות.

כוכבים ומזלות מזל אריה: על פי האסטרולוגיה המערבית, מצבה של השמש שליטת מזלכם בשנת 2019 מוביל אל הזדמנות לפריצת דרך עם אדם חדש שמופיע בפתאומיות לתוך חייכם. כדאי שתפתחו קשרים עם מגוון גדול יותר של אנשים ותבחרו את אלה שיש להם אנרגיה חיובית מבחינתכם.

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה
חורף 2019: נראה כי המחזרים שלכם אינם עומדים בהבטחותיהם. תגובתכם עשויה להוות את ההבדל בין פרק זמן מינורי אך רגוע, ובין פרק זמן עמוס עם הרבה אקשן ורגשות סוערים. חוסר השליטה במצב מרגיז אתכם ומוציא אתכם משיווי משקל כשבעצם לא קרה שום דבר דרסטי. סוגיות אשר כאלה מן הראוי להציג בפני מיסטיקנים יועצים שעשויים לעזור בפתרון הדילמות.
אביב 2019: אנשים שגרמו לליבכם להחסיר פעימה, שוב אינם מעוררים בכם דבר. אתם עשויים למצוא את עצמכם כמהים לריגוש ולהתחדשות. קופידון מחייך אל אלה מכם המוכנים לקפוץ על עגלת-ההזדמנויות. צפויה הצעה בעלת ניחוח של שידוך.


קיץ 2019: מיקום הכוכבים מעודד אתכם להפגין מסתוריות ולרסן את גילוי הלב שכה אופייני לכם. כדאי שתצניעו מחמאות שמחזריכם מרעיפים עליכם, וזאת כדי להישמר מקנאתם של הסובבים אתכם. צפוי פרק זמן נעים בסימן תקשורת עם הסביבה.
סתיו 2019: אל תופתעו אם רגשותיכם הרומנטיים יתועלו אל נתיבים הדורשים (כן, כן) יכולת של משא ומתן. מחלוקות שילובנו עכשיו, לא יתייצבו בדרככם כמכשול בעתיד. אתם מרגישים תחושת התחדשות ויצירתיות. כושר הביטוי שלכם משתפר פלאים. פחות ופחות אתם מגלים עניין בנושאים גשמיים. אנרגיה רוחנית שאתם משדרים מובילה אתכם אל אנשים שאף הם, כמוכם, נמשכים לתחומים יוצאי דופן. מחווה שתעשו כלפי אהוביכם תתקבל באהדה ותיצור אווירה נעימה.



לפגישה אישית עם יועץ/יועצת רוחנית לחצו

תחזית אסטרולוגית שנתית לפרנסה
חורף 2019: מרבית זמנכם מוקדשת לנסיעות לטובת קידום הקריירה שלכם. היצירתיות שלכם באה לידי ביטוי. יש מי שמעריך את היכולת שלכם לשלב בין דברים שלכאורה אינם נראים שייכים זה לזה. הפידבק החיובי מסייע לכם לחדש את הרגשת הביטחון שאבדה לאחרונה.
אביב 2019: כישורי המנהיגות שלכם באים לידי ביטוי אל פני השטח ומרשימים את מי שהם צריכים להרשים. אתם מצליחים להניע אנשים לעשות את מה שדרוש לכם בצורה נעימה אך סמכותית. המשיכו כך. נראה כי תחושת החיוניות חוזרת אליכם בגדול. אדם בעל השפעה וקשרים עסקיים, מציע עזרה בפתירת בעיה שאיתה אתם מנסים להתמודד. אל תתפתו לחשוב שמישהו אחר יעשה בשבילכם את העבודה השחורה. תבחנו מה קורה מאחורי הקלעים ואל תתנו יותר מידי קרדיט לאנשים שאינכם מכירים מספיק. על מנת לישון בלילה בראש שקט כדאי לכם לבדוק דבר או שניים עם יועץ רוחני.



קיץ 2019: אם אינכם יודעים כיצד להפעיל אנשים אחרים, נסו להטיל את המשימה על מישהו אחר. עם קצת מאמץ, יש סיכוי גבוה שעד סוף התקופה תרגישו הרבה יותר טוב עם הקטע הזה. חשוב למצוא את הסיבה לחוסר השקט הפנימי. הציבו גבולות.
סתיו 2019: תפרגנו לעצמכם, יש סיכוי רב להגשים פנטזיה שטפחתם במשך זמן רב. הברקה מחשבתית מקורית, תביא לרווח כספי ניכר או לאפשרות קידום בעבודה. שימו לב לאדם ממזל דלי שיגיע אליכם מרחוק יציע הצעה עסקית מעניינת שכדאי לשקול ברצינות.


אם הגעתם עד כאן, סימן שהיה מעניין… אז זה הזמן לשתף עם חברים

 




טיפ נומרולוגי קריסטלי: הנומרולוגיה מעניקה לאריות את המספר 1 ורואה בו את הויברציות המייצגות את תכונותיו של מזל אריה, כלומר: הוד, הדר, אצילות ומלכותיות: בשביל למשוך אליכם את האנרגיות של המספר 1 [מנהיגות וכריזמה], כדאי ללבוש גוונים של זהב ולענוד או לשאת בתיק, אבן מזל ששמה בוטצוואנה.
על פי המקורות, אבן זו תזמן אנרגיות חיוביות לחייך ותעזור בתחומים רבים.

מעט על אבן המזל השנתית שלכם, סיטרין: הסיטרין היא אבן קריסטל שהשפעתה טובה וחזקה במיוחד. האבן מיטיבה במיוחד עם אנשים בעלי נטיות רוחניות הזקוקים לעוגן כלשהו בעולם החומרי, שאם לא כן הם פשוט ילכו לאיבוד. אבן אשר טוב לענדה כקמע המביא בכנפיו שפע של מזל והצלחה, בעיקר בתחומים כספיים ועסקיים. הסיטרין עוזרת להתגבר על רגשי נחיתות, מצבי לחץ ודימוי עצמי שלילי. 

לחצו לפרטים נוספים והזמנת אבן המזל שלכם

 

 

מאמרים קשורים

Back to top button