הורוסקופ שנתי

תחזית אסטרולוגית שנתית מזל עקרב – הורוסקופ שנתי למזל עקרב

מערכת אלטרנטיבלי
בתחזית אסטרולוגיה שנתית 2019 למזל עקרב שמנו את הדגש השנה על תחזית אסטרולוגית לאהבה, הורוסקופ לקריירה וקריסטל שנתי שיעזור להגשמה עצמית ויעניק לכם תוספת אנרגיה רוחנית

אתם מוזמנים לקחת 10 דקות לעצמיכם, לקרוא את תחזית אסטרולוגיה שנתית למזל עקרב, לקבל את המידע האסטרולוגי וכמובן לא לשכוח לשתף עם חברים ברשתות החברתיות.

כוכבים ומזלות מזל עקרב: על פי האסטרולוגיה המערבית, מצבו של כוכב פלוטו שליט מזלכם בשנת 2019 גורם לכם להרגיש 'כמגדלור' לעולם כולו, אבל התפקיד הזה כבד מידי ועליכם למצוא דרך נאותה לחלוק את הנטל. לאנשי העסקים שביניכם צפוי עידן של גיוס כספים. גם אתם תופתעו ממבול היזמים שירצו לראות בכם את שותפיהם.

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה
חורף 2019: לפני שאתם קופצים על הבטחות מפוקפקות ביחסים הרומנטיים, כדאי שתנסו להשקיע בקיים. מצב הרוח משתפר ואתם מרגישים הקלה. כנראה שאתם מתחילים להירגע ולהתרגל למהלך הדברים שהפכו למוטרפים קמעה. זאת המתנה הכי טובה שתעניקו לעצמכם.
אביב 2019: צפויות שיחות שיבהירו לכם עד כמה תצטרכו להשקיע כדי לממש את שאיפותיכם הרומנטיות. גם אם אתם סבורים שהחמצתם את המועד לחיזור אולטימטיבי, הרי שהשפעתם הברוכה של הכוכבים מעניקה לכם הזדמנות נוספת.


קיץ 2019: תדמיתכם החיצונית צפויה להיות זוהרת מתמיד, אל תהססו לנצל אותה ביחסים הבין-אישיים. שיחה עם בן משפחה או אדם אחר שאתם מכבדים את דעתו, מביאה אתכם למצב של חשבון נפש. זה לא רק שאתם צריכים לדרוש מעצמכם יותר, אלא גם מאחרים.
סתיו 2019: הכוכבים מעודדים פגישות עם אנשים אשר עימם לא התראיתם זמן רב: השינויים שחלו בכם ובהם מעניקים אופטימיות באשר להתחדשות היחסים.
זהו עיתוי מושלם להיפטר מתכונת אופי מעצבנת אשר יש בה שמץ של כפייתיות. הסיפור הזה מוביל אל קטע רומנטי בו אתם נוטים ללכת יותר מידי עם הרגשות ופחות מידי עם ההיגיון. עם כל הכבוד, אי אפשר לשים בצד את כל המחויבות ולהפליג לעולם החלומות. על מנת להיכנס אל עבי הקורה בנושא זה, יהיה זה חכם מצידכם להפנות את הסוגיה אל מיסטיקנית שיכולה לעזור.



לפגישה אישית עם יועץ/יועצת רוחנית לחצו

תחזית אסטרולוגית שנתית לפרנסה
חורף 2019: הכבדות שאפיינה אתכם לאחרונה והשפיעה על מסלול הקריירה, מתנדפת ואתם במצב רוח קליל ואנרגטי. בתקופה זו חשוב לכם לקבל פידבק חיובי מהסביבה ולכן אתם עושים מאמץ עליון להיות חביבים ומצחיקים מתמיד. האינטואיציה תעזור לכם להתחבר לאנשים המתאימים ואולי אף לקבל העלאה בשכר.
אביב 2019: למרות שחששתם, הפרויקט שלקחתם על עצמכם התפתח היטב ולא הייתם צריכים 'להילחם' יותר מידי. תחושת ה-'ביחד' מעודדת אתכם אף היא. שיתוף פעולה עם הסביבה גורם לכם קורת רוח. נצלו זאת!



קיץ 2019: בעקבות אנרגיות מכבידות מכוכב נפטון, אנשים סביבכם עלולים לגלות חוסר סבלנות ועצבנות לנוכח ההתקדמות האיטית, יחסית, בפרויקט שנטלתם על עצמכם. לא יהיה קל להימנע מעימותים אבל זה אפשרי. הפעילו את החוש הדיפלומטי שלכם ומלוא חופנים טאקט. קחו הכול בקלות ובכיף. בהמשך צפויה הקלה משמעותית בלחצים אשר חוויתם לאחרונה. היכולת שלכם להשליט הרמוניה ושלווה בתחום העבודה, עולה. חוויות מעניינות צפויות לכם אם רק תאפשרו לעצמכם לזרום עם מה קורה ולא תעצרו.
סתיו 2019: הפרשנות שלכם למתרחש סביבכם בעבודה, היא פרי דמיונכם במידה רבה. המצב אינו כול כך גרוע כפי שאתם חושבים ומרגישים. על מנת לפתור את הבעיה ולפטור את עצמכם מן הטרדה, נסו לשמוע את דעתו של יועץ רוחני או מאמן אישי. למרות התחשובות שלכם, זה דווקא פרק זמן מוצלח מבחינה כלכלית. יש לכם הזדמנות לעשות עסקה טובה. אתם אפילו לא צריכים להתאמץ יותר מידי – זה פשוט יקרה כמעט מאליו.


אם הגעתם עד כאן, סימן שהיה מעניין… אז זה הזמן לשתף עם חברים

 




טיפ נומרולוגי קריסטלי: הנומרולוגיה מעניקה לעקרבים את המספר 8 ורואה בו את הויברציות המייצגות את תכונותיו של מזל עקרב, כלומר: חושניות, מסתורין, מניפולטיביות וקסם אישי: בשביל למשוך אליכם את האנרגיות של המספר 8 [מסתוריות ואהבה], כדאי ללבוש גוונים של בורדו ולענוד או לשאת בתיק, אבן מזל ששמה דיומורטירייט.
על פי המקורות, אבן זו תזמן אנרגיות חיוביות לחייך ותעזור בתחומים רבים.

מעט על אבן המזל השנתית שלכם, דיומורטירייט: מצוינת עבור אנשים המתקשים להתרכז סביב מטרה מוגדרת. טובה לילדים הסובלים מקשיי למידה. מומלצת לכל מי שסובל ממה שמכונה: "זיכרון של חתול". יש לענדה על הצוואר או לשאתה בתיק. טובה עבור אלה הסובלים מחור שחור [בלק אאוט] בזיכרונם. חלומית לילדים המתקשים במקצועות הריאליים. מיטיבה עם בנקאים, אנשי בורסה וסוכני ביטוח.

לחצו לפרטים נוספים והזמנת אבן המזל שלכם

 

 

מאמרים קשורים

Back to top button