הכל על אסטרולוגיה

אסטרולוגיה קרמתית

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, סיגל אליהו
כולנו שמענו על המושג – אסטרולוגיה, כולנו יודעים את מזל "השמש" שלנו עפ"י יום ההולדת, אך מכאן ועד הבנה מהי אסטרולוגיה? כיצד היא משקפת אותנו?

אסטרולוגיה הינה שפת סמלים, שפת היקום, לכל מזל בגלגל המזלות ישנה פלנטה שליטה שמשפיעה על כדור הארץ ועלינו – תושביה (לדוגמה – הירח שמשפיע על הנוזלים בכדור הארץ, גאות-ירח מלא, שפל – ירח חסר ואצלנו – נוזלי הגוף, הרחם, השדיים,מחזור האישה).

האסטרולוגיה היא עתיקת יומין, האסטרולוג הראשון היה אברהם אבינו "שקרא בכוכבים", היא הכלי האזוטרי הכי מדויק ומורכב שקיים מבין כל שאר הכלים כגון: נומרולוגיה, כירולוגיה, קלפים ועוד.

כולנו שמענו על המושג – אסטרולוגיה, כולנו יודעים את מזל "השמש" שלנו עפ"י יום ההולדת, אך מכאן ועד הבנה מהי אסטרולוגיה? כיצד היא משקפת אותנו? איך היא בדיוק עובדת? ועוד, את זה אנו לא ממש מבינים.


מפה אישית נקבעת עפ"י תאריך לידה, שעת לידה ומיקום בכדור הארץ.
בעזרת נוסחאות מדויקות אנו מחשבים את שאר נתוני המפה שהם הבתים, מיקום שאר הפלנטות וההיבטים במפה. כך שמפה אסטרולוגית היא עניין מורכב ועמוק שכולל בתוכו המון אינפורמציה מדויקת ורחבה.

אנו יוצאים מנקודת ההנחה שרגע הלידה אינו מיקרי, הכל הוא בחירת הנשמה – רגע הלידה, ההורים אליהם הגענו בכדי לפתור רבדים מסוימים בנפשנו, ועוד.

במפה אסטרולוגית אנו רואים את בחירת הנשמה, הסיבות מגלגולים קודמים ומה באה לתקן, הכל משתקף ברגע הלידה.
תדמיתה של האסטרולוגיה מסתכמת בזה שרובנו רוצים לדעת מה יהיה איתי בעתיד? מתי אתחתן? מתי יהיו לי ילדים? אנו די כועסים כשאנו לא מקבלים את המידע הזה או שאם כבר קיבלנו אותו מהאסטרולוג – למה זה לא קרה לי? ואז מסיקים שהאסטרולוגיה לא עובדת והכול "שטויות", כאשר בעצם, אנו עושים עוול לאסטרולוגיה ולמיסטיקה, מכיוון שיועץ אמור לתת לנו תמונת מצב ולעזור לנו להבין את המצבים אליהם אנו נקלעים בחיינו, את הדפוסים החוזרים ונשנים בכדי שנוכל למצוא את הדרך להשתחרר מאותם דפוסים ומצבים תקועים.

האסטרולוגיה הינה כלי עמוק ורחב הנותן המון אינפורמציה על מורכבות נפש האדם, התנהלותו בחייו, הקרמה אותה הוא מושך אליו מגלגולים קודמים וממשיך לשחזר גם בגלגול זה.

כולנו באנו בכדי לעבור שינוי, התפתחות, בעזרת האסטרולוגיה אנו יכולים להבין כיצד אנו פועלים ומה מקשה אלינו להתפתח ולהיות מסופקים יותר בחיינו, ומכאן להשיג את כל מה שאנו רוצים כמו: זוגיות, עושר, הצלחה, ילדים, בריאות וכל מה שרק נרצה.


מה שלא כולנו מבינים הוא שהאסטרולוגיה החדשה מעבירה, מעבר לנתונים הבסיסיים של מבנה נפש האדם, גם את האפשרות להעלאת רמת המודעות העצמית והחברתית שלנו, דרך שפת הסמלים האוניברסאלית ביכולתנו להבין תהליכים אותם אנו עוברים במהלך תקופות חיים שלמות. תוך כדי בדיקת מסע התפתחות הנשמה, גם דרך גלגולי נשמות אנו מתחברים לרצון הנשמה ומה באמת הגיעה לפתור, לתקן.

כלי האסטרולוגיה הינו כלי רחב ועצום ביכולתו להביא אותנו לתובנות על עצמנו, הסביבה בה אנו חיים והעולם כולו.

כל דבר אותו אנו עוברים, חווים ורואים על כדור הארץ ניתן למדידה, וזו הסיבה שאנו בכדור הארץ, לחוות, ללמוד ולמדוד דרך הרגשות את עולמנו ומכאן להמשיך להתפתח.

האסטרולוגיה הינה כלי דרכו אנו יכולים להבין את אותם חוויות שאנו עוברים ולשפר את מודעותנו העצמית בכדי להתמודד נכון יותר עם המצבים המשתנים בחיינו.

לאלו מכם הרוצים להעמיק ולהבין את מורכבותם והתנהלות חייהם אני אמליץ על לימוד האסטרולוגיה, שהינו תהליך מעצים וחווייתי, תוך כדי למידת השפה אנו למדים על עצמנו, כיצד האסטרולוגיה בעצם עובדת ואיך החיים מתנהלים גם בסביבתנו.


"האסטרולוגיה היא מדע בפני עצמו, היא מכילה גוף זוהר של ידע.

היא לימדה אותי דברים רבים ואני אסיר תודה על כך.

עובדה גיאופיזיקלית מגלה את הכוח של הכוכבים והפלנטות ביחסם עם כדור

הארץ, האסטרולוגיה מחזקת הכוח הזה – זו הסיבה שהאסטרולוגיה היא כמו סם

חיים לאנושות"

(מדברי אלברט איינשטיין)


מאמרים קשורים

Back to top button