הורוסקופ שנתי

תחזית אסטרולוגית שנתית מזל דגים – הורוסקופ שנתי למזל דגים

מערכת אלטרנטיבלי
בתחזית אסטרולוגיה שנתית 2019 למזל דגים שמנו את הדגש השנה על תחזית אסטרולוגית לאהבה, הורוסקופ לקריירה וקריסטל שנתי שיעזור להגשמה עצמית ויעניק לכם תוספת אנרגיה רוחנית

אתם מוזמנים לקחת 10 דקות לעצמיכם, לקרוא את תחזית אסטרולוגיה שנתית למזל דגים, לקבל את המידע האסטרולוגי וכמובן לא לשכוח לשתף עם חברים ברשתות החברתיות.

כוכבים ומזלות מזל דגים: על פי האסטרולוגיה המערבית, מצבו של כוכב נפטון שליט מזלכם בשנת 2019 מעודד חיי חברה פעילים ובולם הסתגרות והתבודדות. מקום השופע אווירה נוסטלגית יעזור לכם בהעמקת הקשר עם אדם נחשק. יש סיכוי טוב להתרחשותו של סיפור רציני.

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה
חורף 2019: מאבק רגשי שבינו לבינה, מסתיים מעצמו בלי שנאלצתם לנקוט עמדה מחייבת. חשוב לאזן את המצב ורצוי ליזום בילוי משותף באווירה קלילה וסלחנית. ארוחה במסעדה רומנטית על שפת הים, הינה רק אופציה אחת מכול האפשרויות. לפנויים שבינכם, אם מישהו מלחיץ אתכם וגורם לרגשות אשמה- אל תתנו לזה לקרות. זה תלוי בכם באופן כמעט מוחלט. עם כל האי נעימות הכרוכה בדבר, אם תרגישו לחוצים, זה ייתן לצד השני יתרון. אם אתם מתלבטים האם לבצע את המהלך הדרמטי, כדאי לכם להתייעץ בנושא עם יועץ רוחני או מיסטיקנית שעשוייה לתת עיצה טובה.
אביב 2019: ייתכן שתקבלו תשובה דו משמעית מאדם שפיתחתם כלפיו ציפיות רומנטיות. גם אם אינכם מרגישים מאושרים במיוחד מהתוצאה, הרי שעליכם 'ללמוד לחיות עם זה'. חוכמת החיים שלכם היא הכלי הכי חזק שיש לכם. אתם מצליחים לעשות 'לימונדה' מלימון וזה באמת מה שהופך אתכם ל-'גדולים מהחיים'. בגדול, יש לכם הרבה מעריצים והרבה שממש מקנאים על הדרך בה אתם מתנהלים.


קיץ 2019: כוכב נפטון שליטכם, מעודד אתכם להוציא מהמגירה מכתבי אהבה וקטעי כתיבה וזיכרונות – שעד עכשיו לא הראיתם לאיש. אין ספק שהרומנטיקה והקסם האישי שלכם משפיעים על אנשים אחרים במידה רבה, עד כדי הערצה גורפת. נצלו זאת לחיזוק זוגיות קיימת. ולפנויים, זה הזמן שלכם לנצל את האנרגיות הטובות שלכם ולהכנס לזוגיות חדשה.
סתיו 2019: ממשיכה התקופה הטובה שלכם באהבה ויש לכם תחושה נהדרת. איזו דרך חלומית להתחיל את הסתיו. נראה שזה שילוב של כמה גורמים ובעיקר, החלטתכם שלא להסתובב בעולם עם פרצוף עצוב, מה שעושה טוב לכם ולסביבה שלכם. אתם תופתעו מכמות המחמאות שתקבלו בתקופה זו.



