הכל על אסטרולוגיה

אסטרולוגיה- על ילדים ומזלות

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, ליה לואיס
איזה מזל הילד שלך? בואו לדעת ולגלות מה אומר המזל האסטרולגי של ילדכם..

ילדים מזל טלה
ילדים חייכנים, אקטיביים, חיוביים, עושים מה שרוצים, אך אי אפשר לכעוס עליהם גם כשהם מאבדים סבלנות, כי הם נרגעים מהר ושוכחים. הם דורשים הרבה תשומת לב וצריך ללמד אותה איך להתחשב באחרים. שמחים חזקים וייזומו לעצמם תעסוקה. ילד פלא שילך מוקדם ויתחיל לדבר מהר. ויהיה מאד עצמאי.

ילדים מזל שור
נעימים, הכל אצלם לאט, די עקשנים, וכשהם מתנגדים הם מתנגדים… בעיקר לשינויים. דורשים אוכל טוב ומקום קבוע. די רכושנים לצעצועים שלהם. אוהבים צבעים ואומנות ואפשר לשחק איתם גם בבוץ. מאד חכמים במיוחד במספרים וחשבון. לא אוהבים לזוז ממקום למקום.

ילדים מזל תאומים
הם כיפים, עם מצב רוח טוב, חכמים ולומדים מאד מהר, מדברים ואוהבים גם ספר וגם תנועה מתמדת. טוב להביא להם טלפון בגיל צעיר, רולר בליידס או אופניים. קל להסתדר איתם והם לא אוהבים קביעות משתנים ומגוונים. והורים… זקוקים לחדד את גלגלי המוח. יאהבו לשמור איתכם על קשר כל הזמן.


ילדים מזל סרטן
הילדים הקלאסיים…, אוהבים בית, אוכל ובישול, קשורים לאמא ולמשפחה, תמיד ידאגו לבני המשפחה וישתדלו לא לריב איתם. יהיה קשה להם לעזוב את הבית. לוקחים ללב כל דבר הקשור לאחרים בבית ומסתגלים למה שרוצים מהם. לא יודעים להגיד לא. אפשר להכניס אותם מוקדם לעזור בעבודות הבית.

ילדים מזל אריה
אוהבים לצחוק ולהצחיק, עושים דרמה ורוח, מאד רגישים וזקוקים להרבה חום ואהבה ויודעים להעניק חזרה, יירצו צעצועים הכי שווים או יקרים. לא נאה להם משהו זול. יתלבשו טוב וירצו להיות השולטים בבית.

ילדים מזל בתולה
טובים ועוזרים, חשוב להם ניקיון אוכל נכון, שמה יהיו עם מחושים. די נכנסים ללחץ מדברים קטנים ולא חשובים, דאגניים לסבל של בני המשפחה ורוצים שלכולם יהיה מושלם. יאספו כסף כיס ויחסכו ליום שחור. ויהיו מוכנים לצאת לעבוד בחופשים.

ילדים מזל מאזניים
יפרחו באווירה טובה בבית. שונאי מריבות וחוסר הרמוניה. יהיו להם הרבה חברים. ייטיבו לעשות צדק עם מי שמקופח. החיוך שלהם יהיה הנפלא ביותר ותרצו שיישאר כך. חכמים בלימודים אך על תתנו להם להחליט לבד יהיה להם כל כך קשה וייקח להם הרבה זמן, פשוט שימו להם את האוכל כבר בצלחת. בקלות אפשר לפנק אותם, בבגד יפה או אוכל מתוק. כן הם תמיד מתוקים.

ילדים מזל עקרב
נולדים עם גוף חזק ומבט חודר ועמוק כאילו הבינו אותך. אוהבים מריבה טובה ורוצים לנצח. מאד עקשנים בשקט ויגיעו לאן שירצו. יש להם משיכה מגנטית, והנטייה היא להדבק אליהם. כל מאבק הם רוצים לנצח. אז צריך הרבה סבלנות אליהם. יש להם הכוח להיות נאמנים עד הסוף למשפחה ויתנו חיזוקים כשצריך. לא יבגדו מעולם באמון.


ילדים מזל קשת
ילדים חמודים אוהבי מרחבים ספורט וטבע. יאהבו חיות ותראו כל מיני יצורים שהם אוספים בטבע אל תוך הבית. אוהבים לשחק ומאד משעשעים, שמחים ואופטימיים ויש גם סיכוי שתגיעו איתם לבית חולים אחרי שנפלו בטעות מאיזה עץ שטיפסו עליו. לא יאהב להישאר לבד אך עצמאי מאד כשיגדל. יאהבו להירדם עם קול של משהו שמדבר אליהם.

ילדים מזל גדי
ילדים די רציניים, עם רצון חזק ואהבה לאוכל. קשה לשעשע אותו הוא יסתכל עליך כאילו זאת טיפשות. ואכן כן הילד שלכם חכם ומציאותי. ירגיש בטוח בסדר יום קבוע, ויהיו לו גם מצבי רוח קודרים כמו של איש זקן. אך על דאגה הוא יוכיח את עצמו כשיגדל כמו קופת חיסכון. ויהיה הכי מסור למשפחה הוא לומד מצוין כשמסבירים לו בהיגיון ולאט.

ילדים מזל דלי
ילד מאד תקשורתי וחכם. ילמד מהר וכבר יתקשר עם הסביבה ועם חברים, מהר יהיה עצמאי וכמעט שלא תצטרכו לדאוג לו. הוא גם מסוגל להמציא כל מני פתרונות עצמיים. מאד יאבו צעצועים חדשניים אלקטרוניים וכל מה שחדש. הם שקטים ומתוקים אך פתאום יכולים לטוס כמו בסערה. הם סקרנים ואפשר לדבר איתם על הכול.

ילדים מזל דגים
ילדים עדינים ושקטים עם עיניים חולמניות. טובים ורוצים לעזור. ילכו לישון טוב בשקט וזקוקים לזמן בשקט. מ מאד יתחברו למוזיקה ריקוד או טלוויזיה וסרטים. יסתגלו במהירות לכל שינוי ומצב ולא יוכלו להגיד לא לכל בקשה שיבקשו מהם. הם מרגישים אתכם ויתמכו בכם ברגעים עצובים. וזקוקים למסגרת שתייצב אותם.


מאמרים קשורים

Back to top button