הורוסקופ שנתי

תחזית אסטרולוגית שנתית מזל בתולה – הורוסקופ שנתי למזל בתולה

מערכת אלטרנטיבלי
בתחזית אסטרולוגיה שנתית 2019 למזל בתולה שמנו את הדגש השנה על תחזית אסטרולוגית לאהבה, הורוסקופ לקריירה וקריסטל שנתי שיעזור להגשמה עצמית ויעניק לכם תוספת אנרגיה רוחנית

אתם מוזמנים לקחת 10 דקות לעצמיכם, לקרוא את תחזית אסטרולוגיה שנתית למזל בתולה, לקבל את המידע האסטרולוגי וכמובן לא לשכוח לשתף עם חברים ברשתות החברתיות.

כוכבים ומזלות מזל בתולה: על פי האסטרולוגיה המערבית, מצבו של כוכב מרקורי שליט מזלכם בשנת 2019 מוביל אל אתכם אל תחושה שאתם נמצאים בפרשת דרכים בקטעים שבינו לבינה. אתם צריכים לפרגן לעצמכם יותר. יש כמה הפתעות טובות וסימנים מעודדים לקראת מה שעומד לקרות.

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה
חורף 2019: אהובי ליבכם מרגשים אתכם בבשורות משמחות. צהלתם של אחרים נושאת עבורכם אושר וסיפוק. בתקופה זו חיק המשפחה צופן רגעי נחת והתרוממות רוח. מגיעות אליכם ידיעות שהשתוקקתם לקבלן. אל תניחו לדחפים חזקים לשנות משהו. אווירה טובה מסייעת לחידושם של קשרים רומנטיים שהסתבכו בעבר הרחוק. צפויים יחסים מרתקים עם אנשים שנהגתם להתבדח על חשבונם. לידיעתכם: האדם שבפניו אתם חושפים את רגשותיכם, משמש אתכם יותר כיועץ סתרים מאשר שותף לרומנטיקה.
אביב 2019: יהיו מי שלא יאהבו את העוקצנות שאתם מפגינים לאחרונה. מצד שני, צפויים לזרום גלים של חיבה וחיזורים רומנטיים מצד אלה שעוררתם הד בליבם. דברים הקשורים במראה ובהופעה יידרשו מכם תשומת לב רבה מן הרגיל. תצטרכו להתאימם לתדמית שברצונכם לשדר. מן ההיבט הפרקטי יהיה זה מן התבונה להציג את הסוגיה לחוות דעתה של יועצת רוחנית.


קיץ 2019: אדם שאתם סומכים על שיקול דעתו, מוסר לכם חוות דעת הקשורה באדם אחר שאתם דלוקים עליו. כדאי שתסמכו על שיפוטו ולא על מראה עיניכם. צפוי פרק זמן שמתאים לפעילות של פנויים ופנויות. יש לכם המון מה להציע בתחום הזה אבל לא בא לכם להתאמץ.
סתיו 2019: אין טעם לחטט בעברו של אדם אשר ממילא אינו פנוי להצעות… לא מדובר בתכונת אופי אלא במצב אובייקטיבי נתון. צפוי פרק זמן נעים וזורם בתחום הזוגיות במידה ותשתחררו בכבלי העבר.



לפגישה אישית עם יועץ/יועצת רוחנית לחצו

תחזית אסטרולוגית שנתית לפרנסה
חורף 2019: אתם מתחילים את תקופת החורף ברגל ימין כאשר כל הדרכים פתוחות לפניכם. האנרגיה שלכם פשוט כובשת לבבות ואתם מצליחים להדביק אחרים בהתלהבות שלכם. אל תחששו מהעובדה שאנשים מסוימים לא ממש מפרגנים לכם, אך עליכם לשים לב שהדבר אינו פוגע במוניטין שלכם.
אביב 2019: הכישרון המניפולטיבי של אנשים מסוימים עלול להכניס אתכם לצרות עם הממונים עליכם או עם עמיתיכם, מהם הם מנסים להוציא טובות הנאה שאינן קשורות בכם כלל. הדברים לא מסתדרים עבורכם בקלות ואתם כבר עייפים מהמאמצים. חשוב שתישארו מחוברים למציאות בכול שלב ושלב. בימים אלה יש לכם נטייה לשגות באשליות וללא הוכחות המבוססות על עובדות, כמעט שלא יהיה ניתן להימנע מטעויות. עדיף להתמודד עם האמת עכשיו, גם אם היא לא נעימה.



קיץ 2019: הקצב המהיר וה-'אקשן' התזזיתי שאתם מפגינים בעבודה, גורמים לאנשים אחרים לסחרחורת. קשה להתחרות בכם, במיוחד בתחומים בהם אתם מיומנים.
לאחר המתנה ארוכה למדי, אתם מקבלים פידבק חיובי מאדם שעזרתם לו רבות. משתפרת היכולת שלכם לנתח מצבים כלכליים. עמיתיכם לא ממש מבינים מה עובר עליכם, אבל כל מה שאתם זקוקים לו הוא קצת מרחב מחיה. יש מי שכועס שאתם לא מקדישים לו מזמנכם כמו בעבר. חדשות טובות מגיעות אליכם מאדם היקר לליבכם.
סתיו 2019: אתם מתנדבים לפעילות חברתית-כלכלית, שגורמת לכם להרגיש סיפוק והגשמה אישית. התהליך חיובי ורצוי שתמשיכו בו עד שתרגישו שיש לכם מספיק זמן בעיקר לעצמכם. חוסר מנוחה פנימי מקשה עליכם לשבת במקום אחד. בתקופה זו של השנה צפויות נסיעות ארוכות לטובת יחצנות קרייריסטית.


אם הגעתם עד כאן, סימן שהיה מעניין… אז זה הזמן לשתף עם חברים

 




טיפ נומרולוגי קריסטלי: הנומרולוגיה מעניקה לבתולות את המספר 4 [ויש האומרים 5] ורואה בו את הויברציות המייצגות את תכונותיו של מזל בתולה, כלומר: סדר, ארגון, דייקנות וטוהר: בשביל למשוך אליכם את האנרגיות של המספר 4 [קביעות ויציבות], כדאי ללבוש גוונים שחורים או חומים ולענוד או לשאת בתיק, אבן מזל ששמה מלכית.
על פי המקורות, אבן זו תזמן אנרגיות חיוביות לחייך ותעזור בתחומים רבים.

אבן המזל השנתית שלכם היא מלכית: מלכית נחשבת לפייה הטובה של פעוטות ואנשים צעירים. נהוג לתלות אותה מעל עריסת תינוק. חמימה ומפנקת. שימשה כמרכיב מוביל בקמעות שנועדו להגן מפני כישוף, כמו גם מפני עין הרע. מזהירה את העונד אותה מפני אויבים נסתרים. נוהגים להיעזר בה בשעה שתרים ומחפשים אחר חפצים שאבדו. מגלה מטמונים ואוצרות.

לחצו לפרטים נוספים והזמנת אבן המזל שלכם

 

 

מאמרים קשורים

Back to top button