לפגישה אישית עם יועץ/יועצת רוחנית לחצו

תחזית אסטרולוגית שנתית לפרנסה
חורף 2019: השנה מתחילה ב"רגל שמאל" – המכשלה הקרייריסטית שלכם נובעת מן העובדה לפיה אתם בוטחים באנשים הרבה מעבר לגבול ההיגיון. הנטייה שלכם להתעלם מאלמנטים של חיכוך, ולהתנהג כאילו אין שום בעיה, גורמת לצד השני לזלזל בדבריכם. תמיד תזכרו: רק אתם מסוגלים לעזור לעצמכם לצאת ממצב רוח מלנכולי שתקף אתכם.
אביב 2019: מצב הרוח שלכם מתנדנד בין אופטימיות לפסימיות. היה רצוי שתבדקו את הרגשות שלכם ותחצינו במילים את מה שלא העזתם לבטא בעבר. וודאו שאתם עושים זאת ברגע הנכון, ולא מתפרצים לדלת פתוחה בעיתוי גרוע. מישהו ינסה לנצל את המידע שהתגלגל לידיכם. הכי טוב עבורכם הוא שתראו מי מציע לכם 'יותר', ותלכו על העסקה המשתלמת לכם ביותר. אולי זה נשמע כמו שימוש ציני מעט לתחום בו אתם אמורים 'לזרום' עם התחושות, אולם בסופו של דבר, כל העולם הוא עסקה אחת גדולה. אם אתם סבורים כי תתעורר בעיה עם אותה 'זרימה' או עם אותה 'עסקה אחת גדולה', שווה לכם להתייעץ בנושא עם אנשים קרובים או יועצת רוחנית אובייקטיבית.



קיץ 2019: המוטו שלכם לתקופה זו: "עדיפה ציפור אחת ביד מאשר שתי ציפורים על העץ". זה פתגם ישן נושן שמגלם בתוכו הרבה חוכמת חיים וכדאי לכם להפנימו בתחום הקריירה. אתם מנסים לתפוס יותר מדי אך לא מצליחים ועלולים בסופו של דבר להישאר עם כלום. יוזמה מבוקרת היא מילת המפתח.
סתיו 2019: מתחילה תקופה חיובית בעבודה ואתם צריכים להיות גאים בעצמכם. ההישגים הקרייריסטיים שלכם רבים וכך גם ההספקים. מי שלא מכיר אתכם חושב שדברים באים לכם בקלות, אולם בהתחשב במאמץ וברגישות שאתם מצליחים להסתיר- ראוי להעריך ולכבד את אשר אתם עושים.

אם הגעתם עד כאן, סימן שהיה מעניין… אז זה הזמן לשתף עם חברים

 

טיפ נומרולוגי קריסטלי: הנומרולוגיה מעניקה לדגים את המספר 7 [ויש אומרים 11] ורואה בו את הויברציות המייצגות את תכונותיו של מזל דגים, כלומר: רומנטיקה, עומק, אלטרואיזם ואהבה: בשביל למשוך אליכם את האנרגיות של המספר 7 [מעמקי הלב והנפש], כדאי ללבוש גוונים של טורקיז ולענוד או לשאת בתיק, אבן מזל ששמה סודלייט.
על פי המקורות, אבן זו תזמן אנרגיות חיוביות לחייך ותעזור בתחומים רבים.

מעט אבן המזל השנתית שלכם, סודלייט: טובה במיוחד עבור אלה המסרבים לבטל את אישיותם מפניו של אדם אחר, ובכלל זה גם בן זוג. מצוינת עבור כל מי שפוסע אל תוך דרך חתחתים הכרוכה במאבק אכזרי ונוקב. מומלץ להעניק אותה לכל מי שחרד מהבעת אהבה או מחשיפת רגשות. טוב לענדה לפני ובשעת ווידוי אהבה. מאידך, היא עלולה להגביר את רגש הקנאה. יש לענדה על הצוואר או לשאתה בתיק.

לחצו לפרטים נוספים והזמנת אבן המזל שלכם

 

 

מאמרים קשורים

Back to top button